Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Очікувана вартість
16 365 438,80 UAH
UA-2020-07-04-000085-a a8e18b66da5646058fb229a0b5e23d3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дерен Станіслав Іванович

+380964928440 oozksmstychiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40334947
Вебсайт: http://tyachiv.osv.org.ua
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2
Контактна особа: Дерен Станіслав Іванович
+380964928440
oozksmstychiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 08:05
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 08:05
Початок аукціону: 22 липня 2020 15:27
Очікувана вартість: 16 365 438,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 827,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81827.19 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Площа даху - 2884,27 м.кв., площа приміщень, що підлягають капітальному ремонту 3849,11 м.кв., площа забудови - 2125,90 м.кв., загальна площа - 4188,77 м.кв.
Місцезнаходження замовника: вул. Шевченка, 2, м.Тячів,Закарпатська обл.,90500.
Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Строк виконання робіт: серпень-грудень 2020 року – січень-грудень 2021 року – /до повного виконання робіт/.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м.Тячів, вул.Вайди,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 3.3. До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує ______% від зобов’язань за даним Договором, що виникають в межах бюджетних призначень на 2020 рік у сумі ___________________ грн. (_______________ копійок) з ПДВ, з наступним погашенням його по закінченні в ________ термін, якщо Підрядник протягом _______ місяця (місяців) не використає аванс, він сплачує на користь Замовника штраф у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен наступний день протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів. Пункт 3.10. проекту Договору підряду: Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2020 11:58
ТД на капремонт даху та приміщень.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-04-000085-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАРПАТ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:41906026
Дата подання: 30 липня 2020 18:25
Вимога про усунення порушень та невідповідностей (в порядку визначеному ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»)
За результатами аукціону від 22.07.2020 року проведеного в електронній системі закупівель тендерну пропозицію учасника ТОВ «КІК» було визначено як найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій№42 від 24 липня 2020 рок тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області тендерну пропозицію ТОВ «КІК» Було визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнано його переможцем відкритих торгів по Закупівлі.
ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», як Учасник Закупівлі, звертається до Вас з вимогою про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі при визначенні переможця Закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД з наступних підстав
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 11:43
Вимога товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» (код в ЄДРПОУ: 41906026, юридична адреса: вул. Монастирська, буд.28, с.Боронява, Хустський р-н, Закарпатська обл., Україна, 90442) за ви.№95/07 від 30.07.2020 про усунення порушень та невідповідностей (в порядку визначеному ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») за предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школиІ-ІІІ ступенів №1 ім. В. Ґренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13) розглянута тендерним комітетом (протокол №43 від 31.07.2020 року додається).
Відповідно до рішення тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області (протокол №43 від 31.07.2020 року), розглянувши вимогу товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» ви.№95/07 від 30.07.2020 про усунення порушень та невідповідностей (в порядку визначеному ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КІК» (код в ЄДРПОУ: 41906026, вул. Гагаріна,2/5, Тячівський р-н, смт. Дубове, Закарпатська обл., 90531) за предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Ґренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13) повернуто на кваліфікацію.
Розглянувши повернуту на кваліфікацію тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КІК» (протокол №44 від 03 серпня 2020 року) на відповідність вимогам тендерної документації з врахуванням викладених вимог Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» відповідно до вимоги за ви.№95/07 від 30.07.2020 про усунення порушень та невідповідностей (в порядку визначеному ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»), встановлено, що виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником - товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією відносяться до інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Про це у вирішальній частині вимоги наголошує і її заявник - товариство з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП».
Відповідно до п. 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області, вирішив розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах в електронній системі закупівель товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» з переліком виявлених невідповідностей, посланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
На виконання вимоги Учасник – товариство з обмеженою відповідальністю «КІК» на виконання вимоги про усунення порушення у строк до 04.08.2020, 09 год. 09 хв. виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області вирішив визначити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КІК» такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнати його переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Ґренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13).
Протокол №45 від 04 серпня 2020 року повторного розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КІК» відповідно до вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах в електронній системі закупівель додається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КІК" 14 722 972,00
UAH з ПДВ
12 577 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 14 957 770,00
UAH з ПДВ
12 577 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Закарпатгарантбуд" 14 723 144,40
UAH з ПДВ
13 197 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 14 900 000,00
UAH з ПДВ
13 198 783,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 21:00
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:21
довідка МВС3.pdf
11 серпня 2020 08:47
Електронний підпис
10 серпня 2020 22:08
Dovidka_20204587860490259083.pdf.p7s
10 серпня 2020 22:08
Dovidka_20204587860490259083.pdf
10 серпня 2020 22:08
лист 3.pdf
10 серпня 2020 22:08
лист 2.pdf
10 серпня 2020 22:08
лист 1.pdf
03 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:50
договір субпідряда.pdf
03 серпня 2020 16:50
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 16:50
Досвід Дубове.pdf
03 серпня 2020 16:49
Договір Колочава.pdf
03 серпня 2020 16:49
ліцензія пожежна.PDF
02 серпня 2020 20:39
Електронний підпис
02 серпня 2020 20:21
лист переможця ст17.pdf
02 серпня 2020 20:21
лист переможця ст.17.pdf
02 серпня 2020 20:21
лист переможця ст.17.pdf
02 серпня 2020 20:21
довідка МВС.pdf
20 липня 2020 18:10
Електронний підпис
20 липня 2020 17:11
техн_чне_завдання.pdf
20 липня 2020 17:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 липня 2020 17:11
Проект_договору_дод4.pdf
20 липня 2020 17:11
Ліцензія Дозвіл.pdf
20 липня 2020 17:11
Лист-гарант_я_СТ_17.pdf
20 липня 2020 17:11
лист погодження.pdf
20 липня 2020 17:11
кошторис.zip
20 липня 2020 17:11
Досвід Дубове.pdf
20 липня 2020 17:11
Договір Колочава.pdf
20 липня 2020 17:11
Договiрна_цiна.pdf
20 липня 2020 17:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 17:11
Витяг.pdf
20 липня 2020 17:11
Витяг з ЄДР.pdf
20 липня 2020 17:11
2-1-6.pdf
20 липня 2020 17:11
2-1-5.pdf
20 липня 2020 17:11
2-1-4.pdf
20 липня 2020 17:11
2-1-3.pdf
20 липня 2020 17:11
2-1-2.pdf
20 липня 2020 17:11
2-1-1.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 19:00
Електронний підпис
20 липня 2020 18:58
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 липня 2020 18:58
Dovirenist_Savchenko.zip
20 липня 2020 18:58
Dovidka pro nazvu.zip
20 липня 2020 18:58
Bankivska Licenzia.zip
20 липня 2020 18:58
203377_117_8_81_827_19.zip
20 липня 2020 18:58
32. Сертифікат ISO.pdf
20 липня 2020 18:58
31. Проект договору.pdf
20 липня 2020 18:58
28. Договір с.Майдан.rar
20 липня 2020 18:58
23. Тех. паспорт.pdf
20 липня 2020 18:58
23. Лист-пояснення.pdf
20 липня 2020 18:58
15. Опис документів.pdf
20 липня 2020 18:58
14. Статут учасника.pdf
20 липня 2020 18:58
3. Довідки по ст.17.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 23:02
Електронний підпис
20 липня 2020 22:58
3_ДЦ_Т2.rtf
20 липня 2020 22:58
3_ДЦ_ССР_8.rtf
20 липня 2020 22:58
3_ДЦ_ССР_7.rtf
20 липня 2020 22:58
3_ДЦ_ССР_5.rtf
20 липня 2020 22:58
3_ДЦ_ОС_2-1.rtf
20 липня 2020 22:58
3_ДЦ_ОПРОС_2-1.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ОПР.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ИВР.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ДЦ_3.rtf
20 липня 2020 22:57
3_ДЦ_ДЦ_2.rtf
20 липня 2020 22:57
Технічне завдання.pdf
20 липня 2020 22:57
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 22:57
Статут.pdf
20 липня 2020 22:57
Проект договору.pdf
20 липня 2020 22:57
Паспорт.pdf
20 липня 2020 22:57
Ліцензія.pdf
20 липня 2020 22:57
Ліцензія додаток.pdf
20 липня 2020 22:57
ІПН.pdf
20 липня 2020 22:57
Договір ЦПСМД.pdf
20 липня 2020 22:56
Довідка про ст. 17 ЗУ.pdf
20 липня 2020 22:56
Гарантія 2104-20.zip
20 липня 2020 22:56
Відгук ЦПСМД.pdf
20 липня 2020 22:56
Витяг платника ПДВ.pdf
20 липня 2020 22:56
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 14:49
Електронний підпис
17 липня 2020 14:44
Електронний підпис
17 липня 2020 14:39
5.1. Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 14:39
Ліцензія з ЕЦП.pdf
17 липня 2020 14:39
G0720-9720-GL_tender.pdf
17 липня 2020 14:39
16.1.ОПИС.pdf
17 липня 2020 14:39
3.3. Лист-відгук.pdf
17 липня 2020 14:39
3.2. Договір № 506.pdf
17 липня 2020 14:39
3.1.2. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІК"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ "Закарпатгарантбуд"

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КІК"
#20435160
Рішення скасоване 12 577 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 08:49
ТОВ "КІК"
#20435160
Переможець 12 577 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 11:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 09:09

Вимога про усунення невідповідностей

1.Відповідно до рішення тендерного комітету відділу освіти Тячівськоїміської ради Закарпатської області (протокол №43 від 31 липня 2020 року), розглянувши вимогу ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» за ви.№95/07 від 30.07.2020 про усунення порушень та невідповідностей (в порядку визначеному ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») було повернуто на кваліфікацію тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КІК» (код в ЄДРПОУ: 41906026, вул. Гагаріна,2/5, Тячівський р-н, смт. Дубове, Закарпатська обл., 90531) за предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Ґренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13). 2.Розглянувши повернуту на кваліфікацію тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КІК» на відповідність вимогам тендерної документації з врахуванням викладених вимог Учасника - товариства з обмереженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» відповідно до вимоги за ви.№95/07 від 30.07.2020 про усунення порушень та невідповідностей (в порядку визначеному ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»), встановлено, що виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником - товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією відносяться до інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: 2.1.У складі тендерної пропозиції подана довідка від 17.07.2020 року №11 про залучення/незалучення субпідрядника (субпідрядників) на підтвердження того що, товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» не буде залучати субпідрядні організації при виконанні робіт по об’єкту: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Ґренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13). Відповідно до абзацу 2 пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «…Якщо для закупівлі робіт … учасник замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.». Однак відповідно до вимог додатку 3 «Технічне завдання до предмета закупівлі» до тендерної документації, виконання робіт по предмету закупівлі передбачає монтаж (встановлення) пожежної сигналізації. Виконання такого виду робіт передбачає відповідно до чинного законодавства, зокрема постанови КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», наявність відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. У складі тендерної пропозиції відсутнє необхідне обладнання та працівники відповідних спеціальностей та кваліфікації для виконання робіт по монтажу пожежної сигналізації, що передбачені у Технічному завданні. Також, відповідно до п.п. 5.9. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону,…» розділу Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації»: «…5.9. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону». 2.2. Відсутня копія договірної ціни, яка є додатком до договору закупівлі №123 від 25.11.2019 року, і яка є його невід’ємною частиною договору відповідно до його п.п. 3.1. і які разом в цілому є документами, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до вимог пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» ДОДАТКУ 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям»; Відповідно до кваліфікаційної вимоги п.3 ДОДАТКУ 1 для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Учасником подається: «…3.1.Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, разом із копією такого договору за 2016-2020 роки, за формою Зразок Б.». Отже, Замовнику достатньо одного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям В комплексі Замовником виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником - товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» у тендерній пропозиції. Виходячи з вищенаведеного, відповідно до п. 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області, в и р і ш и в: 1.Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах в електронній системі закупівель товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» (код в ЄДРПОУ: 41906026, вул. Гагаріна,2/5, Тячівський р-н, смт. Дубове, Закарпатська обл., 90531) з переліком виявлених невідповідностей, посланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Виконання робіт по предмету закупівлі передбачає монтаж (встановлення) пожежної сигналізації. У складі тендерної пропозиції відсутнє необхідне обладнання та працівники відповідних спеціальностей та кваліфікації для виконання робіт по монтажу пожежної сигналізації, що передбачені у Технічному завданні. 1.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 5.9. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону,…» розділу Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації»: 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповдінсотей: Уточнена довідка про можливість для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» . 2.Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.Відсутня копія договірної ціни яка є додатком до договору закупівлі №123 від 25.11.2019 року, і яка є його невід’ємною частиною договору відповідно до його п.п. 3.1. 2.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» ДОДАТКУ 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям». 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповдінсотей: Копія договірної ціни, яка є додатком до договору закупівлі №123 від 25.11.2019 року, належним чином завірена відповідно до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІК"
#20435160
12 577 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 14:54
ДУ 3 КІК.pdf укладений
30 червня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 16:57
Дод.уг.№2.pdf зміни до договору
03 червня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:23
Дод.угода КІК Untitled5.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:39
Договір кап.рем. покрівлі та вн. пр.Тячівська ЗОШ Донський Untitled5.pdf укладений
19 серпня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних асигнувань на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 2 373 330,00 грн. (два мільйони триста сімдесят три тисячі триста тридцять гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ – 395 555,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 373 329,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 562 221,60 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з наявністю об'єктивних обставин непереборної сили через незалежні від Сторін обставини