Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покіс карантинних рослин на прибудинкових територіях житлових будинків(гуртожитків) у м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
317 962,09 UAH
UA-2020-07-06-001396-c d2fc2939a2754389bdc3a21a9320bcfb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Рябчук

+380676543485 elenariabchuk01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Наше місто" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40545596
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м. Запоріжжя, 69095, ул. Українська, 29а
Контактна особа: Олена Рябчук
+380676543485
elenariabchuk01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 317 962,09 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 589,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Покіс карантинних рослин на прибудинкових територіях житлових будинків(гуртожитків) у м. Запоріжжя)

Місцезнаходження: 69095, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Українська, 29-А. Категорії замовника зазначаються у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Покіс карантинних рослин на прибудинкових територіях житлових будинків(гуртожитків) у м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:26
ОГОЛОШЕННЯ ПОКІС.docx
06 липня 2020 14:26
Тендерна документація 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-23-000037 ● 3f80e49d31b447e9a17f45b8ecdf32e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 лютого 2022 18:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
22.02.2022 № 113

Дніпро


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 22.02.2022 № 113

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

6. UA-2020-07-06-001396-c, ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проведена Комунальним підприємством «Наше місто» Запорізької міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС.СТРОЙ" 308 375,42
UAH з ПДВ
308 375,42
UAH з ПДВ
Документи
ПП Віктор плюс 312 089,00
UAH з ПДВ
312 089,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:54
Довідки щодо ст.17
03 серпня 2020 11:54
Довідка МВС
03 серпня 2020 11:51
Довідки щодо ст.17
27 липня 2020 15:46
Електронний підпис
20 липня 2020 15:29
Електронний підпис
20 липня 2020 15:25
5 Документи щодо ст. 17.pdf
20 липня 2020 15:25
7 Статут.rar
20 липня 2020 15:25
8 Право підпису.pdf
20 липня 2020 15:25
11 Проект Договору.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:05
Електронний підпис
20 липня 2020 16:01
11 Про субпідрядників.rar
20 липня 2020 16:01
10 Лист-згода.rar
20 липня 2020 16:01
9 Єд податок.rar
20 липня 2020 16:01
8 Анкета.rar
20 липня 2020 16:01
7 Статут.rar
20 липня 2020 16:01
5 Стаття 17.rar
20 липня 2020 16:00
3 Робітники.rar
20 липня 2020 16:00
14 Про довкілля.rar
20 липня 2020 16:00
13 Кошторис.rar
20 липня 2020 16:00
2 МТБ.rar
20 липня 2020 16:00
12 Про ліцензію.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЕКС.СТРОЙ"

ПП Віктор плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЕКС.СТРОЙ"
#40545459
Переможець 308 375,42
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 13:05

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей у учасника ТОВ «АЛЕКС.СТРОЙ»: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток № 3 до тендерної документації) від 20.07.2020р. №3/07 – невідповідність вказаних робочих спеціальностей (робітник-ремонтник, електромонтер) чинному класифікатору професій ДК 003:2010 затвердженому наказом Держспоживачстандарту України від 28 липня 2010р. №327. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до абз.2 п.1.2. розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вважає за необхідне вимагати від учасника документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3) Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «АЛЕКС.СТРОЙ» повинен підкріпити документи в електронній системі закупівель, одним файлом /документом та назвати «Виправлення невідповідностей», в якому будуть виправлені невідповідності, які визначені у п.1 цієї інформації, а саме: у довідці (Додаток № 3 до тендерної документації) вказати робочі спеціальності згідно чинного класифікатора професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживачстандарту України від 28 липня 2010р. №327.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС.СТРОЙ"
#40545459
308 375,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:32
Договір 10.PDF укладений
10 серпня 2020 10:31