Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кефір, сметана
Очікувана вартість
134 410,00 UAH
UA-2020-07-06-003015-a c8939b7ec347401889f675f96b0d67d2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Паньків

+380343326647
+380955398191
tender-lesya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143442
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Контактна особа: Леся Паньків
+380343326647,+380955398191
tender-lesya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури «відкриті торги» за номерами UA-2020-05-20-006181-c та UA-2020-06-15-000424-c, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 17 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 кілограми
Кефір 2,5 % жирності – 1000 кг,
Сметана 20% жирності – 1800 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товарів здійснюється на протязі 7 робочих днів або по мірі надходження бюджетних коштів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

06 липня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КВІЛТ"
#25073081
Переможець 134 410,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 16:29

Документи

06 липня 2020 16:29
Електронний підпис
06 липня 2020 16:28
протокол 126.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КВІЛТ"
#25073081
134 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2020 16:29
Електронний підпис
06 липня 2020 16:28
протокол 126.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:13
ду 189-1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:15
договір 189.pdf укладений
21 липня 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 646,53
UAH (в тому числі ПДВ 9 441,08 UAH)