Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2020-07-04-000216-a 0715442ec91b449b9bacbd0fcfb904ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2020 23:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Детально в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість наданих послуг (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи з поточного ремонту. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог Тендерної документації. Документи, виконані іншою мовою, ніж українською, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-04-000216-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 05 липня 2020 18:08
Строки виконання робіт
Шановний замовник. Дана закупівля з тих чи інших причин відбувається втретє. Хочу заувжити, що строки виконання робіт з кожним наступним разом зменшуються, а кількість робіт збільшується. Наприклад:
1. Перша закупівля - 25,04,2020-01,08,2020 = 99 календарних днів.
2. Друга закупівля - 17,06,2020 - 31,08,2020 = 79 календарних днів.
3. Третя закупівля - 04,07,2020 - 15,09,2020 = 73 календарних дні.
Прошу Вас збільшити строк виконання даної закупівлі відповідно до першої закупівлі з додаванням необхідного терміну на додаткові роботи, оскільки дана закупівля на 95% відповідає першій. Або обгрунтувати зменшення строків виконання робіт та навести підтверджуючі розрахунки. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 21:55
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету
від 08 липня 2020 року
Голова тендерного комітету, директор
Коновал С. М.
05.07.2020

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,

05.07.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-04-000216-a) оприлюднено вимогу щодо умов закупівлі (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме:
Шановний замовник. Дана закупівля з тих чи інших причин відбувається втретє. Хочу заувжити, що строки виконання робіт з кожним наступним разом зменшуються, а кількість робіт збільшується. Наприклад: 1. Перша закупівля - 25,04,2020-01,08,2020 = 99 календарних днів. 2. Друга закупівля - 17,06,2020 - 31,08,2020 = 79 календарних днів. 3. Третя закупівля - 04,07,2020 - 15,09,2020 = 73 календарних дні. Прошу Вас збільшити строк виконання даної закупівлі відповідно до першої закупівлі з додаванням необхідного терміну на додаткові роботи, оскільки дана закупівля на 95% відповідає першій. Або обгрунтувати зменшення строків виконання робіт та навести підтверджуючі розрахунки. Дякую.
Керуючись статтями 5, 24 та частиною четвертою Розділу X Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет повідомляє, що додатково перегляне вимоги щодо строків надання послуг та згідно із частиною другою статті 24 Закону внесе відповідні зміни до тендерної документації, в тому числі за результатами звернень (вимоги) в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 05.07.2020 р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-04-000216-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 13 серпня 2020 10:19
Порушення Тендерного комітету
Порушення №1.
28,07,2020 відбувся аукціон за результатами якого ФОП тараймович запропонував найбільш економічно вигідну вартість виконання робіт, згідно законодавства рішення про перемогу чи відхилення пропозиції повинне бути прийняте не пізніше 5 денного терміну, чого не відбулося. Лише 05,08,2020 року на сайті прозоро було опубліковане рішення про продовження термінів розгляду тендерної пропозиції. Строк розгляду був порушений.

Порушення №2.
Рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції згідно Закону України Про публічні закупівлі має бути обгрунтованим. Замовник ніяким чином не обґрунтував свого рішення.

Порушення №3.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
Опублікувало в системі Прозоро
Забезпечення тендерної пропозиції.zip
25.07.2020 13:13

В якому знаходиться банківська гарантія згідно з вимогами тендерної документації.
№ 6724-БГ від 20.07.2020 року. Від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК»)
Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221.
Хочу звернути Вашу увагу на наступні рядки з тексту вище згаданої гарантії:
"Інші завершальні будівельні роботи) та Принципал надав Бенефіціару тендерну пропозицію за предметом закупівлі: Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), згідно з Тендерною документацією нова редакція, затвердженою Рішенням тендерного комітету від 03 липня 2020 року зі змінами від 13 липня 2020 року, від 20 липня 2020 року, вимагається видача електронної банківської гарантії. "
"Гарантія набуває чинності 28.07.2020 р. і діє по 25.11.2020 р. включно."
Проаналізувавши дану інформацію можна зробити висновок, що ПРИВАТНому ПІДПРИЄМСТВу "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" 20,07,2020 року було відомо , щодо змін прийнятих тендерним комітетом від 20,07,2020 року, що на перший погляд є логічним, проте своє рішення Замовник опублікував лише 20,07,2020 року о 22:47 . Яким чином ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" змогло передбачити такі зміни в строках , якщо інформацію про зміни, рішення та інше Виконавці отримують лише з системи Прозоро, і ніяким іншим способом. Тому робимо висновок, що інформація про наміри внести зміни в тендерну документацію Замовником прийшла до Виконавця саме від замовника, або АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК») працює цілодобово і видав дану гарантію між 22:47 та 24:00 (припускаємо що це абсурд).
Вимога відмінити дану Закупівлю та притягнути до адміністративної відповідальності причетних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 00:53
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету від 17.08.2020 року
Голова тендерного комітету, директор Коновал С. М. 18.08.2020

ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ UA-2020-07-04-000216-a.b2
щодо відкритих торгів для закупівлі предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,

13.08.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-04-000216-a) оприлюднено вимогу за номером UA-2020-07-04-000216-a.b2 від ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА щодо порушення тендерного комітету, а саме:
Порушення №1.
28,07,2020 відбувся аукціон за результатами якого ФОП тараймович запропонував найбільш економічно вигідну вартість виконання робіт, згідно законодавства рішення про перемогу чи відхилення пропозиції повинне бути прийняте не пізніше 5 денного терміну, чого не відбулося. Лише 05,08,2020 року на сайті прозоро було опубліковане рішення про продовження термінів розгляду тендерної пропозиції. Строк розгляду був порушений.

Порушення №2.
Рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції згідно Закону України Про публічні закупівлі має бути обгрунтованим. Замовник ніяким чином не обґрунтував свого рішення.

Порушення №3.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
Опублікувало в системі Прозоро
Забезпечення тендерної пропозиції.zip
25.07.2020 13:13

В якому знаходиться банківська гарантія згідно з вимогами тендерної документації.
№ 6724-БГ від 20.07.2020 року. Від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК»)
Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221.
Хочу звернути Вашу увагу на наступні рядки з тексту вище згаданої гарантії:
"Інші завершальні будівельні роботи) та Принципал надав Бенефіціару тендерну пропозицію за предметом закупівлі: Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), згідно з Тендерною документацією нова редакція, затвердженою Рішенням тендерного комітету від 03 липня 2020 року зі змінами від 13 липня 2020 року, від 20 липня 2020 року, вимагається видача електронної банківської гарантії. "
"Гарантія набуває чинності 28.07.2020 р. і діє по 25.11.2020 р. включно."
Проаналізувавши дану інформацію можна зробити висновок, що ПРИВАТНому ПІДПРИЄМСТВу "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" 20,07,2020 року було відомо , щодо змін прийнятих тендерним комітетом від 20,07,2020 року, що на перший погляд є логічним, проте своє рішення Замовник опублікував лише 20,07,2020 року о 22:47 . Яким чином ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" змогло передбачити такі зміни в строках , якщо інформацію про зміни, рішення та інше Виконавці отримують лише з системи Прозоро, і ніяким іншим способом. Тому робимо висновок, що інформація про наміри внести зміни в тендерну документацію Замовником прийшла до Виконавця саме від замовника, або АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК») працює цілодобово і видав дану гарантію між 22:47 та 24:00 (припускаємо що це абсурд).
Вимога відмінити дану Закупівлю та притягнути до адміністративної відповідальності причетних осіб.

Керуючись вимогами та положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:

Щодо порушення № 1 повідомляємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій (аукціону) нами було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації вашу тендерну пропозицію, яка визначена електронною системою закупівлель найбільш економічно вигідною. Проте при вивченні пропозиції було виявлено невідповідності в інформації та документах, які подані для підтвердження кваліфікаційних вимог, передбачених статтею 16 Закону та умовами тендерної документації щодо яких було розміщене повідомлення з вимогою про їх усунення в електронній системі закупівель. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, за рішенням тендерного комітету аргументовано продовжено до 20 робочих днів. Додатково повідомляємо, що строк розгляду було продовжено, у зв’язку із завантаженістю членів тендерного комітету в частині виконання своїх посадових обов’язків і неможливістю об’єктивного вивчення пропозиції.
Тому на основі вище викладеного замовником не було порушено строк розгляду тендерної пропозиції, так як має право його продовжити, про що додатково повідомив шляхом оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель.

Щодо порушення № 2 хочемо наголосити, що керуючись частиною десятою статті 29 Закону, у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник 05.08.2020 року оприлюднив відповідне повідомлення в електронній системі закупівель, виконавши вимогу щодо строку оприлюднення – протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Обґрунтування (аргументація) нашого рішення викладена у відповідному протоколі засідання тендерного комітету. Вимога щодо оприлюднення обґрунтування свого рішення Законом не передбачено.

Щодо порушення № 3 хочемо зауважити, що Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221, яка надана ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" як забезпечення тендерної пропозиції відповідає вимогам тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, в тому числі її чинності. Додатково уточнюємо, що останні дії щодо оформлення банківської гарантії було виконано Гарантом – АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» 21.07.2020 року, про що свідчить інформація щодо її часу підпису. Результат створення та перевірки підпису банківської гарантії надається у файлах «9--UA-~1.P7S.ZIP» та «9--UA-~2.P7S.ZIP», що підтверджує факт її отримання ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" не раніше 12:31:31 21.07.2020 року. Проаналізувавши дану інформацію можна зробити висновок, що Гарант оформлення банківської гарантії розпочав до 20.07.2020 року, в подальшому у зв’язку зі змінами до тендерної документації вніс відповідні коригування та остаточно її підписав (закінчив оформлення) 12:31:31 21.07.2020 року.


Одночасно наголошуємо, що ваші вимоги щодо порушень, відміни даної закупівлі та притягнення до адміністративної відповідальності причетних осіб є неправомірними і порушують законодавчі та конституційні норми.
На виконання частини четвертої статті 33 Закону надаємо інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, в частині зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а саме тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" відповідає вимогам тендерної документації на противагу тендерної пропозиції ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА (яку відхилено відповідно до Закону).

Додатково хочемо звернути вашу увагу щодо наступних закупівель UA-2020-04-10-000008-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-000008-b), UA-2020-04-11-000200-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-11-000200-b), UA-2020-04-09-000002-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000002-b), в яких вас визнано переможцем та відповідно укладено договори про закупівлю в супереч порушення Закону, в частині умисного не відхилення тендерної пропозиції з наступних підстав:
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону (у встановлені Законом строків).
Окрім того між вами та відповідним замовником за результатами проведеної спрощеної закупівлі UA-2020-06-22-002132-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-22-002132-c) було укладено договір, який є нікчемним відповідно до пункту 1 частини першої статті 43 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-04-000216-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 18 серпня 2020 10:01
Порушення Тендерного комітету Відмінити дану Закупівлю
Шановний Тендерний комітет
Відповідаємо Вам :
Щодо порушення № 1 та №2 повідомляємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій (аукціону) нами було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації вашу тендерну пропозицію, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Проте при вивченні пропозиції було виявлено невідповідності в інформації та документах, які подані для підтвердження кваліфікаційних вимог, передбачених статтею 16 Закону та умовами тендерної документації щодо яких було розміщене повідомлення з вимогою про їх усунення в електронній системі закупівель. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, за рішенням тендерного комітету аргументовано продовжено до 20 робочих днів. Додатково повідомляємо, що строк розгляду було продовжено, у зв’язку із завантаженістю членів тендерного комітету в частині виконання своїх посадових обов’язків і неможливістю об’єктивного вивчення пропозиції. Тому на основі вище викладеного замовником не було порушено строк розгляду тендерної пропозиції, так як має право його продовжити, про що додатково повідомив шляхом оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель.

ВІДПОВІДЬ:
Цитата з Закону України Про публічні закупівлі. "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення." Так от:
1. Строк 5 днів!!!
2.Аргументоване продовження - в протоколі який був Вами опублікований аргументації жодної, хочу зауважити , що додаткова аргументація , за яку Ви пишете 18,08,2020 0 00:53 є нікчемною і не може бути прийнятою до уваги.
3. Оприлюднення , яке Ви опублікували необгрунтоване і опубліковане після 5 денного терміну, адже чітко в Законі зазначений термін не може бути збільшеним на Вас розсуд, публікація рішення, яка відноситься до розгляду тендерної документації теж не може порушувати терміни.
Порушення 3.
Щодо порушення № 3 хочемо зауважити, що Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221, яка надана ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" як забезпечення тендерної пропозиції відповідає вимогам тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, в тому числі її чинності. Додатково уточнюємо, що останні дії щодо оформлення банківської гарантії було виконано Гарантом – АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» 21.07.2020 року, про що свідчить інформація щодо її часу підпису. Результат створення та перевірки підпису банківської гарантії надається у файлах «9--UA-~1.P7S.ZIP» та «9--UA-~2.P7S.ZIP», що підтверджує факт її отримання ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" не раніше 12:31:31 21.07.2020 року. Проаналізувавши дану інформацію можна зробити висновок, що Гарант оформлення банківської гарантії розпочав до 20.07.2020 року, в подальшому у зв’язку зі змінами до тендерної документації вніс відповідні коригування та остаточно її підписав (закінчив оформлення) 12:31:31 21.07.2020 року.
ВІДПОВІДЬ.
Дата документу 20,07,2020 . Накладення електронного не вказує на створення даного документу 20,07,2020 а завершення формування документу 21,07,2020. Неможливо створити документ 01,01,2020 і сказати , що Ми мали на увазі 02,02,2020,
Дата документу 20,07,2020 вказує на те, що :ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" Опублікувало в системі Прозоро Забезпечення тендерної пропозиції.zip 25.07.2020 13:13 В якому знаходиться банківська гарантія згідно з вимогами тендерної документації. № 6724-БГ від 20.07.2020 року. Від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК») Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221. Хочу звернути Вашу увагу на наступні рядки з тексту вище згаданої гарантії: "Інші завершальні будівельні роботи) та Принципал надав Бенефіціару тендерну пропозицію за предметом закупівлі: Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), згідно з Тендерною документацією нова редакція, затвердженою Рішенням тендерного комітету від 03 липня 2020 року зі змінами від 13 липня 2020 року, від 20 липня 2020 року, вимагається видача електронної банківської гарантії. " "Гарантія набуває чинності 28.07.2020 р. і діє по 25.11.2020 р. включно." Проаналізувавши дану інформацію можна зробити висновок, що ПРИВАТНому ПІДПРИЄМСТВу "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" 20,07,2020 року було відомо , щодо змін прийнятих тендерним комітетом від 20,07,2020 року, що на перший погляд є логічним, проте своє рішення Замовник опублікував лише 20,07,2020 року о 22:47 . Яким чином ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" змогло передбачити такі зміни в строках , якщо інформацію про зміни, рішення та інше Виконавці отримують лише з системи Прозоро, і ніяким іншим способом. Тому робимо висновок, що інформація про наміри внести зміни в тендерну документацію Замовником прийшла до Виконавця саме від замовника, або АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК») працює цілодобово і видав дану гарантію між 22:47 та 24:00 (припускаємо що це абсурд). Вимога відмінити дану Закупівлю та притягнути до адміністративної відповідальності причетних осіб.
Відповідь на "Додатково хочемо звернути вашу увагу щодо наступних закупівель UA-2020-04-10-000008-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-000008-b), UA-2020-04-11-000200-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-11-000200-b), UA-2020-04-09-000002-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000002-b), в яких вас визнано переможцем та відповідно укладено договори про закупівлю в супереч порушення Закону, в частині умисного не відхилення тендерної пропозиції з наступних підстав: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону (у встановлені Законом строків). Окрім того між вами та відповідним замовником за результатами проведеної спрощеної закупівлі UA-2020-06-22-002132-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-22-002132-c) було укладено договір, який є нікчемним відповідно до пункту 1 частини першої статті 43 Закону."
Шановний тендерний комітет Замовника виконайте норму Закону не спотворюючи її.
Шановний тендерний комітет Замовника, Ви аналізуєте закупівлі до яких не маєте жодного стосунку, відносно Вашої закупівлі.
Ви пишете , що продовжуєте час розгляду пропозиції через зайнятість тендерного комітету, то для чого Ви не займаєтесь власними закупівлями, а пробуєте аналізувати інші закупівлі. Відносно нібито виявлених Вами порушень в закупівлях повідомляємо Вам вивчіть Закон України Про публічні закупівлі. Публікуючи список закупівель в яких ми приймали участь, Ви не публікуєте, що дані договори виконані Нами якісно, вчасно зі значною економією коштів Замовника. Публікуючи список закупівель Ви чомусь публікуєте закупівлі, в яких Ми приймали участь і ЧЕСНО програли і роботи виконувало Інше підприємство( до речі теж з великою економією для Замовника). А пишете, що ми виграли, а тому порушили Закон.
Також повідомляю Вам, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" отримало 18 перемог в Ваших закупівлях незважаючи не те , що не давало найбільш економічну вигідну ціну, що виглядає, як мінімум підозріло. Саме в цій закупівлі Ви змінили строк виконання робіт за трохи більш , як годину часу (22-47)і як наслідок строк подачі тендерної документації продовжився на тиждень і відповідно мала б бути продовжена банківська гарантія на тиждень( строк дії гарантії 120 днів) , яку Ми продовжили(інакше була б пряма причина для відмови Нам), дивним є те, що Ви всі зміни проводите вночі , в вихідні дні та неробочий час, а це додаткові витрати для Вашого підприємства, адже необхідно доплачувати працівникам за понаднормову працю. В даній закупівлі Ви змінюєте Тендерну документацію після першої процедури закупівлі (яку відмінили за своїм рішенням) , нова редакція Тендерної документації чомусь нагадує "шаблон" для "когось" всупереч Законодавству.
Система Прозоро створена для відкритої та чесної конкуренції, внаслідок якої має бути відчутна економія фінансових ресурсів(це логічно і так відбувається при чесних закупівлях). Ми чесно виграємо дану закупівлю вдруге і економимо Ваші фінансові ресурси , а Ви нам безпідставно відмовляєте.
Дану закупівлю Ми виграємо : Перший раз з сумою 625000 грн другий 727000 , а Ви вперто хочете зробити за 800 000 грн, де тут слово ЕКОНОМІЯ??


Ну і наостанок звертайтеся будь-ласка в ввічливій формі до Виконавця(ВИ , ВАС , ВАМ, Виконавець, Замовник) . Так прийнято , якщо Вам не дозволили іншого звертання).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2020 23:50
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету від 21.08.2020 року
Голова тендерного комітету, директор Коновал С. М., 22.08.2020

ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ UA-2020-07-04-000216-a.a3
щодо відкритих торгів для закупівлі предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,

18.08.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-04-000216-a) оприлюднено вимогу за номером UA-2020-07-04-000216-a.a3 від учасника – ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА щодо порушення тендерного комітету та відміни даної закупівлі, а саме:
Шановний Тендерний комітет
Відповідаємо Вам :
Щодо порушення № 1 та №2 повідомляємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій (аукціону) нами було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації вашу тендерну пропозицію, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Проте при вивченні пропозиції було виявлено невідповідності в інформації та документах, які подані для підтвердження кваліфікаційних вимог, передбачених статтею 16 Закону та умовами тендерної документації щодо яких було розміщене повідомлення з вимогою про їх усунення в електронній системі закупівель. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, за рішенням тендерного комітету аргументовано продовжено до 20 робочих днів. Додатково повідомляємо, що строк розгляду було продовжено, у зв’язку із завантаженістю членів тендерного комітету в частині виконання своїх посадових обов’язків і неможливістю об’єктивного вивчення пропозиції. Тому на основі вище викладеного замовником не було порушено строк розгляду тендерної пропозиції, так як має право його продовжити, про що додатково повідомив шляхом оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель.
ВІДПОВІДЬ:
Цитата з Закону України Про публічні закупівлі. "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення." Так от:
1. Строк 5 днів!!!
2.Аргументоване продовження - в протоколі який був Вами опублікований аргументації жодної, хочу зауважити , що додаткова аргументація , за яку Ви пишете 18,08,2020 0 00:53 є нікчемною і не може бути прийнятою до уваги.
3. Оприлюднення , яке Ви опублікували необгрунтоване і опубліковане після 5 денного терміну, адже чітко в Законі зазначений термін не може бути збільшеним на Вас розсуд, публікація рішення, яка відноситься до розгляду тендерної документації теж не може порушувати терміни.
Порушення 3.
Щодо порушення № 3 хочемо зауважити, що Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221, яка надана ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" як забезпечення тендерної пропозиції відповідає вимогам тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, в тому числі її чинності. Додатково уточнюємо, що останні дії щодо оформлення банківської гарантії було виконано Гарантом – АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» 21.07.2020 року, про що свідчить інформація щодо її часу підпису. Результат створення та перевірки підпису банківської гарантії надається у файлах «9--UA-~1.P7S.ZIP» та «9--UA-~2.P7S.ZIP», що підтверджує факт її отримання ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" не раніше 12:31:31 21.07.2020 року. Проаналізувавши дану інформацію можна зробити висновок, що Гарант оформлення банківської гарантії розпочав до 20.07.2020 року, в подальшому у зв’язку зі змінами до тендерної документації вніс відповідні коригування та остаточно її підписав (закінчив оформлення) 12:31:31 21.07.2020 року.
ВІДПОВІДЬ.
Дата документу 20,07,2020 . Накладення електронного не вказує на створення даного документу 20,07,2020 а завершення формування документу 21,07,2020. Неможливо створити документ 01,01,2020 і сказати , що Ми мали на увазі 02,02,2020,
Дата документу 20,07,2020 вказує на те, що :ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" Опублікувало в системі Прозоро Забезпечення тендерної пропозиції.zip 25.07.2020 13:13 В якому знаходиться банківська гарантія згідно з вимогами тендерної документації. № 6724-БГ від 20.07.2020 року. Від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК») Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221. Хочу звернути Вашу увагу на наступні рядки з тексту вище згаданої гарантії: "Інші завершальні будівельні роботи) та Принципал надав Бенефіціару тендерну пропозицію за предметом закупівлі: Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), згідно з Тендерною документацією нова редакція, затвердженою Рішенням тендерного комітету від 03 липня 2020 року зі змінами від 13 липня 2020 року, від 20 липня 2020 року, вимагається видача електронної банківської гарантії. " "Гарантія набуває чинності 28.07.2020 р. і діє по 25.11.2020 р. включно." Проаналізувавши дану інформацію можна зробити висновок, що ПРИВАТНому ПІДПРИЄМСТВу "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" 20,07,2020 року було відомо , щодо змін прийнятих тендерним комітетом від 20,07,2020 року, що на перший погляд є логічним, проте своє рішення Замовник опублікував лише 20,07,2020 року о 22:47 . Яким чином ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" змогло передбачити такі зміни в строках , якщо інформацію про зміни, рішення та інше Виконавці отримують лише з системи Прозоро, і ніяким іншим способом. Тому робимо висновок, що інформація про наміри внести зміни в тендерну документацію Замовником прийшла до Виконавця саме від замовника, або АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК») працює цілодобово і видав дану гарантію між 22:47 та 24:00 (припускаємо що це абсурд). Вимога відмінити дану Закупівлю та притягнути до адміністративної відповідальності причетних осіб.
Відповідь на "Додатково хочемо звернути вашу увагу щодо наступних закупівель UA-2020-04-10-000008-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-000008-b), UA-2020-04-11-000200-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-11-000200-b), UA-2020-04-09-000002-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000002-b), в яких вас визнано переможцем та відповідно укладено договори про закупівлю в супереч порушення Закону, в частині умисного не відхилення тендерної пропозиції з наступних підстав: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону (у встановлені Законом строків). Окрім того між вами та відповідним замовником за результатами проведеної спрощеної закупівлі UA-2020-06-22-002132-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-22-002132-c) було укладено договір, який є нікчемним відповідно до пункту 1 частини першої статті 43 Закону."
Шановний тендерний комітет Замовника виконайте норму Закону не спотворюючи її.
Шановний тендерний комітет Замовника, Ви аналізуєте закупівлі до яких не маєте жодного стосунку, відносно Вашої закупівлі.
Ви пишете , що продовжуєте час розгляду пропозиції через зайнятість тендерного комітету, то для чого Ви не займаєтесь власними закупівлями, а пробуєте аналізувати інші закупівлі. Відносно нібито виявлених Вами порушень в закупівлях повідомляємо Вам вивчіть Закон України Про публічні закупівлі. Публікуючи список закупівель в яких ми приймали участь, Ви не публікуєте, що дані договори виконані Нами якісно, вчасно зі значною економією коштів Замовника. Публікуючи список закупівель Ви чомусь публікуєте закупівлі, в яких Ми приймали участь і ЧЕСНО програли і роботи виконувало Інше підприємство( до речі теж з великою економією для Замовника). А пишете, що ми виграли, а тому порушили Закон.
Також повідомляю Вам, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" отримало 18 перемог в Ваших закупівлях незважаючи не те , що не давало найбільш економічну вигідну ціну, що виглядає, як мінімум підозріло. Саме в цій закупівлі Ви змінили строк виконання робіт за трохи більш , як годину часу (22-47)і як наслідок строк подачі тендерної документації продовжився на тиждень і відповідно мала б бути продовжена банківська гарантія на тиждень( строк дії гарантії 120 днів) , яку Ми продовжили(інакше була б пряма причина для відмови Нам), дивним є те, що Ви всі зміни проводите вночі , в вихідні дні та неробочий час, а це додаткові витрати для Вашого підприємства, адже необхідно доплачувати працівникам за понаднормову працю. В даній закупівлі Ви змінюєте Тендерну документацію після першої процедури закупівлі (яку відмінили за своїм рішенням) , нова редакція Тендерної документації чомусь нагадує "шаблон" для "когось" всупереч Законодавству.
Система Прозоро створена для відкритої та чесної конкуренції, внаслідок якої має бути відчутна економія фінансових ресурсів(це логічно і так відбувається при чесних закупівлях). Ми чесно виграємо дану закупівлю вдруге і економимо Ваші фінансові ресурси , а Ви нам безпідставно відмовляєте.
Дану закупівлю Ми виграємо : Перший раз з сумою 625000 грн другий 727000 , а Ви вперто хочете зробити за 800 000 грн, де тут слово ЕКОНОМІЯ??
Ну і наостанок звертайтеся будь-ласка в ввічливій формі до Виконавця(ВИ , ВАС , ВАМ, Виконавець, Замовник) . Так прийнято , якщо Вам не дозволили іншого звертання).

Керуючись вимогами та положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:
Щодо порушень №№ 1 та 2 повідомляємо:
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тобто замовник може розглядати пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до 5 робочих днів, але за власним рішенням може його продовжити до 20 робочих днів. Окрім того замовник додатково, у разі продовження строку, зобов’язаний оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дня прийняття відповідного рішення. Так як Законом не передбачена інформація, яку повинно містити відповідне повідомлення, тому замовник її розміщає в електронній системі закупівель в довільній формі. Отже нами були вчинені усі дії, які передбачені Законом, в тому числі дотримання строків розгляду тендерної пропозиції учасника – ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА.
Щодо порушення № 3 хочемо зауважити, що Банківська гарантія № BG/UA/03-2-6221, яка надана ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" як забезпечення тендерної пропозиції відповідає вимогам тендерної документації та оголошенню про проведення відкритих торгів, в тому числі її чинності. У разі, якщо у виникають питання щодо її оформлення та підписання, то ви можете додатково звернутися до учасника – ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" або до Гаранта – АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК». Щодо інформування учасника – ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" про внесення змін до тендерної документації, хочемо повідомити, що усі учасники були повідомлені про це через електронну систему закупівель в порядку, передбаченому статтею 24 Закону. Одночасно наголошуємо, що вимоги щодо порушень, відміни даної закупівлі та притягнення до адміністративної відповідальності причетних осіб є неправомірними і порушують законодавчі та конституційні норми, в тому числі правового принципу презумпції невинуватості.
У відповідь щодо закупівель до яких ми не маємо жодного стосунку, хочемо повідомити, що не бачимо причин продовжувати дискусію у цьому напрямку.
Додатково хочемо відмітити, що також не маємо намір обговорювати переможців процедур закупівель. Щодо режиму роботи працівників та відповідної доплати, то можемо запевнити, що всі дії виконуються в межах трудового права з дотриманням законодавства України. Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону і містить відомості, передбачені статтею. 22 Закону. Окрім того, керуючись статтею 24 Закону, будь-яка заінтересована фізична/юридична особа мала право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, в тому числі вимог тендерної документації.
Щодо способу звернення хочемо відмітити, що ми його ведемо відповідно до вимог діловодства, за правилами, передбаченими українською діловою мовою та іншими нормативними документами і ніяким чином не хотіли образити вас, так як зверталися до суб’єкта господарювання – фізичної особи - підприємця відповідно до даних внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На виконання частини четвертої статті 33 Закону надаємо інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, в частині зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а саме тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" відповідає вимогам тендерної документації, а тендерна пропозиція ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА відхилена відповідно до статті 31 Закону, про що замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

18 серпня 2020 00:53
9--UA-~1.P7S.zip
18 серпня 2020 00:53
9--UA-~2.P7S.zip

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 727 971,35
UAH з ПДВ
727 971,35
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" 820 682,40
UAH з ПДВ
792 181,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2020 04:15
Електронний підпис
02 серпня 2020 04:14
1 Довідка обладнання 1.pdf
27 липня 2020 14:46
Електронний підпис
27 липня 2020 14:44
Лiцензiя Банку.pdf.p7s.p7s
27 липня 2020 14:44
Лiцензiя Банку.pdf.p7s
27 липня 2020 14:44
Лiцензiя Банку.pdf
27 липня 2020 14:43
Garantiya_9 500.pdf.p7s.p7s
27 липня 2020 14:43
Garantiya_9 500.pdf.p7s
27 липня 2020 14:43
Garantiya_9 500.pdf
21 липня 2020 11:42
Електронний підпис
20 липня 2020 19:04
Електронний підпис
20 липня 2020 19:03
сертифікат.pdf.p7s
20 липня 2020 19:03
подяка бібліотека.pdf.p7s
20 липня 2020 19:03
Лiцензiя Банку.pdf.p7s.p7s
20 липня 2020 19:03
Лiцензiя Банку.pdf.p7s
20 липня 2020 19:03
Диплом Шабада.pdf.p7s
20 липня 2020 19:03
диплом Тараймович.pdf.p7s
20 липня 2020 19:03
диплом Макара.pdf.p7s
20 липня 2020 19:03
Витяг.pdf.p7s
20 липня 2020 19:03
Виписка.pdf.p7s
20 липня 2020 19:02
Garantiya_9 500.pdf.p7s.p7s
20 липня 2020 19:02
Garantiya_9 500.pdf.p7s
20 липня 2020 19:02
сертифікат.pdf
20 липня 2020 19:02
Рішення підписувача.pdf
20 липня 2020 19:02
подяка бібліотека.pdf
20 липня 2020 19:02
Перелік документів.pdf
20 липня 2020 19:02
Локальний кошторис.pdf
20 липня 2020 19:02
Лiцензiя Банку.pdf
20 липня 2020 19:02
Довідка орфографія.pdf
20 липня 2020 19:02
Диплом Шабада.pdf
20 липня 2020 19:02
диплом Тараймович.pdf
20 липня 2020 19:02
диплом Макара.pdf
20 липня 2020 19:02
Відомість ресурсів.pdf
20 липня 2020 19:02
Витяг.pdf
20 липня 2020 19:02
Виписка.pdf
20 липня 2020 19:02
Аналогічні договори.pdf
20 липня 2020 19:02
Garantiya_9 500.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2956810876
Відхилено 727 971,35
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 21:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2020 20:59
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
#37107380
Переможець 792 181,20
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 22:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2020 22:57

Вимога про усунення невідповідностей

1. Документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформацію щодо пилки дискової електричної та фарборозпилювача ручного, які зазначені учасником у відповідних документах, а саме у Відомості ресурсів до локального кошторису за формою № 1а (Пункти 3.5.5 Розділу 3 Тендерної документації). Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, яку доповнити наступною інформацією щодо пилки дискової електричної та фарборозпилювача ручного. 2. В інформаційній довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів) зазначено відомості щодо країни походження обладнання (офіційна назва країни), що суперечить Наказу Держстату України 30.12.2013 № 426 (Підпункт (а) пункту 3.5.5 Розділу 3 Тендерної документації). Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, в якій уточнити відомості щодо країни походження обладнання (офіційної назви країни) згідно з Наказом Держстату України 30.12.2013 № 426. 3. Документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, містить інформацію щодо посади головного інженера, яка суперечить наказу про прийняття на роботу (Підпункт (а) пункту 3.5.8, пункти 3.5.9 – 3.5.12 Розділу 3 Тендерної документації). Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій уточнити відомості щодо головного інженера з відповідним документальним підтвердженням про прийняття на роботу (копія наказу, розпорядження, контракту, тощо). 4. Документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить інформацію щодо вищої освіти головного інженера за спеціальністю (магістр, спеціаліст) в галузі знань “19. Архітектура та будівництво” (Підпункт (а) пункту 3.5.8, пункт 3.5.11 Розділу 3 Тендерної документації). Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій уточнити відомості щодо головного інженера з відповідним документальним підтвердженням про здобуття освіти (копія диплому). 5. Документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить інформацію щодо виконавця робіт (Підпункт (b) пункту 3.5.8, пункти 3.5.9 – 3.5.12 Розділу 3 Тендерної документації). Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яку доповнити інформацією щодо виконавця робіт з відповідним документальним підтвердженням про здобуття освіти (копія диплому). 6. У складі тендерної пропозиції не подано документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Пункт 3.5.15 Розділу 3 Тендерної документації). Надати копію річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, – в обсягах та у формах, встановлених чинним законодавством.

Вимога про усунення невідповідностей

В інформаційній довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів) зазначено відомості щодо країни походження обладнання (офіційна назва країни), що суперечить Наказу Держстату України 30.12.2013 № 426 (Підпункт (а) пункту 3.5.5 Розділу 3 Тендерної документації). Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, в якій уточнити відомості щодо країни походження обладнання (офіційної назви країни) згідно з Наказом Держстату України 30.12.2013 № 426.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 22:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
#37107380
792 181,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2020 13:31
Додугода 3 ПП Євро Буд.pdf зміни до договору
27 грудня 2020 13:29
повідомлення дод.угода 3 поточний ремонт.docx зміни до договору
27 грудня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 15:42
Додугода 2 ПП ЛуцькЕвроБуд.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 15:38
повідомлення дод.уг 2 поточний ремонт.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 16:35
Рішення щодо уточнення (встановлення) інформації про закупівлю.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 13:31
додугода 1 поточний ремонт.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 13:26
повідомлення дод.уг 1 поточний ремонт.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 12:28
Відомість ресурсів+зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
28 серпня 2020 12:23
Договірна ціна+локальний кошторис.pdf укладений
28 серпня 2020 12:23
Договір підряду на поточний ремонт 04-08.pdf укладений
28 серпня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою забезпечення виконання вимоги, що передбачена статтєю 10 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, зазначаємо випадок для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна реквізитів Замовника).
Номер договору про закупівлю: 04/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про оприлюднення в електронній системі закупівель рішення щодо уточнення (встановлення) інформації про закупівлю в Оголошені про проведення відкритих торгів UA-2020-07-04-000216-a та Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-07-04-000216-a від 28.08.2020. З метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, у випадках виявлення невідповідності в документах, в яких допущені описки (помилки) технічного характеру, які неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов'язань, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (зі змінами), замовники (тендерні комітети) мають право зафіксувати та уточнити «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» в оголошені про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідним документом (протоколом, листом, тощо) та оприлюднити його в електронній системі закупівель (за наявності технічної можливості).
Номер договору про закупівлю: 04/08
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо надання послуг до “25” листопада 2020 року
Номер договору про закупівлю: 04/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Більш детально- в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 04/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 792 180,40
UAH (в тому числі ПДВ 132 029,40 UAH)