Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця
Очікувана вартість
22 396 168,00 UAH
UA-2020-07-06-002180-c 176c4153ef85470198f297849faa660f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободяник Сергій Миколайович

0432 592071 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Слободяник Сергій Миколайович
0432 592071
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:39
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:39
Очікувана вартість: 22 396 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 223 961,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111980.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


виконання будівельних робіт

виконання будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3869.1 метри квадратні
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. М. Шимка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45214220-8 — Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:30
зміни до тд ЗОШ_13 - 2 (1).docx
16 липня 2020 16:30
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2) (1).doc
16 липня 2020 16:28
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2).doc
16 липня 2020 16:28
зміни до тд ЗОШ_13 - 2.docx
09 липня 2020 16:03
зміни до тд ЗОШ_13 (1).docx
09 липня 2020 16:03
ТендернаД ЗОШ_13 (3).doc
09 липня 2020 16:01
зміни до тд ЗОШ_13.docx
09 липня 2020 16:01
ТендернаД ЗОШ_13 (2).doc
06 липня 2020 17:07
57 (1).ims
06 липня 2020 17:07
57.ims
16 липня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:30
зміни до тд ЗОШ_13 - 2 (1).docx
16 липня 2020 16:30
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2) (1).doc
16 липня 2020 16:28
ТендернаД ЗОШ_13 (2) (2).doc
16 липня 2020 16:28
зміни до тд ЗОШ_13 - 2.docx
09 липня 2020 16:03
зміни до тд ЗОШ_13 (1).docx
09 липня 2020 16:03
ТендернаД ЗОШ_13 (3).doc
06 липня 2020 17:07
ТендернаД ЗОШ_13.doc
09 липня 2020 16:01
зміни до тд ЗОШ_13.docx
09 липня 2020 16:01
ТендернаД ЗОШ_13 (2).doc
06 липня 2020 17:07
ТендернаД ЗОШ_13 (1).doc
06 липня 2020 17:07
57 (1).ims
06 липня 2020 17:07
57.ims

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики предмета закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:21
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:38
Здраствуйте. Відповідно до п. 1, Додатку 2 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено перелік машин та механізмів необхідних для виконання робіт. Прохання надати роз’яснення, чи можна використовувати вказану МТБ на умовах оренди, лізингу, чи договору надання послуг із іншими особами, а також чи можливо залучати інші організації для підтвердження даного кваліфікаційного критерію? Завчасно дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: можна використовувати вказану МТБ на умовах оренди, лізингу, чи договору надання послуг із іншими особами
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:22
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:30
Здраствуйте. Відповідно до п. 2, Додатку 2 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено перелік посад необхідних для виконання вищевказаних робіт, прохання надати роз’яснення стосовно «машиніста крана автомобільного», чи буде забезпечено виконання даного кваліфікаційного критерію Учасником, у випадку використання «крана автомобільного» згідно договору послуг, відповідно до якого Учаснику буде надаватися спеціалізований транспорт з виконавцем даних послуг (машиніст буде працівником організації з якою укладено договір)? Завчасно дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: буде забезпечено виконання даного кваліфікаційного критерію Учасником, у випадку використання «крана автомобільного» згідно договору послуг, відповідно до якого Учаснику буде надаватися спеціалізований транспорт з виконавцем даних послуг (машиніст буде працівником організації з якою укладено договір)
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:22
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:29
Здраствуйте. Відповідно до п. 3, Додатку 2 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено підтвердження виконання аналогічних договорів з проведення реконструкції (термомодернізації) громадських будівель. Скажіть будь ласка, чи буде підтвердженням даного кваліфікаційного критерію надання договорів на будівництво громадських будівель, що включає в себе проведення робіт з утеплення зовнішніх стін, покрівлі, тощо.? Завчасно дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: надання договорів на будівництво громадських будівель, що включає в себе проведення робіт з утеплення зовнішніх стін, покрівлі, тощо - буде підтвердженням даного кваліфікаційного критерію
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:23
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:38
Здраствуйте. Відповідно до п. 2, Додатку 5 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено, що у випадку залучення субпідрядної організації, необхідно документальне підтвердження наявності в останнього автомобілів аварійної служби (їх характеристика), що підтверджується копіями тех. паспортів на автомобілі. Прохання обгунтувати з якою метою необхідне забезпечення автомобілів аварійної служби, адже даний кваліфікацій критерій до Учасників закупівлі не передбачений. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: даний пункт виключено із вимог тендерної документації
Кваліфікаційні критерії закупівлі.
Дата подання: 08 липня 2020 00:23
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:05
Здраствуйте. Відповідно до п. 5, Додатку 5 тендерної документації згідно закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради" по вул. М. Шимка,1 в м. Вінниця» передбачено надання дозволу субпідрядної організації на виконання робіт підвищеної небезпеки при ремонті та обслуговуванні піднімального-транспортного устаткування, проте даний критерій щодо самих Учасників не передбачений. Прохання надати роз’яснення щодо встановлення зазначених вимог до субпідрядних організацій. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: даний пункт виключено із вимог тендерної документації
Кваліфікаційні критерії закупівлі
Дата подання: 16 липня 2020 17:42
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:36
Доброго дня. Відповідно до п. 2.1, ч. 2, Додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник обов'язаний мати персонал у своєму штаті на постійній основі, або згідно договору найму. Прохання надати розяснення, що розуміється під визначенням "договір найму", - трудовий договір відповідно до положень Кодексу законів про працю України чи договір цивільно-правового характеру відповідно до Цивільного Кодексу України? Завчасно дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання цього пункту тендерної документації необхідно підтвердити взаємовідносини між робототавцем та працівником надавши відповідний документ, який це підтверджує
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-002180-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:37618365
Дата подання: 13 липня 2020 09:43
Вимоги щодо тендерної документації
Відповідно до п. 7, ч. 1, розділу 3 тендерної документації, передбачено що: переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та інші документи визначені у додатку №4 тендерної документації. Пакет документів з реєстром наданих документів, повинен бути прошитий та пронумерований. На останньому аркуші (на місці прошивання) необхідно зробити напис: «Прошито й пронумеровано», вказати кількість аркушів, поставити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, засвідчити печаткою* підприємства.
Проте, відповідно до ч. 6, ст. 17, Закону України про публічні закупівлі (далі - Закон) встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Виходячи із вищенаведеного, прохання виключити дану вимогу із тендерної документації, як таку, що суперечить вимогам чинного законодавства у даній сфері. Завчасно дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 08:38
Учасник - переможець торгів відповідно умовам тендерної документації повинен надати вказані документи як в паперовому вигляді так і шляхом завантаження їх на електронний майданчик

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" 15 417 960,79
UAH з ПДВ
14 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" 15 573 837,60
UAH з ПДВ
14 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕХБУД" 18 494 842,22
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 16 099 999,00
UAH з ПДВ
15 876 037,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 17 834 300,00
UAH з ПДВ
16 099 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Арка-ПТФ 18 886 314,00
UAH з ПДВ
18 494 842,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" 21 862 403,64
UAH з ПДВ
19 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 22 100 125,00
UAH з ПДВ
22 100 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 16:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:11
Dovidka_20233518220980232208.pdf.p7s
21 серпня 2020 16:11
Dovidka_20233518220980232208.pdf
21 серпня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 16:11
Довідка ст 17.pdf
21 серпня 2020 16:11
Довідка ст 17 1.pdf
21 серпня 2020 16:11
Довідка з податкової.pdf
14 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:56
Пояснення.pdf
14 серпня 2020 14:55
Довідка працівники.pdf
14 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:54
Пояснення.pdf
14 серпня 2020 14:54
Довідка працівники.pdf
24 липня 2020 21:59
Електронний підпис
24 липня 2020 21:58
Установчий документ.pdf
24 липня 2020 21:58
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 21:58
Проект договору.pdf
24 липня 2020 21:58
Пояснення.pdf
24 липня 2020 21:58
Опис.pdf
24 липня 2020 21:58
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 21:58
Листи згоди.pdf
24 липня 2020 21:58
Лист згода щодо дій.pdf
24 липня 2020 21:57
Заходи довкілля.pdf
24 липня 2020 21:57
Досвід.pdf
24 липня 2020 21:57
Договір ДНЗ 42.pdf
24 липня 2020 21:57
Довідка стаття 17.pdf
24 липня 2020 21:57
Довідка працівники.pdf
24 липня 2020 21:57
Довідка обладання.pdf
24 липня 2020 21:57
Довідка банку.pdf
24 липня 2020 21:57
Втяг.pdf
24 липня 2020 21:57
Відгук.pdf
24 липня 2020 21:57
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 21:57
Виписка.pdf
24 липня 2020 21:57
Банківська ГАРАНТІЯ.zip
24 липня 2020 21:57
Акт ДНЗ 42 6.pdf
24 липня 2020 21:57
Акт ДНЗ 42 5.pdf
24 липня 2020 21:57
Акт ДНЗ 42 4.pdf
24 липня 2020 21:57
Акт ДНЗ 42 3.pdf
24 липня 2020 21:57
Акт ДНЗ 42 2.pdf
24 липня 2020 21:57
Акт ДНЗ 42 1.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 20:00
Електронний підпис
26 липня 2020 18:07
15.2Листи-відгуки.rar
26 липня 2020 18:07
9.1 Договірна ціна.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 09:52
Електронний підпис
27 липня 2020 09:52
Електронний підпис
27 липня 2020 09:52
4_ПДВ_ориг і копія.pdf
27 липня 2020 09:52
2_Витяг з ЄДР_16092019.pdf
27 липня 2020 09:51
10 Статут копія.pdf
27 липня 2020 09:51
Установчий документ.pdf
27 липня 2020 09:51
Проєкт договору.pdf
27 липня 2020 09:51
Персональні дані.pdf
27 липня 2020 09:51
Захист довкілля.pdf
27 липня 2020 09:51
Довідка про санкції.pdf
27 липня 2020 09:51
Довідка МВС.pdf
27 липня 2020 09:50
Довідка ДПС.pdf
27 липня 2020 09:50
Банківська гарантія.rar
27 липня 2020 09:50
Кошторис.rar
27 липня 2020 09:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 09:40
Електронний підпис
27 липня 2020 09:37
Проект договору.PDF
27 липня 2020 09:37
Лист щодо Статуту.PDF
27 липня 2020 09:37
Лист щодо санкцій.PDF
27 липня 2020 09:37
Лист щодо приміщень.PDF
27 липня 2020 09:37
Лист щодо переможця.PDF
27 липня 2020 09:36
Лист щодо виконання.PDF
27 липня 2020 09:35
Листи відгуки.rar
27 липня 2020 09:35
Документи.rar
27 липня 2020 09:35
Форма _Д4 квітень.pdf
27 липня 2020 09:35
Установчі Накладні.rar
27 липня 2020 09:35
Документи.rar
27 липня 2020 09:35
Трудові книжки.rar
27 липня 2020 09:35
Гарант лист щодо СТ17.pdf
27 липня 2020 09:35
Посвідчення.rar
27 липня 2020 09:35
Накази.rar
27 липня 2020 09:35
Довідка щодо ПДВ.PDF
27 липня 2020 09:34
Довідка щодо МВС.PDF
27 липня 2020 09:34
Довідка з банку.rar
27 липня 2020 09:34
Обєкт Школа_5 ч.2.rar
27 липня 2020 09:34
Обєкт Школа_5 ч.1.rar
27 липня 2020 09:34
Обєкт Садик18.rar
27 липня 2020 09:34
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 09:34
Розрахунок ЗП.PDF

Публічні документи

27 липня 2020 09:20
Електронний підпис
27 липня 2020 09:18
12. Відгук.PDF
27 липня 2020 09:18
19.0 Паспорт.PDF
27 липня 2020 09:18
17. Дозвіл 2.pdf
27 липня 2020 09:17
16. Дозвіл 1.pdf
27 липня 2020 09:17
14. Відгук 3.PDF
27 липня 2020 09:17
13. Відгук 2.PDF

Публічні документи

26 липня 2020 16:23
Електронний підпис
26 липня 2020 16:14
199.imd
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ОС_2-2.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ОС_2-1.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ОПР.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-2-2.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-8.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-7.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-6.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ИВР.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ДЦ.pdf
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ДЦ_3.PDF
26 липня 2020 16:14
199_ДЦ_ВОБ.pdf
26 липня 2020 16:14
Підписаний_gar9847.pdf
26 липня 2020 16:13
Установчий документ.pdf
26 липня 2020 16:13
Паспорт Яковенко О.М..PDF
26 липня 2020 16:13
Ліцензія з додатком.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 15:53
Електронний підпис
24 липня 2020 15:42
Установчий документ.pdf
24 липня 2020 15:42
Розрахунок ЗП 8530.pdf
24 липня 2020 15:42
Протоколи ПКД 2020р.pdf
24 липня 2020 15:42
Накази на палац.pdf
24 липня 2020 15:42
Ліцензія з додатками.pdf
24 липня 2020 15:42
ЗВВ і АВ 2019 (оригінал).pdf
24 липня 2020 15:42
Документи ЮО 2019.pdf
24 липня 2020 15:42
Документи на люльку.pdf
24 липня 2020 15:42
Витяг з ЄДРПОУ_02042020.pdf
24 липня 2020 15:42
Установчий документ.pdf
24 липня 2020 15:42
Розрахунок ЗП 8530.pdf
24 липня 2020 15:42
Протоколи ПКД 2020р.pdf
24 липня 2020 15:42
Накази на палац.pdf
24 липня 2020 15:42
Ліцензія з додатками.pdf
24 липня 2020 15:42
ЗВВ і АВ 2019 (оригінал).pdf
24 липня 2020 15:42
Документи ЮО 2019.pdf
24 липня 2020 15:42
Документи на люльку.pdf
24 липня 2020 15:42
Витяг з ЄДРПОУ_02042020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"

ТОВ "ВІНТЕХБУД"

ПП "Рослана"

ТОВ "Олеріт"

ПП Арка-ПТФ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ"
#42871707
Переможець 14 999 998,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 16:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно додатку №2 п.2.4 тендерної документації учасник повинен надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками та копії документів, що підтверджують взаємовідносини з робітниками, задіяними у наданні виконанні робіт за даною закупівлею та документальне підтвердження кваліфікації цих працівників. В складі пропозиції ТОВ «Подільський будмонтаж» не надано копії документів, які підтверджують кваліфікацію наступних працівників: - Директора _ Бабенка Дмитра Анатолійовича; - Покрівельників – Кукушкіна Олега Анатолійовича; Григорчука Олександра Борисовича. 2. Відповідно п.5 розділу 1 учасник повинен надати інформаційний лист щодо незастосування чи застосування до нього санкцій передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». В складі тендерної пропозиції не надано окремої інформацію стосовно даної вимоги. Враховуючи вищевказане, прошу надати відповідні документи до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» для усунення невідповідностей

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" #42871707

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ"
#42871707
14 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 16:14
Угода про розірвання підряду СЗОШ№13 від 02.09.2021.pdf укладений
22 вересня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 15:56
дод.угода №6 СЗОШ №13 від 02.09.2021.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:55
додаткова №5 ЗОШ№13.PDF зміни до договору
17 лютого 2021 15:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:30
додаткова №4 ЗОШ№13.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:33
додаткова №3 ЗОШ№13.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 17:32
додаткова №2 ЗОШ №13.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 16:40
додаткова №1 ЗОШ№13.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:07
договір ЗОШ№13.PDF укладений
02 вересня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 01 вересня 2021
Сума оплати за договором: 9 345 381,58
UAH (в тому числі ПДВ 1 557 563,60 UAH)
Причини розірвання договору: взаємна домовленість