Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Линовицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412455 |
Місцезнаходження: | 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Ірина Приходько +380953157683 antonovkacity2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 11:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 11:17 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 348 394,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 741,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 09:42 |
тендерна документація.docx |
08 липня 2020 09:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2020 09:42 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Фізична особа-підприємець Овсепян Геворг Спартакович звертається до Вас з вимогою щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції з предмета закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області ДК 021:2015: 50230000-6 (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
28.07.2020 10:20 від Замовника було опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надання обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.3 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» « аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)».
Замовнику нічого не доводиться розраховувати самостійно, адже це за нього зробить система. Також система підсвітись в потрібний момент повідомлення про те, що пропозиція постачальника є аномально низькою. Під час аукціону система не визначила аномально низьку ціну, тобто пропозицію ФОП Овсепян Геворга Спартаковича система не визначила як аномально низьку.
При подачі пропозиції ФОП Овсепян Геворгом Спартаковичем була надана пропозиція в сумі 300 634,01 грн без ПДВ, за результатом аукціону 230 000,00 грн без ПДВ.
При розрахунку за формулою – 23,5 %
230 000,00/300 634,01=0,765
0,765*100=76,5%
100%-76,5%=23,5%
Тобто ціна ніяк не може перевищувати 30% від ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Враховуючи вищевикладене ФОП Овсепян Геворга Спартаковича звертається до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" скасувати протокол №41 від 29.07.2020 року про відхилення тендерної пропозиції. Так як згідно законодавства не мав право самостійно визначати аномально низьку ціну, оскільки до п.3 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-27-000004 ● 82770552a338453b93300a7aff447d01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.07.2020 № 45
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.07.2020 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-06-002193-a 06.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 8 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-11 11:26:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Мічуріна в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-06-002193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. У зв’язку з чим строк розгляду тендерної пропозиції ПП «Ремдор-Буд» перевищує строк визначений частиною 10 статті 29 Закону?
2. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Ремдор-Буд» до 20 робочих днів, у зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-11 12:39:20
відповідь на звернення
30.07.2020 поступило Оскарження рішення замовника від Фізичної особи-підприємеця Овсепян Геворг Спартакович ,яка зверталася до нас(Далі Замовник) з вимогою щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції з предмета закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області ДК 021:2015: 50230000-6 (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 28.07.2020 10:20 від Замовника було опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надання обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.3 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» « аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)». Замовнику нічого не доводиться розраховувати самостійно, адже це за нього зробить система. Також система підсвітись в потрібний момент повідомлення про те, що пропозиція постачальника є аномально низькою. Під час аукціону система не визначила аномально низьку ціну, тобто пропозицію ФОП Овсепян Геворга Спартаковича система не визначила як аномально низьку. При подачі пропозиції ФОП Овсепян Геворгом Спартаковичем була надана пропозиція в сумі 300 634,01 грн без ПДВ, за результатом аукціону 230 000,00 грн без ПДВ. При розрахунку за формулою – 23,5 % 230 000,00/300 634,01=0,765 0,765*100=76,5% 100%-76,5%=23,5% Тобто ціна ніяк не може перевищувати 30% від ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Враховуючи вищевикладене ФОП Овсепян Геворга Спартаковича звертається до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" скасувати протокол №41 від 29.07.2020 року про відхилення тендерної пропозиції. Так як згідно законодавства не мав право самостійно визначати аномально низьку ціну, оскільки до п.3 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
На основі вище зазначеного ми надали розяснення.Розглянувши вимогу щодо закупівлі, повідомили,що на даному етапі скасування нашого протоколу та обрання ФОП Овсепян Геворг Спартакович переможцем не можливе.Тому,так як ми відхилили їх пропозицію , порушивши Закон "Про публічні закупівлі",ми скасовуємо процедуру і повторно оголошуємо нову.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Овсепян Геворг Спартакович |
300 634,01
UAH
|
230 000,00
UAH
|
Документи |
ПП Ремдор-Буд |
317 878,66
UAH
|
255 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Н-СІВЕРСЬКИЙ ШЛЯХОВИК" |
292 030,86
UAH
|
259 999,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Мкртчян Лусік Зареєвна |
273 360,45
UAH
|
273 360,45
UAH
|
Документи |
ФОП Акопян Арсен Аветікович |
320 155,67
UAH
|
320 155,67
UAH
|
Документи |
ФОП Міщенко Станіслав Миколайович |
330 861,29
UAH
|
330 861,29
UAH
|
Документи |
ФОП Сімонян А.А. |
331 588,92
UAH
|
331 588,92
UAH
|
Документи |
ФОП Литвиненко А.О. |
334 708,09
UAH
|
334 708,09
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Ремдор-Буд #34464368 |
Очікує рішення |
255 000,00
UAH
|
29 липня 2020 16:34
|
|
ФОП Овсепян Геворг Спартакович #2982522934 |
Відхилено |
230 000,00
UAH
|
29 липня 2020 16:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 10:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 13:02 |
Кінець періоду оскарження: | 22 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 22 серпня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Допущення помилки технічного характеру під час здійснення оголешення процедури закупівлі через людський фактор |
11 серпня 2020 13:02
|
Електронний підпис |
11 серпня 2020 13:00
|
44 Протокол прийняття рішення про відхилення дороги.docx |