Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою: вул. Свято-Покровська №73-є, селище Гостомель Київської області". Коригування.
Очікувана вартість
72 913 756,00 UAH
UA-2020-07-06-000303-a 8b24814e98fc40228c49c7fdb1edc4c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Ващук

+380934742948 gostomel.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гостомельська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04360617
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-Покровська, буд. 125
Контактна особа: Роман Ващук
+380934742948
gostomel.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:32
Очікувана вартість: 72 913 756,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364 568,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 364568.78 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою: вул. Свято-Покровська №73-є, селище Гостомель Київської області". Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08290, Україна, Київська область, Гостомель, вул. Свято-Покровська, 73 є
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:36
Перелік змін що вноситься.pdf
15 липня 2020 17:36
Додаток №1 відкоригований.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 09:06
Тендерна документація.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 7.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 6.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 2.pdf
15 липня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:36
Перелік змін що вноситься.pdf
15 липня 2020 17:36
Додаток №1 відкоригований.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 1.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 09:06
Тендерна документація.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 7.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 6.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 09:06
Додаток 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-000303-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 07 липня 2020 18:56
tender documents unworkable
Please publish original wordings of all tender documents in Word. Your scanned in PDF files are not suitable for OCR and translation. Thank you.

Будь ласка, опублікуйте оригінальні формулювання всіх тендерних документів у Word. Скановані у PDF-файли не підходять для OCR та перекладу. Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 15:37
Доброго дня! Вся необхідна інформація для розрахунку проектно-кошторисної документації, задля правильного складання розрахунку ціни тендерної пропозиції викладена в тендерній документації та в додатках до тендерної документації. Викладення тендерної документації та додатків до неї у форматі pdf не суперечить чинному законодавству.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000037 ● 330d48442e754dd08a98f4a805da47d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-07-06-000303-a 06.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" 61 885 106,13
UAH з ПДВ
61 885 106,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 66 308 725,46
UAH з ПДВ
63 720 291,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 68 022 911,04
UAH з ПДВ
63 720 291,06
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТ-БУД" 71 513 813,00
UAH з ПДВ
64 700 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Алькор Інвест-15" 65 461 388,48
UAH з ПДВ
65 096 819,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 11:30
Електронний підпис
22 липня 2020 11:23
34. ИВР.rar
22 липня 2020 11:23
35. ЛС 1.rar
22 липня 2020 11:23
36. ЛС 2.rar
22 липня 2020 11:23
37. ЛС 3.rar
22 липня 2020 11:23
33. ДЦ+ інше.rar
22 липня 2020 11:23
16.6. наказ Ясінчук Т.М..PDF
22 липня 2020 11:23
Захист персон даних.PDF
22 липня 2020 11:23
documents.zip
22 липня 2020 11:23
16.3. трудові.PDF
22 липня 2020 11:23
18.2. Договір 168-169.rar
22 липня 2020 11:23
18.3. Договір 170-171.rar
22 липня 2020 11:22
17. МТБ.pdf
22 липня 2020 11:22
7. Статут.PDF
22 липня 2020 11:22
16.1. Накази.PDF
22 липня 2020 11:22
22. декларацiя.PDF
22 липня 2020 11:22
14. установчі.PDF
22 липня 2020 11:22
12.1.2. квитанція за 2018р.pdf
22 липня 2020 11:22
12.1.1. квитанція за 2019р.pdf
22 липня 2020 11:22
1. Ліцензія.PDF
22 липня 2020 11:22
10. Протокол зборів.PDF
22 липня 2020 11:22
11. довідка пдв.PDF
22 липня 2020 11:22
3. витяг.PDF
22 липня 2020 11:22
8. Опис до статуту.PDF

Публічні документи

22 липня 2020 16:55
Електронний підпис
22 липня 2020 14:37
Електронний підпис
22 липня 2020 14:34
27 Захист Довкілля.pdf
22 липня 2020 14:34
25 Субпідрядники 20.pdf
22 липня 2020 14:34
24 Субпідрядники.pdf
22 липня 2020 14:34
14 Протокол на підпис.pdf
22 липня 2020 14:34
11 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 липня 2020 14:34
10 Витяг ЄДР від 07.07.2020.pdf
22 липня 2020 14:34
1.3.2 Наказ Моренець ОЮ.pdf
22 липня 2020 14:34
1.3.1-2 Наказ до ШР.pdf
22 липня 2020 14:34
1.3.1-1 Штатний розклад.pdf
22 липня 2020 14:34
1.1.1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:26
Листи у разі перемоги.zip
22 липня 2020 20:47
Електронний підпис
22 липня 2020 20:45
Ліцензія завірена.pdf
22 липня 2020 20:45
Техніка8.pdf
22 липня 2020 20:45
Опис.pdf
22 липня 2020 20:45
ДОГОВІР АДар1001.pdf
22 липня 2020 20:45
статут завірений.pdf
22 липня 2020 20:45
Декларац.pdf
22 липня 2020 20:45
Оренда техніки2.pdf
22 липня 2020 20:45
Договір техніка1.pdf
22 липня 2020 20:45
Відгук агродар.pdf
22 липня 2020 20:45
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 20:45
ЗВВ АВ ЗП.pdf
22 липня 2020 20:45
Техніка паспорти1.zip
22 липня 2020 20:45
ДОГОВІР АДар1101.pdf
22 липня 2020 20:45
Антикорупц програм.pdf
22 липня 2020 20:45
оренда техніки лист1.pdf
22 липня 2020 20:45
Забезпечення.zip
22 липня 2020 20:45
Лист кран46.pdf
22 липня 2020 20:45
Кваліфік.pdf
22 липня 2020 20:45
Договір1 ч2.pdf
22 липня 2020 20:45
Ст17Закону Прав.pdf
22 липня 2020 20:45
Техніка3.pdf
22 липня 2020 20:45
лист про код доступу.pdf
22 липня 2020 20:45
Листи.pdf
22 липня 2020 20:45
ДЦ1.pdf
22 липня 2020 20:45
Відгук ДРР.pdf
22 липня 2020 20:45
Договір кран.pdf
22 липня 2020 20:45
техн власн г.pdf
22 липня 2020 20:45
Договір техн2.pdf
22 липня 2020 20:45
Календарний графік.pdf
22 липня 2020 20:45
Договір1.pdf
22 липня 2020 20:45
ПДВ завірен.pdf
22 липня 2020 20:45
Договір вивіз сміття.pdf
22 липня 2020 20:45
Лист зміна назви.pdf
22 липня 2020 20:45
ДЦ2.pdf
22 липня 2020 20:45
Договір1 ч3.pdf
22 липня 2020 20:45
Лист про дозволи.pdf
22 липня 2020 20:45
Відгук Альтернатива.pdf
22 липня 2020 20:45
ЄДРПОУ.pdf
22 липня 2020 20:45
ISO9001.pdf
22 липня 2020 20:45
Баланс 2018-2019.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 22:11
Статут ТОВ ВЛАСТ-БУД .PDF
22 липня 2020 22:11
аналог договор 2.zip
22 липня 2020 22:10
аналог договор 1.zip
22 липня 2020 22:10
кошторис.zip
22 липня 2020 22:10
Довідка ЄДРПОУ.PDF
22 липня 2020 22:10
Ліцензія (1).PDF
22 липня 2020 22:10
пропозиция.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 13:55
кошториси.rar
22 липня 2020 13:55
Документи уставні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФПК-Портал-Буд"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТ-БУД"

ТОВ "Алькор Інвест-15"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФПК-Портал-Буд"
#32771651
Відхилено 61 885 106,13
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:37
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 63 720 291,05
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 10:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 20:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 63 720 291,06
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 10:33

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про тендерний комітет або уповноважену особу, що затверджене рішенням Гостомельської селищної ради від 04 березня 2020 року № 1097-60-VII, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" в процедурі відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-06-000303-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: невідповідність інформації у довідці про наявність в учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування для виконання договору про закупівлюз Додатку 1. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідно до вимог тендерної документації підтверджуючі документи на орендовану техніку/техніки, що залучається на умовах оренди/надання послуг.

Документи

10 серпня 2020 10:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
63 720 291,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:04
Лист - повідомлення.pdf укладений
31 березня 2021 15:31
Рішення №172 від 30.03.2021 року.pdf укладений
31 березня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:23
Додаткова угода №1 від 28.12.2020 року до Договору №283 від 28.08.2020 року (5).pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:08
Додаткова угода №1 від 28.12.2020 року до Договору №283 від 28.08.2020 року.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:28
Календарний графік.pdf укладений
28 серпня 2020 15:26
Зведений кошторисний розрахунок до Договору №283 від 28.28.2020 року.pdf укладений
28 серпня 2020 15:26
Договірна ціна до Договору №283 від 28.08.2020 року.pdf укладений
28 серпня 2020 15:26
Договір №283 від 28.08.2020 року.pdf укладений
28 серпня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника у 2020 році на 200 000 грн. 00 коп. (двісті тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 33 333,33 грн., сторони домовилися внести зміни до п.п. 2.1. Договору №283 від 28.08.2020 року «Реконструкція існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою: вул. Свято-Покровська №73-є селище Гостомель Київської області" (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-000303-a), укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «МІТТЕЛ» та викласти в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є не від’ємною частиною Договору (додаток №1), є динамічною і складає 55 379 201 грн. 03 коп. (п’ятдесят п’ять мільйонів триста сімдесят дев’ять тисяч двісті одна гривня 03 копійки) в т.ч. ПДВ 20% - 9 229 866 грн. 84 коп. При цьому, фінансування робіт в 2020 році становитиме – 104 005 грн. 50 коп. (Сто чотири тисячі п’ять гривень 50 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 17 334,25 грн., а в 2021 році – 55 275 195,53 (п’ятдесят п’ять мільйонів двісті сімдесят п’ять тисяч сто дев’яносто гривень 53 копійки) в т.ч. ПДВ 20% - 9 212 532 грн. 59 коп.».
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника у 2020 році на 200 000 грн. 00 коп. (двісті тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 33 333,33 грн., сторони домовилися внести зміни до п.п. 2.1. Договору №283 від 28.08.2020 року «Реконструкція існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою: вул. Свято-Покровська №73-є селище Гостомель Київської області" (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-000303-a), укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «МІТТЕЛ» та викласти в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є не від’ємною частиною Договору (додаток №1), є динамічною і складає 55 379 201 грн. 03 коп. (п’ятдесят п’ять мільйонів триста сімдесят дев’ять тисяч двісті одна гривня 03 копійки) в т.ч. ПДВ 20% - 9 229 866 грн. 84 коп. При цьому, фінансування робіт в 2020 році становитиме – 104 005 грн. 50 коп. (Сто чотири тисячі п’ять гривень 50 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 17 334,25 грн., а в 2021 році – 55 275 195,53 (п’ятдесят п’ять мільйонів двісті сімдесят п’ять тисяч сто дев’яносто гривень 53 копійки) в т.ч. ПДВ 20% - 9 212 532 грн. 59 коп.».
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі листа-повідомлення про розірвання договору підряду №283 від 28.08.2020 року "Реконструкція існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою: вул. Свято-Покровська №73-є, селище Гостомель Київської області". (Коригування) укладеного з ТОВ «МІТТЕЛ» на загальну вартість 55 379 201,03 грн., рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення від 05.03.2021 р., у зв’язку з не виконанням своїх зобов’язань передбачених умовами договору Генпідрядником