Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Придбання комп’ютерного обладнання для початкових класів навчальних закладів загальної середньої освіти Вінницького району»
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2020-07-06-002149-c d9fed3e805c644a3b722dd58f9a82d1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оливенко Олексій Анатолійович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Оливенко Олексій Анатолійович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 790 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі тендерні пропозиції повинні готуватись українською мовою

Тендерна документація

14 липня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:04
ТД зі змінами.doc
09 липня 2020 11:04
Протокол змін комп_ютери.docx
06 липня 2020 16:56
ТД комп_ютери НУШ 2020 (4).doc
14 липня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:04
ТД зі змінами.doc
09 липня 2020 11:04
Протокол змін комп_ютери.docx
06 липня 2020 16:56
ТД комп_ютери НУШ 2020 (4).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в додаток 1 Тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2020 11:03
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:14
Вітаємо! Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації додаток 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, яка на сьогоднішній день значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів, а саме : надати довідку про наявність власного сервісного центру (у місті Вінниці), в якому, в разі необхідності, буде здійснюватися гарантійне обслуговування запропонованого товару. Дані вимоги містять обмеження щодо можливості взяти участь тих учасників, які не мають власного сервісного центру (у місті Вінниці). Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте в додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, яка суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані вимоги тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Додатково інформуємо, що виходячи з багаторічного досвіду нашої участі в державних закупівлях, Замовники дуже часто вимагають саме: " Наявність в місті авторизованого сервісного центру, але ніяк не «…наявність власного сервісного центру…». Виходячи з вищевикладеного, просимо внести зміни в додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА, ЯКІСНА ТА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Найменування предмета закупівлі: ДК 021-2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! В тендерну документацію будуть внесені зміни.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Придбання комп’ютерного обладнання для початкових класів навчальних закладів загальної середньої освіти Вінницького району» (ноутбуки в комплекті з програмним забезпеченням та принтери в кількості: 24 комплекти (24 ноутбука та 24 принтера)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 583 612,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 836,12 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 липня 2020 13:24
Закінчення: 23 липня 2020 13:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 шт
Ноутбук в комплекті з програмним забезпеченням
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки: 14 серпня 2020
24 шт
Принтер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки: 14 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 403 992,00
UAH з ПДВ
403 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 528 563,52
UAH з ПДВ
522 725,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 541 020,96
UAH з ПДВ
528 560,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:34
Довідка.pdf.p7s
31 липня 2020 10:34
Довідка.pdf
31 липня 2020 10:34
Dovidka_20203337490220748106.pdf.p7s
31 липня 2020 10:34
Dovidka_20203337490220748106.pdf
21 липня 2020 17:36
Електронний підпис
21 липня 2020 17:35
Сертифікати L3150.pdf
21 липня 2020 17:35
Сертифікати Acer EX2519.pdf
21 липня 2020 17:35
Новий штатний розпис.pdf
21 липня 2020 17:35
Наказ (директор).pdf
21 липня 2020 17:35
Довідка (печатка).pdf
21 липня 2020 17:35
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
21 липня 2020 17:35
Авторизація Epson.pdf
21 липня 2020 17:35
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 09:50
Електронний підпис
22 липня 2020 09:48
42. Реєстр.pdf
22 липня 2020 09:48
41. Протокол.pdf
22 липня 2020 09:48
38. avtorizaciyniy list na bfp.pdf
22 липня 2020 09:48
31. Лист щодо якості.pdf
22 липня 2020 09:48
28. list garantiya po st. 17 (nova).pdf
22 липня 2020 09:47
20. Лист щодо санкцій.pdf
22 липня 2020 09:47
11. Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 09:47
03. Статут.pdf
22 липня 2020 09:47
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:35
Електронний підпис
21 липня 2020 14:34
12.Витяг ЄДР.pdf
21 липня 2020 14:34
11.Виписка з ЄДР.pdf
21 липня 2020 14:34
13.Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 403 992,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
403 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:37
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:11
Договір комп.403992.pdf укладений
12 серпня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення найменування товару
Номер договору про закупівлю: 1020-3110-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 403 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 332,00 UAH)