Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. |
Код ЄДРПОУ: | 37336085 |
Місцезнаходження: | 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул.Петровського, буд №32 |
Контактна особа: |
Очкур Марина Петрівна +380646691794 belmed.kz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 12:57 |
Технічні вимоги.docx | |
09 липня 2020 11:28 |
Кваліфікаційні критерії.docx | |
09 липня 2020 11:28 |
ТД уголь 20.docx | |
06 липня 2020 14:02 |
Проект договора.docx |
14 липня 2020 13:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 липня 2020 12:57 |
Технічні вимоги.docx
|
||||||
09 липня 2020 11:28 |
Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
09 липня 2020 11:28 |
ТД уголь 20.docx
|
||||||
06 липня 2020 14:02 |
Проект договора.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 5 або 6 частини першої статті 17 Закону (оригінал довідки про відсутність/наявність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати.
Повідомляємо, що наразі у зв'язку з карантином та обмежувальними заходами, щодо протидії вірусу COVID19, сервісни центри МВС, які видають оригінальні довідки, щодо несудимості та злочинів вчинених з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, наразі НЕ ПРАЦЮЮТЬ, і довідки надаються тілки в електроному вигляді з накладанням Кваліфікаційного Електроного Підпису(КЕП). Скільки буде продовжуватися карантин, та коли можливо буде отримати таку довідку в оригіналі наразі невідомо, ТОМУ вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, за умовами нинішньої ситуації, так як невідомо що буде в липні місяці після аукціону. Вимагаємо внести зміни: якщо ситуація с карантином стабілізується та карантин буде частково або повністю скасовано, і сервісні центри будуть працювати, то переможець надає оригінали або нотаріально завірені копії, якщо ні - то достатньо буде електроних копій з накладання КЕП установи що видала документ. Також повідомляємо, що довідку отриману в електроному вигляді навіть з накладанням КЕП, нотаріуси не засвідчують, так як засвідчують тільки з оригінальних документів
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-17-000006 ● e5709647941244c689e90e2d404031e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2020 11:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.08.2020 № 51
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.08.2020 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-06-001283-с 06.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-28 15:10:16
Роз'яснення щодо висновку
Заперечення до висновку та інформація про неможливість розірвання договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вимогу про розірвання договору виконати неможливо. (Приносимо свої вибачення, але при скануванні було пропущено другу сторінку тексту.)
2020-08-28 17:08:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ |
125 280,00
UAH з ПДВ
|
125 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" |
158 880,00
UAH з ПДВ
|
154 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРБУДСЕРВІС" |
172 800,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРКАРБО" |
208 656,00
UAH з ПДВ
|
158 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ #3294601131 |
Відхилено |
125 280,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 12:51
|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" #41264504 |
Переможець |
154 560,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 15:12
|
Звіт про вик договор 108.docx | укладений |
29 січня 2021 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 10:48
|
Договор 108.pdf | укладений |
10 серпня 2020 10:45
|