Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С051424 Дмитрівка - Привілля - Сергіївка на ділянці км 7+690 - км 8+800»
Очікувана вартість
30 732 897,60 UAH
UA-2020-07-06-001935-a cb66a553be7a49d8884ecf3446499d03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 13:43
Очікувана вартість: 30 732 897,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460 993,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 153664 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С051424 Дмитрівка - Привілля - Сергіївка на ділянці км 7+690 - км 8+800»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000031 ● 8ac512f648914f05a04d14f5a0abd1b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.09.2020 №64

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.09.2020 №64

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-06-001935-a 06.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-09 13:58:40

Аргументовані заперечення

Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С051424 Дмитрівка - Привілля - Сергіївка на ділянці км 7+690 - км 8+800» (далі – Закупівля) (UA-2020-07-06-001935-a), надає наступні аргументовані заперечення.
Між Департаментом та ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір від 18.08.2020 № 140/20 про закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С051424 Дмитрівка - Привілля - Сергіївка на ділянці км 7+690 - км 8+800» (далі – Договір).
1. Щодо встановлення порушення законодавства в частині правильності заповнення форм документів відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною другої статті 21 Закону визначений перелік інформації, який повинний бути відображений в оголошенні про проведення відкритих торгів.
На етапі оголошення в електронній системі закупівель інформації про проведення відкритих торгів немає можливості зазначити мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 Закону, оскільки функціональність електронної системи закупівель не дозволяє ввести таку інформацію.
У зв’язку з цим, в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів (PDF/HTML) в системі Prozorro інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, також не відображається.
Інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, зазначена Замовником в тендерній документації (п.1.11).
Враховуючи вищевикладене, Департаментом не порушено законодавство в частині правильності заповнення форм документів відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
2. Щодо встановлення порушення законодавства в частині відповідності вимог тендерної документації нормам частини третьої та шостої статті 17 Закону.
Відповідно до вимог частини третьої та шостої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
В пункті 3.1. тендерної документації наявна інформація щодо надання переможцем торгів документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону.
Таким чином, Замовником дотримано вимоги частини третьої та шостої статті 17 Закону.
3. Щодо встановлення порушення законодавства в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Частиною другої статті 22 Закону визначений перелік відомостей, які повинні бути відображені у тендерній документації, у тому числі строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 11 частини другої статті 22 Закону). Тобто Законом передбачена можливість встановлення терміну більше ніж 90 днів.
В пункті 3.4. та Додатку № 3 тендерної документації Замовником зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Таким чином, враховуючи те, що етап розкриття тендерних пропозицій слідує після етапу їх подання, термін дії тендерної пропозиції, визначений Департаментом у тендерній документації, є більшим ніж строки, визначені в пункті 11 частини другої статті 22 Закону, що не є порушенням законодавства в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру закупівлі було здійснено Департаментом в рамках чинного законодавства.


Директор департаменту А.В. Литвинов

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 20.10.2020 подано позов про оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 20 жовтня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 30 732 720,00
UAH з ПДВ
30 732 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 30 732 800,00
UAH з ПДВ
30 732 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 10:29
Електронний підпис
01 серпня 2020 10:29
ТП з ціною.pdf
01 серпня 2020 10:29
Календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#38587794
Переможець 30 732 720,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#38587794
30 732 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:58
Договір КАП №140_20 Дмитрівка - Привілля - Сергіївка км 7+690 - км 8+800.pdf укладений
18 серпня 2020 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 395 162,10
UAH (в тому числі ПДВ 4 232 527,01 UAH)