Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 14:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 14:40 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 14:01 |
Протокол засідання ТК внесення змін до закупівлі (Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування в ДНЗ № 655 Дніпровського району м. Києва).pdf
|
|||
17 липня 2020 13:57 |
ТД послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування в ДНЗ № 655 Дніпровського району м. Києва зміни від 17.07.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно Тендерної документації, перед подачею пропозиції Учасник повинен оглянути об’єкти. Такий огляд є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих приміщень. Таким чином ви зможете ознайомитись з планами приміщень в ДНЗ № 655.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-12-000022 ● baed65d02e0847fe9df97660c5e01c1b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 20:25 |
12.10.2020 № 209
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2020 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2020-07-06-002547-b 06.07.2020 Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 37397216) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-06 11:16:12
Надання пояснення
Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше зауваження щодо виявлених порушень в частині складання тендерної документації та складання форм документів у сфері публічних закупівель.
За результатом розгляду повідомляємо наступне.
Щодо порушення вимог п.8. ч.2. ст. 21 Закону, повідомляємо, що технічно Замовником неможливо внести інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції у зв’язку із відсутністю відповідного поля на електронному майданчику Замовника (e-tender.biz). Разом з тим повідомляємо, що вищезазначена інформація знаходиться в п.7.2. розд. І Тендерної документації до закупівлі. Тендерним комітетом враховані Ваші зауваження та подальшому, при розміщенні оголошень, інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог п.8 ч.2 ст.21 Закону та частини 7 тендерної документації буде внесена Замовником в поле «Примітки».
Щодо порушення вимог п.17. ч.2. ст. 22 Закону повідомляємо, що в оголошенні про проведення закупівлі електронна адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками знаходиться в розділі "Інформація про замовників, Контактна особа". В подальшому, при розміщенні оголошень, п.2.3. розд. І Тендерної документації буде викладено Замовником в новій редакції, а саме, буде доповнено інформацією про посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Замовник не мав наміру вчиняти порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" та зобов'язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушень вимог пункт 8 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону та неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" |
435 000,00
UAH з ПДВ
|
435 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" |
599 809,20
UAH з ПДВ
|
596 809,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
597 690,00
UAH з ПДВ
|
597 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" #41623748 |
Відхилено |
435 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 14:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 13:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" #41212299 |
Переможець |
596 809,19
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 18:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:58
|
Дефектний акт ДНЗ № 655.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:57
|
Додаткова угода № 1 до договору № 132 (ДНЗ № 655).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 16:43
|
Договір № 132(послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско - налагоджування в ДНЗ № 655).pdf | укладений |
04 вересня 2020 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни на підставі Експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |