бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)
gasoline car A-95 (coupons), gasoline car A-92 (coupons), diesel fuel (coupons)
Очікувана вартість
22 440 000,00 UAH
UA-2020-07-03-007703-a 24ba3ed6f3d84382a0e1f30b8064dd34
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Вебсайт: http://www.emd.kh.ua
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська область обл., м. Харків, просп. Незалежності, буд. 13
Контактна особа: Дар’я Олександрівна Горжій
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Подзолков Юрій Анатолійович
+380577029452
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE NEKOMERTsIYNE PIDPRYYeMSTVO KhARKIVSKOYi OBLASNOYi RADY "TsENTR EKSTRENOYi MEDYChNOYi DOPOMOGY TA MEDYTsYNY KATASTROF"
National ID: 38494108
Contact point: Gorzhiy Darya
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Additional contacts: Подзолков Юрій Анатолійович
+380577029452
kkt_cemd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 13:16
Очікувана вартість: 22 440 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 03 липня 2020 18:01
Enquiries until: 25 липня 2020 14:00
Complaints submission until: до 31 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 22 440 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 112 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 300 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Категорія замовника: у відповідності до пункту 3 частини четвертої ст. 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%.
Розгорнути Згорнути
Customer category: in accordance with paragraph 3 of the fourth article. 2 of the Law: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first article. 2 of the Law (legal entities that are enterprises, institutions, organizations) (except those defined in paragraphs 1 and 2 of the first part of Article 2 of the Law) and their associations that meet the needs of the state or local community, if such activities are not carried out industrial or commercial basis).
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in languages other than Ukrainian or Russian, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian. In any case, the text in Ukrainian is decisive. Standard characteristics, requirements, abbreviations in the form of abbreviations and terminology related to the goods or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their common application.
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 200 thousand hryvnias, and works - 1.5 million hryvnias ( open bidding).
Applied evaluation criteria: price, specific weight of the criterion - 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 літр
бензин автомобільний А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

gasoline car A-95 (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 30 червня 2021
160000 літр
бензин автомобільний А-92 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

gasoline car A-92 (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 30 червня 2021
800000 літр
паливо дизельне (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником залежно від реального фінансування видатків. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 04.08.2020 р. до 14:00 Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 липня 2020 18:05
Електронний цифровий підпис
03 липня 2020 18:01
Announcement.pdf
03 липня 2020 18:01
Оголошення.docx
03 липня 2020 18:01
Додаток_1.docx
03 липня 2020 18:01
Додаток_3.docx
03 липня 2020 18:01
Додаток_2.docx
03 липня 2020 18:01
Тендерна_документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007703-a.c1
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 09 липня 2020 12:30
ВИМОГА
Про приведення умов тендерної документації у відповідність до законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 16:23
Шановний Запитувачу!

На Вашу вимогу від 09 липня 2020 року щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю за ідентифікатором UA-2020-07-03-007703-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони); gasoline car A-95 (coupons), gasoline car A-92 (coupons), diesel fuel (coupons)) повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п. 31 ч. 1. ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік того, що має містити тендерна документація наведено у ч. 2 ст. 22 Закону. В той же час, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що з 01 липня 2019 року набули чинності зміни до Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального” щодо запровадження обов’язкового ліцензування для суб’єктів господарювання, які здійснюють оптову / роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального.
Відповідно до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального”, роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Відповідно ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Згідно Постанови КМ України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу автозаправних станцій, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів.
Враховуючи, що дана закупівля являється роздрібною, з метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази, Замовник вважає за необхідне отримати в складі тендерної пропозиції учасника ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, - дублікат або копія рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, виданої на ім’я Учасника, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Згідно преамбули до Закону його метою є забезпечення потреб держави та територіальних громад, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до визначеної мети Закону кожен замовник закупівель товарів (робіт, послуг) за бюджетні кошти має, у першу чергу, дбати про безпеку участі у господарських стосунках із суб’єктами підприємництва, піклуватися як про економічну доцільність придбання товару (укладення договору за найнижчою ціною), так і про гарантії фактичного виконання переможцем торгів укладеного договору.
Питання права здійснювати роздрібну торгівлю пальним, маючи тільки ліцензію по оптовій торгівлі пальним та партнерські договори з АЗС, які мають ліцензії на роздрібну торгівлю розглянуто в статті Ярослави Дубової, яка є експертом у сфері публічних закупівель: https://uteka.ua/ua/publication/budget-13-byudzhet-goszakupki-40-zakupka-goryuchego-chto-s-dokumentami. Дана стаття містить посилання на законодавчу базу України. Один з висновків цієї статті звучить так: ”Навіть за наявності партнерського договору з виробником пального претендент на перемогу в процедурі закупівлі пального зобов’язаний мати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.“.
Слід відзначити, що вимоги, викладені в документації, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни, а також є способом підтвердження учасником спроможності на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі у складі тендерної пропозиції, та наявності у учасника матеріально-технічної бази. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
Нагадуємо, що джерело оплати даної закупівлі є кошти Національної служби здоров'я України, використання яких строго контролюється законодавством та різними контролюючими та правоохоронними органами.
Вимогами ч. 2 ст. 41 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Надання такої ліцензії вже від учасника перед укладанням договору є обов’язковим. Коли ж переможець торгів не надасть такої ліцензії – це стане підставою відхилити його тендерну пропозицію. Таку підставу для відхилення виокремлює п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону. З огляду на вищезазначене, вимога про надання учасником ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, виданої на ім’я Учасника, яка діятиме станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, - дублікату або копії рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідки (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, виданої на ім’я Учасника, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним не є дискримінаційною, а є вжиттям належних заходів для забезпечення виконання майбутнього договору.
2. Вимога про надання копії документів, які підтверджують право власності або користування запропонованими АЗС, не є дискримінаційною, так як уточнює та підтверджує можливість учасника здійснити поставку товару, який має відповідну матеріально-технічну базу та на законних підставах здійснює господарську діяльність по відпуску світлих нафтопродуктів в роздріб на власних чи орендованих АЗС. Інформація, що міститься в Договорі та, на думку учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути заретушована.
Отже, виходячи з вищенаведеного, внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-007703-a.b2
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 21 липня 2020 17:05
Вимога
Про приведення документації у відповідність до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 14:05
Шановний Запитувачу!

На Вашу вимогу від 21 липня 2020 року щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю за ідентифікатором UA-2020-07-03-007703-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони); gasoline car A-95 (coupons), gasoline car A-92 (coupons), diesel fuel (coupons)) повідомляємо наступне.
Відповідно до ЗУ «Про екстрену медичну допомогу» одним з основних принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, визначення місць, де мають бути розташовані АЗС, стосується лише необхідності економії часу та паливо-мастильних матеріалів, враховуючи віддаленість місць розташування населених пунктів, де знаходяться пункти постійного базування. Тому розділ перший Додатку 3 до тендерної документації містить перелік розташування АЗС, який забезпечить безперебійне використання автомобілів з метою надання екстреної медичної допомоги населенню. Повідомляємо, що тендерна документація передбачає надання у складі тендерної пропозиції копій підтверджуючих документів щодо права користування запропонованими АЗС (копія партнерського договору та/або копія договору оренди у разі орендування, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує право власності). Тобто Замовник розуміє, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування АЗС у разі встановленої вимоги, що АЗС учасника повинні бути власними.
Слід зазначити, що відповідно до статті 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального”, роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів господарської діяльності не передбачає винятків для провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, на підставі партнерських договорів без отримання відповідної ліцензії. З огляду на зазначене, незважаючи на наявність в учасника партнерського договору щодо роздрібної продажі пального, для укладення договору про закупівлю Учасник має подати належним чином засвідчену копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Таким чином, враховуючи, що дана закупівля являється роздрібною, надання у складі тендерної пропозиції Учасника ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, - дублікат або копія рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, виданої на ім’я Учасника, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним, є способом підтвердження учасником спроможності на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі, та наявності у учасника матеріально-технічної бази.
Разом із тим, Замовник усвідомлює, що жодна існуюча мережа АЗС в Україні не має фізичної можливості забезпечити виконання вимог, встановлення яких Ви вимагаєте, а саме в частині відпуску пального лише через власні АЗС (які використовує Учасник, який має на такі АЗС ліцензії). Саме тому і допускається використання Учасником власних, орендованих, партнерських мереж АЗС.
Тому внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-007703-a.b3
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 25 липня 2020 10:45
Вимога. Негайно припиніть порушувати законодавство!
Опис у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 16:44
На Вашу вимогу від 25 липня 2020 року щодо поділу закупівлі по лотам, повідомляємо наступне:
У відповідності до положень частини 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №708 (надалі- Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому, згідно ч. 5 розділу І Порядку, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком.
На Вашу думку об’єднання наявності діючих автозаправних станцій в м. Харків та районах Харківської області в одну закупівлю обмежує право на участь у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, які не можуть запропонувати постачання предмету закупівлі в межах однієї закупівлі. Переконані, що таке об’єднання не обмежує право учасників взяти участь у торгах та поставити товари, які є предметом закупівлі, за вищезазначеним місцем поставки, уклавши при цьому відповідні договори з певними суб’єктами господарювання. На території України достатня кількість конкурентоспроможних компаній та підприємств, які мають можливість забезпечити поставку предмета закупівлі в межах однієї закупівлі за місцем поставки: м. Харків та райони Харківської області.
Разом із тим, нами вже наголошувалось, що дана закупівля являється роздрібною, з метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази, Замовник вважає за необхідне отримати в складі тендерної пропозиції учасника ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видану на ім’я Учасника, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, - дублікат або копія рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, виданої на ім’я Учасника, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Згідно преамбули до Закону України «Про публічні закупівлі» його метою є забезпечення потреб держави та територіальних громад, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до визначеної мети Закону кожен замовник закупівель товарів (робіт, послуг) за бюджетні кошти має, у першу чергу, дбати про безпеку участі у господарських стосунках із суб’єктами підприємництва, піклуватися як про економічну доцільність придбання товару (укладення договору за найнижчою ціною), так і про гарантії фактичного виконання переможцем торгів укладеного договору.
Навіть за наявності партнерського договору з виробником пального претендент на перемогу в процедурі закупівлі пального зобов’язаний мати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
У своїй вимозі Ви наголошуєте, що партнерський договір не є доказом права власника учасника, який здійснює діяльність через партнерський договір, оскільки відповідно до нього учасник, який не є власником АЗС здійснює перепродаж паливних карток, які надають Замовнику право здійснювати заправку автотранспорту на запропонованих АЗС.
Отже, ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, виданої на ім’я Учасника, більш достовірно підтверджує, що учасник має матеріально-технічну базу, здійснює діяльність на постійній основі, має переваги та певний ступінь незалежності на ринку. При цьому, суб’єкт господарювання, що має ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі, навпроти – повністю залежить від добросовісності своїх постачальників (які не будуть стороною нашого договору і не відповідатимуть за його порушення щодо строків поставки, кількості, якості тощо).
Враховуючи вищевикладене, внесення змін до тендерної документації та поділ предмету закупівлі на лоти є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-007703-a.b4
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 25 липня 2020 10:59
ВИМОГА (ТД)
Привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 16:45
З приводу зазначених Вами вимог, Замовником - Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», 14.07.2020 року та 24.07.2020 року надавалася відповідь на схожі вимоги.
Внесення змін до тендерної документації шляхом вилучення вимоги щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, вважаємо недоцільним.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-07-03-007703-a24ba3ed6f3d84382a0e1f30b8064dd34
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Місцезнаходження: 61058, Україна, Харківська область обл., м. Харків, просп. Незалежності, буд. 13
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" Документи
Очікується рішення
Документи
ФОП Демченко О.М. Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 10:53
sign.p7s
04 серпня 2020 09:42
sign.p7s
04 серпня 2020 09:36
Інші документи.pdf
04 серпня 2020 09:36
Банківська гарантія.20.7z
04 серпня 2020 09:36
Дог. оренди+партнери.rar
04 серпня 2020 09:36
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 09:36
Технічна частина.pdf
04 серпня 2020 09:36
Уповноважені особи.pdf

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 09:59
sign.p7s
04 серпня 2020 09:58
Протокол НР.7Z
04 серпня 2020 09:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 серпня 2020 09:58
Лист для клієнтів.7z
04 серпня 2020 09:58
Гарантія 6685-20.7z
04 серпня 2020 09:58
Витяг із Статуту.7z
04 серпня 2020 09:58
Банківська ліцензія.7z
04 серпня 2020 09:58
oledata.mso
04 серпня 2020 09:58
image001.emz
04 серпня 2020 09:58
19. Лист АМКУ Пальне.pdf
04 серпня 2020 09:58
15. Ліцензия 2020-2021.pdf
04 серпня 2020 09:58
12. Баланс СС.pdf
04 серпня 2020 09:58
11. ПУМБ СС 30.07.2020.pdf
04 серпня 2020 09:58
8. Договір відходи.pdf
04 серпня 2020 09:58
5. Відгук Зеленбуд.pdf
04 серпня 2020 09:58
4. Договір ТАТНЕФТЬ.pdf
04 серпня 2020 09:58
4. Договір ГЛУСКО.pdf
04 серпня 2020 09:58
4. Договір Брент Ойл.pdf
04 серпня 2020 09:58
4. Договір БЕЛНАФТОГАЗ.pdf
04 серпня 2020 09:58
2. Статут ТОВ СС.pdf
04 серпня 2020 09:58
2. Статут копия.pdf
04 серпня 2020 09:58
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
04 серпня 2020 09:58
2. Опис.pdf
04 серпня 2020 09:58
2. Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 09:58
2. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
04 серпня 2020 09:58
2. Витяг 15.07.2020.pdf
04 серпня 2020 09:58
1. Рішення Статут.pdf
04 серпня 2020 09:58
1. Рішення адреса.pdf
04 серпня 2020 09:58
1. Наказ на директора.pdf

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 13:48
sign.p7s
04 серпня 2020 12:52
копия дог татнефть.pdf
04 серпня 2020 12:52
доп угоди схід нафта.pdf
04 серпня 2020 12:51
договори БНП.pdf
04 серпня 2020 12:51
договор новгородский.pdf
04 серпня 2020 12:51
Договор МК Октан 95.pdf
04 серпня 2020 12:51
Договор МК оил.pdf
04 серпня 2020 12:51
Договор Карат.pdf
04 серпня 2020 12:51
договор Глуско.pdf
04 серпня 2020 12:51
Договор Бренд ойл.pdf.pdf
04 серпня 2020 12:51
Договір Фарбисит.pdf
04 серпня 2020 12:51
договір східнафта.pdf
04 серпня 2020 12:51
договір санойл.pdf
04 серпня 2020 12:51
договір овіс оріг.pdf
04 серпня 2020 12:51
договір глуско.pdf
04 серпня 2020 12:51
договір анастасія.pdf
04 серпня 2020 12:51
дог актив оил.pdf
04 серпня 2020 12:51
FW ДЕМЧЕНКО гарантия.zip
04 серпня 2020 12:51
Св-во НДС.pdf
04 серпня 2020 12:51
протоколи (1).pdf
04 серпня 2020 12:51
пропозиція мк.pdf
04 серпня 2020 12:51
паспорта Укртатнафта.pdf
04 серпня 2020 12:51
паспорт код Демченко.PDF
04 серпня 2020 12:51
накладн парк горького.pdf
04 серпня 2020 12:51
копія ПДВ.pdf
04 серпня 2020 12:51
Договир Парк Горького.pdf
04 серпня 2020 12:51
дог гарантія.pdf
04 серпня 2020 12:50
відгук Парк.pdf

Актуальні тендери

До пошуку