Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2020-07-06-001283-c 6e55950476c84655b59450e3e3013438
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Очкур Марина Петрівна

+380646691794 belmed.kz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Код ЄДРПОУ: 37336085
Місцезнаходження: 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул.Петровського, буд №32
Контактна особа: Очкур Марина Петрівна
+380646691794
belmed.kz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 22 липня 2020 13:51
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 т
Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92800, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Петровського, буд. №32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:57
Технічні вимоги.docx
09 липня 2020 11:28
Кваліфікаційні критерії.docx
09 липня 2020 11:28
ТД уголь 20.docx
06 липня 2020 14:02
Проект договора.docx
14 липня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:57
Технічні вимоги.docx
09 липня 2020 11:28
Технічні вимоги.docx
06 липня 2020 14:02
Технічні вимоги.docx
09 липня 2020 11:28
Кваліфікаційні критерії.docx
06 липня 2020 14:02
Кваліфікаційні критерії.docx
09 липня 2020 11:28
ТД уголь 20.docx
06 липня 2020 14:02
ТД уголь 20.docx
06 липня 2020 14:02
Проект договора.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

. Копії аналогічних договорів ?
Дата подання: 08 липня 2020 21:34
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:30
Шановний замовнику, що у Вашому розумінні "аналогічні договори" ? договори на поставку вугільної продукціїї інших марок вугілля Антрацит АС 6-13, АКО 25-100, будут у вашому розумінні аналогічними?
Відповідь: Достатньо два договора. Бажано 2019-2020 років. Кам'яне вугілля будь-якої марки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-001283-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 08 липня 2020 18:43
Уточнення
Глава ІІІ. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17.
1. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 5 або 6 частини першої статті 17 Закону (оригінал довідки про відсутність/наявність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати.
Повідомляємо, що наразі у зв'язку з карантином та обмежувальними заходами, щодо протидії вірусу COVID19, сервісни центри МВС, які видають оригінальні довідки, щодо несудимості та злочинів вчинених з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, наразі НЕ ПРАЦЮЮТЬ, і довідки надаються тілки в електроному вигляді з накладанням Кваліфікаційного Електроного Підпису(КЕП). Скільки буде продовжуватися карантин, та коли можливо буде отримати таку довідку в оригіналі наразі невідомо, ТОМУ вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, за умовами нинішньої ситуації, так як невідомо що буде в липні місяці після аукціону. Вимагаємо внести зміни: якщо ситуація с карантином стабілізується та карантин буде частково або повністю скасовано, і сервісні центри будуть працювати, то переможець надає оригінали або нотаріально завірені копії, якщо ні - то достатньо буде електроних копій з накладання КЕП установи що видала документ. Також повідомляємо, що довідку отриману в електроному вигляді навіть з накладанням КЕП, нотаріуси не засвідчують, так як засвідчують тільки з оригінальних документів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 11:12
Протокольним рішенням було внесено зміни в ТД

Документи

09 липня 2020 11:12
Протокол ТК

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-17-000006 ● e5709647941244c689e90e2d404031e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020 11:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.08.2020 № 51

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В. о. начальника Управління Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.08.2020 № 51

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-06-001283-с 06.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-28 15:10:16

Роз'яснення щодо висновку

Заперечення до висновку та інформація про неможливість розірвання договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимогу про розірвання договору виконати неможливо. (Приносимо свої вибачення, але при скануванні було пропущено другу сторінку тексту.)

2020-08-28 17:08:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ 125 280,00
UAH з ПДВ
125 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" 158 880,00
UAH з ПДВ
154 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБУДСЕРВІС" 172 800,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРКАРБО" 208 656,00
UAH з ПДВ
158 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 11:09
Електронний підпис
30 липня 2020 10:25
Електронний підпис
30 липня 2020 10:20
Довідка.pdf.p7s
30 липня 2020 10:20
Довідка.pdf.p7s
30 липня 2020 10:20
Dovidka_20176564180410789138.pdf.p7s
19 липня 2020 12:42
Електронний підпис
18 липня 2020 13:51
Електронний підпис
17 липня 2020 15:54
Електронний підпис
16 липня 2020 09:57
Електронний підпис
16 липня 2020 09:56
Додаток 3. Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:53
Електронний підпис
20 липня 2020 16:52
проєкт договору.pdf
20 липня 2020 12:21
Електронний підпис
20 липня 2020 12:19
12 Аккредитация 2018.pdf
20 липня 2020 12:19
СТАТУТ Завірений.PDF
20 липня 2020 12:19
Виписка з ЄДР.pdf
20 липня 2020 12:19
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 12:19
лист-згода.pdf
20 липня 2020 12:19
довідка про учасника.pdf
20 липня 2020 12:19
довідка ПДВ.pdf
20 липня 2020 12:19
довідка МТБ.pdf
20 липня 2020 12:19
довідка ліцензія.pdf
20 липня 2020 12:19
довідка договора.pdf
20 липня 2020 12:19
довідка ст.17.pdf
20 липня 2020 12:19
гарантийні листи.pdf
20 липня 2020 12:19
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 20:25
Електронний підпис
21 липня 2020 20:18
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 20:18
Статут.pdf
21 липня 2020 20:18
Проект договора.pdf
21 липня 2020 20:18
Витяг ПДВ.pdf
21 липня 2020 20:18
Витяг ЄДР.pdf
21 липня 2020 20:18
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ

ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ"

ТОВ "ІНТЕРБУДСЕРВІС"

ТОВ "УКРКАРБО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ
#3294601131
Відхилено 125 280,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 12:51
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ"
#41264504
Переможець 154 560,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 10:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ"
#41264504
154 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:12
Звіт про вик договор 108.docx укладений
29 січня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:48
Договор 108.pdf укладений
10 серпня 2020 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 154 560,00
UAH