Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
255 187,80 UAH
UA-2020-07-06-001951-c 0184e4470bd6459b851428c258dd6802
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агаркова Руслана Вікторівна

+380573931654 kp_hrbp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Код ЄДРПОУ: 37763844
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10
Контактна особа: Агаркова Руслана Вікторівна
+380573931654
kp_hrbp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:53
Очікувана вартість: 255 187,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
129000 кВт⋅год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється згідно умов комерційної пропозиції учасника та згідно фактично спожитого обсягу електричної енергії за розрахунковий період Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 09:05
Перелік змін 13.07.2020.doc
13 липня 2020 09:05
тендерна документація єлектроенергия зі змінами.docx
13 липня 2020 09:05
Додаток 2 нова редакція.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 5.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 4.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 3.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 1.docx
13 липня 2020 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 09:05
Перелік змін 13.07.2020.doc
13 липня 2020 09:05
тендерна документація єлектроенергия зі змінами.docx
06 липня 2020 16:06
тендерна документація єлектроенергия.doc.docx
13 липня 2020 09:05
Додаток 2 нова редакція.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 2.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 5.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 4.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 3.docx
06 липня 2020 16:06
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-001951-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП", Код ЄДРПОУ:41319819
Дата подання: 10 липня 2020 12:29
Вимога
Шановний замовнику!
Пунктом 5 розділу ІІІ встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- копії виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, якщо такі були (які є невід’ємною частиною договору), які укладено у 2019 р., та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: копія акта про прийняття – передавання товарної продукції та/або копія акта звірки.

Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників, лише тими, хто може надати копії виконаних аналогічних договорів за 2019 рік, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають договори, заключені у 2019 році зі строком поставки до 31.12.2020 року і за якими учасник може надати акти про прийняття-передавання товарної продукції за розрахунковий період.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вищезазначених вимог порушують вимоги п. 4 ч. 1 ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-ІХ від 19.09.2019 р., якими передбачена недискримінація учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 09:15
Доброго дня! Ваше звернення уважно розгянуте та внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 219 300,00
UAH з ПДВ
216 719,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" 251 550,00
UAH з ПДВ
216 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 224 460,00
UAH з ПДВ
224 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" 254 130,00
UAH з ПДВ
254 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:17
Електронний підпис
31 липня 2020 14:17
Довідка ДФС.pdf
31 липня 2020 14:17
Dovidka_20183366840410988468.pdf.p7s
31 липня 2020 14:17
Dovidka_20212368360360954773.pdf.p7s
31 липня 2020 14:17
public_doc (44).p7s
31 липня 2020 14:17
ст 17, ч 2.pdf
31 липня 2020 14:17
паспорт керівника.pdf
29 липня 2020 10:55
Електронний підпис
21 липня 2020 15:36
Електронний підпис
21 липня 2020 15:24
Витяг з з ПДВ.pdf
21 липня 2020 15:23
додаток 5 лист-згода.pdf
21 липня 2020 15:23
ОПИС до Статуту.pdf
21 липня 2020 15:23
Статут Товариства.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 20:47
Електронний підпис
20 липня 2020 20:47
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 20:47
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 20:47
Проєкт договору.pdf
20 липня 2020 20:47
Інша інформація.pdf
20 липня 2020 20:47
Вимоги щодо статті 17.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 16:12
Електронний підпис
21 липня 2020 16:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 липня 2020 16:11
Постанова НКРЕКП.pdf
21 липня 2020 16:11
Опис статут.pdf
21 липня 2020 16:11
Копія Статуту.PDF
21 липня 2020 16:11
Копія витягу ПДВ.PDF
21 липня 2020 16:11
ДУ3 до дог. 19_12-08.pdf
21 липня 2020 16:11
ду2___до дог.19_12-10.pdf
21 липня 2020 16:11
ДУ1_до дог.19_12-08.pdf
21 липня 2020 16:11
ду1__до дог 19_12-10.pdf
21 липня 2020 16:11
ДОГОВIР-19_12-08.pdf
21 липня 2020 16:11
дог.ел.ен._№19-12-10.pdf
21 липня 2020 16:11
Відгук ННЦ.pdf
21 липня 2020 16:11
Виписка 10.2019.pdf
21 липня 2020 16:11
Акти січень 2020.pdf
21 липня 2020 16:11
Акти лютий 2020.pdf
21 липня 2020 16:11
Акти березень 2020.pdf
21 липня 2020 16:11
Акт травень 2020.pdf
21 липня 2020 16:11
Акт ННЦ.pdf
21 липня 2020 16:11
Акт квітень 2020.pdf
21 липня 2020 16:11
Scan_ДУ_3_до дог 19_12-10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Переможець 216 719,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, перелік виявлених невідповідностей: І. (діючий договір)Учасником надано аналогічний договір № 26/12/2019-3.1 від 30.12.2019р. згідно пункту 5.2. якого загальна вартість договору становить 1 846 908,73грн. Надано Додаткову угоду № 2 від 03.03.2020р. до іншого договору, що має номер № 26/12/2019. Учасником надані акти прийому-передачі електроенергії до договору № 26/12/2019-3.1 від 30.12.2019р. на суму : 670 636, 75 грн. з ПДВ № 22 від 31.01.2020р. на суму 236 518,92 грн. з ПДВ № 62 від 29.02.2020р. на суму 225 720,76 грн. з ПДВ № 177 на суму 138 663,63 грн. з ПДВ № 212 на суму 23 071,23 грн. з ПДВ № 299 на суму 21 844,62 грн. з ПДВ № 457 на суму 24 817,59 грн. з ПДВ Згідно наданого листа відгуку від Управління освіти Долинської міської ради Івано-Франківської області датований, між Учасником ТОВ "ЕНЕРГУМ" та Управлінням освіти Долинської міської ради Івано-Франківської області було укладено договір № 26/12/2019 від 30.12.2019р. на суму 1 539 090,61грн. Тобто наявні розбіжності між сумою договору, яка вказана в самому договорі та сумою договору, яку зазначив Замовник у листі відгуку. Окрім того, номер договору, що вказаний у відгуку не відповідає номеру договору, який вказано у самому договорі та актах прийому-передачі електроенергії. Також Додаткова угода № 2 не відповідає номеру договору. ІІ. (виконаний договір)Учасником надано аналогічний договір № 27.12.2019-3.2 від 02.01.2020р. Згідно п. 13.1. договір діє до 31.03.2020р. Згідно Додатковій угоді № 3 від 05.03.2020р. до вказаного договору пункт 5.2. Договору змінено, зменшено загальну суму договору, яка складає 1 648 651,92 грн. з ПДВ. Учасником наданий звіт про виконання договору про закупівлю за процедурою № UA-2019-11-27-004937-b, згідно якого сума виконаного договору № 27.12.2019-3.2 складає 1 648 651,92 грн. з ПДВ Також Учасником надані акти прийому-передачі електроенергії до договору № 27.12.2019-3.2 від 02.01.2020р. на суму 1 648 651,92 грн. з ПДВ № 11 від 06.02.2020р. на суму 896 946,03 грн. з ПДВ № 10 від 07.02.2020р. на суму 13 197,00 грн. з ПДВ № 59 від 26.02.2020р. на суму 731 186,94 грн. з ПДВ № 58 від 26.02.2020р. на суму 7 321,95 грн. з ПДВ Однак, відповідно до наданого листа відгуку від Замовника Хмельницького комунального підприємства «Міськсвітло» від 10.06.2020р. слідує, що сума договору № 27.12.2019-3.2 складає 1 856 900,00грн. Тобто наявні розбіжності між сумою договору, яка вказана в самому договорі і документах, які підтверджують поставку товару, та сумою договору, яку зазначив Замовник у листі відгуку. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.п.1,5 Розділу 3 тендерної документації; Додаток № 2 пункт 3 (таблиця) 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно в строк 24 години надати (завантажити в електронну систему із обов’язковим накладенням КЕП уповноваженої особи) наступні документи: 1) лист відгук від Хмельницького комунального підприємства «Міськсвітло» за договором № 27.12.2019-3.2 від 02.01.2020р. із зазначенням суми договору відповідно до фактично виконаного договору згідно наданих Учасником актів прийому-передачі електроенергії та відповідно до звіту про виконання договору про закупівлю (1 648 651,92 грн. з ПДВ) 2) лист відгук від Управління освіти Долинської міської ради Івано-Франківської області за договором № 26/12/2019-3.1 від 30.12.2019р. відповідно до фактично виконаного договору тобто на суму згідно наданих Учасником актів прийому-передачі електроенергії АБО акти прийому-передачі електроенергії на суму, що вказана Замовником у відгуку- 1 539 090,61 грн. 3) Додаткову угоду № 2 від 03.03.2020р. до договору № 26/12/2019-3.1. Оприлюднити вказане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
216 719,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 10:42
ДУ №3 договір 1408.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 17:03
ДУ № 2 дог. № 1408 (1).PDF зміни до договору
12 січня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 10:34
ДУ № 1 електроенергія.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:23
Договір 1408.PDF укладений
14 серпня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1408
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічн закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1408
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 1408
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 152 254,53
UAH (в тому числі ПДВ 25 375,76 UAH)