Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕСЕЛОДОЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380790 |
Місцезнаходження: | 68544, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, с. Весела Долина |
Контактна особа: |
Marija Balan +380975484543 vdolina-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 11:36 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Iнша подія | Джерело фінансування. Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 20:15 |
Додаток 1 до тендерної документації 20.07.2020.pdf | |
20 липня 2020 20:15 |
Весела Долина Тендерна документація (нова редакція).20.07.2020.pdf | |
20 липня 2020 20:15 |
перелік змін 20.07.2020.pdf | |
16 липня 2020 21:09 |
Додаток 2 технічне завдання.pdf | |
06 липня 2020 09:57 |
лист згода.pdf | |
06 липня 2020 09:57 |
Проект договору.pdf | |
06 липня 2020 09:57 |
Форма тендерної пропозиції.pdf |
21 липня 2020 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
20 липня 2020 20:15 |
Додаток 1 до тендерної документації 20.07.2020.pdf
|
||||
20 липня 2020 20:15 |
Весела Долина Тендерна документація (нова редакція).20.07.2020.pdf
|
||||
20 липня 2020 20:15 |
перелік змін 20.07.2020.pdf
|
||||
16 липня 2020 21:09 |
Додаток 2 технічне завдання.pdf
|
||||
06 липня 2020 09:57 |
лист згода.pdf
|
||||
06 липня 2020 09:57 |
Проект договору.pdf
|
||||
06 липня 2020 09:57 |
Форма тендерної пропозиції.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо спецаліста з кваліфікацією що відповідає за охоронку праці, то в залежності від кількості штату праівників, якщо штат працівників становить не більше 20 осіб, то достатньо буде особи з переліку посад, але який має відповідні курси, якщо штат працівників перевищує 20 особі тоді необхідна окрема особа.
У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи.
Вимоги про усунення порушення
06.08.2020 р. протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Газресурспроект», з підстав того, що в результаті перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» було виявлено порушення вимог тендерної документації. З вказаними порушеннями ТОВ «Газресурспроект» не погоджується та обгрунтовує по кожному з заявлених Замовником не відповідностей вимогам тендерної документації. А саме:
1) В тендерній пропозиції учасником надано копію аналогічного договору «Підвідний газопровід високого тиску за адресою м.Одеса вул.Академіка Сахарова, 5» 2019 року, який відповідає дійсності. Замовником направлено лист № 115 від 31.07.20р. голові правління АТ «Одесагаз» Мітюченко І.В. для підтвердження інформації щодо виконання робіт за даним договором. На запит отримали відповідь за № 104/09 від 04.08.20р., що роботи по даному газопроводу виконувало ТОВ «Газлідер», прокладено 29 м стальної труби Ø159мм (лист на початок виконання робіт від січня 2017 року).
Доводимо до відома, що відповідь на запит отримана по даному газопроводу, що виконувало ТОВ «Газлідер», за договором 2017 року, а ТОВ «Газресурспроект» для підтвердження вимог тендерної документації надало аналогічний договір 2019 року. Також на підтвердження цього надаємо інформацію №106/09 від 07.08.2020 року, що є заміною відповіді на запит № 115 від 31.07.20року. Тому вимоги Замовника ТОВ «Газресурспроект» виконав належним чином.
2) В тендерній пропозиції «Цінова пропозиція» вказано замовником ТОВ «Газресурспроект»
Відповідно до п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій,що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією.
Тому ТОВ «Газресурспроект» вважає що це є формальною (несуттєвою) опискою, тому підстав відхилення немає.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2020 року, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект».
В разі незадоволення вимог ТОВ «Газресурспроект», будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Додаток: лист АТ «Одесагаз» від 07.08.2020 року № 106/09
06.08.2020 р. протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Газресурспроект», з підстав того, що в результаті перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» було виявлено порушення вимог тендерної документації. З вказаними порушеннями ТОВ «Газресурспроект» не погоджується та обгрунтовує по кожному з заявлених Замовником не відповідностей вимогам тендерної документації. А саме:
1) На виконання вимог тендерної документації Замовника (Веселодолинської сільської ради Тарутинського району Одеської області) затвердженої рішенням уповноваженої особи від 20 липня 2020 року, а саме п.3 Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «Газресурспроект» надав аналогічний договір № 14/06/19 від 14 серпня 2019 року з ТОВ «Платинумбуд» який відповідає дійсності і вимогам тендерної пропозиції.
Даний аналогічним договір є двосторонній, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Вартість аналогічного договору становить не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (5998945 грн. 73 коп.) На підтвердження цього в складі тенденрї пропозиції надано скановану з оригіналу копію аналогічного договору та документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю.
Крім того у відповіді на лист № 115 від 31.07.20р. Замовника голові правління АТ «Одесагаз» Мітюченко І.В. не міститься жодної інформації щодо ТОВ «Газресурспроект», так як інформація надана з приводу договору 2017 року по іншій організації (ТОВ «ГАЗЛІДЕР»), а ТОВ «Газресурспроект» для підтвердження вимог тендерної документації надало аналогічний договір 2019 року.
Для отримання більш детальної інформації просимо звертатися саме до Замовника даного аналогічного договору, а не до третіх осіб.
2) В тендерній пропозиції «Цінова пропозиція» вказано замовником ТОВ «Газресурспроект».
Відповідно до п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій,що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією.
Тому ТОВ «Газресурспроект» вважає що це є формальною (несуттєвою) опискою, тому підстав відхилення немає.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2020 року. ТОВ «Газресурспроект» виконав вимоги тендерної документації Замовника, тому підстав про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» немає.
В разі незадоволення вимог ТОВ «Газресурспроект», будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Також звертаємо Вашу увагу, що у відповідях АТ «Одесагаз» №104/09 від 04.08.2020 р. та №106/09 від 07.08.2020 р. є підтвердження виконання робіт по прокладанню газопроводу високого тиску діаметром 159 мм, довжиною 29 м по об’єкту: «Траса підвідного газопроводу високого тиску за адресою: м. Одеса, вул. Сахарова, 5». Однак, у документах ТОВ «Газресурспроект» наданих в тендерній пропозиції на підтвердження виконання аналогічно договору, вказані зовсім інші об’єми виконаних робіт, а саме: підземний газопровід високого тиску із поліетиленових труб Д225х20,5мм – 30м, Д160х14,6мм – 3907м, Д110х10 – 20м, надземний газопровід високого тиску зі сталевих труб Д159мм – 15 м.
Тобто обсяг виконаних робіт наданих у тендерній пропозиції ТОВ «Газресурспроект» на підтвердження виконання аналогічного договору з прокладання газопроводу високого тиску (вартість якого складає не менш 30% від очікуваної вартості закупівлі), не відповідає дійсності, згідно даних АТ «Одесагаз».
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що вказані обставини є вагомою причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект».
06.08.2020 р. протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Газресурспроект», з підстав того, що в результаті перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» було виявлено порушення вимог тендерної документації. З вказаними порушеннями ТОВ «Газресурспроект» не погоджується та обгрунтовує по кожному з заявлених Замовником не відповідностей вимогам тендерної документації. А саме:
1) Аналогічний договір – договір який містить аналогію до чого-небудь, подібний, схожий, це не те ж саме, що й тотожний чи ідентичний. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вимог тендерної документації Замовника (Веселодолинської сільської ради Тарутинського району Одеської області) затвердженої рішенням уповноваженої особи від 20 липня 2020 року, а саме п.3 Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «Газресурспроект» надав аналогічний договір № 14/06/19 від 14 серпня 2019 року з ТОВ «Платинумбуд» який відповідає дійсності і вимогам тендерної пропозиції.
Даний аналогічним договір є двосторонній, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Вартість аналогічного договору становить не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (5998945 грн. 73 коп.) На підтвердження цього в складі тенденрї пропозиції надано скановану з оригіналу копію аналогічного договору та документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю.
Для отримання більш детальної інформації просимо звертатися саме до Замовника даного аналогічного договору, а не до третіх осіб.
2) В тендерній пропозиції «Цінова пропозиція» вказано замовником ТОВ «Газресурспроект».
Відповідно до п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій,що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією.
Тому ТОВ «Газресурспроект» вважає що це є формальною (несуттєвою) опискою, тому підстав відхилення немає.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2020 року. ТОВ «Газресурспроект» виконав вимоги тендерної документації Замовника, тому підстав про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» немає.
В разі незадоволення вимог ТОВ «Газресурспроект», будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, до Рахункової палати України, до Державної фінансової інспекції України, до правоохоронних органів. Крім того залишаємо за собою право звернутися в громадські організації та ЗМІ для проведення незалежного розслідування. Також розмістимо відгук про закупівлю та Замовника на dozorro.org.
Також звертаємо Вашу увагу, що у відповідях АТ «Одесагаз» №104/09 від 04.08.2020 р. та №106/09 від 07.08.2020 р. є підтвердження виконання робіт по прокладанню газопроводу високого тиску діаметром 159 мм, довжиною 29 м по об’єкту: «Траса підвідного газопроводу високого тиску за адресою: м. Одеса, вул. Сахарова, 5». Однак, у документах ТОВ «Газресурспроект» наданих в тендерній пропозиції на підтвердження виконання аналогічно договору, вказані зовсім інші об’єми виконаних робіт, а саме: підземний газопровід високого тиску із поліетиленових труб Д225х20,5мм – 30м, Д160х14,6мм – 3907м, Д110х10 – 20м, надземний газопровід високого тиску зі сталевих труб Д159мм – 15 м.
Тобто обсяг виконаних робіт наданих у тендерній пропозиції ТОВ «Газресурспроект» на підтвердження виконання аналогічного договору з прокладання газопроводу високого тиску (вартість якого складає не менш 30% від очікуваної вартості закупівлі), не відповідає дійсності, згідно даних АТ «Одесагаз».
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що вказані обставини є вагомою причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект».
06.08.2020 року о 16.00 пропозиція ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» була відхилена згідно протоколу розгляду Уповноваженою Особою .
Згідно розгляду пропозиції ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» в протоколі Уповноважена Особа вирішила відхилити повторно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Укргазифікація Південь».
В порушення вимог п.10 ст. 29 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовником станом на 11.00 годину 11 серпня 2020 року не винесено рішення щодо розгляду пропозиції ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ». Аргументованого продовження строку розгляду пропозиції не надано.
Зазначене є суттєвим порушенням вимог Закону України « Про публічні закупівлі».
Тим самим, протоколом від 06.08.2020 року б/н Уповноваженою Особою пропозиція ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» була безпідставно відхилена у системі prozorro.gov.ua.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2020 року. ТОВ «Газресурспроект» виконав вимоги тендерної документації Замовника, тому підстав про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» немає.
В разі незадоволення вимог ТОВ «Газресурспроект», будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, до Рахункової палати України, до Державної фінансової інспекції України, до правоохоронних органів. Крім того залишаємо за собою право звернутися в громадські організації та ЗМІ для проведення незалежного розслідування. Також розмістимо відгук про закупівлю та Замовника на dozorro.org.
Додаток: скрин протоколу із системи prozorro.
за результамтами розгляду тендерної пропозиції було відхилено САМЕ пропозицію ТОВ "Газресурспроект" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, та яка містить недостовірні відомості.
Тендерною документацією на закупівлю робіт «Траса підвідного газопроводу високого тиску до села Весела Долина Тарутинського району Одеської області-Нове будівництво. Коригування» пп.3.3 п.3 Додатку 1 передбачено на підтвердження виконання агалогічного договору надання документів, ЩО ЗАСВІДЧУЮТЬ ФАКТ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЧАСТКОВО ТА/АБО ПОВНІСТЮ.
Вимоги тендерної документації на закупівлю робіт «Траса підвідного газопроводу високого тиску до села Весела Долина Тарутинського району Одеської області-Нове будівництво. Коригування» ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» виконані в повному обсязі.
Вимагаємо відмінити рішення протоколу від 06.08.2020 року, про невідповідність вимогам тендерної документації. Документація ТОВ « ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» ДОСТОВІРНА ТА ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
Щодо Вашого зауваження звертатися для отримання детальної інформації, саме до замовника аналогічного договору, а не до третіх осіб, вважаємо, що згідно «Кодексу газорозподільних систем» експлуатацію газорозподільних систем здійснюють виключно Оператори ГРМ, яким є АТ «Одесагаз», тому саме до АТ «Одесагаз» було звернення за підтвердженням інформації по виконанню робіт учасниками процедури закупівлі «Траса підвідного газопроводу високого тиску до села Весела Долина Тарутинського району Одеської області-Нове будівництво. Коригування».
Також, навіть з вашої вимоги від 12.08.2020 р. не зрозуміло: виконані роботи, чи роботи ще тривають, а також чому у оператора ГРМ нема даних про будівництво газопроводу високого тиску у вказаних ТОВ «Газресурспроект» обсягах , а саме: підземний газопровід високого тиску із поліетиленових труб Д225х20,5мм – 30м, Д160х14,6мм – 3907м, Д110х10 – 20м, надземний газопровід високого тиску зі сталевих труб Д159мм – 15 м.
Таким чином, замовник користується відповідями АТ «Одесагаз» №104/09 від 04.08.2020 р. та №106/09 від 07.08.2020 р, та робить відповідні висновки на підставі зрозумілих та вичерпних даних.
Шановний Замовнику! Просимо надати обґрунтовану відповідь:
1. Чому в системі ProZorro відхилили пропозицію ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ», а в протоколі 06.08.2020 уповноваженої особи відхилено пропозицію ТОВ «Укргазифікація Південь»???
2. Крім того у відповіді на лист № 115 від 31.07.20р. Замовника голові правління АТ «Одесагаз» Мітюченко І.В. не міститься жодної інформації щодо ТОВ «Газресурспроект», так як інформація надана з приводу договору 2017 року по іншій організації (ТОВ «ГАЗЛІДЕР»), а ТОВ «Газресурспроект» для підтвердження вимог тендерної документації надало аналогічний договір 2019 року.
ЯКИМИ ПІДСТАВАМИ ВИ КОРИСТУВАЛИСЯ???
1) відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2020, слід зазначити, що замовником розглядалася саме тендерна пропозиція ТОВ "Газресурспроект" на відповідь вимогам тендерної документації згідно предмету закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Траса підвідного газопроводу високого тиску до села Весела Долина Тарутинського району Одеської області-Нове будівництво. Коригування) [оголошення в ЦБД: UA-2020-07-06-000856-a ● 39a71a4121154852970ead97c2a83a6d]. за результамтами розгляду тендерної пропозиції було відхилено САМЕ пропозицію ТОВ "Газресурспроект" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, та яка містить недостовірні відомості.
2) також звертаємо Вашу увагу, що замовник звертався до АТ «Одесагаз» за підтвердженням виконання робіт саме по об’єкту: «Траса підвідного газопроводу високого тиску за адресою: м. Одеса, вул. Сахарова, 5», тобто задача виявити підрядника не ставилась. У відповіді АТ «Одесагаз» №104/09 підтверджено виконання робіт по прокладанню газопроводу високого тиску діаметром 159 мм -29 м у 2017р. ТОВ «Газлідер», та у відповіді АТ «Одесагаз» №106/09 від 07.08.2020 р. вами же наданою, за якою замовник до речі не звертався, та не отримував, підтверджено виконання саме такого же обсягу робіт по прокладанню газопроводу високого тиску діаметром 159 мм -29м, тільки у 2019р. ТОВ «Газресурспроект».
- Розрахунок договірної ціни (Додаток 1 )
- Розрахунок договірної ціни 2020 року (Додаток 2)
- Графік виконання робіт (Додаток 3)
На виконання даної вимоги, ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ» надано у складі тендерної пропозиції проект договору без вищезазначених додатків.
Тому вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2020 року про визначення переможцем ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ». В іншому випадку вимушені будемо звернутись до органу оскарження.
Пропозиція ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ» не відповідає умовам тендерної документації, так як не надано жодного посвідчення охорони праці кваліфікованих працівників (зварників), які безпосередньо будуть здійснювати роботи згідно вимог закупівлі.
Тому вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2020 року про визначення переможцем ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ». В іншому випадку вимушені будемо звернутись до органу оскарження.
У ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ» не надано документів з охорони праці з переліку наданих Вами посад (ст. 22)
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ВАШУ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ ВІД УЧАСНИКІВ 10.07.2020Р.
Вами 13.07.2020 р. було надано зрозуміле роз’яснення, що Ви вимагаєте відповідального за охорону праці спеціаліста із зазначеного переліку посад.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ» НЕ ВІДПОВІДАЄ
КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
На ст.33 Вашої тендерної документації (Додаток 1) написано: УВАГА! ЯКЩО У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ БУДЕ ВІДСУТНІЙ ХОЧА Б ОДИН З ДОКУМЕНТІВ, ЗАЗНАЧЕНИХ У ДОДАТКУ 1, ТО ТАКА ПРОПОЗИЦІЯ БУДЕ ВІДХИЛЕНА, ЯК ТАКА, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Тому вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2020 року про визначення переможцем ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ». В іншому випадку вимушені будемо звернутись до органу оскарження.
Додатково підтвердити в учасника наявність зварника(ів) та підтвердити кваліфікацію такого працівника(ів) шляхом надання у складі пропозиції сканованих з оригіналу документів про підвищення кваліфікації, а саме: свідоцтво зварника пластмас.»
Щодо наданого нами роз’яснення від 13.07.2020 р., знов доведеться цитувати. На запитання «2. також просимо вказати, який саме спеціаліст необхідний з кваліфікацією, що відповідає за охорону праці. Чи це має бути окрема особа, що організовує охорону праці на підприємстві, або це може бути один із наданого Вами переліку посад (слюсар, тракторист) однак, який пройшов відповідні курси.» була надана відповідь «щодо спеціаліста з кваліфікацією що відповідає за охорону праці, то в залежності від кількості штату працівників, якщо штат працівників становить не більше 20 осіб, то достатньо буде особи з переліку посад, але який має відповідні курси, якщо штат працівників перевищує 20 особі тоді необхідна окрема особа.»
На виконання вимог тендерної документації учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціаліста(ів) по загальному курсу з охорони праці. У складі пропозиції ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ» надано Протокол №020419.16-ОП засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, у якому значиться «ВИСНОВОК: Допускаються до виконання обов’язків в якості членів ПДК по перевірці знань вищезгаданих нормативних документів в обсязі виконуваної роботи відповідно до посадових інструкцій у працівників підприємства». Таким чином, постійно діюча комісія на підприємстві має повноваження проводити навчання та перевірку знань з питань охорони праці усіх співробітників, зокрема зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, відповідно до розділу 3 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про службу охорони праці».
А саме: вказані в акті виконаних робіт труби поліетиленові для подачі горючих газів PE 80 SDR – 17.6 (0.3 ПМа) – не використовуються при будівництві газопроводів ВИСОКОГО тиску.
Вам, як знатоку вищезазначеного кодексу, роз’яснюємо повторно, що аналогічний договір ВАТ «ОДЕСАГРОГАЗ» не відповідає вимогам тендерної документації!
Тому вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2020 року про визначення переможцем ТОВ «ОДЕСАГРОГАЗ». В іншому випадку вимушені будемо звернутись до органу оскарження.
ВИМАГАЄМО НАДАТИ ПРОТОКОЛ ПО РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ».
Також, нагадуємо, що згідно п. 5.5 ДБН В.2.5-41:2009 допускається прокладання газопроводу із поліетиленових труб на території міст, лише тиском до 0,3 МПА. Газопроводи високого тиску із поліетиленових труб на території міст не прокладаються.
Частина 16 статті 29 Закону зобов’язує Замовника в разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Закон чітко встановлює порядок подачі та зміст таких повідомлень. Зокрема повідомлення повинні містити:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Проте Замовник не дотримався процедури щодо жодного з учасників. 14.09.2020 після закінчення робочого дня Замовник відхилив пропозиції всіх учасників крім останнього.
Цікавим є факт, що спершу нам на електронну пошту прийшло повідомлення про визнання нас переможцем, а потім вже наступного ранку ми побачили на електронній площадці, що наше підприємство дискваліфіковане по якихось надуманих підставах.
Вважаємо таку поведінку Замовника, що здійснює закупівлю за бюджетні кошти ще й на значні суми не допустимою.
З урахуванням повного ігнорування процедури згідно законодавства вимагаємо відмінити тендер на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
І. 14.09.2020 року уповноваженою особою Замовника було уважно та детально досліджено тендерну пропозицію ТОВ «СН І Т Товариство з обмеженою відповідальністю» та додані до неї документи.
За результати розгляду Вашої тендерної пропозиції, Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СН І Т Товариство з обмеженою відповідальністю» не відповідає вимогам Тендерної документації, а тому на підставі статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» була відхилена Замовником.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СН І Т Товариство з обмеженою відповідальністю» було оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.09.2020 року. В даному рішенні уповноваженою особою Замовника були наведені підстави та їх аргументація щодо невідповідності Вашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ІІ. У вимозі ТОВ «СН І Т Товариство з обмеженою відповідальністю» посилається на те, що Замовник не дотримався процедури, яка передбачена ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не надав жодному учаснику строк для усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником.
Однак, ТОВ «СН І Т Товариство з обмеженою відповідальністю» не звертає увагу на те, що у відповідності до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для замовника встановлено вичерпний перелік невідповідностей для яких Замовником може бути надано додатковий термін для їх усунення.
Згідно до абз.2 ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що попередніми учасниками було допущено помилки та не надані документи, що стосуються не тільки кваліфікаційних критерій, які визначені в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та помилки в частині підтвердження права підпису, уповноваженою особою Замовника було прийнято обґрунтоване рішення щодо відхилення таких пропозицій.
Враховуючи вищевикладені обставини, вимога ТОВ «СН І Т Товариство з обмеженою відповідальністю» не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 серпня 2020 17:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-19-000019 ● 308c1f717d394d908b10e0c9750345e1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2020 Одеса № 274
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 19.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 19.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2020 № 274
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-07-06-000856-a 06.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-21 15:20:46
Про зупинення рішення про початок моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.08.2020 Одеса № 277
Про зупинення рішення про
початок моніторингу
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2020-07-06-000856-a.b8 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2020-07-06-000856-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 06 липня 2020 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 19.08.2020 № 274 «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Укргазифікація Південь |
11 604 620,13
UAH з ПДВ
|
8 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" |
13 600 873,37
UAH з ПДВ
|
8 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОДЕСАГРОГАЗ" |
14 174 474,40
UAH з ПДВ
|
8 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА ГАЗОВА КОМПАНІЯ" |
14 797 526,40
UAH з ПДВ
|
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укргазифікація Південь #20972455 |
Рішення скасоване |
8 720 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 12:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
|
ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" #42033604 |
Рішення скасоване |
8 730 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 12:35
|
|
ТОВ "ОДЕСАГРОГАЗ" #35205975 |
Рішення скасоване |
8 740 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 12:35
|
|
ТОВ Укргазифікація Південь #20972455 |
Відхилено |
8 720 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 19:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:47
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 вересня 2020 00:00
|
ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" #42033604 |
Відхилено |
8 730 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 19:39
|
|
ТОВ "ОДЕСАГРОГАЗ" #35205975 |
Відхилено |
8 740 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 20:12
|
|
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #34815428 |
Відхилено |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 20:40
|
|
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА ГАЗОВА КОМПАНІЯ" #33658509 |
Переможець |
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 20:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 17:05
|
Додатки до договору № 38 ЧГК.pdf | укладений |
01 жовтня 2020 17:02
|
Договір № 38 ЧГК.pdf | укладений |
01 жовтня 2020 17:02
|