Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції будівлі районної котельні «Залозецького» по вул. Залозецького Володимира, 97-В в м.Чернівці в частині електротехнічні рішення (власний бюджет)
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2020-07-06-000519-a d2c3c2c001fb4ac89c74ee409038a528
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Мадай

+380372546749 ecpteplo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Чернівцітеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 34519280
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А
Контактна особа: Наталя Олександрівна Мадай
+380372546749
ecpteplo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 14:00
Очікувана вартість: 312 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції будівлі районної котельні «Залозецького» по вул. Залозецького Володимира, 97-В в м.Чернівці в частині електротехнічні рішення (власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58003, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Залозецького Володимира, 97-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 09:29
1 вимоги до учасника.doc
06 липня 2020 09:29
3 Том 3.4 2879-ВН-ЕТР - R1 - 2011-19 - Електротехнічні рішення 12.pdf
06 липня 2020 09:29
2 ВО_ЛК2-1-1_6_I електрична частина.xls
06 липня 2020 09:29
4 Договір_онов.doc
06 липня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 09:29
1 вимоги до учасника.doc
06 липня 2020 09:29
3 Том 3.4 2879-ВН-ЕТР - R1 - 2011-19 - Електротехнічні рішення 12.pdf
06 липня 2020 09:29
2 ВО_ЛК2-1-1_6_I електрична частина.xls
06 липня 2020 09:29
4 Договір_онов.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід» 307 086,00
UAH з ПДВ
307 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід»
#37416563
Переможець 307 086,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:59

Документи

20 липня 2020 10:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід»
#37416563
307 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 10:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:14
дод_угод_сх№3_до дог 165.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:31
дод_угод_сх№2_до дог 165.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 14:38
№1_дод_електротех ріш.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 10:19
165_залозецького_елтех.pdf укладений
29 липня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт у зв*язку з пандемією
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт у зв*язку з пандемією
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML