Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби (ДК 021:2015 24455000-8)
Очікувана вартість
103 800,00 UAH
UA-2020-07-03-007726-a 67fe9dc3320a46fea26ffd2aaf4dae6c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Бардаш

+380939270400 gu.dsns.kyivobl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДСНС України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 38537963
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ МЕЖИГІРСЬКА, будинок 8
Контактна особа: Роман Бардаш
+380939270400
gu.dsns.kyivobl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 103 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 519,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346 кілограми
Дезинфекційні засоби (ДК 021:2015 24455000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Київ, вул. Межигірська, 8.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:04
Дез засоби зі змінами від 08.07.2020.doc
08 липня 2020 16:04
Зміни_ТД_ДЕЗ_Засоби перелік.docx
03 липня 2020 18:09
Дез засоби.doc
08 липня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:04
Дез засоби зі змінами від 08.07.2020.doc
08 липня 2020 16:04
Зміни_ТД_ДЕЗ_Засоби перелік.docx
03 липня 2020 18:09
Дез засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов документації торгів
Дата подання: 06 липня 2020 19:34
Дата відповіді: 07 липня 2020 16:05
Шановний Замовнику Ви в своїй документації торгів вимагаєте надати: - Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу. - Методичні вказівки щодо застосування дезінфекційного засобу. Починаючи із березня 2018р. діє нова редакція Постанови КМ України №908 щодо реєстрації (перерєстрації дезінфекційних засобів", якою затверджено Порядок реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, у відповідності до цього Порядку ні Свідоцтва про реєстрацію, ні Методичні вказівки щодо застосування дезінфекційних засобів не затверджує і не видає жодна державна установа чи орган. Натомість, дезінфекційний засіб є зареєстрованим після внесення в Реєстр дезінфекційних засобів, який є в вільному доступі на сайті МОЗ України, Інструкцію по використанню дезінфекційного засобу надає і затверджує виробник. Отже, чи будете Ви розглядати та визнавати переможцем учасника із пропозицією, в якій буде відсутнє свідоцтво про реєстрацію дезінфекційного засобу та Методичні вказівки щодо застосування, а у відповідності до чинного законодавства буде наданий витяг і Реєстру дезінфекційних засобів та Інструкція щодо використання дезінфекційного засобу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Стосовно поставлених запитань будуть внесені відповідні зміни до документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007726-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 07 липня 2020 09:35
Просимо внести зміни до Тендерної документації
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури спрощених закупівель.
Вимога склад засобу: діюча речовина - натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти 80-82%, допоміжні речовини - адипінова кислота, карбонат натрію;
Є конкретне питання: чому саме такий склад, адже це хлорвмісний засіб і основне це є активний хлор, що виділяється при розчинені у воді засобу, а як відомо на ринку є безліч засобів на основі дихлорізоціонурової чи то трихлорізоціанурової кислоти в різних кількісних пропорціях, як окремо взятих так і сумісних, але при цьому визначений саме активний хлор від 30 до 60%. До того ж чому ви настільки обмежили діапазон діючої речовини? А якщо у засобі буде 85%, це вже привід його відхилити? Це ж можна віднести і до масова частка активного хлору в одній таблетці: 1,47-1,62 г (45±3%),більша частина виробників засобів на основі хлору, вказує вміст активного хлору 50%, а не 48% як у вашому випадку.
Тому ми пропонуємо наступні зміни у вимогах: Таблетований, хлорвмісний засіб, з кількістю діючої речовини не менш ніж 80% та кількістю активного хлору не менше 50% в 1 таблетці при розчинені її у воді.
Вимога Термін зберігання робочого розчину – не менше 10 діб .
Скажіть, будь ласка, де ви збираєтеся зберігати таку кількість хлорвмісного розчину? Адже щоб провести поточну дезінфекцію одного санвузла треба використати – 1 відро робочого розчину (10л.)
Усі вимоги щодо використання засобу, які ви ж самі прописали, потребують разового використання робочого розчину. І до того ж заборонено мити підлогу одним тим самим інвентарем та розчином у приміщеннях які відносяться до різних ступеней ймовірного забруднення. Тобто заборонено використовувати одне відро у столовій, вбиральні. Ви ж не збираєтеся мити підлогу одним розчином 10 діб? До того ж наскільки нам відомо більшість робіт по дезінфекції у епідочагах ваша служба виконує шляхом розпилення, а це апріорі разове використання. Тому ми вважаємо, що приготувати розчин шляхом розведення однієї таблетки на відро води (10 л) це ж не важко?

Тому або приберіть цю вимогу взагалі, або прописуйте у відповідності до реалій вашої роботи, де робочі розчини навряд залишаються більш ніж на 3 доби.
Невідповідність умов Тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно з ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається: 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Замовником в Тендерній документації не зазначено перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, а тому необхідно доповнити Тендерну документацію інформацією про перелік критеріїв та методикою оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Крім того, шановний Замовник, в Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що «розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України». Але п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України розповсюджується на закордонні дипломатичні установи України, до яких не відноситься Замовник. Приведіть умови Додатку 3 у відповідність вимогам чинного законодавства України.

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 12:25
Задовольнити вимогу частково, внести відповідні зміни до тендерної документації.

Документи

08 липня 2020 12:25
Протокол№7-08-07.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 72 660,00
UAH
55 360,00
UAH
Документи
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" 83 559,00
UAH
59 685,00
UAH
Документи
ТОВ Лізоформ 70 930,00
UAH
60 498,10
UAH
Документи
ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ" 86 154,00
UAH
76 120,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 103 800,00
UAH
103 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 11:12
Електронний підпис
13 липня 2020 11:11
Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 11:11
Документи.rar

Публічні документи

10 липня 2020 12:48
Електронний підпис
10 липня 2020 12:47
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
10 липня 2020 12:47
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
10 липня 2020 12:47
ДОКУМЕНТИ НА ТОВАР.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 09:15
Електронний підпис
14 липня 2020 09:05
8_Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 09:05
7_Паспорт_ВЗ.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 10:57
Електронний підпис
14 липня 2020 10:57
Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 10:57
Технічні вимоги.pdf
14 липня 2020 10:57
Проект договору.pdf
14 липня 2020 10:57
Вінхлор МВ.pdf
14 липня 2020 10:57
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 10:57
Паспорт.pdf
14 липня 2020 10:57
Лист згода.pdf
14 липня 2020 10:57
Контактні дані.pdf
14 липня 2020 10:57
Відомості_Держстат.pdf
14 липня 2020 10:57
Витяг.pdf
14 липня 2020 10:57
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

ТОВ Лізоформ

ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Відхилено 55 360,00
UAH
20 липня 2020 17:34
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Відхилено 59 685,00
UAH
21 липня 2020 17:37
ТОВ Лізоформ
#34937637
Відхилено 60 498,10
UAH
22 липня 2020 12:54
ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ"
#2122318099
Відхилено 76 120,00
UAH
22 липня 2020 13:08
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3223509729
Переможець 103 800,00
UAH
24 липня 2020 12:26

Документи

20 липня 2020 17:34
Електронний підпис
20 липня 2020 17:33
протокол10.pdf

Документи

21 липня 2020 17:37
Електронний підпис
21 липня 2020 17:37
протокол11.pdf

Документи

22 липня 2020 12:54
Електронний підпис
22 липня 2020 12:53
протокол12.pdf

Документи

22 липня 2020 13:08
Електронний підпис
22 липня 2020 13:07
протокол13.pdf

Документи

24 липня 2020 12:26
Електронний підпис
24 липня 2020 12:22
протокол15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3223509729
103 800,00
UAH
Документи

Документи

24 липня 2020 12:26
Електронний підпис
24 липня 2020 12:22
протокол15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 17:14
300702.pdf укладений
30 липня 2020 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 800,00
UAH