Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
56 805,00 UAH
UA-2020-07-06-002105-a f0a1e63d49e84dffb4236bef70557191
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зося Ковбасюк

+380678926498 semenivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41077614
Місцезнаходження: 13374, Україна , Житомирська обл., с. Хажин, вул. Двірська, 42
Контактна особа: Зося Ковбасюк
+380678926498
semenivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 56 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 284,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Код ЄДРПОУ: 41077614
Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради
Місцезнаходження:13374. Житомирська область, Бердичівський район, село Хажин, вулиця Двірська, 42
Категорія замовника: абз.1 п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штуки
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13374, Україна, Житомирська область, c. Хажин, вул. Двірська,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому договорі, протягом 10 банківських днів з дати прийняття товару Замовником згідно накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:28
Додаток2.doc
06 липня 2020 11:28
Додаток1 ПД.doc
06 липня 2020 11:28
Оголошення СПЗ.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій