Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської обєднаної територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської обєднаної територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ.
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-07-03-007628-a 5bdbe8235d114445a48d79ae130d86e5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26287105
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10
Контактна особа: Ігор Сташок
+380433820278,+380433823273,+380433820090
hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:42
Оскарження наміру укласти договір: 14 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської обєднаної територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської обєднаної територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, територія Хмільницької міської об’єднаної територіальної громади, територія Хмільницької міської об’єднаної територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 липня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:36
ТД двохмысячник 2 (1).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС"
#32505648
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 17:42

Документи

03 липня 2020 17:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 17:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС"
#32505648
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 17:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:44
Додаткова угода 1_1 Місячник_продовження 2021.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 09:38
договір 21-07-2020.pdf укладений
22 липня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 21-07-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 145 192,29
UAH (в тому числі ПДВ 24 198,72 UAH)