Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
229 160,00 UAH
UA-2020-07-06-000841-c f55048b871a74fd49f94ace629d3e2ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проценко Ірина Олексіївна

+(8 057 49)27126 verbivka_school1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вербівська загальноосвітня школа I-III ступенів Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457628
Вебсайт: http://www.verbivka-balakl.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 64219, Україна , Харківська обл., с. Вербівка, Харківська область, Балаклійський район, село Вербівка, вулиця Жовтнева, буд.68
Контактна особа: Проценко Ірина Олексіївна
+(8 057 49)27126
verbivka_school1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:19
Очікувана вартість: 229 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 145,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172 шт.
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25457628, Україна, Харківська область, с. Вербівка, Центральна,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару у власність Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 12:04
ТД (меблі) та додатки .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-000841-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 07 липня 2020 17:34
Вимога!
Шановний Замовник!

Звертаємо Вашу увагу, що Ваше тенхнічне завдання є дискримінаційним та прописане під одного виробника меблів!Тільки один виробник (Аншар-груп) виготовляє столи учнівські з наступними параметрами:

Каркас столу учнівського виготовлений з металевих плоско-овальних труб. Нижні опори каркасу – плоско-овальна труба розмірами 50х30 мм товщиною 1,2 мм; наявна перемичка; на кінцях містяться пластикові заглушки з площинною опорою. Вертикальні стійки каркасу – плоско-овальні труби 38х20 мм товщиною 1,2 мм та 30х15 мм товщиною 1,5 мм.

Каркас стільця виготовлено з плоско-овальних стальних труб з нанесенням порошкової фарби. Нижні опори – труба розмірами 50х30 мм товщиною 1,2 мм Вертикальні стійки - труба розмірами 38х20 мм, товщиною 1,2 мм Основа під спинку та сидіння- труба розмірами 30х15 мм, товщиною 1,5 мм Перемичка між стійками - труба розмірами 30х15 мм, товщиною 1,5 мм. Розмір спинки – 380х200 мм; Розмір сидіння – 380х350 мм.

Більшість виробників в Україні використовують круглу або квадратну трубу!

Вимагаємо внести зміни до технчіного завдання, інанкше ми вимушені будемо оскаржити дискримінаційні вимоги технічного завдання до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 15:38
Тендерний комітет Вербівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області вивчивши та проаналізувавши умови поданої вимоги від 07 липня 2020 року за № UA-2020-07-06-000841-c.c1, повідомляє, що вона не містить жодної доказової бази, ґрунтується на власних припущеннях скаржника, є безпідставним та не відповідає дійсності.
Зазначене обґрунтовуємо наступним:
Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), зокрема стаття 22 , визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Так відповідно до частини 2 цієї статті Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Всі вимоги цієї статті Замовником враховано, технічна специфікація не містить посилання на конкретну торгівельну марку, або виробника предмету закупівлі, тому всі твердження скаржника в цій частині є безпідставними та неаргументованими.
Технічне завдання Замовника складено з урахуванням вимог сучасних освітніх програм. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у освітньому процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідатиме освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації.
Тендерний комітет при виборі виду металевих труб для каркасів столів учнівських та стільців учнівських (плоско - овальних) враховував необхідність даного виду з наступних причин: плоскість труби, на відміну від круглої, дає можливість щільно прилягати до рівних поверхонь дерев’яних деталей з ламінованої ДСП столів учнівських та фанери стільців учнівських, а овальність труби зменшує ризик травмування дитини при зіткненні тіла школяра з трубою, на відміну від квадратної. Крім того, даний тип труб використовують для виробництва меблів підвищеної міцності, що в свою чергу забезпечує їх довготривалий термін використання та дозволяє ефективно освоювати бюджетні кошти.
Відповідно до п. 1 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 143 від 07.02.2020 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.03.2020р. за №258/34541 та Додатку 2 до тендерної документації, вимоги до меблів закладів освіти визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
Слід зазначити, що в Україні є декілька виробників, що виготовляють меблі, використовуючи плоско - овальні труби, тобто ці комплектуючі не є унікальною складовою товару.
Вивчивши та проаналізувавши вимогу Скаржника щодо дискримінаційного пункту технічного завдання тендерної документації тендерний комітет Вербівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області вирішив залишити вимогу без задоволення щодо внесення змін до технчіного завдання (додаток 2 тендерної документації) оскільки зазначені технічні характеристики не є дискримінаційними так як його може виконати будь-який потенційний учасник, придбавши (виготовивши) відповідний товар.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-000841-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 10 липня 2020 16:45
Дискримінаційні вимоги!
Шановний замовнику, зазначте конкретні переваги плоскоовальної труби! Чим вона краще, ніж кругла чи квадратна? Які саме фізичні показники змусили Вас надати перевагу плоскоовальній трубі? Або яким нормативним актом встановлено те, що столи учнівьські повинні бути виготовлені з плоскоовальної траби? Вважаємо, що вид труби жодним чином не впливає на функціональність товару, але Ви спеціально прописали плоскоовальну трубу, щоб умисно звузити ринок та придбати товар конкретного виробника, що є дискримінацією!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 21:34
Тендерний комітет Вербівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області вивчивши та проаналізувавши умови поданої вимоги від10 липня 2020 року за № UA-2020-07-06-000841-c.c2 повідомляє, що вона не містить жодної доказової бази, є безпідставною та не відповідає дійсності.
Тендерний комітет при виборі виду металевих труб для каркасів столів учнівських та стільців учнівських (плоско - овальних) керувався необхідністю забезпечення безпеки учнів. Даний вид металевих труб було обрано з наступних причин: плоскість труби, на відміну від круглої, дає можливість щільно прилягати до рівних поверхонь дерев’яних деталей з ламінованої ДСП столів учнівських та фанери стільців учнівських, а овальність труби, на відміну від квадратної, зменшує ризик травмування дитини при зіткненні тіла школяра з каркасом. Крім того, даний тип труб використовують для виробництва меблів підвищеної міцності, що в свою чергу забезпечує їх довготривалий термін використання та дозволяє ефективно освоювати бюджетні кошти.
Відповідно до п. 1 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 143 від 07.02.2020 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.03.2020р. за №258/34541 та Додатку 2 до тендерної документації, вимоги до меблів закладів освіти визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
Слід зазначити, що в Україні є декілька виробників, що виготовляють меблі, використовуючи плоско - овальні труби, тобто ці комплектуючі не є унікальною складовою товару. Отже, виготовити даний товар (столи учнівські та стільці учнівські) може будь-який потенційний учасник, придбавши (виготовивши) відповідні труби (плоско-овальні).
Тендерний комітетВербівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області в результаті розгляду вимоги скаржника щодо дискримінації прийняв рішення залишити вимогу без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 212 599,00
UAH з ПДВ
212 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 228 388,00
UAH з ПДВ
228 388,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 229 000,00
UAH з ПДВ
229 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:05
МВС.pdf
06 серпня 2020 11:05
Довідка по ст.17.pdf
22 липня 2020 11:51
Електронний підпис
22 липня 2020 11:50
Гарантия.zip
22 липня 2020 11:47
12 Паспорти.pdf
22 липня 2020 11:47
11.1 ІПН Сідельник.pdf
22 липня 2020 11:47
10 Проект договору.pdf
22 липня 2020 11:47
9.1 Исо 14001.PDF
22 липня 2020 11:47
9 ISO 9001.PDF
22 липня 2020 11:47
8.9 Висновок ДСЕЕ лак.pdf
22 липня 2020 11:47
8.6 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
22 липня 2020 11:47
8.3 СВ на меблі.PDF
22 липня 2020 11:47
8.1 Висновок СЕС дошки.PDF
22 липня 2020 11:47
8 Тех.хар-ки.pdf
22 липня 2020 11:47
7 Лист виробника.pdf
22 липня 2020 11:47
5 Довідки.pdf
22 липня 2020 11:47
4 Фін. звіт.pdf
22 липня 2020 11:47
3.2 Протоколи, накази.pdf
22 липня 2020 11:47
3.1.1 Опис.PDF
22 липня 2020 11:47
3.1 Статут (оригінал).PDF
22 липня 2020 11:47
3 Повноваження.pdf
22 липня 2020 11:47
2 Довідка по ст.17.pdf
22 липня 2020 11:47
1 Наявнісь облад..pdf

Публічні документи

21 липня 2020 21:14
статутні документи.pdf
21 липня 2020 21:04
Електронний підпис
21 липня 2020 21:04
Електронний підпис
21 липня 2020 21:04
шафа 4.jpg
21 липня 2020 21:04
шафа 3.jpg
21 липня 2020 21:04
шафа 2.jpg
21 липня 2020 21:04
шафа 1.jpg
21 липня 2020 21:04
фліп-чарт.jpg
21 липня 2020 21:04
тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 21:04
стінка.gif
21 липня 2020 21:04
стінка 3.gif
21 липня 2020 21:04
стінка 2.gif
21 липня 2020 21:04
стілець.jpg
21 липня 2020 21:04
стілець 2.jpg
21 липня 2020 21:03
стіл.jpg
21 липня 2020 21:03
сертифікати.pdf
21 липня 2020 21:03
санпін.pdf
21 липня 2020 21:03
Протокол №35.pdf.(2).P7S
21 липня 2020 21:03
Протокол №35.pdf.(1).P7S
21 липня 2020 21:03
Протокол №35.pdf
21 липня 2020 21:03
пенал.jpg
21 липня 2020 21:03
паспорти виробів.pdf
21 липня 2020 21:03
парта.jpg
21 липня 2020 21:03
Ліцензія.PDF.(2).P7S
21 липня 2020 21:03
Ліцензія.PDF.(1).P7S
21 липня 2020 21:03
Ліцензія.PDF
21 липня 2020 21:03
дошка.jpg
21 липня 2020 21:03
авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 212 599,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
212 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 11:41
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2020 11:40
1_Додаткова угода 3.pdf укладений
17 вересня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 14:59
Додаткова угода 2 від 16.09.2020 (1).pdf зміни до договору
16 вересня 2020 14:59
1_Додаткова угода 2 від 16.09.2020.pdf укладений
16 вересня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 13:42
Додаткова угода 1 від 27.08.2020(меблі) (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 13:41
1_Додаткова угода 1 від 27.08.2020(меблі).pdf укладений
27 серпня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 12:15
Договір 78 від 18.08.2020 р..pdf укладений
18 серпня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.5 п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922 - VІІІ від 25.12.2015 р ( зі змінами): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" ( зі змінами) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми , визначеної у договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.5 п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміниціни в договорі в бік зменшення ( без змін кількості(обсягу) та якості товарів.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 895,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 982,50 UAH)