Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування в ДНЗ № 655 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-06-002547-b 9f6e2f87ef4442a18d3acf78422da931
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 14:40
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:54
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування в ДНЗ № 655 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02139, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 4-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

плани приміщень
Дата подання: 08 липня 2020 11:16
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:55
Шановний Замовник! Просимо додати в тендерну документацію плани приміщень ДНЗ № 655 Дніпровського району м. Києва, в яких планується встановлення автоматичної пожежної сигналізації.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно Тендерної документації, перед подачею пропозиції Учасник повинен оглянути об’єкти. Такий огляд є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих приміщень. Таким чином ви зможете ознайомитись з планами приміщень в ДНЗ № 655.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-12-000022 ● baed65d02e0847fe9df97660c5e01c1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 20:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.10.2020 № 209

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2020 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2020-07-06-002547-b 06.07.2020 Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 37397216) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-06 11:16:12

Надання пояснення

Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше зауваження щодо виявлених порушень в частині складання тендерної документації та складання форм документів у сфері публічних закупівель.
За результатом розгляду повідомляємо наступне.
Щодо порушення вимог п.8. ч.2. ст. 21 Закону, повідомляємо, що технічно Замовником неможливо внести інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції у зв’язку із відсутністю відповідного поля на електронному майданчику Замовника (e-tender.biz). Разом з тим повідомляємо, що вищезазначена інформація знаходиться в п.7.2. розд. І Тендерної документації до закупівлі. Тендерним комітетом враховані Ваші зауваження та подальшому, при розміщенні оголошень, інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог п.8 ч.2 ст.21 Закону та частини 7 тендерної документації буде внесена Замовником в поле «Примітки».
Щодо порушення вимог п.17. ч.2. ст. 22 Закону повідомляємо, що в оголошенні про проведення закупівлі електронна адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками знаходиться в розділі "Інформація про замовників, Контактна особа". В подальшому, при розміщенні оголошень, п.2.3. розд. І Тендерної документації буде викладено Замовником в новій редакції, а саме, буде доповнено інформацією про посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Замовник не мав наміру вчиняти порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" та зобов'язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушень вимог пункт 8 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону та неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" 435 000,00
UAH з ПДВ
435 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 599 809,20
UAH з ПДВ
596 809,19
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 597 690,00
UAH з ПДВ
597 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 12:06
Електронний підпис
08 серпня 2020 11:36
документи ярмоленко.pdf
08 серпня 2020 11:36
документи одрина.pdf
08 серпня 2020 11:36
Довідка досвід.pdf
08 серпня 2020 11:36
Довідка працівники.pdf
08 серпня 2020 11:36
аналогічний договір.pdf
08 серпня 2020 11:36
документи керівник.pdf
22 липня 2020 10:10
Електронний підпис
22 липня 2020 02:13
ISO 9001 2015.pdf
22 липня 2020 02:13
ISO 45001 2018.pdf
22 липня 2020 02:13
ISO 27001 2015.pdf
22 липня 2020 02:13
ISO 14001 2015.pdf
22 липня 2020 02:13
ТЗ.pdf
22 липня 2020 02:13
Статут.pdf
22 липня 2020 02:13
Сертифікати Тірас.pdf
22 липня 2020 02:13
Пропозиція.pdf
22 липня 2020 02:13
Проект договору.pdf
22 липня 2020 02:13
Ліцензія ДАБІ.pdf
22 липня 2020 02:13
Ліцензія АВК.pdf
22 липня 2020 02:13
кошторис.rar
22 липня 2020 02:13
кошторис.pdf
22 липня 2020 02:13
кошторис 655.rar
22 липня 2020 02:13
ДСТУ ISO 37001 2018.pdf
22 липня 2020 02:13
Документи Ярмоленко.pdf
22 липня 2020 02:13
Документи Харлан.pdf
22 липня 2020 02:13
Документи Повар.pdf
22 липня 2020 02:13
Документи Одрина.pdf
22 липня 2020 02:12
Довідка з ДФС.pdf
22 липня 2020 02:12
ДНЗ 655.pdf
22 липня 2020 02:12
Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 02:12
Баланс, Фінзвіт.pdf
22 липня 2020 02:12
Аудит сертифікати.pdf
22 липня 2020 02:12
85 Довідка працівники.pdf
22 липня 2020 02:12
84 Довідка досвід.pdf
22 липня 2020 02:12
83 Довідка МТБ.pdf
22 липня 2020 02:12
77 Лист помилки.pdf
22 липня 2020 02:12
63 ст.17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 17:58
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:55
пропозиція.pdf
19 серпня 2020 17:55
ст.17.pdf
19 серпня 2020 17:55
довідка мвс.pdf
19 серпня 2020 17:55
public_doc (2).pdf
19 серпня 2020 17:55
public_doc (2).p7s
21 липня 2020 11:02
Електронний підпис
21 липня 2020 10:55
104. 90 днів.pdf
21 липня 2020 00:36
Електронний підпис
21 липня 2020 00:30
26. посвiдчення еб.pdf
21 липня 2020 00:30
86. навчання артон.pdf
21 липня 2020 00:30
85.1. сертифікат іпа.pdf
21 липня 2020 00:30
85. KM-GSM.pdf
21 липня 2020 00:30
84. спт.PDF
21 липня 2020 00:30
public_doc (1).pdf
21 липня 2020 00:30
89. навчання ста.pdf
21 липня 2020 00:30
83. Сертификат NHXH 2022г..pdf
21 липня 2020 00:30
public_doc (1).p7s
21 липня 2020 00:30
77. сертифiкат_АКБ2020.pdf
21 липня 2020 00:30
81. ПСВВ СКВВ.pdf
21 липня 2020 00:30
87. навчання сенко.pdf
21 липня 2020 00:30
50. ліцензія+наказ.pdf
21 липня 2020 00:30
80. ППКП.pdf
21 липня 2020 00:30
48. Звіт по аудиту.pdf
21 липня 2020 00:30
79. сертиф.сенко.pdf
21 липня 2020 00:30
75. Сертифікат СПР.pdf
21 липня 2020 00:30
74. Сертифікат СПД.pdf
21 липня 2020 00:30
71. без авансу.pdf
21 липня 2020 00:30
52. ліцензія.pdf
21 липня 2020 00:30
46. ISO 3700 + додаток..pdf
21 липня 2020 00:30
69_уповноважена особа.pdf
21 липня 2020 00:30
70. сертифікат пікож.pdf
21 липня 2020 00:30
23. посвiдчення ОП.pdf
21 липня 2020 00:30
47. ISO 27001+додаток.pdf
21 липня 2020 00:30
42. лист дпс рахунки.pdf
21 липня 2020 00:30
45. ISO 9001+додаток.pdf
21 липня 2020 00:30
44. OHSAS 18001+додаток.pdf
21 липня 2020 00:30
30. обробка даних.pdf
21 липня 2020 00:30
43. ISO 14001+додаток.pdf
21 липня 2020 00:30
40. витяг пдв.pdf
21 липня 2020 00:30
38. опис до статуту.pdf
21 липня 2020 00:30
37. статут о.pdf
21 липня 2020 00:30
34. фін.звітність к.pdf
21 липня 2020 00:30
41. довідка з банку (1).pdf
21 липня 2020 00:30
11. оренда обладнання.pdf
21 липня 2020 00:30
35. квитанція по звіту.pdf
21 липня 2020 00:30
33. відгук.pdf
21 липня 2020 00:30
31. аналог.дог.довідка.pdf
21 липня 2020 00:30
25. посвiдч. пб+еб.pdf
21 липня 2020 00:30
24. посвiдчення оп2.pdf
21 липня 2020 00:30
21. посвiдчення пб.pdf
21 липня 2020 00:30
22. посвiдчення пб2.pdf
21 липня 2020 00:30
11.1. оренда обл. к.pdf
21 липня 2020 00:30
20. наказ_на_кер_робiт.pdf
21 липня 2020 00:30
15. декларація пб о.pdf
21 липня 2020 00:30
19.1. диплом нещерет.pdf
21 липня 2020 00:30
18. працівники.pdf
21 липня 2020 00:30
13.1. оренда складу к.pdf
21 липня 2020 00:30
13. оренда складу.pdf
21 липня 2020 00:30
12.1. оренда офісу к.pdf
21 липня 2020 00:29
12. оренда офісу о.pdf
21 липня 2020 00:29
9.мат-тех.база.pdf
21 липня 2020 00:29
9.2. Автодеск.pdf
21 липня 2020 00:29
1. без субпідряду.pdf
21 липня 2020 00:29
9.3. Інпроект.pdf
21 липня 2020 00:29
8. уповноважена особа.pdf
21 липня 2020 00:29
поставка_сенко_655.pdf
21 липня 2020 00:29
кошторис.pdf
21 липня 2020 00:29
проект договору.pdf
21 липня 2020 00:29
тех.вимоги.pdf
21 липня 2020 00:29
поставка ста.pdf
21 липня 2020 00:29
рішення на підпис.pdf
21 липня 2020 00:29
огляд.pdf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
21 липня 2020 00:29
поставка артон.pdf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ДЦ_3.rtf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ЛС2_2-1-2.rtf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ССР_5.rtf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ДЦ_2.rtf
21 липня 2020 00:29
9602_ДЦ_ССР_4.rtf
21 липня 2020 00:29
пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 11:16
22. Фінзвіт.pdf
21 липня 2020 11:16
20. Трудові книжки.pdf
21 липня 2020 11:16
18. Пожбезпека Храпко.pdf
21 липня 2020 11:16
16. Медичні книжки.pdf
21 липня 2020 11:16
12. ISО.pdf
21 липня 2020 11:16
10. Довідка про МТБ.pdf
21 липня 2020 11:16
08. Гарантійні листи.pdf
21 липня 2020 11:16
05.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"
#41623748
Відхилено 435 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 13:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 596 809,19
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 18:27

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником не надано копію послужного списку на керівника робіт; - Відсутні копії посвідчень про проходження працівників навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки на наступних працівників: головного працівника прєкту - Одрина О.В. та інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) - Ярмоленко Ю.І.; - Відсутні документи про присвоєння (підвищення) відповідної робітничої кваліфікації; - Надано договір на роботи по ремонту та модернізації існуючих протипожежних систем, що не відповідає аналогічному предмету закупівлі «Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації – монтаж та пуско – налагоджування». 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.п. 2.1, п. 2 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації; - Відповідно до п.п. 2.1, п. 2 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації; - Відповідно до п.п. 2.1, п. 2 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації; - Відповідно до п.п. 3.1, п. 3 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати копію послужного списку на керівника робіт; - Надати копії посвідчень про проходження працівників навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки на наступних працівників: головного працівника прєкту - Одрина О.В. та інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) - Ярмоленко Ю.І.; - Для підтвердження кваліфікації виконавців робіт, надати копії документів про присвоєння (підвищення) відповідної робітничої кваліфікації; - Надати аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
596 809,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:58
Дефектний акт ДНЗ № 655.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:57
Додаткова угода № 1 до договору № 132 (ДНЗ № 655).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:43
Договір № 132(послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско - налагоджування в ДНЗ № 655).pdf укладений
04 вересня 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни на підставі Експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 596 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 366,33 UAH)