Технічне переоснащення охоронних периметрів споруд спеціального призначення: складу військового містечка №118 в м. Миколаїв з їх оснащенням технічними засобами охорони (відеоспостереження, охоронне освітлення, спостережні малі вогневі споруди)
Technical re-equipment of security perimeters of buildings of special purpose: structure of the military town №118 in Nikolaev with their equipment by technical means of protection (video surveillance, security lighting, observation small fire constructions)
Очікувана вартість
2 672 620,00 UAH
UA-2020-07-03-007912-a 2803b58ee0eb42ad8cfa777bb33c4183
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військова частина А2062
Код ЄДРПОУ: 26614194
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська 14
Контактна особа: Михайло Юрченко
+380502788672
m.krum@i.ua
Додаткові контактні особи: Олександр Поцілуйко
+380635666832
poceluik@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 26614194
Contact point: +380502788672
m.krum@i.ua
Additional contacts: Олександр Поцілуйко
+380635666832
poceluik@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 15:40
Очікувана вартість: 2 672 620,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 363,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 363,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 03 липня 2020 20:43
Enquiries until: 09 липня 2020 11:00
Complaints submission until: до 10 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 2 672 620 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 363 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 13 363,10 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
код за ДК 021:2015 – 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
code according to DK 021: 2015 - 45000000-7 "Construction works and current repairs"
DSTU B D.1.1-1: 2013 “Rules for determining the cost of construction”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення охоронних периметрів споруд спеціального призначення: складу військового містечка №118 в м. Миколаїв з їх оснащенням технічними засобами охорони (відеоспостереження, охоронне освітлення, спостережні малі вогневі споруди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, підвідомча територія
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Technical re-equipment of security perimeters of buildings of special purpose: structure of the military town №118 in Nikolaev with their equipment by technical means of protection (video surveillance, security lighting, observation small fire constructions)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи (в т.ч. проміжні) по ОБ’ЄКТУ здійснюються на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів після їх підписання, згідно Плану фінансування будівництва. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять ) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки (5% їх загальної вартості) за виконані за Договором роботи здійснюються протягом 30 (тридцяти) робочих днів після виконання і прийняття всіх передбачених Договором робіт, затвердження Замовником Акту готовності ОБ’ЄКТА до експлуатації, складеного за формою, визначеною додатком 9 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів” та для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками після отримання Замовником виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO 9002:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги»
Дата подання: 07 липня 2020 10:03
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:46
Прохання надати пояснення про який сертифікат йде мова? Нам відомий сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує наявність системи менеджменту якості на підприємстві. Не підкажете де видають ISO 9002:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» ?
Відповідь: Дякуємо, за співучасть. До Оголошення буде внесено відповідні зміни
Акти форми КБ-2 та довідки форми КБ-3
Дата подання: 07 липня 2020 10:04
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:45
Шановний Замовник! Чому у якості підтвердження аналогічного досвіду ви вимагаєте Акти форми КБ-2 та довідки форми КБ-3 до аналогічного договору?Чим звичайні акти виконаних робіт не є підтвердженням того, що аналогічний договір виконаний???Чи можливо такі вимоги до учсників встановлені нормтивно-правовоми актами, які нам є досі не відомі? А можливо ви вже маєете потенційного переможця?Ви ж розумієте, що встановлюючи дану дискримінаційну вимогу ви обмежуєте коло учасників, які б могли прийняти участь у закупівлі?Тобто учасники, які відповідають вимогам тендерної документації,проте не мають саме актів кб-2 та кб-3 до аналогічного договору не мають змоги взяти участь у закупівлі. Чим саме вмотивований такий відбір та вимоги до учаників? Прохання внести зміни до документації шляхом виключення даної вимоги або надати можливість учаникам надати в складі пропозиції звичайні акти виконаних робіт до аналогічних договорів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форма акта приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в має статус примірної форми, яку наведено в додатку Т до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Під будівельними роботами мають на увазі будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Також пп. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У».
Отже, незважаючи на те що ф. № КБ-2в має статус «примірної форми», у зазначених випадках її застосування обов’язкове.
ISO 9002:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги»
Дата подання: 07 липня 2020 11:50
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:48
У Вашому оголошенні помилково зазаначена вимога щодо надання копії сертифікату ISO 9002:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» , в той час як «Системи менеджменту якості. Вимоги» є ISO 9001:2015, просимо виправити дану помилку
Відповідь: Дякуємо, за співучасть. До Оголошення буде внесено відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007912-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ", Код ЄДРПОУ:36098428
Дата подання: 27 липня 2020 12:22
Незаконне визнання Переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
Ви, як Замовник проводите переговорну процедуру закупівлі гарантованого забезпечення потреб оборони. Враховуючи даний факт, закупівля має буде проведена в першу чергу у рамках Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі-Закон) та відповідати вимогам даного Закону.
Підстави для відхилення згідно даного Закону відрізняються від підстав в інших процедурах та вони чітко визначені ст.4 Закону , зокрема пунктом 2 даної статті визначено, що Замовник відхиляє цінову пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника відбору має невідповідність товарів, робіт чи послуг учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Окрім того, п.6 ст.6 Закону встановлено, що разі виявлення невідповідності товару, роботи чи послуги технічним, кількісним або якісним характеристикам предмета закупівлі та/або учасника - кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та/або виявлення факту зазначення у поданих учасником документах будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) приймає рішення про проведення переговорів з учасником відбору, цінова пропозиція якого є наступною.
З огляду на викладене, та враховуючи, що невідповідності зазначені у п.1.6., 1.7., 1.8.,1.9. Протоколу №78 від 22.07.2020 року «Про результати засідання тендерного комітету військової частини А2062» є якраз невідповідністю товарів, робіт чи послуг Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та відносяться до тих помилок, які Замовник не може віднести по невідповідностей, які Учасник може виправити, а пропозиція такого Учасника має бути відхилена.
Керуючись викладеним, вимагаємо скасувати повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2020р. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", та відхилити пропозицію даного Учасника відповідно до п.2 ст.4,п.6 ст.6 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», так як пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
За даним посиланням Ви можете ознайомитись із офіційним тлумачення порядку проведення переговорну процедуру закупівлі гарантованого забезпечення потреб оборони.
https://infobox.prozorro.org/articles/peregovorna-procedura-dlya-potreb-oboroni


У випадку відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 17:19
Доброго дня. Ваші вимога безпідставна. Дякую.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони
Стаття 6. Особливості проведення переговорів після завершення електронного аукціону
4. У разі виявлення замовником невідповідності документів учасника встановленим вимогам або відсутності будь-якого із документів учасник відбору може усунути недоліки в документах, крім випадку підтвердження подання забезпечення цінової пропозиції, шляхом прикріплення уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення на переговорах учасника з такими недоліками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 2 520 000,00
UAH з ПДВ
2 479 764,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 2 529 865,20
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 10:58
imd.imd
14 липня 2020 10:05
sign.p7s
14 липня 2020 09:56
3-.imd
14 липня 2020 09:56
Файл 5 (розділ 3.3).pdf
14 липня 2020 09:56
Файл 3 (розділ 15).pdf
14 липня 2020 09:56
Файл 1 (п.12.3) 2.pdf
14 липня 2020 09:56
Файл 1 (п.12.3) 1.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:44
sign.p7s
13 липня 2020 16:38
Реєстр п.3.3.pdf
13 липня 2020 16:38
Реєстр п.15.PDF
13 липня 2020 16:38
Реєстр 12.3.pdf
13 липня 2020 16:38
Реєстр п.16.PDF
13 липня 2020 16:38
Банківська гарантія.PDF
13 липня 2020 16:38
8.imd
13 липня 2020 16:38
G7812.20.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
Переможець 2 479 764,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
2 479 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 серпня 2020 19:29
Договір 70.pdf укладений
11 серпня 2020 19:27

Актуальні тендери

До пошуку