Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідравлічний комбінований інструмент із вбудованим ручним насосом Holmatro HCT 4120
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-07-06-000022-c 388d852ac6ab47fcae8d8a21da4d467a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федишин Олександр Іванович

+380444300110 tenderkoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14372952
Місцезнаходження: 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Федишин Олександр Іванович
+380444300110
tenderkoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 08:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 14:19
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Гідравлічний комбінований інструмент із вбудованим ручним насосом Holmatro HCT 4120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, м. Кагарлик, вул. Каштанова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 08:21
ДОДАТОК 3
06 липня 2020 08:21
ДОДАТОК 2
06 липня 2020 08:21
ДОДАТОК 1

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 07 липня 2020 10:55
Дата відповіді: 07 липня 2020 13:57
Доброго дня. Чи будуть розглядатися аналоги?
Відповідь: Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару.
Питання стосовно аналогу/еквіваленту
Дата подання: 07 липня 2020 16:06
Дата відповіді: 08 липня 2020 08:54
Шановний Замовнику, на запитання стосовно розгляду аналогів - ви надали чітку відповідь, що Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару. Але звертаємося до вас з проханням звернути увагу на частину 4 та частину 5 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" "4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Вимоги до предмету закупівлі, вказані вами містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Адже інші учасники не можуть запропонувати обладнання, яке повністю відповідає якісним та технічним вимогам і є економічно вигіднішим. Просимо внести зміни, додавши вираз аналог/або еквівалент.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто, та визнано такою що не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Як зазначено в приписах ч.4 ст.14 Закону України "Про публічні Закупівлі" (далі – Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відтак, слідуючи припису вказаної норми Закону, замовник може, проте не зобов’язаний до вимог предмету закупівлі застосовувати поняття аналог/еквівалент.
Враховуючи той факт, що річний план закупівель на 2020 рік складається на основі «Переліку матеріальних цінностей, які необхідно придбати до матеріального резерву Київської області у 2020 році» в якому чітко вказана назва предмету закупівлі, Замовником не розглядатимуться пропозиції з аналогом або еквівалентом товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-000022-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Променергообладнання, Код ЄДРПОУ:36187486
Дата подання: 17 липня 2020 09:14
порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Шановний замовнику, ви провели закупівлю з порушенням. Ви не оприлюднили оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як того вимагає Закон. Договір укладений за проведеною з порушення процедурою закупівлі є нікчемним.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 13:22
Оголошення про спрощену закупівлю за предметом «Гідравлічний комбінований інструмент із вбудованим ручним насосом Holmatro HCT 4120» (UA-2020-07-06-000022-c) оприлюднено відповідно до вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 цього Закону, обов’язково зазначаються найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, умови оплати, очікувана вартість предмета закупівлі, період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів), кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель).
Також, відповідно до ч. 4. ст. 14 Закону шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі додано наступні вимоги:
1) Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі;
2) Технічний опис предмету закупівлі;
3) Проект договору.
Враховуючи вищевикладене, оскільки вимога UA-2020-07-06-000022-c не містить конкретних відомостей про порушення, які, на думку ТОВ «Променергообладнання», були допущені під час оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, така вимога не підлягає задоволенню.

Документи

21 липня 2020 13:22
Протокол № 61

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Променергообладнання 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ" 182 281,00
UAH з ПДВ
182 281,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 10:11
Електронний підпис
10 липня 2020 09:58
Пропозиція.pdf
10 липня 2020 09:58
Довідка ст 17.pdf
10 липня 2020 09:58
Довідка працівники.pdf
10 липня 2020 09:58
Довідка пояснення.pdf
10 липня 2020 09:58
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Променергообладнання

ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Променергообладнання
#36187486
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 10:53
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"
#3159221432
Переможець 182 281,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:06

Документи

16 липня 2020 10:53
Протокол № 57

Документи

16 липня 2020 11:06
Протокол № 59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"
#3159221432
182 281,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 11:06
Протокол № 59

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 липня 2020 11:22
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Джерело фінансування вказано державний бюджет України, а не місцевий бюджет.
Документи:
22 липня 2020 11:22
Електронний підпис
22 липня 2020 10:53
Протокол № 65