Папір офісний формату А 4
Очікувана вартість
1 499 743,33 UAH
UA-2020-07-06-002062-a 691a36108eb642689960d027141dd061
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40108866
Вебсайт: http://dp.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Контактна особа: Юлія Гунько
+380567565611
ufzbodnepr126@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 11:19
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 11:19
Очікувана вартість: 1 499 743,33 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 498,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Категорія Замовника:відповідно п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19310 пачка
Папір офісний формату А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Троїцька, 20-А, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-002062-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 09 липня 2020 17:27
невідповідність технічних параметрів
Шановний Замовнику, в Додатку №4 до ТД окрім інших технічних вимог до паперу А4, ви визначаєте показник "Білизна, (СІЕ) 163% ±2% (клас А,В)", потрібно зазначити, що не існує паперу з таким показником білизни по СІЕ. Класу А відповідає папір з показником білизни - 170 ±3%, в той же час класу В відповідає папір з показником білизни 161±3%. Показника 163±2% - не існує. Також просимо уточнити ваші вимоги щодо класу паперу А чи В, бо вони суттєво різняться за ціною, при цьому всі інші технічні характеристики, які вказані вами повністю відповідають паперу класів В та В+. Враховуючи викладене вище, просимо вас внести зміни до Додатку №4 та визначити параметри білизни паперу на рівні 161±3 у відповідності до ISO 11475.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 19:14
Доброго дня! Внесемо зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-002062-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 липня 2020 13:38
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-07-06-002062-a на закупівлю «Папір офісний формату А 4» де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-07-06-002062-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення. Також просимо Вас додати в список підтверджуючих якість паперу документів надання копії сертифікату ISO 9001. Цей сертифікат є у наявності в кожного офіційного і сертифікованого виробника офісного паперу. Дана вимога дозволить Вам не допустити до тендеру учасників з неякісним папером сумнівного походження. Ці зміни забезпечать можливість прийняття участі максимальної кількості учасників з якісним офісним папером та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:14
Доброго дня!
В тендерну документацію 10 липня було внесено зміни. Замовник не заперечує надання будь яких інших документів від учасника.

Документи подані скаржником

11 липня 2020 13:38
Вкладення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 11:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 1 292 997,60
UAH з ПДВ
1 292 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:51
sign.p7s
21 липня 2020 15:50
Документи 1.pdf
21 липня 2020 15:50
Документи 2.pdf
21 липня 2020 15:50
Аналогічні договори.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2020 11:19
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку