Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 30230000 – 0 Комп`ютерне обладнання (Комплект комп’ютерного обладнання для початкових класів «Нової української школи»; комплект БФП з додатковим витратним матеріалом для початкових класів «Нової української школи»).
Очікувана вартість
664 800,00 UAH
UA-2020-07-03-007889-a 551fb1aa4bea44c8a6161d5556b46f18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:35
Очікувана вартість: 664 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 324,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
комплект БФП з додатковим витратним матеріалом для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату по факту поставки, відповідно видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток № 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних . Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 20:18
Додаток 5.docx
03 липня 2020 20:18
Додаток 4.docx
03 липня 2020 20:18
Додаток 3.docx
03 липня 2020 20:18
Додаток 2.docx
03 липня 2020 20:18
Додаток 1.docx
03 липня 2020 20:18
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
03 липня 2020 20:18
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
03 липня 2020 20:18
ТД - комп.обладнання НУШ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" 650 898,00
UAH з ПДВ
647 574,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" 654 000,00
UAH з ПДВ
650 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:24
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:22
документи переможець.pdf
16 липня 2020 11:52
Електронний підпис
16 липня 2020 11:52
технічна частина.pdf
16 липня 2020 11:52
тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 11:52
статут.pdf
16 липня 2020 11:52
повноваження.pdf
16 липня 2020 11:52
авторизаційні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ"
#43391327
Переможець 647 574,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ"
#43391327
647 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 08:55
Додаткова угода № 1 від 17.08.2020 до Договору № 158.PDF зміни до договору
19 серпня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 08:48
Договір № 158 від 17.08.2020.PDF укладений
19 серпня 2020 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись положеннями Цивільного, Господарського кодексів України, відповідно до п. 14.2 Договору № 158 від «17» серпня 2020р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Внести зміни у п. 4.1. розділу 4. «Строки поставки товару» Договору та викласти у наступній редакції: «4.1. Строк поставки – з моменту укладання договору до 01.09.2020 року». 2. Інші умови Договору № 158 від «17» серпня 2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 158 від «17» серпня 2020р. 4. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 158
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 17.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML