Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стінка для закладів освіти ( 10 секцій)
Очікувана вартість
304 500,00 UAH
UA-2020-07-06-001772-a 514e199db9e744e7bfdb533cf925f1db
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінський Віктор Володимирович

+380433522246 OAgibalowa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141472
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1
Контактна особа: Камінський Віктор Володимирович
+380433522246
OAgibalowa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 11:11
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 11:11
Початок аукціону: 22 липня 2020 15:04
Очікувана вартість: 304 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 522,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Стінка для закладів освіти ( 10 секцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, доставка до закладів загальної середньої освіти Замовника, згідно Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Кирнасівський ЗЗСО І-Ш ст. Білоусівський ЗЗСО І-ІІІ ст. Богданівський ЗЗСО І-Ш ст. Журавлівський ЗЗСО І-ІІІ ст. Заозерненський ЗЗСО І-ІІІ ст. Кинашівський ЗЗСО І-ІІІ ст. Клебанський ЗЗСО І-ІІІ ст. Крищинецький ЗЗСО І-Ш ст. Печерський ЗЗСО І-Ш ст. Шуро-Копіївський ЗЗСО І-ІІІ ст. Юрківський ЗЗСО І-ІІІ ст. Кирнасівський ЗЗСО І-ІІ ст. Бортницький ЗЗСО І-ІІ ст. Зарічненський ЗЗСО І-ІІ ст. Копіївський ЗЗСО І-ІІ ст. Мазурівський ЗЗСО І-ІІ ст. Михайлівський ЗЗСО І-Ш ст. Нестерварський ЗЗСО І-ІІ ст. Сільницький ЗЗСО І-ІІ ст. Тарасівський ЗЗСО І-ІІ ст. Холодівський ЗЗСО І-ІІ ст., Бортницький ЗЗСО І-ІІ ступенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:07
Тендерна документація.docx
06 липня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:07
Тендерна документація.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:17
Кінець періоду оскарження: 20 липня 2020 00:00
Дата відміни: 20 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: опис підстав зазначено у протоколі
Документи:
09 липня 2020 15:17
Електронний підпис
09 липня 2020 15:15
протокол