Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) (Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд))
Motor vehicles (Special emergency rescue cars of medium type)
Очікувана вартість
59 206 064,00 UAH
UA-2020-07-03-007903-a fc46e68044bb447db6904e4114708a82
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Станіслав Беседін
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Stanislav Besedin
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 15:50
Очікувана вартість: 59 206 064,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 770 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296 030,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 03 липня 2020 20:32
Enquiries until: 27 липня 2020 00:00
Complaints submission until: до 02 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 серпня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 59 206 064 UAH including VAT
Minimal lowering step: 296 030 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 770 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (зі змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435. KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Special emergency rescue cars of medium type
CPV: 34130000-7
Період постачання: по 11 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 липня 2020 18:46
Електронний цифровий підпис
28 липня 2020 16:11
Електронний цифровий підпис
22 липня 2020 15:44
Електронний цифровий підпис
03 липня 2020 20:40
Електронний цифровий підпис
03 липня 2020 20:32
Електронний цифровий підпис
29 липня 2020 18:45
Додаток 5 ТД САРМ-С10 29.07.2020 (зміни).docx
29 липня 2020 18:43
Додаток 5 ТД САРМ-С10 28.07.2020 (зміни).docx
28 липня 2020 16:09
Додаток 5 ТД САРМ-С10 28.07.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:44
Додаток 5 ТД САРМ-С10 22.07.2020 (зміни).docx
03 липня 2020 20:32
Додаток 5 ТД САРМ-С10.docx
29 липня 2020 18:43
Додаток 1 ТД САРМ - С 10 29.07.2020 (зміни).docx
28 липня 2020 16:09
Додаток 1 ТД САРМ - С 10 28.07.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:44
Додаток 1 ТД САРМ - С 10 22.07.2020 (зміни).docx
03 липня 2020 20:32
Додаток 1 ТД САРМ - С 10.docx
29 липня 2020 18:43
Перелік зміни ТД САРМ-С 10 29.07.20.docx
28 липня 2020 16:09
Перелік зміни ТД САРМ-С 10.docx
22 липня 2020 15:43
Перелік зміни ТД САРМ-С 10.docx
29 липня 2020 18:43
Додаток 3 ТД САРМ- С 10 29.07.2020 (зміни).docx
28 липня 2020 16:09
Додаток 3 ТД САРМ- С 10 28.07.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:44
Додаток 3 ТД САРМ- С 10 22.07.2020 (зміни).docx
03 липня 2020 20:32
Додаток 3 ТД САРМ- С 10.docx
29 липня 2020 18:43
ТД САРМ- С 10 29.07.2020 (зміни).docx
28 липня 2020 16:09
ТД САРМ- С 10 28.07.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:44
ТД САРМ- С 10 22.07.2020 (зміни).docx
03 липня 2020 20:32
ТД САРМ- С10.docx
29 липня 2020 18:43
Додаток 2 ТД САРМ-С 10 29.07.2020 (зміни).docx
28 липня 2020 16:09
Додаток 2 ТД САРМ-С 10 28.07.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:43
Додаток 2 ТД САРМ-С 10 22.07.2020 (зміни).docx
03 липня 2020 20:32
Додаток 2 ТД САРМ-С 10.docx
29 липня 2020 18:43
Додаток 4 Проєкт дог 29.07.20 (зміни) САРМ-С.docx
28 липня 2020 16:09
Додаток 4 САРМ-С 10 28.07.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:44
Додаток 4 САРМ-С 10 22.07.2020 (зміни).docx
03 липня 2020 20:32
Додаток 4 САРМ-С 10.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

chassis origin
Дата подання: 19 липня 2020 12:57
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:41
Section 1.10 of Annex 2: 1.10 Chassis - production in the European Union in Is EU origin - mandatory or other origins are also acceptable? ------------------------------------------------- Розділ 1.10 Додатку 2: 1.10 Шасі - виробництво в Європейському Союзі Чи прийнятне походження з ЄС - обов'язкове чи інше походження також прийнятні?
Відповідь: Пункт 1.10 Додатку 2 "Технічні вимоги" буде викладено в наступній редакції
« 1.10 Виробник шасі
суб’єкт господарювання — виробник шасі,
походженням з іноземної держави, до якої не
застосовано санкції згідно із Законом України “Про
санкції” та чинних на кінцевий строк подання
тендерних пропозицій указів Президента України та
рішень РНБО України щодо застосування
персональних спеціальних економічних та інших
обмежувальних заходів (санкцій)
»
Домкрат рейковий
Дата подання: 23 липня 2020 16:50
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:33
Доброго дня Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме Додатку №2 «Технічні вимоги» пункт 2.56 Домкрат рейковий (можливо помилково зазначені некорректні параметри) та викласти його у наступній редакції. «2.56 Домкрат рейковий Зусилля підіймання — не менше 5 000 кг.; Довжина в складеному стані — не менше 700 мм.; Хід домкрату — не менше 330 мм.; Вага — не більше 30 кг.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни після отримання листа від Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Розширення технічних параметрів Товару що може бути запропонований у комплектації автомобіля.
Дата подання: 24 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:34
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме Додатку №2 «Технічні вимоги» та викласти в наступній редакції: 1. пункт V. Додаткове електрообладнання (електричне устаткування): Висувна стаціонарна телескопічна освітлювальна щогла з світильниками потужністю не менше 2*185 Вт (світильники типу LED, клас захисту, не нижче IP65) з загальною висотою підйому не менше 4 м від рівня землі (не допускається виступу в транспортному положенні за верхній габарит надбудови САРМ-С). 2. пункт 2.44 Каністра для води об'ємом не менше 30 л (з краном-дозатором для миття рук) Дані зміни нададуть можливість збільшити коло Товару що може бути запропонований у комплектації автомобіля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни після отримання листа від Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Технічна частина
Дата подання: 24 липня 2020 16:47
Дата відповіді: 29 липня 2020 10:05
Повідомляємо, що на ринку України присутні апарати дихальні на стислому повітрі наступних виробників: - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) Нашою компанією було проведено дослідження, щодо відповідності технічних характеристик дихальних апаратів цих компаній. Результати якого зазначені в порівняльній таблиці. Таблиця відповідності технічним вимогам: * єдиний виробник, який відповідає всім технічним вимогам * відповідає * не відповідає № Тендерні вимоги Відповідності тендерним вимогам / невідповідність ТТ 1 Дихальний апарат Тип Дихальний апарат однобалонний на стисненому повітрі з робочим тиском 300 бар з маскою (панорамною) із спеціальним (штекерним) з’єднанням Класифікація Тип 2 - апарати для пожежогасіння. Дихальний апарат і всі складові частини повинні бути новими, що не були у використанні та у заводський упаковці, виготовлені не раніше 2019-2020 року. Апарат представляє собою дихальний апарат на стисненому повітрі з відкритим циклом дихання. Час захисної дії, при легеневій вентиляції 30 л/хв не менше 60 хв. Загальні вимоги: Маса спорядженого апарата – не більше 18 кг. Температурний режим використання – від -30˚С до +60˚С. Строк служби дихального апарату – не менше 20 років. Термін гарантійного обслуговування – не менше 1 року. Відповідність дихального апарату ДСТУ EN 137:2017 (EN 137:2006, IDT). Відповідність панорамної маски ДСТУ EN 136:2003 (EN 136:1998, IDT); - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) 2 Резервуар високого тиску (балон) (1 шт), - сталевий з вентилем ємністю не менше 7,0 літрів та робочим тиском 300 бар з різьбою під вентиль М18х1,5. Балон повинен відповідати вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (постанова Кабінету Міністрів України №35 від 19.01.2011 р.) Випробувальний тиск балонів не менше 450 бар. Прямий вентиль балона розташований вертикально вниз, з блокуючим механізмом від випадкового закриття. Вентиль повинен бути обладнаний змінним волого утримувачем – фільтром. - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) .- балони 6,8 л з боковим вентилем. 3 Підвісна система (1 шт) - з термостійких матеріалів виконана у вигляді ергономічної повноцінної спинки з антистатичних полімерних матеріалів з поясним та м’якими плечовими ременями та гумовим демпфером у нижній частині. Шланги пневматичної системи прокладено в каналах підвісної системи, що унеможливлює їх пошкодження за виступаючі конструкції в умовах обмеженої видимості і простору. Для більш зручного носіння апарату, підвісна система додатково обладнана м’якими накладками для попереку і спини. Повинна мати фіксатор для легеневого автомату. - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) – немає гумового демпфера у нижній частині - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) .- немає фіксаторів для легеневого автомата 4 Легеневий автомат з шлангом середнього тиску з євромуфтою (1 шт) - повинен бути в протиударному корпусі з гумовим кожухом, вмикатися автоматично при першому вдиху і забезпечувати надлишковий підмасочний тиск без додаткових дій рятувальника, з автоматичним регулюванням подачі повітря залежно від потреби користувача. Можливість обслуговування і дезінфекції без застосування інструменту. - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) – немає євромуфти. - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F).- немає євромуфти та немаэ гумового кожуха. - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) – немає гумового кожуха. 5 Редуктор тиску із запобіжним клапаном (1 шт) - вхідний тиск 0-300 бар. Не потребує обслуговування до капітального ремонту. Капітальний ремонт не раніше чим через 9 років. - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) 6 Індикатор тиску (манометр) з трубкою (під'єднання манометра разом з звуковим сигнальним пристроєм до редуктора - окремим шлангом високого тиску) (1 шт) - виготовлений із нержавіючої сталі з люмінесцентною шкалою, повинен бути у захисному, водонепроникному, протиударному гумовому кожусі. - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) – немає окремого шлангу високого тиску. 7 Звуковий сигнальний пристрій (1 шт) — повинен спрацьовувати при тиску 55±5 бар (можливе регулювання) і працювати до закінчення повітря в балоні. Гучність сигналу не менше 90 дБ. Для уникнення забруднення та захисту звукового сигнального пристрою від можливих пошкоджень, простого доступа та легкої перевірки спрацювання, звуковий сигнальний пристрій повинен бути виконаний в блоці з індикатором тиску (манометром). - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) - звуковий сигнал не в єдиному блоці з манометром. - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - звукових сигнальних пристрій не в єдіном блоці з індікатором тиску (манометром) 8 Маска (панорамна) (1 шт) - безрозмірна з подвійною лінією обтюрації, із центральносиметричним штекерним з’єднанням до легеневого автомату, клапанами вдиху і видиху, переговорною мембраною та гумовим оголовником, шийною шлеєю для переносу. Матеріал маски – синтетичний каучук або еквівалент, не алергенний та газонепроникний. Скло маски повинно бути з полікарбонату із зовнішнім покриттям проти подряпин/внутрішнім протитуманним, з відповідним маркуванням. Маска повинна бути стійкою до впливу хімічних речовин, агресивних матеріалів та температури. Надлишковий тиск під панорамною маскою створюється автоматично після першого вдиху. Циркуляція повітря в масці має усувати запітнілість оглядового скла. Маска повинна відповідати 3 класу у відповідності до ДСТУ EN 136-2003 (EN 136:1998, IDT). - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) - немає безрозмірної масці. - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) - немає центральносемітрічного з'єднання з легеневим автоматом. 9 Шланг вторинного джерела повітря з трійником і євромуфтою, виконаний окремим контуром з середнім тиском та закріпленого на поясному ремені дихального апарату для підключення рятувального капюшона. Конструкція шланга вторинного джерела повітря повинна забезпечити можливе підключення дихального апарату до шлангової (незалежної) системи подачі повітря тиском не більше 10 бар.; - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) – не мають можливості підключення дихального апарату до шлангової (незалежної) системи подачі повітря тиском не більше 10 бар. 10 Пристрій для рятуємого (1 комплект на 3 апарати) – комплект включає: - рятувальний капюшон з 1,5 м. шлангом для підключення до шлангу вторинного джерела повітря з постійною витратою повітря, для забезпечення порятунку людей з небезпечного середовища; - сумку для збереження та носіння на поясному ремені дихального апарату. Капюшон повинен бути безрозмірним яскравого (примітного)кольору, підходити для будь якої голови та обличчя дорослого та дитини. Всі компоненти пристрою для рятуємого вогнестійкі. Пристрій для рятуємого повинен відповідати ДСТУ EN 1146:2017 (EN 1146:2005, IDT). - Фірма SKOTT, Англія, (ProPak-Sigma, ProPak-F) - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) - Фірма MSA, Німеччина, (AirGoFix, AirXpreSS) - Фірма ПОСТ-01, Україна, (ПОСТУАЕР-SL) - Фірма Interspiro, Швеція, (QSII, Spiromatic 90 U) ДСТУ EN 1146:2017 (EN 1146:2005, IDT) – це для саморятівних автономних дихальних апаратів зі стисненим повітрям ! Пристрій для рятуємого – не є саморятівником! Таким чином залишається єдина компанія виробник - Фірма Dräger, Німеччина, (PSS 4000) , яка відповідає всім вище вказаним вимогам, що введе до відсутності конкуренції на ринку. Просимо Вас звернути на це увагу та спростити технічні вимоги до товару. Це питання з кольоровими відмітками відповідності надіслано на електронну адресу Замовниками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо технічних характеристик апаратів на стисненому повітрі
сформовані на підставі технічних характеристик постійно існуючого ринку
апаратів на стисненому повітрі, які знаходяться у вільному доступі в мережі
Інтернет. Щонайменше 2 виробники дихальних апаратів можуть запропонувати
продукцію, яка відповідає вимогам, визначеним Замовником. Відповідно
Замовником повною мірою дотримано вимог Закону України «Про публічні
закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-07-03-007903-afc46e68044bb447db6904e4114708a82
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна, м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:46
sign.p7s
05 серпня 2020 16:45
Додаток 4.pdf
05 серпня 2020 16:45
Додаток 3.pdf
05 серпня 2020 16:45
Додаток 2 частина 3.pdf
05 серпня 2020 16:45
Додаток 2 частина 2.pdf
05 серпня 2020 16:45
Додаток 2 частина 1.PDF
05 серпня 2020 16:45
Додаток 1.pdf
05 серпня 2020 16:45
Fw_ Гарантія Егрітек..zip

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 20:40
sign.p7s
05 серпня 2020 20:38
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 серпня 2020 20:38
Dovirenist_Savchenko.zip
05 серпня 2020 20:38
Dovidka pro nazvu.zip
05 серпня 2020 20:38
Bankivska Licenzia.zip
05 серпня 2020 20:38
202103_ГР_2011_1 770 000.zip

Актуальні тендери

До пошуку