Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул.Погребняка в с.Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи. Коригування
Construction of a secondary school of I-III grades for 24 classes (720 students) on Pogrebnyaka Street in the village of Chubynske, Velykooleksandrivska village council, Boryspil district, Kyiv region, with reconstruction of the unfinished outpatient building for the school's educational and production building. Correction
Очікувана вартість
223 684 617,60 UAH
UA-2020-07-03-007478-a a6fec756876e4a5f9c2a28cd824c48b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Червоний

+380678223604 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua/page/3/
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська область обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11
Контактна особа: Ігор Червоний
+380678223604
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: VELYKOOLEKSANDRIVSKA SILSKA RADA
National ID: 04363484
Contact point: Cervonyi Ihor
+380678223604
vos.rada@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:16
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 15:16
Початок аукціону: 16 вересня 2020 15:56
Очікувана вартість: 223 684 617,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 118 423,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1100000 UAH
Publication date: 03 липня 2020 17:02
Enquiries until: 10 серпня 2020 15:16
Complaints submission until: до 16 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2020 15:16

Information

Estimated total value: 223 684 618 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 118 423 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул.Погребняка в с.Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, Велика Олександрівка, Гагаріна, 11
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Construction of a secondary school of I-III grades for 24 classes (720 students) on Pogrebnyaka Street in the village of Chubynske, Velykooleksandrivska village council, Boryspil district, Kyiv region, with reconstruction of the unfinished outpatient building for the school's educational and production building. Correction
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 30 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 18:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:06
технічне завдання.docx
12 серпня 2020 14:06
ТД будівництво школи від 12.08.2020 р..doc
12 серпня 2020 14:06
перелік змін від 12.08.2020.docx
04 серпня 2020 16:59
ТД будівництво школи від 03.08.2020 р. (3).doc
04 серпня 2020 15:20
ТД будівництво школи від 03.08.2020 р. (3).doc
04 серпня 2020 15:16
ТД будівництво школи від 03.08.2020 р. (3).doc
03 серпня 2020 17:13
перелік змін будівництво школи від 03.08.2020 р..docx
03 серпня 2020 17:13
Перелік змін 2 технічні якісні характеристики.docx
03 серпня 2020 17:13
ТД будівництво школи від 03.08.2020 р. (3).doc
28 липня 2020 18:37
перелік змін будівництво школи.docx
28 липня 2020 18:37
Перелік змін 2.docx
28 липня 2020 18:37
ТД будівництво школи нова редакція.doc
03 липня 2020 17:02
кваліфікаційні критерії.docx
03 липня 2020 17:02
технічне завдання.docx
03 липня 2020 17:02
проект договору.docx
03 липня 2020 17:02
ТД будівництво школи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання кошторисної документації
Дата подання: 06 липня 2020 16:22
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:04
Доброго дня! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів. Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd, або у зручному для Вас програмному комплексі для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні!
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Нажаль, на даний час, не має можливості прикріпити кошторисну документацію, оскільки в наявності є тільки паперовий варіант.
шодо огляду об’єкту (обстеження фронту робіт)
Дата подання: 13 липня 2020 16:36
Дата відповіді: 14 липня 2020 08:48
Доброго дня, стосовно виконання умов тендерної документації додатку № 12, а саме надання Інформаційної довідки щодо проведення огляду об’єкту. Просимо надати інформацію в які дні тижня та години можна обстежати обєкт та фронт робіт, а також підписати від Замовнику довідку про обстедля участі в закупівлі. Просимо конкретно зазначити актуальний номер телефона та контактну відповідальну особу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: робочий день Великоолександрівської сільської ради починається з 8-00 години, і закінчується о 17-00 годин. контактна особа та номер телефону зазначений в закупівлі
викласти проектну документацію
Дата подання: 14 липня 2020 11:18
Дата відповіді: 17 липня 2020 08:30
Доброго дня шановний Замовник! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів для більше детального ознайомлення та розрахунку договірної ціни по даній закупівлі просимо прикріпити на майданчик проектну документацію по даній закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Стосовно запиту на ознайомлення з проектною документацією повідомляємо, що Закон України «Про архітектурну діяльність» передбачає особливе право авторів творів у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень, на внесення змін до не завершеного будівництвом чи збудованого твору архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва у разі зміни його функціонального призначення чи реконструкції. Запитувана Вами проектна документація є інтелектуальною власністю виконавця. Замовник тендера не є виконавцем проектної документації. Для підрахунку кількості матеріалів та устаткування рекомендовано використовувати Додаток №5 до тендерної документації, який визначає кількість, асортимент та технічні характеристики до Предмету закупівлі, - необхідні для постачання за оголошеним тендером. Таким чином для уникнення будь-яких не порозумінь та недопущення порушень умов тендеру, усім учасником, рекомендуємо відповідно до пункту 3 Розділу 5 ТД звернутись з офіційним листом на ім’я замовника для проведення огляду Об’єкта та отримати після проведення огляду складену у довільній формі довідку про огляд Об’єкту, засвідчену Замовником та подати її у складі ТД.
Кваліфікаційні вимоги (аналогічний договір)
Дата подання: 16 липня 2020 08:59
Дата відповіді: 17 липня 2020 08:39
В додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога: "Аналогічним договором є виконаний договір з будівництва будівель та/або реконструкції приміщень (подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у довідці, копію(ї) договору(ів) та копію довідки № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі, та оригінали відгуків.... і т.д." Тобто це означає, що учасник повинен надати копію договору та інших документів на будівництво нової школи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Перш за все зазначаємо, що аналогічний договір - це договір на будівництв соціальних об'єктів.
Кваліфікаційні вимоги (фінансова спроможність)
Дата подання: 16 липня 2020 09:36
Дата відповіді: 17 липня 2020 08:40
Чи не буде відхилений учасник в якого обсяг річного доходу менший, ніж очікувана вартість предмета закупівлі? Дякую.
Відповідь: замовник розглядає тендерну пропозицію в цілому.
Щодо вказання класу наслідків та надання відомостей ресурсів
Дата подання: 20 липня 2020 11:34
Дата відповіді: 20 липня 2020 11:55
Доброго дня! Просимо надати уточнення щодо класу наслідків об'єкту. А також, для коректного розрахунку ціни тендерної пропозиції, просимо надати відомості ресурсів до кожного кошторису, а також перелік обладнання, згідно кошторисів на придбання устаткування та інвентарю, що не монтується. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне. Клас наслідків об'єкту СС 3. Щодо надання відомостей ресурсів до кожного кошторису, а також перелік обладнання також перелік обладнання, згідно кошторисів на придбання устаткування та інвентар, доводимо до відома, що у зв'язку з великим об'ємом інформації не має можливості завантаження. Ознайомитися ви можете в зручний для Вас час, на протязі робочого дня. Дякую за порозуміння.
Уточнення умов тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 12:02
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:42
Доброго дня. Чи моживо для підтвердження аналогічного досвіду подавати скановані оригінали документів, замість копій?
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна пропозиція повинна відповідати тендерній документації замовника та законодавству.
Ліцензії, дозволи та/або декларації
Дата подання: 23 липня 2020 15:05
Дата відповіді: 28 липня 2020 09:57
Відповідно до п. 3 розділу V тендерної документації "Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: копію ліцензії з додатками. Ліцензії на виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 №256. У разі відсутності вищезазначеного документу, зазначити у довідці (в довільній формі) строк його отримання. Ліцензії, видані на Учасника, повинні також бути надані під час укладання договору. - Наявність дозволів та/або декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки у Учасника: Дозвола відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачи дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 р. №1107 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, на роботи вказані у технічному завданні У разі відсутності вищезазначених документів, зазначити у довідці (в довільній формі) строк їх отримання. Дозволи та декларації, видані на Учасника, повинні бути надані під час укладання договору." Чи можливе в рамках виконання даної вимоги завантаження ліцензій, дозволів та/або декларацій на частину видів робіт, які видані безпосередньо Учаснику закупівлі, а також ліцензій, дозволів та/або декларацій на певні види робіт, які належать субпідрядним організаціям, які планується залучати до виконання умов договору? Чи не вважатиметься завантаження ліцензій, дозволів та/або декларацій субпідрядників на окремі види робіт помилкою та невиконання Учасником вимог тендерної документації? Чи повинен обов'язково учасник мати ліцензії, дозволи та/або декларації на всі види робіт, які визначені у Відомості обсягів робіт у Додатку 5?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякую за запитання. Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерній документації та вимогам закону. Ліцензії дозвола та/або декларації на виконання робіт надаються на роботи, які передбачені предметом договору.
Вид договірної ціни
Дата подання: 24 липня 2020 18:18
Дата відповіді: 28 липня 2020 08:46
У п. 3 розділу V тендерної документації зазначено, що договірна ціна є динамічною. Разом з тим, у Додатку 5 тендерної документації зазначено, що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою; у п. 3.2 Проекту Договору вказано, що зазначена Договірна ціна є твердою. Вкажіть, будь ласка, вид договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний учасник! Дуже вдячний за запитання. Дані невідповідності будуть скореговані, шляхом внесення змін до тендерної документації. Відповідно договірна ціна буде зазначена як "динамічна".
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007478-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 24 липня 2020 17:57
Скарга на вимоги тендерної документації
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства та умов тендерної документації пропозиція будь-якого учасника повинна бути відхилена Вами, тому що вона не буде відповідати вимогам тендерної документації, а саме:
«В Додатку 5 тендерної документації зазначено: В разі використання учасником інших (еквівалентів) матеріалів та устаткування ніж зазначено в вимогах, учасник повинен забезпечити досягнення рівня показників та характеристик не гірших ніж передбачено проектом (технічним завданням).Учасник повинен у складі тендерної пропозиції у разі використання еквівалентів надати довідку у довільній формі, що технічні характеристики використовуваних матеріалів не гірші (не нижчого рівня) ніж затребувані замовником. Замовник залишає за собою право на стадії аналізу та розгляду тендерної пропозиції учасника перевірити відповідність обсягів, технічних характеристик та доцільності використання вказаних учасником матеріалів. Замовник проводить аналіз на відповідність заявлених учасником використаних матеріалів та устаткування для підготовки тендерної пропозиції, що оформлюється відповідним документом(протоколом, актом тощо). Невідповідність технічних характеристик що передбачені додатком №5 до тендерної документації розглядаються як додаткові ризики та призведе до відхилення тендерної пропозиції.»
В зв’язку з цим, ніхто з Учасників не зможе у складі тендерної пропозиції у разі використання еквівалентів надати довідку у довільній формі, що технічні характеристики використовуваних матеріалів не гірші (не нижчого рівня) ніж затребувані замовником, тому що Замовник не вказав матеріали, які він витребує, тому немає з чим їх порівнювати – вимога яку неможливо виконати. Замовник який залишає за собою право на стадії аналізу та розгляду тендерної пропозиції учасника перевірити відповідність обсягів, технічних характеристик та доцільності використання вказаних учасником матеріалів – не може це зробити, так як він не виставляв вимоги по матеріалах.

Таким чином, жоден Учасник процедури закупівлі не має змоги сформувати об’єктивну цінову пропозицію у зв’язку з ненаданням Замовником повного обсягу інформації у додатку № 5 до тендерної документації (Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі). Тендерна пропозиція жодного учасника не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, буде оскаржена та скасована в порядку, визначеному законодавством.
У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни у додаток № 5 до тендерної документації, доповнивши його інформацією щодо матеріалів та обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 15:22
дякуємо за звернення! Згідно умов тендерної документації кожен учасник повинен ознайомитися з об'єктом і за бажанням з проектною документацією і мати розуміння які матеріали були передбачені проектантом. І відповідно запропонувати свою ціну на матеріали або запропонувати еквівалент з довідкою поясненням. Вимогу відхилити.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-007478-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 24 липня 2020 18:17
Щодо виду договірної ціни
У п. 3 розділу V тендерної документації зазначено, що договірна ціна є динамічною. Разом з тим, у Додатку 5 тендерної документації зазначено, що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою; у п. 3.2 Проекту Договору вказано, що зазначена Договірна ціна є твердою.
У зв'язку з цим, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність інформацію щодо виду договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2020 10:08
Відповідно до протоколу №130

Документи

28 липня 2020 10:08
Протокол №130.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-007478-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Скарга на вимоги тендерної документації
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства та умов тендерної документації пропозиція будь-якого учасника повинна бути відхилена Вами, тому що вона не буде відповідати вимогам тендерної документації, а саме: «В Додатку 5 тендерної документації зазначено: В разі використання учасником інших (еквівалентів) матеріалів та устаткування ніж зазначено в вимогах, учасник повинен забезпечити досягнення рівня показників та характеристик не гірших ніж передбачено проектом (технічним завданням).Учасник повинен у складі тендерної пропозиції у разі використання еквівалентів надати довідку у довільній формі, що технічні характеристики використовуваних матеріалів не гірші (не нижчого рівня) ніж затребувані замовником. Замовник залишає за собою право на стадії аналізу та розгляду тендерної пропозиції учасника перевірити відповідність обсягів, технічних характеристик та доцільності використання вказаних учасником матеріалів. Замовник проводить аналіз на відповідність заявлених учасником використаних матеріалів та устаткування для підготовки тендерної пропозиції, що оформлюється відповідним документом(протоколом, актом тощо). Невідповідність технічних характеристик що передбачені додатком №5 до тендерної документації розглядаються як додаткові ризики та призведе до відхилення тендерної пропозиції.» В зв’язку з цим, ніхто з Учасників не зможе у складі тендерної пропозиції у разі використання еквівалентів надати довідку у довільній формі, що технічні характеристики використовуваних матеріалів не гірші (не нижчого рівня) ніж затребувані замовником, тому що Замовник не вказав матеріали, які він витребує, тому немає з чим їх порівнювати – вимога яку неможливо виконати. Замовник який залишає за собою право на стадії аналізу та розгляду тендерної пропозиції учасника перевірити відповідність обсягів, технічних характеристик та доцільності використання вказаних учасником матеріалів – не може це зробити, так як він не виставляв вимоги по матеріалах. Таким чином, жоден Учасник процедури закупівлі не має змоги сформувати об’єктивну цінову пропозицію у зв’язку з ненаданням Замовником повного обсягу інформації у додатку № 5 до тендерної документації (Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі). Тендерна пропозиція жодного учасника не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, буде оскаржена та скасована в порядку, визначеному законодавством. У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни у додаток № 5 до тендерної документації, доповнивши його інформацією щодо матеріалів та обладнання, які будуть використовуватись у процесі виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000036 ● 3c6f9283b23f4af3a0238ce37ed9dafa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-07-03-007478-a 03.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО ВИСНОВКУ ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2020 № 160 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, а саме закупівлю оголошену замовником та порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-03-007478-а. За результатами проведення Північним офісом Держаудитслужби з 22.09.2020 р. по 13.10.2020 р. моніторингу закупівлі № UA-2020-07-03-007478-a, 16.10.2020 р. було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі з переліком виявлених порушень, а саме: 1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) 2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі 3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24, пункту 8 частини другої статті 21, частини 16 статті 29, порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.) У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо наступне: 1) Відповідно до констатуючої частини висновку Північного офісу Держаудитслужби Переможцем не надано завірених копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів (у разі якщо технічні паспорти не передбачено), чим не виконано умову пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а окремі сторінки паспорту не можуть вважатися реєстраційними документами. Звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції Переможця (ТОВ «І.Б.К. Девелопмент») міститься довідка від 10.08.2020 № 796, у пункті 39 якої зазначено про кран баштовий, який буде використовуватися згідно з договором про надання послуг від 12.08.2020 р. № 010820. Наданий Переможцем файл «1.3. Договора оренди техніки» містить на сторінках 26-28 паспорт баштового крану, в якому зазначено відомості про реєстрацію, виробника, тип, рік виготовлення, призначення, максимальну вантажопідйомність та інші технічні характеристики механізму, які цілком задовільняють Замовника та дозволяють зробити висновок про можливість використання даної техніки під час виконання робіт. Таким чином, у діях Великоолександрівської сільської ради відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). 2) Відповідно до констатуючої частини висновку Північного офісу Держаудитслужби ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, оскільки не надав документального підтвердження кваліфікації інженерно-технічного персоналу (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації) на 4 осіб: Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А., Гапон Л.М., що є порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII. Повідомляємо, що відповідно до п. 2.2 додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен був надати документальне підтвердження кваліфікації спеціалістів, що вказані в довідці про наявність інженерно-технічного персоналу (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації). Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» 08.10.2020 р. було розміщено pdf-файл «Документи про освіту», в якому міститься документальне підтвердження кваліфікації інженерно-технічного персоналу. На підставі роз’яснення керівництва компанії, на підприємстві, згідно внутрішніх документів, до інженерно-технічних працівників (ІТП) належить категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво виробничим процесом, а саме: керівник, головні фахівці, начальники цехів (дільниць, змін, відділень та ін. підрозділів), інженери, техніки, майстри, виконроби та ін. працівники, які здійснюють технічне керівництво виробничим процесом. Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А., Гапон Л.М. не належать за посадами до ІТП, так як згідно своїх посад не можуть мати кваліфікаційні сертифікати технічних спеціалістів, а обліковуються як працівники адміністративного апарату управління. Отже, учасник виконав вимогу тендерної документації, а в діях Великоолександрівської сільської ради відсутні порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі. 3) Щодо встановлення Північним офісом Держаудитслужби порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII, а саме щодо несвоєчасного надання відповіді на вимогу № UA-2020-07-03-007478-a.a2, повідомляємо, що Замовником було надано відповідь вчасно, у формі розміщення нової редакції тендерної документації, затвердженої Протоколом № 130 від 28 липня 2020 року, а також файлів «Перелік змін» та «Перелік змін будівництво школи». Отже, відповідь на вимогу була надана вчасно. Замовником не порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону. 4) Щодо встановлення Північним офісом Держаудитслужби порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, а саме відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, повідомляємо, що оголошення формується автоматично системою, має визначену форму і визначені поля для заповнення. Відповідно до технічних можливостей електронного майданчику, на якому працює Великоолександрівська сільська рада, поле для внесення інформації відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 Закону щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, відсутнє. Замовник з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» інформацію про мову (мови), якою (якими) подаються тендерні пропозиції учасниками, передбачив у тендерній документації на закупівлю робіт «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи. Коригування (Код ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)». Таким чином, Замовником не порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. 5) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, а саме: повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. Звертаємо вашу увагу, що Великоолександрівською сільською радою в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей було зазначено, що виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону. 6) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII. Повідомляємо, що Замовником було надано Учаснику процедури закупівлі можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та розглянуто подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 9 статті 26 Закону. 7) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII у частині невідхилення Замовником тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», як таких, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не виправили виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин. Повідомляємо, що тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону. 8) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Вважаємо таку позицію Північного офісу Держаудитслужби необгрунтованою, адже Замовником допущено до оцінки тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», які відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 32 Закону. Враховуючи викладене вище, усунення порушення, шляхом розірвання укладеного договору підряду від 07 жовтня 2020 року за №271 між Великоолександрівською сільською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «І.Б.К.Девелопмент» не вбачається за можливе, оскільки договір підряду укладений у відповідності з вимогами ст.41 Закону. В свою чергу ст.43 Закону передбачає вичерпний перелік підстав визнання нікчемним договору про закупівлю.

2020-10-22 16:17:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24, пункту 8 частини другої статті 21, частини 16 статті 29, порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-07-03-007478-aa6fec756876e4a5f9c2a28cd824c48b1
Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04363484
Місцезнаходження: 08320, Україна, Київська область обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" Документи
Допущено до аукціону
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 10:14

Публічні документи

23 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:56
Довідки переможця.pdf
23 вересня 2020 17:56
Довідка МВС від 04.09.20.pdf
20 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:38
1..pdf
20 серпня 2020 13:35
3.5. Об'єктні кошториси.PDF
20 серпня 2020 13:35
3.2.Договірна ціна.pdf
20 серпня 2020 13:35
1..pdf
20 серпня 2020 13:35
3.21-3.25. Безпека ПЛЮС..pdf
20 серпня 2020 13:35
3.21-3.25. Сіті Буд.pdf
20 серпня 2020 13:35
Договірна ціна.pdf
20 серпня 2020 13:35
3.5. Об'єктні кошториси.pdf
20 серпня 2020 13:35
_ліцензія Банку.pdf
20 серпня 2020 13:35
_витяг з наказу Мороз.pdf
20 серпня 2020 13:35
_довіреність Мороз.pdf
20 серпня 2020 13:35
Гарантія 20242-1 .pdf
20 серпня 2020 13:34
2.6.Довідка по ст.17.PDF
20 серпня 2020 13:34
2.1. Довідка по ст.17 (ч.1,2).pdf
20 серпня 2020 13:34
3.14. Календарний графік.PDF
20 серпня 2020 13:34
1.8 Форма №1ДФ 2 квартал.PDF
20 серпня 2020 13:34
1.8. Форма №1ДФ 1 квартал.pdf
20 серпня 2020 13:34
5.3.Цінова пропозиція.PDF
20 серпня 2020 13:34
4.3.Протокол №6.pdf
20 серпня 2020 13:34
5.23.Проект договору.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.10.Копія Статуту.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.6.Копія Декларації.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.12.Копія витягу пдв.pdf
20 серпня 2020 13:33
5.5.Копія ліцензії.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.10. Опис до Статуту.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Протокол № 223 уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівлі Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області с. Велика Олександрівка 08 вересня 2020 р. Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області, місце знаходження: 08320 Київська область, Бориспільський район, с.Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11, код ЄДРПОУ: 04363484, в особі уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича (далі – Замовник), враховуючи ст.ст. 4, 11, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу Великоолександрівської сільської ради, що затверджене рішенням Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області від 23 квітня 2020 року №2047-56-VII, під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-007478-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" не надав: - довідка 1 ДФ по працівникам; - копія паспорта директора не містить сторінки з місцем проживання/прописки; - в довідках про працівників та матеріально-технічну базу відсутнє ПІБ та посада того, хто підписує довідку; - не надано документ про освіту по наступним працівникам: Гетманов А.О., Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку 1 ДФ по працівникам; - копія паспорта директора з місцем проживання/прописки; - довідки про працівників та матеріально-технічну базу з ПІБ та посадою того, хто підписує довідку; - документ про освіту по наступним працівникам: Гетманов А.О., Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону щодо Учасника ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-007478-a Уповноважена особа Червоний І.В.

Документи

08 вересня 2020 10:13
Звіт з ЄДР (припинено)
08 вересня 2020 10:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 вересня 2020 15:03
1ДФ.rar
08 вересня 2020 15:03
Паспорт директора.pdf
08 вересня 2020 15:03
Документи про освіту.pdf
20 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:03
Штатний розпис 2020р.pdf
20 серпня 2020 15:03
Статут.pdf
20 серпня 2020 15:03
Паспорт директора.pdf
20 серпня 2020 15:03
Ліцензія Трест БСБ.PDF
20 серпня 2020 15:03
Ліцензія АВК 5.pdf
20 серпня 2020 15:03
ІПН директора.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 13 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 12 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 6 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 5 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
ДЦ.rar
20 серпня 2020 15:03
Трудові працівників.pdf
20 серпня 2020 15:03
Трудові ІТР.pdf
20 серпня 2020 15:03
Документи про освіту.pdf
20 серпня 2020 15:03
Витяги з трудових.pdf
20 серпня 2020 15:03
1016.pdf
20 серпня 2020 15:03
1015.pdf
20 серпня 2020 15:03
1014.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 188 790 770,40
UAH з ПДВ
188 790 770,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" 205 990 000,00
UAH з ПДВ
205 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:56
Довідки переможця.pdf
23 вересня 2020 17:56
Довідка МВС від 04.09.20.pdf
20 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:38
1..pdf
20 серпня 2020 13:35
3.5. Об'єктні кошториси.PDF
20 серпня 2020 13:35
3.2.Договірна ціна.pdf
20 серпня 2020 13:35
1..pdf
20 серпня 2020 13:35
3.21-3.25. Безпека ПЛЮС..pdf
20 серпня 2020 13:35
3.21-3.25. Сіті Буд.pdf
20 серпня 2020 13:35
Договірна ціна.pdf
20 серпня 2020 13:35
3.5. Об'єктні кошториси.pdf
20 серпня 2020 13:35
_ліцензія Банку.pdf
20 серпня 2020 13:35
_витяг з наказу Мороз.pdf
20 серпня 2020 13:35
_довіреність Мороз.pdf
20 серпня 2020 13:35
Гарантія 20242-1 .pdf
20 серпня 2020 13:34
2.6.Довідка по ст.17.PDF
20 серпня 2020 13:34
2.1. Довідка по ст.17 (ч.1,2).pdf
20 серпня 2020 13:34
3.14. Календарний графік.PDF
20 серпня 2020 13:34
1.8 Форма №1ДФ 2 квартал.PDF
20 серпня 2020 13:34
1.8. Форма №1ДФ 1 квартал.pdf
20 серпня 2020 13:34
5.3.Цінова пропозиція.PDF
20 серпня 2020 13:34
4.3.Протокол №6.pdf
20 серпня 2020 13:34
5.23.Проект договору.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.10.Копія Статуту.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.6.Копія Декларації.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.12.Копія витягу пдв.pdf
20 серпня 2020 13:33
5.5.Копія ліцензії.PDF
20 серпня 2020 13:33
5.10. Опис до Статуту.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:03
1ДФ.rar
08 вересня 2020 15:03
Паспорт директора.pdf
08 вересня 2020 15:03
Документи про освіту.pdf
20 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:03
Штатний розпис 2020р.pdf
20 серпня 2020 15:03
Статут.pdf
20 серпня 2020 15:03
Паспорт директора.pdf
20 серпня 2020 15:03
Ліцензія Трест БСБ.PDF
20 серпня 2020 15:03
Ліцензія АВК 5.pdf
20 серпня 2020 15:03
ІПН директора.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 13 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 12 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 6 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
Довідка пункт 5 ст 17.pdf
20 серпня 2020 15:03
ДЦ.rar
20 серпня 2020 15:03
Трудові працівників.pdf
20 серпня 2020 15:03
Трудові ІТР.pdf
20 серпня 2020 15:03
Документи про освіту.pdf
20 серпня 2020 15:03
Витяги з трудових.pdf
20 серпня 2020 15:03
1016.pdf
20 серпня 2020 15:03
1015.pdf
20 серпня 2020 15:03
1014.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 188 790 770,40
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
188 790 770,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 16:06
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 15:57
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 16:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 15:11
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 12:20
Протокол №282.pdf укладений
08 жовтня 2020 12:19
Договір №271.pdf укладений
08 жовтня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): конкретизація фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна преамбули , реквізитів та додатків до Договору
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML