Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з прочищення каналізаційних мереж із залученням спеціалізованої техніки на території Дніпровського району міста Києва)
Очікувана вартість
999 000,00 UAH
UA-2020-07-06-002174-b ● 92b2fa53f3564f658a15ff0a3f05e1ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055 zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 999 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з прочищення каналізаційних мереж із залученням спеціалізованої техніки на території Дніпровського району міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2020 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2020 14:25 |
Перелік змін.pdf | |
17 серпня 2020 14:24 |
ТД із змінами.docx | |
16 липня 2020 16:01 |
Перелік змін.pdf | |
16 липня 2020 16:01 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
06 липня 2020 13:46 |
ДОГОВІР прочистка 2020.docx | |
06 липня 2020 13:45 |
Тендерна документація.docx |
17 серпня 2020 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2020 14:25 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
17 серпня 2020 14:24 |
ТД із змінами.docx
|
||||||
16 липня 2020 16:01 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
16 липня 2020 16:01 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
||||||
06 липня 2020 13:46 |
ДОГОВІР прочистка 2020.docx
|
||||||
06 липня 2020 13:45 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002174-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 10 липня 2020 15:18
щодо кваліфікаційних вимог
Відповідно до Додатку 3 Документації
«Учасник повинен мати в наявності спеціалізовану техніку власну та (або) орендовану:
- гідродинамічну установку високого очисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.
мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• ємність не менше 5 м3; • продуктивність вакуум-насоса не менше 720 м3/год., з них не менше одної машини мулососної з виробничою можливістю вакуум-насоса не менше 2600 м.куб./год.»
Запитання:
- Просимо замовника надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності, доцільності та ефективності застосування гідроочисної техніки з такими параметрами: тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.
Повідомляємо Вам, що гідродинамічні установки з тиском робочої рідини від 50 МПа використовуються для очищення від твердих кальцієвих відкладень трубопроводів та теплообмінників діаметром до 30 мм. Очищення каналізаційних колекторів діаметром від 100 до 1000 мм навіть зі складним характером відкладень здійснюється при тиску робочої рідини до 30 МПа при витратах до 350 л/хв.
Вимога:
Враховуючи викладене вище, вимагаємо змінити вимоги щодо технічних характеристик гідродинамічних установок високого тиску, а саме зменшити вимоги щодо тиску робочої рідини гідродинамічної установки до 30 МПа при витратах до 350 л/хв.
Розгорнути
Згорнути
«Учасник повинен мати в наявності спеціалізовану техніку власну та (або) орендовану:
- гідродинамічну установку високого очисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.
мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• ємність не менше 5 м3; • продуктивність вакуум-насоса не менше 720 м3/год., з них не менше одної машини мулососної з виробничою можливістю вакуум-насоса не менше 2600 м.куб./год.»
Запитання:
- Просимо замовника надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності, доцільності та ефективності застосування гідроочисної техніки з такими параметрами: тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.
Повідомляємо Вам, що гідродинамічні установки з тиском робочої рідини від 50 МПа використовуються для очищення від твердих кальцієвих відкладень трубопроводів та теплообмінників діаметром до 30 мм. Очищення каналізаційних колекторів діаметром від 100 до 1000 мм навіть зі складним характером відкладень здійснюється при тиску робочої рідини до 30 МПа при витратах до 350 л/хв.
Вимога:
Враховуючи викладене вище, вимагаємо змінити вимоги щодо технічних характеристик гідродинамічних установок високого тиску, а саме зменшити вимоги щодо тиску робочої рідини гідродинамічної установки до 30 МПа при витратах до 350 л/хв.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:46
Вимоги щодо характеристик гідроочисної та мулососної техніки встановлювались враховуючи характер засміченості трубопроводів, а саме: проросле коріння дерев, цегли, піску, мазуту, будівельного сміття, щебню, жирів та інш. Характер відкладень деяких ділянок для малопотужних гідродинамічних машин є нездоланним та вимагає використання більш потужної техніки.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002174-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 10 липня 2020 15:20
щодо кваліфікаційних вимог
Відповідно до Додатку 3 Документації
«Для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника Учасник розміщує в електронній системі закупівель наступні документи:
- дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки (копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці)…..»
Повідомляємо замовника, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107», розширено перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації. В той же час, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.
На підставі наведеного, просимо надати роз’яснення щодо необхідності отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, за умови наявності у суб’єкта господарювання Дозволу на виконання тих самих робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого територіальним управлінням держпраці, строк дії якого є дійсним.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести відповідні зміни в документацію, а саме викласти вимогу щодо дозвільних документів на виконання робіт з підвищеною небезпекою в наступній редакції :
«Для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника Учасник розміщує в електронній системі закупівель наступні документи:
- дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки (копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або копію відповідного дозволу)…..»
Розгорнути
Згорнути
«Для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника Учасник розміщує в електронній системі закупівель наступні документи:
- дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки (копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці)…..»
Повідомляємо замовника, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107», розширено перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації. В той же час, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.
На підставі наведеного, просимо надати роз’яснення щодо необхідності отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, за умови наявності у суб’єкта господарювання Дозволу на виконання тих самих робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого територіальним управлінням держпраці, строк дії якого є дійсним.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести відповідні зміни в документацію, а саме викласти вимогу щодо дозвільних документів на виконання робіт з підвищеною небезпекою в наступній редакції :
«Для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника Учасник розміщує в електронній системі закупівель наступні документи:
- дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки (копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або копію відповідного дозволу)…..»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:48
Вимоги щодо необхідності надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці базуються на зміні в законодавчих актах України відповідно до Положень Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107» та від 03.03 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002174-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 10 липня 2020 15:21
щодо кваліфікаційних вимог
Відповідно до п. 1.3. додатку № 2 до тендерної документації замовник вимагає «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, не менше 2-х», що не суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", але при цьому замовник встановлює особливі умови щодо аналогічних договорів, а саме: «…Під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого є аналогічним предмету даної закупівлі. Договір повинен бути укладений за результатами відкритих торгів. Дати посилання на закупівлю.»
Вимога щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору, укладеного виключно за результатами відкритих торгів є незаконною та дискримінаційною, оскільки зазначена вище вимога суттєво звужує можливість участі в тендері компаній, які мають досвід виконання аналогічних робіт та послуг для комерційних підприємств та небюджетних установ. Більш того, це грубо порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі".
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору, укладеного виключно за результатами відкритих торгів є незаконною та дискримінаційною, оскільки зазначена вище вимога суттєво звужує можливість участі в тендері компаній, які мають досвід виконання аналогічних робіт та послуг для комерційних підприємств та небюджетних установ. Більш того, це грубо порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі".
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 15:51
Відповідні зміни будуть внесені у строк згідно п.3, ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002174-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 10 липня 2020 15:22
щодо кваліфікаційних вимог
Відповідно до Додатку 3 Документації
«Учасник повинен мати в наявності спеціалізовану техніку власну та (або) орендовану:
- гідродинамічну установку високого очисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.
мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• ємність не менше 5 м3; • продуктивність вакуум-насоса не менше 720 м3/год., з них не менше одної машини мулососної з виробничою можливістю вакуум-насоса не менше 2600 м.куб./год.»
Запитання:
- Просимо замовника надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності застосування саме такої кількості техніки для виконання робіт, а саме 3-х одиниць гідроочисної техніки та мулососів в кількості не меньше ніж 3 одиниць.
Застосування замовником вимог щодо наявності такої кількості техніки є ознакою дискримінаційних умов та обмежує участь компаній, які мають хоча б на одну одиницю техніки менше.
Повідомляємо Вам, відповідно до умов договору та тендерної документації учасник несе повну відповідальність щодо термінів та якості виконання робіт, таким чином вимога щодо кількості техніки є необґрунтованою.
Вимога:
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити вимогу щодо кількості техніки у учасника.
Розгорнути
Згорнути
«Учасник повинен мати в наявності спеціалізовану техніку власну та (або) орендовану:
- гідродинамічну установку високого очисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.
мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами:
• ємність не менше 5 м3; • продуктивність вакуум-насоса не менше 720 м3/год., з них не менше одної машини мулососної з виробничою можливістю вакуум-насоса не менше 2600 м.куб./год.»
Запитання:
- Просимо замовника надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності застосування саме такої кількості техніки для виконання робіт, а саме 3-х одиниць гідроочисної техніки та мулососів в кількості не меньше ніж 3 одиниць.
Застосування замовником вимог щодо наявності такої кількості техніки є ознакою дискримінаційних умов та обмежує участь компаній, які мають хоча б на одну одиницю техніки менше.
Повідомляємо Вам, відповідно до умов договору та тендерної документації учасник несе повну відповідальність щодо термінів та якості виконання робіт, таким чином вимога щодо кількості техніки є необґрунтованою.
Вимога:
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити вимогу щодо кількості техніки у учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:44
Вимоги щодо кількості гідроочисної та мулососної техніки встановлювались для оперативного усунення аварійних ситуацій каналізаційних мереж будинків в Дніпровському районі міста Києва, враховуючи можливість виникнення декількох випадків підтоплень будинків. Час виїзду бригади після отримання заявки визначений до 2 годин у робочі, вихідні та/або святкові дні. Тим більше, у разі виходу з ладу техніки, Учасник повинен оперативно провести заміну зазначеної техніки на рівнозначну, з тими ж технічними потужностями. Замовник вважає за необхідне мати можливість виконання робіт одночасно на декількох ділянках.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002174-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 11 липня 2020 16:19
щодо кваліфікаційних вимог
Відповідно до п.7 Розділу 1 тендерної документації Замовником встановлено, що
«Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа, засвідчений підписом перекладача. На підтвердження повноважень перекладача надається сканкопія диплому про профільну (спеціальну) освіту перекладача, а також документ, що засвідчує наявність правових відносин між учасником та суб’єктом господарювання, який основним видом діяльності має надання відповідних послуг, щодо перекладу запитуваних документів.»
Вважаємо, що дана вимога в частині надання учасником сканкопії диплому про профільну (спеціальну) освіту перекладача, а також документу, що засвідчує наявність правових відносин між учасником та суб’єктом господарювання, який основним видом діяльності має надання відповідних послуг, щодо перекладу запитуваних документів є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що надає можливість відхилити пропозицію учасників, які переклали документи та завірили їх нотаріально, що відповідає вимогам чинного законодавства України.
Вимагаємо викласти даний пункт в наступній стандартній редакції:
«Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Розгорнути
Згорнути
«Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа, засвідчений підписом перекладача. На підтвердження повноважень перекладача надається сканкопія диплому про профільну (спеціальну) освіту перекладача, а також документ, що засвідчує наявність правових відносин між учасником та суб’єктом господарювання, який основним видом діяльності має надання відповідних послуг, щодо перекладу запитуваних документів.»
Вважаємо, що дана вимога в частині надання учасником сканкопії диплому про профільну (спеціальну) освіту перекладача, а також документу, що засвідчує наявність правових відносин між учасником та суб’єктом господарювання, який основним видом діяльності має надання відповідних послуг, щодо перекладу запитуваних документів є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що надає можливість відхилити пропозицію учасників, які переклали документи та завірили їх нотаріально, що відповідає вимогам чинного законодавства України.
Вимагаємо викласти даний пункт в наступній стандартній редакції:
«Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:42
Вимоги щодо підтвердження повноважень перекладача встановлювались для уникнення перекладів технічної документації перекладачем без профільної (спеціальної) освіти, що може призвести до викривлення інформації стосовно характеристик спеціалізованої техніки.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-06-002174-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 17 липня 2020 13:00
Дата подання: 17 липня 2020 13:00
Скарга на умови закупівлі, а саме: технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та/або кваліфікаційних критеріїв
В тендерній документації створені умови для дискримінації та обмеження конкуренції, чим порушено принципи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Суть скарги викладено в доданій Скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 10:58
Рішення від 21.07.2020 №13973.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 10:58
інформація про перенесення розгляду скарги № 11549.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 11:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2020 №15349.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 19:31
Рішення від 11.08.2020 №15349.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено до Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 17 серпня 2020 14:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ" |
624 375,00
UAH з ПДВ
|
624 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" |
976 605,75
UAH з ПДВ
|
976 605,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ГІДРООЧИЩЕННЯ" |
998 750,25
UAH з ПДВ
|
998 750,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ" #39760981 |
Відхилено |
624 375,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 14:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" #40413845 |
Переможець |
976 605,75
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 14:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:18
|
Додаткова угода №1 до Договору №604.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 08:46
|
Договір №604.pdf | укладений |
14 вересня 2020 08:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №604 від 14.09.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 604 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №604 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |