Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання запасних частин до ПС А-319, Ан-148, Ан-74 та Мі-8
Очікувана вартість
936 440,00 UAH
UA-2020-07-06-001475-a 111a7b81d39649929dd8659265a1d7b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Лупко

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Михайло Лупко
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 936 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 682,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28093.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Придбання запасних частин до ПС А-319, Ан-148, Ан-74 та Мі-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с.Гора, Бориспіль-7, склад Замовника, теріторія МА "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:48
Дод. 4 до ТД проєкт дог. ЗЧ .doc
06 липня 2020 10:48
ТД придб. ЗЧ до ПС.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІАСЕНС" 795 973,99
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД" 685 963,20
UAH з ПДВ
685 963,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАВІАПРОМ" 936 400,20
UAH з ПДВ
936 400,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 08:37
Електронний підпис
24 липня 2020 08:36
quote432Y2S.pdf
24 липня 2020 08:36
Електронний підпис
24 липня 2020 08:36
quote432Y2S.pdf
23 липня 2020 16:57
Електронний підпис
23 липня 2020 16:57
quote432Y2S.pdf
21 липня 2020 08:21
Електронний підпис
21 липня 2020 08:21
License with EDS .pdf
21 липня 2020 08:21
G0720-9841-GL_tender.pdf
21 липня 2020 08:21
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf
16 липня 2020 15:11
Електронний підпис
16 липня 2020 15:11
Фінзвіт.pdf
16 липня 2020 15:11
Устав-завер.pdf
16 липня 2020 15:11
Статут.pdf
16 липня 2020 15:11
Наказ-завер.pdf
16 липня 2020 15:11
Письмо-отзыв.pdf
16 липня 2020 15:11
Отзыв.pdf
16 липня 2020 15:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:07
Електронний підпис
21 липня 2020 14:07
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІАСЕНС"

ТОВ "ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД"

ТОВ "УКРАВІАПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІАСЕНС"
#33901369
Відхилено
370 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 14:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 липня 2020 00:00
ТОВ "ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД"
#41883030
Переможець 685 963,20
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - ненадання підтверджуючих документів по статті 16 Закону таблиці 1 Додатку 1 до ТД, що вимагалося в тендерній документації. - надано Наказ №1-К від 29.10.2018 про вступ на посаду директора Товариства з обмеженою відповідаотністю «АВІАСЕНС» Тітаренка Євгена Анатлійовича , але тендерну пропозиції надало Приватне підприємство «АВІАСЕНС». 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - таблиця 1 Додатку 1 до ТД, а саме: «Довідка у довільній формі (яка містить інформацію, що викладена в Зразку 1) або за Зразком 1, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з закупівлі ДК 021:2015 – 34730000-3, Частин повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів – запасних частин до повітряних суден, з підтверджуючими документами (копією(-ми) договору(-ів) та копіями видаткових накладних)». - пункт 1 рузділу ІІІ тендерної документації, а саме: «Повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується: для юридичних осіб: - протоколом засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником); - довіреністю, дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника). В тексті зазначеного документу мають бути зазначені: прізвище, ім’я, по батькові особи, паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) та зразок її підпису; - або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів» та пункт 2 таблиці 3 Додатку 1 до ТД, а саме: «Копії документів, що підтверджують повноваження та правомочність посадової особи та/або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю. Повноваження особи щодо підпису договору про закупівлю підтверджується: для юридичних осіб: - протоколом засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником); - довіреністю, дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника). В тексті зазначеного документу мають бути зазначені: прізвище, ім’я, по батькові особи, паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) та зразок її підпису; - або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - копії (-ії) договору(-ів) та копії видаткових накладних, які ПП «АВІАСЕНС» вказав в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; - підтверджуючі документи на уповноважену особу Приватного підприємства «АВІАСЕНС», що підписала документи тендерної пропозиції та документи, що підтверджують повноваження та правомочність посадової особи та/або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД"
#41883030
685 963,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:53
№ 3576 від 10.08.2020.pdf укладений
10 серпня 2020 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 685 963,20
UAH (в тому числі ПДВ 114 327,20 UAH)