Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс
Очікувана вартість
712 592,00 UAH
UA-2020-07-03-007529-a 100d881d4ddc44e39cd193321319abd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Гузенко

+305523853331 silradag@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Григорівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402445
Вебсайт: http://grygorivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 75240, Україна , Херсонська обл., Чаплинський р-н, с. Григорівка, вул. Пушкіна, 20
Контактна особа: Людмила Гузенко
+305523853331
silradag@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:47
Очікувана вартість: 712 592,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 562,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 комплект
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75240, Україна, Херсонська область, Чаплинський р-н, за адресами навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Державний бюджет України Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:13
ТД_інтерак. облад 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007529-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 06 липня 2020 13:29
Технічні характеристики
Шановний Замовник! Ретельно проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право на добросовісну конкуренції з порушенням ст. 3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
В тендерній документації до закупівлі «ТД_інтерак. облад 2020.pdf» «Додаток 1 Технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено комплекс технічних умов, що не вказані у відповідних методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки, а їх наявність обмежує коло учасників та порушує ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі.
Зазначимо що - “наявність по 22 гарячих клавіш з написами українською мовою з обох сторін дошки відповідають лише дошки IntBoard, тому ця технічна вимога є дискримінаційними та звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.
Крім того,сукупність технічних характеристик : «Фізична роздільна здатність 1024x768, Рівень контрасту 24 000:1, Термін роботи лампи 7,000 / 10,000 / 15,000 Hours (Normal / Eco. / Dynamic Eco. Mode), 203W Співвідношення сторін зображення 3:4, Діапазон проекційної відстані, м (мін-макс) 0.5 - 1.49, Діагональ екрана, (мін-макс) 40" - 120", Інтерфейси та відеосигнали 2 x VGA-In (15pin D-Sub), 2 x HDMI, 1 x S-Video, 1 x Композитний, 1 x VGA-Out (15pin D-Sub), 1 x Аудіовхід, 1 х Аудіовихід, 1 x RS-232, 1 x USB mini-B, Користувацькі функції та додаткові параметри Динамік: 10 Вт, Сумісні 3D-окуляри DLP Link, Комплектація Проектор Кабель живлення Кабель VGA Пульт ДК Документація Проекційне відношення 0.61:1» відповідає лише проектору Проектор Vivitek DX28ASTAA.
Вважаємо вказаний комплект технічних вимог до обладнання дискримінаційним, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, тому вимагаємо внести зміни у Додаток 1 до тендерної документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 18:18
Щодо вимоги UA-2020-07-03-007529-a.a1.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Додатком 4 до Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема чітко визначені технічні характеристики предмета закупівлі. Приміткою до Додатку 4 передбачено, що в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент). Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені документацією, не є дискримінаційними.
Звертаємо Вашу увагу, що Накази Міністерства освіти і науки України містять рекомендаційний характер. Замовник має право встановити технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі залежно від потреб навчального закладу. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Кожен Учасник має право запропонувати «еквівалент» обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими.
Обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими. На ринок України постачаються інтеракивні дошки не лише торгової марки IntBoard, які відповідають встановленим нами вимогам, а й інтерактивні дошки , наприклад, торгової марки INTECH ; проектори не лише торгової марки Vivitek, які відповідають встановленим нами вимогам, а й проектори, наприклад, торгової марки INFOCUS.
Окрім того, Вами не зазначено, які б технічні характеристики предмета закупівлі могли б бути запропоновані Вами як потенційним учасником та щодо яких саме параметрів Ви пропонуєте внести зміни.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-007529-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 08 липня 2020 11:53
Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі.
Шановний Замовник!
1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно проектор Vivitek dx28astaa.Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
"Авторизаційні листи від виробника або його офіційного дистриб’ютора в Україні ( в підтвердження статусу надати копії сертифікату або листа , наданих виробником офіційному дистриб’ютору в Україні) запропонованих Учасником проектору для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни безкоштовного гарантійного сервісного обслуговування."
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.

Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Антимонопольного комітету України;
- Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України;
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України);
- Національного антикорупційного бюро України;
- Державного бюро розслідувань;
- Національної поліції України.

Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, UA-2020-07-03-007529-a, та інших закупівельГригорівськоїсільської ради, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 08:56
Щодо вимоги UA-2020-07-03-007529-a.a2.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Додатком 4 до Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема чітко визначені технічні характеристики предмета закупівлі. Приміткою до Додатку 4 передбачено, що в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент). Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені документацією, не є дискримінаційними, так як кожен Учасник має право запропонувати «еквівалент». Обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими. На ринок України постачаються проектори не лише торгової марки Vivitek, які відповідають встановленим нами вимогам, а й проектори, наприклад, торгової марки INFOCUS .
Окрім того, Вами не зазначено, які б технічні характеристики предмета закупівлі могли б бути запропоновані Вами як потенційним учасником та щодо яких саме параметрів Ви пропонуєте внести зміни.
Додатком 4 до Документації передбачено надання авторизаційних листів від виробника АБО його офіційного дистриб’ютора в Україні ( в підтвердження статусу надати копії сертифікату або листа , наданих виробником офіційному дистриб’ютору в Україні) запропонованих Учасником проектору для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни безкоштовного гарантійного сервісного обслуговування. Дана вимога не є дискримінаційною, а спрямована виключно на поставку Замовнику оригінального товару, впевненості в його легальному постачанні на територію України, можливості отримати офіційне гарантійне обслуговування відповідно до умов та термінів, що встановлені виробником обладнання.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 702 582,00
UAH з ПДВ
702 582,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 712 000,00
UAH з ПДВ
712 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:28
Електронний підпис
29 липня 2020 17:24
Електронний підпис
19 липня 2020 09:58
Електронний підпис
19 липня 2020 09:57
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:54
Електронний підпис
16 липня 2020 16:53
ТЗ.pdf
16 липня 2020 16:53
ПД.pdf
16 липня 2020 16:53
Опис документів.pdf
16 липня 2020 16:53
Кваліфікація.pdf
16 липня 2020 16:53
Витяг ЄДР.pdf
16 липня 2020 16:53
Витяг Єдиний податок.pdf
16 липня 2020 16:53
Виписка ЄДР.pdf
16 липня 2020 16:53
Cан гігієна дошка INTECH.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 702 582,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
702 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:44
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 11:43
додаткова угода інфол сервіс.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:03
договір 56_інтерактивне обладнання.pdf укладений
06 серпня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 56
Договір:
Номер додаткової угоди: № 56/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 702 582,00
UAH (в тому числі ПДВ 111 397,00 UAH)