Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт кабінетів інформатики ОЗ "Засульський ліцей" вул Молодіжна,81-А село Засулля Лубенського району Полтавської області
Очікувана вартість
145 004,31 UAH
UA-2020-07-05-000135-a ● 3112d3b4866a46b99d2d1eb561c3b9ea
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад "Засульський ліцей Засульської сільської ради Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 23547221 |
Місцезнаходження: | 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, 81-А |
Контактна особа: |
Звізденко Лариса Павлівна +380684370753 zasgimn_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2020 21:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 21:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 21:30 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 145 004,31 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 726,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт кабінетів інформатики ОЗ "Засульський ліцей" вул Молодіжна,81-А село Засулля Лубенського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37552, Україна, Полтавська область, с.Засулля, вул.Молодіжна, 81-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2020 21:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2020 21:26 |
ОГОЛОШЕННя (1).docx | |
05 липня 2020 21:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2) (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-05-000135-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БАБУЛЯН СЕРГІЙ ВАРТАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3130917956
Дата подання: 20 липня 2020 10:42
Необ'єктивна дискваліфікація
1. Охорона навколишнього середовища (захист довкілля) – це система заходів щодо раціонального використання природних ресурсів, збереження особливо цінних та унікальних природних комплексів і забезпечення екологічної безпеки.
У Законі України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25 червня 1991р. визначені такі принципи охорони навколишнього середовища:
гарантування екологічно безпечного середовища для життя та здоров'я людей;
екологізація матеріального виробництва;
збереження просторової та видової різноманітності і цілісності природних об'єктів і комплексів;
науково обґрунтоване нормування впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє середовище;
стягнення плати за спеціальне використання природних ресурсів, за забруднення навколишнього природного середовища та зниження якості природних ресурсів;
вирішення проблем охорони навколишнього природного середовища на основі широкого міжнародного співробітництва.
Поняття охорони навколишнього середовища є широким і включає в себе також обов’язок дотримуватися екологічної безпеки, тобто захист довкілля – це в тому числі і екологічна безпека, згідно діючого законодавства України.
З чого можна зробити висновок, що відсутність слів у тексті Довідки №42 від 10.07.2020року «екологічної безпеки» не може бути причиною для визнання документів, таких що не відповідають умовам, визначеним в оголошенні, бо поняття «захист довкілля» - це більш широке поняття, яке передбачає дотримання вимог екологічної безпеки в тому числі. Крім того в Оголошенні вказано надати лист «у довільній формі», тобто відсутня точна форма і текст листа.
2. Відповідно до Оголошення про спрощену закупівлю вказано надати: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів)(обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника та його адреса, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором, сума договору та стан виконання зобовязвнь по договору).Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного(их) договору(ів) з додатками. Інформація, що на думку учасника може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути заретушована. Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції укладеного у попередній (попередні) 2018-2019 роки або поточний рік. Учасник повинен надати лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці;». Тобто чіткі вимоги до інформації були прописані до Довідки про аналогічні договори і Довідка №52 від 10.07.2020 року повністю їм відповідає. Вимог до Листа-відгука в оголошенні ніяких не було прописано, тому є безпідставним стверджувати, що лист - відгук не відповідає умовам, визначеним в оголошенні.
3. Копія документа ― це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи інформації іншого документа і в окремих випадках деяких його зовнішніх ознак. Порядок засвідчення копій документів, визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. Цей стандарт стосується посвідчення копій своїх документів органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та їх об'єднаннями усіх форм власності. Належним чином засвідчена копія документу має юридичну силу на рівні з оригіналом. Крім того інформація про систему оподаткування, дані про реєстрацію суб’єкта господарювання, податковий борг, місце реєстрації і інш. є в загальнодоступних реєстрах, легко перевіряється і підтверджується її достовірність. Тому пункт 3 Протоколу взагалі не зрозумілий і немає ніякого юридичного підгрунтя, бо завірена в установленому порядку копія має таку ж юридичну силу, як і оригінал документа.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на об’єктивних даних, а відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови спрощеної закупівлі, Уповноважена особа не має права.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;». Порушення законодавства про публічні закупівлі тягне за собою відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб згідно ст. 164⁻¹⁴ Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур спрощених закупівель та забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури спрощеної закупівлі.
Таким чином, при використані електронної системи Уповноважена особа має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаю дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаю скасувати Протокол №5 від 17 липня 2020 року, як такий що не має обґрунтованих, об’єктивних причин.
Розгорнути
Згорнути
У Законі України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25 червня 1991р. визначені такі принципи охорони навколишнього середовища:
гарантування екологічно безпечного середовища для життя та здоров'я людей;
екологізація матеріального виробництва;
збереження просторової та видової різноманітності і цілісності природних об'єктів і комплексів;
науково обґрунтоване нормування впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє середовище;
стягнення плати за спеціальне використання природних ресурсів, за забруднення навколишнього природного середовища та зниження якості природних ресурсів;
вирішення проблем охорони навколишнього природного середовища на основі широкого міжнародного співробітництва.
Поняття охорони навколишнього середовища є широким і включає в себе також обов’язок дотримуватися екологічної безпеки, тобто захист довкілля – це в тому числі і екологічна безпека, згідно діючого законодавства України.
З чого можна зробити висновок, що відсутність слів у тексті Довідки №42 від 10.07.2020року «екологічної безпеки» не може бути причиною для визнання документів, таких що не відповідають умовам, визначеним в оголошенні, бо поняття «захист довкілля» - це більш широке поняття, яке передбачає дотримання вимог екологічної безпеки в тому числі. Крім того в Оголошенні вказано надати лист «у довільній формі», тобто відсутня точна форма і текст листа.
2. Відповідно до Оголошення про спрощену закупівлю вказано надати: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів)(обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника та його адреса, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором, сума договору та стан виконання зобовязвнь по договору).Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного(их) договору(ів) з додатками. Інформація, що на думку учасника може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути заретушована. Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції укладеного у попередній (попередні) 2018-2019 роки або поточний рік. Учасник повинен надати лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці;». Тобто чіткі вимоги до інформації були прописані до Довідки про аналогічні договори і Довідка №52 від 10.07.2020 року повністю їм відповідає. Вимог до Листа-відгука в оголошенні ніяких не було прописано, тому є безпідставним стверджувати, що лист - відгук не відповідає умовам, визначеним в оголошенні.
3. Копія документа ― це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи інформації іншого документа і в окремих випадках деяких його зовнішніх ознак. Порядок засвідчення копій документів, визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. Цей стандарт стосується посвідчення копій своїх документів органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та їх об'єднаннями усіх форм власності. Належним чином засвідчена копія документу має юридичну силу на рівні з оригіналом. Крім того інформація про систему оподаткування, дані про реєстрацію суб’єкта господарювання, податковий борг, місце реєстрації і інш. є в загальнодоступних реєстрах, легко перевіряється і підтверджується її достовірність. Тому пункт 3 Протоколу взагалі не зрозумілий і немає ніякого юридичного підгрунтя, бо завірена в установленому порядку копія має таку ж юридичну силу, як і оригінал документа.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на об’єктивних даних, а відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови спрощеної закупівлі, Уповноважена особа не має права.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;». Порушення законодавства про публічні закупівлі тягне за собою відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб згідно ст. 164⁻¹⁴ Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур спрощених закупівель та забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури спрощеної закупівлі.
Таким чином, при використані електронної системи Уповноважена особа має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаю дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаю скасувати Протокол №5 від 17 липня 2020 року, як такий що не має обґрунтованих, об’єктивних причин.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 16:33
Шановний Учасник!
На Ваше звернення від 20.07.2020 № 57 з вимогою скасувати Протокол № 5 від 17.07.2020 (далі - Протокол), як такий, що не має обґрунтованих, об’єктивних причин, надаємо наступне роз’яснення:
1. Відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, для Вас на законодавчому рівні закріплена можливість звернутися до замовника до початку періоду подачі пропозиції з проханням надати уточнення вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, усунути порушення, які, на Ваш погляд, присутні в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. В період уточнення (від 05.07.2020 21:26 до 09.07.2020 21:30) відповідної спрощеної закупівлі від Вас не надходило ніяких звернень щодо уточнення чи усунення будь-яких вимог, що вказує на Вашу згоду з вимогами зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Беручи до уваги зазначене вище, враховуючи вимогу надати в складі пропозиції: «- гарантійний лист щодо виконання вимог екологічної безпеки та захисту довкілля у довільній формі», саме відсутність слів у тексті Довідки № 42 від 10.07.2020 «екологічної безпеки» є підставою для визнання пропозиції такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки Ваш лист «у довільній формі» має бути наданий на виконання конкретної вимоги, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а його зміст гарантувати «виконання вимог екологічної безпеки та захисту довкілля».
2. Відповідно до вимог до предмета закупівлі опублікованих в оголошенні про спрощену закупівлю Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції «Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного в Довідці». Основною вимогою до Листа-відгуку є те, що він має містити підтвердження «якості виконання учасником договору, вказаного в Довідці». З тексту наданого Вами Листа-відгуку видно, що ви проводили певні робот для ТОВ «Левуш», проте, ніщо не вказує, що дані роботи проводилися саме на виконання договору № 16 від 01.04.2020 на суму 348540 грн., вказаного Вами в Довідці про аналогічні договора № 52 від 10.07.2020, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Звертаємо Вашу увагу на те, що претензій до наданих Вами в складі пропозиції копій документів, а саме порядку їх засвідчення чи їх юридичної сили ми не маємо. Проте, в оголошенні про спрощену закупівлю було встановлено вимогу: надати в складі пропозиції «- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку;», а не його копію; підтвердити повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі «карткою платника податку», а не її копією. В зв’язку з цим Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає пропозицію учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника. В разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Замовник відхиляє її на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Враховуючи зазначене вище, рішення про відхилення Вашої пропозиції базується на об’єктивних даних та прийняте уповноваженою особою відповідно до чинного законодавства з дотриманням основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення, Протокол № 5 від 17.07.2020 містить обґрунтовані та об’єктивні причини.
На Ваше звернення від 20.07.2020 № 57 з вимогою скасувати Протокол № 5 від 17.07.2020 (далі - Протокол), як такий, що не має обґрунтованих, об’єктивних причин, надаємо наступне роз’яснення:
1. Відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, для Вас на законодавчому рівні закріплена можливість звернутися до замовника до початку періоду подачі пропозиції з проханням надати уточнення вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, усунути порушення, які, на Ваш погляд, присутні в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. В період уточнення (від 05.07.2020 21:26 до 09.07.2020 21:30) відповідної спрощеної закупівлі від Вас не надходило ніяких звернень щодо уточнення чи усунення будь-яких вимог, що вказує на Вашу згоду з вимогами зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Беручи до уваги зазначене вище, враховуючи вимогу надати в складі пропозиції: «- гарантійний лист щодо виконання вимог екологічної безпеки та захисту довкілля у довільній формі», саме відсутність слів у тексті Довідки № 42 від 10.07.2020 «екологічної безпеки» є підставою для визнання пропозиції такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки Ваш лист «у довільній формі» має бути наданий на виконання конкретної вимоги, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а його зміст гарантувати «виконання вимог екологічної безпеки та захисту довкілля».
2. Відповідно до вимог до предмета закупівлі опублікованих в оголошенні про спрощену закупівлю Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції «Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного в Довідці». Основною вимогою до Листа-відгуку є те, що він має містити підтвердження «якості виконання учасником договору, вказаного в Довідці». З тексту наданого Вами Листа-відгуку видно, що ви проводили певні робот для ТОВ «Левуш», проте, ніщо не вказує, що дані роботи проводилися саме на виконання договору № 16 від 01.04.2020 на суму 348540 грн., вказаного Вами в Довідці про аналогічні договора № 52 від 10.07.2020, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Звертаємо Вашу увагу на те, що претензій до наданих Вами в складі пропозиції копій документів, а саме порядку їх засвідчення чи їх юридичної сили ми не маємо. Проте, в оголошенні про спрощену закупівлю було встановлено вимогу: надати в складі пропозиції «- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку;», а не його копію; підтвердити повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі «карткою платника податку», а не її копією. В зв’язку з цим Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає пропозицію учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника. В разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Замовник відхиляє її на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Враховуючи зазначене вище, рішення про відхилення Вашої пропозиції базується на об’єктивних даних та прийняте уповноваженою особою відповідно до чинного законодавства з дотриманням основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення, Протокол № 5 від 17.07.2020 містить обґрунтовані та об’єктивні причини.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій