Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо наливом
Diesel fuels
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-07-06-000366-b 3bff0dd4b9914fd8aeea2cafe5b6bd4e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиніна Анастасія Олександрівна

(048) 775-95-16 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Калиніна Анастасія Олександрівна
(048) 775-95-16
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Kalynina Anastasiia
(048) 775-95-16
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 липня 2020 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:59
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH
Publication date: 06 липня 2020 09:44
Enquiries until: 03 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 4 500 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 22 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 (09130000-9, Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо наливом) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 13.08.2020 12.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
SC 021: 2015 09130000-9, Petroleum and distillates (Diesel fuels)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232610 кг.
Дизельне паливо наливом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuels
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 16 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленої партії Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Джерело фінансування - власні кошти підприємства.Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 13.08.2020 12.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:52
Тендерна документація зі змінами 05.08.docx
05 серпня 2020 16:52
Перелік змін 05.08.20.docx
05 серпня 2020 16:52
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 05.08.2020.docx
14 липня 2020 16:10
Тендерна документація зі змінами 14.07.docx
14 липня 2020 16:10
Перелік змін 14.07.20.docx
14 липня 2020 16:10
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 14.07.2020.docx
08 липня 2020 14:15
Тендерна документація зі змінами 08.07.docx
08 липня 2020 14:15
Перелік змін 08.07.20.docx
08 липня 2020 14:15
Announcement of procurement (оголошення на англ.) зі змінами від 08.07.2020.docx
06 липня 2020 09:41
Тендерна документація (дизельне паливо наливом).docx
06 липня 2020 09:41
Announcement of procurement (оголошення на англ.).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000032 ● bff7e2ea76524480a67db3e2568df4f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.09.2020 №64

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.09.2020 №64

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-06-000366-b 06.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-02 12:28:04

Оскарження висновку про результати моніторингу № UA-M-2020-09-29-000032 до суду

Зазначаємо про відкриття Окружним адміністративним судом м. Києва провадження у справі №640/25944/20 ( Ухвала від 30.10.2020 по справі№640/25944/20) за позовом ДП «АМПУ» до Управління Західного офісу Держаудитслужби в ІваноФранківській області про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу № UA-M-2020-09-29-000032 закупівлі № UA-2020-0706-000366-b за кодом ДК 021:2015 (09130000-9, Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо наливом).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація та документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та надання аргументованих заперечень до висновку ДАСУ щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 (09130000-9, Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо наливом), номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-06-000366-b.

2020-10-16 15:28:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація щодо поданої позовної заяви З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «АМПУ» повідомляє, що 23 жовтня 2020 року ДП «АМПУ» було подано позовну заяву до Управління Західного офісу Держаудитслужби в ІваноФранківській області про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу № UA-M-2020-09-29-000032 закупівлі № UA-2020-0706-000366-b за кодом ДК 021:2015 (09130000-9, Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо наливом), інформація про яку розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-06-000366-b, який оприлюднено 08.10.2020. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Про відкриття Окружним адміністративним судом м. Києва провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації: 26 жовтня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2020
UA-2020-07-06-000366-b3bff0dd4b9914fd8aeea2cafe5b6bd4e
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 18:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 18:59

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу п. 1 Додатку 2 до ТД учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КВОРУМ-НАФТА» у складі тендерної пропозиції надано довідку Вих. № 05/1/411/8 від 12.08.2020 р., яка оформлена за формою згідно Додатку 10 ТД, однак в довідці у пп. 1,2,3,4,5,6 не зазначено тип транспортного засобу (паливоцистерна або паливозаправник, тощо). У пп. 3,4,5,6 довідки зазначені марки та моделі лише тягачів без зазначення марки, моделі напівпричепа-цистерни. 1.2. На вимогу п.2.2 Додатку 2 до ТД учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КВОРУМ-НАФТА» у складі тендерної пропозиції надано файли у форматі «pdf» без створення електронного документу за допомогою загальнодоступних програмних комплексів без накладання на них КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника, як те вимагалося пунктом 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, а саме: - 1Догов_р МО1323 НакладнаВ_дгук скан; - 2Догов_рДопНакладн_ОЛЬВ_Я тМО163 47Т2019скан; - 3ДЛ АМП Накладн_ТТН АКТ280 скан. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД та Додатоку 2 до ТД , а саме: Довідка у відповідності з Додатком 10 до ТД за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі. 2.2. пункт 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, а саме: для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ КЕП/ЕЦП за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «КВОРУМ-НАФТА» надати/завантажити: - виправлену довідку (Вих. № 05/1/411/8 від 12.08.2020 р.) оформлену за формою згідно Додатку 10 ТД, із зазначенням в пп. 1,2,3,4,5,6 типу транспортного засобу (паливоцистерна або паливозаправник, тощо), та в пп.3,4,5,6 зазначити марки, моделі, типи напівпричепів-цистерн, у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника. - видаткову(ві) накладні на поставку товару за будь-яким зазначеним/вказаним у довідці (Вих. № 05/1/411/9 від 12.08.2020 р.) договором, у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї/них КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника. 3.2. У разі якщо, завантажувати та накладати КЕП/ЕЦП на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника ніж та, що накладала КЕП/ЕЦП на документи тендерної пропозиції, надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:20
Статут+опис.pdf.p7s
01 вересня 2020 16:20
Статут+опис.pdf
01 вересня 2020 16:20
Копія паспорта та кода.pdf
01 вересня 2020 16:20
Витяг ПДВ.pdf.p7s
01 вересня 2020 16:20
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:22
Довідка.zip
27 серпня 2020 14:22
Довідка ч.2 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:22
Довідка ч.2 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:22
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:22
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:21
Довідка МВС.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:21
Довідка МВС.pdf
13 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:05
ст.17.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
ст.17.pdf
13 серпня 2020 11:05
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
Скоч 20190613 552764.pdf
13 серпня 2020 11:05
лицензия.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
лицензия.pdf
13 серпня 2020 11:05
Копія паспорта та кода.pdf
13 серпня 2020 11:05
Довідка ДЗІ.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
Довідка ДЗІ.pdf
13 серпня 2020 11:05
гарантія 016-001-29334-2020.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
гарантія 016-001-29334-2020.pdf
13 серпня 2020 11:05
Технічна специфікація.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції на вимогу Додатку 2 та пп.1,4 Додатку 4 ТД подано/завантажено наступні файли у форматі «pdf» без створення електронного документу за допомогою загальнодоступних програмних комплексів без накладання на них КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника, як те вимагалося пунктом 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, а саме: - Щодо виконання аналогічного договору; - Повноваження; - Довідка МТБ. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, а саме: для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ КЕП/ЕЦП за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "ФРАГРАНТ" надати/завантажити наступні документи: - файл Щодо виконання аналогічного договору (який містить довідку з інформацією про виконання аналогічного договору та видаткові накладні до договору, зазначеного в довідці) у вигляді електронного документу/документів створеного/створених за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього/них КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника; - файл Повноваження (який містить документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції, а саме: рішення учасника, наказ про призначення) у вигляді електронного документу/документів створеного/створених за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього/них КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника; - файл Довідка МТБ (який містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі) у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника; 3.2. У разі якщо, завантажувати та накладати КЕП/ЕЦП на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника ніж та, що накладала КЕП/ЕЦП на документи тендерної пропозиції, надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 18:48
Цінова довідка.pdf
19 серпня 2020 18:48
ст. 17.pdf
19 серпня 2020 18:48
Повноваження.pdf
19 серпня 2020 18:48
Копія паспорта.pdf
19 серпня 2020 18:48
Копія ліцензії.pdf
19 серпня 2020 18:48
Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2020 18:48
Відомості.pdf
13 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:52
GUARANTEE_80 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2020 11:52
GUARANTEE_80 000,00 UAH.pdf
13 серпня 2020 11:52
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2020 11:52
banking_licence_ПУМБ.pdf
13 серпня 2020 11:52
Цінова довідка.pdf
13 серпня 2020 11:52
Технічна частина.pdf
13 серпня 2020 11:52
ст. 17.pdf
13 серпня 2020 11:52
Повноваження.pdf
13 серпня 2020 11:52
Копія паспорта.pdf
13 серпня 2020 11:52
Копія ліцензії.pdf
13 серпня 2020 11:52
Довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 11:52
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ" 4 256 763,00
UAH
4 186 980,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ" 4 396 329,00
UAH
4 198 610,50
UAH
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:20
Статут+опис.pdf.p7s
01 вересня 2020 16:20
Статут+опис.pdf
01 вересня 2020 16:20
Копія паспорта та кода.pdf
01 вересня 2020 16:20
Витяг ПДВ.pdf.p7s
01 вересня 2020 16:20
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:22
Довідка.zip
27 серпня 2020 14:22
Довідка ч.2 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:22
Довідка ч.2 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:22
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:22
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:21
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:21
Довідка МВС.pdf.p7s
27 серпня 2020 14:21
Довідка МВС.pdf
13 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:05
ст.17.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
ст.17.pdf
13 серпня 2020 11:05
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
Скоч 20190613 552764.pdf
13 серпня 2020 11:05
лицензия.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
лицензия.pdf
13 серпня 2020 11:05
Копія паспорта та кода.pdf
13 серпня 2020 11:05
Довідка ДЗІ.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
Довідка ДЗІ.pdf
13 серпня 2020 11:05
гарантія 016-001-29334-2020.pdf.p7s
13 серпня 2020 11:05
гарантія 016-001-29334-2020.pdf
13 серпня 2020 11:05
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 18:48
Цінова довідка.pdf
19 серпня 2020 18:48
ст. 17.pdf
19 серпня 2020 18:48
Повноваження.pdf
19 серпня 2020 18:48
Копія паспорта.pdf
19 серпня 2020 18:48
Копія ліцензії.pdf
19 серпня 2020 18:48
Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2020 18:48
Відомості.pdf
13 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:52
GUARANTEE_80 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2020 11:52
GUARANTEE_80 000,00 UAH.pdf
13 серпня 2020 11:52
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2020 11:52
banking_licence_ПУМБ.pdf
13 серпня 2020 11:52
Цінова довідка.pdf
13 серпня 2020 11:52
Технічна частина.pdf
13 серпня 2020 11:52
ст. 17.pdf
13 серпня 2020 11:52
Повноваження.pdf
13 серпня 2020 11:52
Копія паспорта.pdf
13 серпня 2020 11:52
Копія ліцензії.pdf
13 серпня 2020 11:52
Довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 11:52
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"
#32223787
Переможець 4 186 980,00
UAH
26 серпня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"
#32223787
4 186 980,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 15:49
44-В-АМПУ-20 15.09.2020 Євростандарт ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 10:30
44-В-АМПУ-20 15.09.2020 Євростандарт ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:33
44-В-АМПУ-20 15.09.2020 Євростандарт.pdf укладений
15 вересня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду про внесення змін до Договору, що не призведе до зміни його істотних умов, а саме викласти п. 13.5 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 44-В-АМПУ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом укладання додаткової угоди на підставі п.5 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку).
Номер договору про закупівлю: 44-В-АМПУ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 16 листопада 2020
Сума оплати за договором: 4 848 956,46
UAH (в тому числі ПДВ 808 159,41 UAH)