Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації (капітальний ремонт) каналізаційного колектору Д.600 по просп. 200-річчя Херсона: від вул. Некрасова до вул. Полковника Кедровського в м. Херсоні" ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 499 314,00 UAH
UA-2020-07-06-000822-b 07955b5864d248feabd90df7f3a2badc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимченко Юлія

380552461050 tender_upkapbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38
Контактна особа: Максимченко Юлія
380552461050
tender_upkapbud@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 12:10
Очікувана вартість: 1 499 314,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 489,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації (капітальний ремонт) каналізаційного колектору Д.600 по просп. 200-річчя Херсона: від вул. Некрасова до вул. Полковника Кедровського в м. Херсоні" ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, по просп. 200-річчя Херсона: від вул. Некрасова до вул. Полковника Кедровського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:50
Оголошення (Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-000822-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2226901099
Дата подання: 19 липня 2020 09:53
Вимога
Відхилення пропозиції учасника ФОП Судиловський В.В. ні є обґрунтованим
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 16:32
1. Стосовно заперечення у розбіжностях розміру цінової пропозиції. Цінова пропозиція учасника, що складена відповідно до додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає ціновій пропозиції учасника, поданої на аукціоні, тобто у формі «Цінова пропозиція» зазначена сума, що складає 1 120 000,00 грн, а до початку аукціону зазначена сума – 1 344 000,00 грн. Учасник, на етапі розкриття пропозицій, повинен був у формі «Цінова пропозиція» вказати суму у розмірі 1 344 000,00 грн, так як дана сума була зазначена на етапі подання пропозицій, до того ж, сума у розмірі 1 120 000,00 грн не відповідає навіть остаточній сумі, до якої учасник дійшов у процесі аукціону, а саме 1 321 500,00 грн.
2. Згідно п. 11 додатку 3 до оголошення замовником була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації або проведення заходів, пов’язаних із запобіганням виникнення надзвичайної ситуації каналізаційних колекторів, але учасником було надано договори із послуги з поточного ремонту каналізаційного колектору та реконструкції ділянки каналізаційного колектору, що не відповідає зазначеній вимозі. Також, у даному пункті до досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору була зазначена така вимога як лист-відгук за підписом контрагента (або його завірена сканкопія), з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору. Відгук має містити: інформацію про предмет договору, номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, суму фактично виконаних робіт. Проте, доданий учасником лист-відгук по договору від 05.07.2018 № 282 не містить такої інформації як: якість виконаних робіт; своєчасність виконання робіт; номер та дату листа-відгука та суму фактично виконаних робіт. Стосовно листа-відгука по договору від 09.07.2019 № 13/07/19, то в ньому не зазначено про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, не вказані номер та дата договору, наявність чи відсутність зауважень замовника та сума фактично виконаних робіт.
Підсумовуючи вищезазначене, прийнято рішення щодо відхилення учасника спрощеної закупівлі за номером ID UA-2020-07-06-000822-b ФОП «СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» відповідно до підпункту 1, пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу

Документи подані скаржником

19 липня 2020 09:53
Херсон вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 344 000,00
UAH з ПДВ
1 321 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрспецоборудование 1 498 325,28
UAH з ПДВ
1 498 325,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 11:36
Електронний підпис
14 липня 2020 11:14
Документи-ЗАГРУЗКА-2.rar

Публічні документи

14 липня 2020 11:23
Електронний підпис
14 липня 2020 11:19
13. Лист-відгук.pdf
14 липня 2020 11:19
3. Сканкопія Статуту.pdf
14 липня 2020 11:19
2. Оригінал Статуту.pdf
14 липня 2020 11:19
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ Укрспецоборудование

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2226901099
Відхилено 1 321 500,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 08:45
ТОВ Укрспецоборудование
#31043840
Переможець 1 498 325,28
UAH з ПДВ
16 липня 2020 10:04

Документи

16 липня 2020 08:43
Протокол 12.pdf

Документи

16 липня 2020 10:04
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрспецоборудование
#31043840
1 498 325,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 10:04
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:00
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 липня 2020 08:40
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 11:43
Договір (ліквідація наслідків).pdf укладений
21 липня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коригуванням проєктної документації та відповідно до підпункту 4 пункту 11.1. розділу ХІ Договору, Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору.
Номер договору про закупівлю: 27/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 498 325,26
UAH (в тому числі ПДВ 249 720,88 UAH)