Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

брикет із відходів деревини
Очікувана вартість
57 600,00 UAH
UA-2020-07-06-002777-a 582b386a24764640bcb03d0cbbf5a353
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Ковальчук

+380668011642 miska_kyltypa_dybno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Дубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23308953
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, вул. Замкова, буд. 13
Контактна особа: Тамара Ковальчук
+380668011642
miska_kyltypa_dybno@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 12:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 12:08
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:44
Очікувана вартість: 57 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 288,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


типу RUF
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 тонни
брикет із відходів деревини типу RUF
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару брикет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 12:16
оголошення брикет.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-002777-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2812309438
Дата подання: 20 липня 2020 17:00
Скасування рішення переможця.
Пропозиція ПП "БАЛКАН-СЕРВІС" не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації на закупівлю, та повинна бути відхилена з наступних підстав:
1. В складі своєї пропозиції Учасник подає наступні документи або їх копії (завірені учасником):
- копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів: цінової пропозиції та договору про закупівлю.
- копія індетифікаційного коду – тільки для ПП та ФОП.
В документах ПП "БАЛКАН-СЕРВІС" містися тільки перша та друга сторінка паспорту, останіх сторінок, та місце прописки відсутнє, також немає індетифікаційного коду.
2. - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору поставки та інших документів, що стосуються пропозиції. (наказ про призначення, протокол зборів та ін.);
В документах ПП "БАЛКАН-СЕРВІС" відсутній документ про призначення посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції
3. - документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору – довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів; сканкопія договору(ів) та видаткової(их) накладної(их), акту приймання – передавання товарної продукції тощо.
В документах ПП "БАЛКАН-СЕРВІС" відсутній договір на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
4. Згідно Додатку 1 пункту 2 Учасник повинен додатково підтвердити інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про дотримання заходів із захисту довкілля.
В документах ПП "БАЛКАН-СЕРВІС" дана довідка відсутня.
Отже надана пропозиція ПП "БАЛКАН-СЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації, та повинна бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 16:55
Копія паспорту посадової особи Учасника (ПП «Балкан-Сервіс»), яка має право підпису була надіслана, а саме 1 і 2 сторінка. Кількість сторінок та в оголошенні не зазначалася.
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі копія ідентифікаційного коду вимагалася лише для ПП (приватного підприємства) та ФОП (фізичної особи-підприємця). ПП "Балкан-Сервіс" надало ідентифікаційний код у довідці з ЄДРПОУ.
Запитувані документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору поставки та інших документів, що стосуються пропозиції були надані у файлі "Повноваження", де зазначено керівника (згідно статуту), всі довідки йшли за підписом керівника.
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору – довідки, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів; сканкопій договору(ів), видаткової(их) накладної(их), акту приймання – передавання товарної продукції тощо, учасник надав видаткові накладні за червень 2019 р. та січень 2020 р.та складську довідку від 08.07.2020р. про наявність потрібного товару в кількості, яка в 6 разів перевищує нашу потребу, тому стверджувати про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів у нас немає підстав.
Щодо твердження в "скасуванні рішення переможця" від 20.07.2020р. п.4 повідомляємо: в Додатку 1 пункт 2 відсутній.
Ваші пропозиції у вимозі "Про скасування рішення переможця" є не суттєвими.

Документи подані скаржником

Документи

21 липня 2020 16:55
sndte8e6_copy.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БАЛКАН-СЕРВІС" 52 000,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи
САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ 57 400,00
UAH з ПДВ
57 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 10:47
Електронний підпис
15 липня 2020 10:46
видатк накладн.pdf
15 липня 2020 10:46
Видаткова накладна.pdf
15 липня 2020 10:46
Талон.pdf
15 липня 2020 10:46
форма пропозиції.pdf
15 липня 2020 10:46
Статут.pdf
15 липня 2020 10:46
складська довідка.pdf
15 липня 2020 10:46
повноваження.pdf
15 липня 2020 10:46
паспорт.pdf
15 липня 2020 10:46
док реєстрації.pdf
15 липня 2020 10:46
Довідка.pdf
15 липня 2020 10:46
Гарантійний лист.pdf
15 липня 2020 10:46
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БАЛКАН-СЕРВІС"

САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БАЛКАН-СЕРВІС"
#32230443
Переможець 52 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:18

Документи

20 липня 2020 14:18
Електронний підпис
20 липня 2020 14:16
sndt1544_copy.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БАЛКАН-СЕРВІС"
#32230443
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 14:18
Електронний підпис
20 липня 2020 14:16
sndt1544_copy.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:50
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 16:56
договір_copy.pdf укладений
24 липня 2020 12:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 000,00
UAH