Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-07-06-003159-b e8a511b1a77449b1a72f42e0dda6874b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кресс Олена Вікторівна

308465921128 xozrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 41832693
Місцезнаходження: 15400, Україна , Чернігівська обл., Семенівка, Червона Площа будинок 6
Контактна особа: Кресс Олена Вікторівна
308465921128
xozrvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:37
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


1) Відкриті шафи для зберігання засобів навчання з контейнерами для роздаткового матеріалу:
- пластикових лотків (не менше 20 штук) – 2 штуки;
- пластикових лотків (не менше 18 штук ) – 2 штуки;
- пластикових лотків (не менше 10 штук) - 2 штуки;
2) Стіл учительський – 2 штуки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
39160000-1 Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Шкільна,1 (Семенівська гімназія №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Постачальника на підставі накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Jплата поставленого товару проводитиметься Замовником з урахуванням помісячного розподілу, реального надходження грошових коштів (та/або фінансування видатків) СУБВЕНЦІЇ з Державного бюджету України на зазначені цілі Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:33
002.jpg
06 липня 2020 15:32
меблі для початкової школи.doc
06 липня 2020 15:32
ТД_мебель 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖИР КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ" 39 540,00
UAH з ПДВ
39 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович 43 000,00
UAH з ПДВ
39 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 20:14
Електронний підпис
24 липня 2020 20:11
лист розяснення.pdf
24 липня 2020 20:11
відгук до договору.pdf
21 липня 2020 17:20
Електронний підпис
21 липня 2020 17:18
цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 17:18
паспорт та код.pdf
21 липня 2020 17:18
гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 17:18
відгук до договору.pdf
21 липня 2020 17:18
витяг з реєстру.pdf
21 липня 2020 17:18
виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 22:34
Електронний підпис
21 липня 2020 22:31
Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 22:31
Серт відповідності.pdf
21 липня 2020 22:30
Паспорт 1-16.pdf
21 липня 2020 22:30
Договір2.pdf
21 липня 2020 22:30
Довідка_про_печатку.pdf
21 липня 2020 22:30
Відгук2.pdf
21 липня 2020 22:30
Витяг_з_EДРПОУ.pdf
21 липня 2020 22:30
Висновок СЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖИР КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП Семеняко Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЖИР КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3085411857
Очікує рішення 39 060,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:27

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації за предметом закупівлі є закупівля код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи). 1.2. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2, Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 2.1. Додаток № 1 п.1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ"ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи). 2.2. Додаток № 2 п.5 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) (один з таких документів, за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції). Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи). Довідка за формою Таблиці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Таблиця № з/п Найменування контрагента Номер договору, дата, короткий опис предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн.) Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів) та .повинен свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору. 3.2. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) (один з таких документів, за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції).

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 липня 2020 11:20
Кінець періоду оскарження: 07 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 07 серпня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час розгляду пропозицій було виявлено помилку, яку допущено під час розміщення оголошення, а саме: не оприлюднено проект договору. З метою недопущення порушень у сфері публічних закупівель на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відмінити торги на закупівлю ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи).
Документи:
27 липня 2020 11:20
Електронний підпис
27 липня 2020 11:18
001.jpg