Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації (капітальний ремонт) каналізаційного колектору Д.600 по просп. 200-річчя Херсона: від вул. Некрасова до вул. Полковника Кедровського в м. Херсоні" ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 499 314,00 UAH
UA-2020-07-06-000822-b ● 07955b5864d248feabd90df7f3a2badc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517216 |
Місцезнаходження: | 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38 |
Контактна особа: |
Максимченко Юлія 380552461050 tender_upkapbud@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 499 314,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 489,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації (капітальний ремонт) каналізаційного колектору Д.600 по просп. 200-річчя Херсона: від вул. Некрасова до вул. Полковника Кедровського в м. Херсоні" ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, по просп. 200-річчя Херсона: від вул. Некрасова до вул. Полковника Кедровського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 10:50 |
Оголошення (Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації) (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-000822-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2226901099
Дата подання: 19 липня 2020 09:53
Вимога
Відхилення пропозиції учасника ФОП Судиловський В.В. ні є обґрунтованим
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 16:32
1. Стосовно заперечення у розбіжностях розміру цінової пропозиції. Цінова пропозиція учасника, що складена відповідно до додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає ціновій пропозиції учасника, поданої на аукціоні, тобто у формі «Цінова пропозиція» зазначена сума, що складає 1 120 000,00 грн, а до початку аукціону зазначена сума – 1 344 000,00 грн. Учасник, на етапі розкриття пропозицій, повинен був у формі «Цінова пропозиція» вказати суму у розмірі 1 344 000,00 грн, так як дана сума була зазначена на етапі подання пропозицій, до того ж, сума у розмірі 1 120 000,00 грн не відповідає навіть остаточній сумі, до якої учасник дійшов у процесі аукціону, а саме 1 321 500,00 грн.
2. Згідно п. 11 додатку 3 до оголошення замовником була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації або проведення заходів, пов’язаних із запобіганням виникнення надзвичайної ситуації каналізаційних колекторів, але учасником було надано договори із послуги з поточного ремонту каналізаційного колектору та реконструкції ділянки каналізаційного колектору, що не відповідає зазначеній вимозі. Також, у даному пункті до досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору була зазначена така вимога як лист-відгук за підписом контрагента (або його завірена сканкопія), з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору. Відгук має містити: інформацію про предмет договору, номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, суму фактично виконаних робіт. Проте, доданий учасником лист-відгук по договору від 05.07.2018 № 282 не містить такої інформації як: якість виконаних робіт; своєчасність виконання робіт; номер та дату листа-відгука та суму фактично виконаних робіт. Стосовно листа-відгука по договору від 09.07.2019 № 13/07/19, то в ньому не зазначено про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, не вказані номер та дата договору, наявність чи відсутність зауважень замовника та сума фактично виконаних робіт.
Підсумовуючи вищезазначене, прийнято рішення щодо відхилення учасника спрощеної закупівлі за номером ID UA-2020-07-06-000822-b ФОП «СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» відповідно до підпункту 1, пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Згідно п. 11 додатку 3 до оголошення замовником була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації або проведення заходів, пов’язаних із запобіганням виникнення надзвичайної ситуації каналізаційних колекторів, але учасником було надано договори із послуги з поточного ремонту каналізаційного колектору та реконструкції ділянки каналізаційного колектору, що не відповідає зазначеній вимозі. Також, у даному пункті до досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору була зазначена така вимога як лист-відгук за підписом контрагента (або його завірена сканкопія), з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору. Відгук має містити: інформацію про предмет договору, номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, суму фактично виконаних робіт. Проте, доданий учасником лист-відгук по договору від 05.07.2018 № 282 не містить такої інформації як: якість виконаних робіт; своєчасність виконання робіт; номер та дату листа-відгука та суму фактично виконаних робіт. Стосовно листа-відгука по договору від 09.07.2019 № 13/07/19, то в ньому не зазначено про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, не вказані номер та дата договору, наявність чи відсутність зауважень замовника та сума фактично виконаних робіт.
Підсумовуючи вищезазначене, прийнято рішення щодо відхилення учасника спрощеної закупівлі за номером ID UA-2020-07-06-000822-b ФОП «СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» відповідно до підпункту 1, пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на подану вимогу
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2226901099 |
Відхилено |
1 321 500,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 08:45
|
ТОВ Укрспецоборудование #31043840 |
Переможець |
1 498 325,28
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 09:00
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 11:43
|
Договір (ліквідація наслідків).pdf | укладений |
21 липня 2020 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коригуванням проєктної документації та відповідно до підпункту 4 пункту 11.1. розділу ХІ Договору, Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 27/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |