Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
602 505,00 UAH
UA-2020-07-06-000319-c de493a9d160841a68289989c90f59596
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:37
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:37
Очікувана вартість: 602 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 012,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штуки
Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, заклади загальної середньої освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:25
ТД-проектори-ЗМІНИ.docx
07 липня 2020 10:25
Перелік змін-07.07.2020.docx
06 липня 2020 10:14
ТД-проектори.docx
06 липня 2020 10:14
Проект договору - Додаток 7.docx
07 липня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:25
ТД-проектори-ЗМІНИ.docx
07 липня 2020 10:25
Перелік змін-07.07.2020.docx
06 липня 2020 10:14
ТД-проектори.docx
06 липня 2020 10:14
Проект договору - Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо монтажу обладнання
Дата подання: 07 липня 2020 10:08
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:10
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Тендерної документації, Учасники повинні здійснити монтаж (встановлення). Враховуючи те, що предметом закупівлі є лише проектор, уточніть, будь ласка, які монтажні робити має виконати переможець закупівлі?
Відповідь: монтаж проектору на стіну

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 554 526,00
UAH з ПДВ
554 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛЬШАННІКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 577 920,00
UAH з ПДВ
577 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 16:19
Електронний підпис
21 липня 2020 16:18
Фінансовий звіт.pdf
21 липня 2020 16:18
Установчі документи.pdf
21 липня 2020 16:18
Уповноважена особа.pdf
21 липня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 16:18
Проект договору.pdf
21 липня 2020 16:18
Лист гарантія.pdf
21 липня 2020 16:18
Лист від виробника.pdf
21 липня 2020 16:18
Інформація стаття 17.pdf
21 липня 2020 16:18
Згода на обробку ПД.pdf
21 липня 2020 16:18
Довідка ТЗ.pdf
21 липня 2020 16:18
Довідка стаття 17.pdf
21 липня 2020 16:18
Довідка працівники.pdf
21 липня 2020 16:18
Довідка МТБ.pdf
21 липня 2020 16:18
Довідка досвід.pdf
21 липня 2020 16:18
Довідка довкілля.pdf
21 липня 2020 16:18
Довідка активи.pdf
21 липня 2020 16:18
Дислокація.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 13:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП "ОЛЬШАННІКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 554 526,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 13:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 12:17
ФОП "ОЛЬШАННІКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3000219949
Відхилено 577 920,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:15

Вимога про усунення невідповідностей

1. Строк дії договору оренди нежитлового приміщення від 15.11.2017р. №013/02 до 31.10.2020 та строк дії договору оренди транспортного засобу від 12.08.2015 до 12.08.2020, що суперечать вимогам Додатку 4 тендерної документації (далі - ТД). 2. В довідці, що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її контактний телефон згідно вимог пп.1 п.2 Додатку 4 ТД. 3. В листах-відгуках вих.№200/01-21/19 від 07.02.2019 та №70/01-13 від 29.01.2019 не вказаний строк дії договору та код за ДК 021:2015 (згідно розділу І п.4 цієї ТД), згідно вимог п.3 Додатка 4 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Надати підтверджуючу інформацію щодо подовження строку дії договору оренди нежитлового приміщення від 15.11.2017р. №013/02 та договору оренди транспортного засобу від 12.08.2015 -відповідно до вимог Додатку 4 ТД, а саме на весь строк дії договору. 2) В Довідку від 21.07.2020 №27/08 про наявність працівників додати інформацію щодо відповідальної особи - відповідно до вимог пп.1 п.2 Додатку 4 ТД. 3) Надати належним чином оформлені листи-відгуки відповідно до вимог п.3 Додатку 4 до ТД. Вам необхідно виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-000319-c). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2020 10:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі