Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-06-000629-c fef51f433c6d46dcbb67be5be9e21dba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Тетяна Василівна

+380412228515 miheeval@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський музичний фаховий коледж ім. В.С.Косенка Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02215012
Вебсайт: https://kosenko.com.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Пушкінська ,28
Контактна особа: Ковальчук Тетяна Василівна
+380412228515
miheeval@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Пушкінська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 20:35
Зміни до кваліфікаційних крітеріїв.docx
08 липня 2020 20:35
Кваліфікаційні крітерії.docx
06 липня 2020 11:19
Технічні вимоги.docx
08 липня 2020 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 20:35
Зміни до кваліфікаційних крітеріїв.docx
08 липня 2020 20:35
Кваліфікаційні крітерії.docx
06 липня 2020 11:19
Кваліфікаційні крітерії.docx
06 липня 2020 11:19
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT)
Дата подання: 08 липня 2020 16:08
Дата відповіді: 08 липня 2020 19:56
В документації встановлена вимога щодо надання копії сертифікату на систему управління якістю стосовно надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та охорони, які надає Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT). Якщо в Учасника є аналогічний сертифікат (який є актуальнішим, а саме СТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», то чи буде достатньо його для підтвердження кваліфікації? Просимо внести відповідні зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, аналогічний сертифікат, а саме СТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» буде врахований при розгляді тендерної пропозиції

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-000629-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:00182886
Дата подання: 07 липня 2020 19:17
Просимо вилучити з Тендерної документації тендеру UA-2020-07-06-000629-c, в частині кваліфікаційних критеріїв протекціоністські вимоги, та внести зміни:
1. Кваліфікаційні критерії. 3. Інша інформація. Вимога 1 п.1.3. фразу «…ліцензії, виданої ДАБІ України стосовно господарської діяльності з будівництва об’єктів 4 і 5 категорії складності (монтаж інженерних мереж) з додатками.»вилучити як таку, що не має відношення до процесу надання послуг по просочуванню деревини, та несе ознаки протекціонізму та обмеження прав потенційних учасників Аукціону, які здійснюють свою діяльність на підставі єдиного документу-Ліцензії ДСНС.
2. Кваліфікаційні критерії. 3. Інша інформація. Вимога 3 п. 3.2. фразу «…сертифікату на систему управління якістю стосовно надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та охорони, які надає Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT).»вилучити як таку, що не має відношення до процесу надання послуг по просочуванню деревини.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 липня 2020 12:14
Причина: не правильно сформована послуга
Номер вимоги: UA-2020-07-06-000629-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:00182886
Дата подання: 08 липня 2020 12:20
Просимо вилучити з Тендерної документації тендеру UA-2020-07-06-000629-c, в частині кваліфікаційних критеріїв протекціоністські вимоги, та внести зміни:
1. Кваліфікаційні критерії. 3. Інша інформація. Вимога 1 п.1.3. фразу «…ліцензії, виданої ДАБІ України стосовно господарської діяльності з будівництва об’єктів 4 і 5 категорії складності (монтаж інженерних мереж) з додатками.»вилучити як таку, що не має відношення до процесу надання послуг встановлення системи пожежної сигналізації:, та несе ознаки протекціонізму та обмеження прав потенційних учасників Аукціону, які здійснюють свою діяльність на підставі єдиного документу-Ліцензії ДСНС.
2. Кваліфікаційні критерії. 3. Інша інформація. Вимога 3 п. 3.2. фразу «…сертифікату на систему управління якістю стосовно надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та охорони, які надає Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT).»вилучити як таку, що не має відношення до процесу надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:53
Вимогу відхилено. Роз'яснення, щодо вимоги надано у доданому документі.

Документи подані скаржником

07 липня 2020 19:17
вимога 1.pdf

Документи подані скаржником

08 липня 2020 12:20
вимога1 .pdf

Документи

08 липня 2020 14:52
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дівікс 179 595,96
UAH з ПДВ
179 595,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 10:41
Електронний підпис
15 липня 2020 10:31
Акт обстеження.pdf
15 липня 2020 10:31
Статут.rar
15 липня 2020 10:31
Сертифікати.rar
15 липня 2020 10:31
Сертифікати 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дівікс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дівікс
#33463396
Переможець 179 595,96
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дівікс
#33463396
179 595,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:01
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 20:14
Додаток ст.2 укладений
21 липня 2020 20:12
Додаток ст.1 укладений
21 липня 2020 20:12
Договір ст.5 укладений
21 липня 2020 20:12
Договір ст.4 укладений
21 липня 2020 20:12
Договір ст.3 укладений
21 липня 2020 20:12
Договір ст.2 укладений
21 липня 2020 20:12
Договір ст.1 укладений
21 липня 2020 20:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 179 595,96
UAH (в тому числі ПДВ 29 932,66 UAH)