Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Придбання комп’ютерного обладнання для початкових класів навчальних закладів загальної середньої освіти Вінницького району»
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2020-07-06-002149-c ● d9fed3e805c644a3b722dd58f9a82d1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | https://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Оливенко Олексій Анатолійович +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 790 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Усі тендерні пропозиції повинні готуватись українською мовою
Тендерна документація
14 липня 2020 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 11:04 |
ТД зі змінами.doc | |
09 липня 2020 11:04 |
Протокол змін комп_ютери.docx | |
06 липня 2020 16:56 |
ТД комп_ютери НУШ 2020 (4).doc |
14 липня 2020 17:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2020 11:04 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
09 липня 2020 11:04 |
Протокол змін комп_ютери.docx
|
|||
06 липня 2020 16:56 |
ТД комп_ютери НУШ 2020 (4).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін в додаток 1 Тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2020 11:03
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:14
Вітаємо! Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації додаток 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, яка на сьогоднішній день значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів, а саме : надати довідку про наявність власного сервісного центру (у місті Вінниці), в якому, в разі необхідності, буде здійснюватися гарантійне обслуговування запропонованого товару. Дані вимоги містять обмеження щодо можливості взяти участь тих учасників, які не мають власного сервісного центру (у місті Вінниці). Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте в додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, яка суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані вимоги тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Додатково інформуємо, що виходячи з багаторічного досвіду нашої участі в державних закупівлях, Замовники дуже часто вимагають саме: " Наявність в місті авторизованого сервісного центру, але ніяк не «…наявність власного сервісного центру…».
Виходячи з вищевикладеного, просимо внести зміни в додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА, ЯКІСНА ТА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Найменування предмета закупівлі: ДК 021-2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | «Придбання комп’ютерного обладнання для початкових класів навчальних закладів загальної середньої освіти Вінницького району» (ноутбуки в комплекті з програмним забезпеченням та принтери в кількості: 24 комплекти (24 ноутбука та 24 принтера) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 583 612,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 836,12 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
24 шт
Ноутбук в комплекті з програмним забезпеченням
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки:
14 серпня 2020
24 шт
Принтер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки:
14 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
403 992,00
UAH з ПДВ
|
403 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
528 563,52
UAH з ПДВ
|
522 725,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
541 020,96
UAH з ПДВ
|
528 560,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
403 992,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 16:37
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 10:11
|
Договір комп.403992.pdf | укладений |
12 серпня 2020 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення найменування товару |
Номер договору про закупівлю: | 1020-3110-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |