Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of a secondary school of I-III grades for 24 classes (720 students) on Pogrebnyaka Street in the village of Chubynske, Velykooleksandrivska village council, Boryspil district, Kyiv region, with reconstruction of the unfinished outpatient building for the school's educational and production building. Correction
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Вебсайт: | http://vos-rada.gov.ua/page/3/ |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська область обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11 |
Контактна особа: |
Ігор Червоний +380678223604 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | VELYKOOLEKSANDRIVSKA SILSKA RADA |
National ID: | 04363484 |
Contact point: |
Cervonyi Ihor +380678223604 vos.rada@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 15:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 15:16 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 223 684 617,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 118 423,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1100000 UAH |
Publication date: | 03 липня 2020 17:02 |
Enquiries until: | 10 серпня 2020 15:16 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2020 15:16 |
Information
Estimated total value: | 223 684 618 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 118 423 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 14:06 |
технічне завдання.docx | |
12 серпня 2020 14:06 |
ТД будівництво школи від 12.08.2020 р..doc | |
12 серпня 2020 14:06 |
перелік змін від 12.08.2020.docx | |
04 серпня 2020 16:59 |
ТД будівництво школи від 03.08.2020 р. (3).doc | |
03 серпня 2020 17:13 |
перелік змін будівництво школи від 03.08.2020 р..docx | |
03 серпня 2020 17:13 |
Перелік змін 2 технічні якісні характеристики.docx | |
03 серпня 2020 17:13 |
ТД будівництво школи від 03.08.2020 р. (3).doc | |
28 липня 2020 18:37 |
перелік змін будівництво школи.docx | |
28 липня 2020 18:37 |
Перелік змін 2.docx | |
28 липня 2020 18:37 |
ТД будівництво школи нова редакція.doc | |
03 липня 2020 17:02 |
кваліфікаційні критерії.docx | |
03 липня 2020 17:02 |
технічне завдання.docx | |
03 липня 2020 17:02 |
проект договору.docx | |
03 липня 2020 17:02 |
ТД будівництво школи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
«В Додатку 5 тендерної документації зазначено: В разі використання учасником інших (еквівалентів) матеріалів та устаткування ніж зазначено в вимогах, учасник повинен забезпечити досягнення рівня показників та характеристик не гірших ніж передбачено проектом (технічним завданням).Учасник повинен у складі тендерної пропозиції у разі використання еквівалентів надати довідку у довільній формі, що технічні характеристики використовуваних матеріалів не гірші (не нижчого рівня) ніж затребувані замовником. Замовник залишає за собою право на стадії аналізу та розгляду тендерної пропозиції учасника перевірити відповідність обсягів, технічних характеристик та доцільності використання вказаних учасником матеріалів. Замовник проводить аналіз на відповідність заявлених учасником використаних матеріалів та устаткування для підготовки тендерної пропозиції, що оформлюється відповідним документом(протоколом, актом тощо). Невідповідність технічних характеристик що передбачені додатком №5 до тендерної документації розглядаються як додаткові ризики та призведе до відхилення тендерної пропозиції.»
В зв’язку з цим, ніхто з Учасників не зможе у складі тендерної пропозиції у разі використання еквівалентів надати довідку у довільній формі, що технічні характеристики використовуваних матеріалів не гірші (не нижчого рівня) ніж затребувані замовником, тому що Замовник не вказав матеріали, які він витребує, тому немає з чим їх порівнювати – вимога яку неможливо виконати. Замовник який залишає за собою право на стадії аналізу та розгляду тендерної пропозиції учасника перевірити відповідність обсягів, технічних характеристик та доцільності використання вказаних учасником матеріалів – не може це зробити, так як він не виставляв вимоги по матеріалах.
Таким чином, жоден Учасник процедури закупівлі не має змоги сформувати об’єктивну цінову пропозицію у зв’язку з ненаданням Замовником повного обсягу інформації у додатку № 5 до тендерної документації (Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі). Тендерна пропозиція жодного учасника не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, буде оскаржена та скасована в порядку, визначеному законодавством.
У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни у додаток № 5 до тендерної документації, доповнивши його інформацією щодо матеріалів та обладнання.
У зв'язку з цим, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність інформацію щодо виду договірної ціни.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000036 ● 3c6f9283b23f4af3a0238ce37ed9dafa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 09:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-07-03-007478-a 03.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО ВИСНОВКУ ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2020 № 160 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, а саме закупівлю оголошену замовником та порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-03-007478-а. За результатами проведення Північним офісом Держаудитслужби з 22.09.2020 р. по 13.10.2020 р. моніторингу закупівлі № UA-2020-07-03-007478-a, 16.10.2020 р. було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі з переліком виявлених порушень, а саме: 1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) 2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі 3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24, пункту 8 частини другої статті 21, частини 16 статті 29, порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.) У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо наступне: 1) Відповідно до констатуючої частини висновку Північного офісу Держаудитслужби Переможцем не надано завірених копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів (у разі якщо технічні паспорти не передбачено), чим не виконано умову пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а окремі сторінки паспорту не можуть вважатися реєстраційними документами. Звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції Переможця (ТОВ «І.Б.К. Девелопмент») міститься довідка від 10.08.2020 № 796, у пункті 39 якої зазначено про кран баштовий, який буде використовуватися згідно з договором про надання послуг від 12.08.2020 р. № 010820. Наданий Переможцем файл «1.3. Договора оренди техніки» містить на сторінках 26-28 паспорт баштового крану, в якому зазначено відомості про реєстрацію, виробника, тип, рік виготовлення, призначення, максимальну вантажопідйомність та інші технічні характеристики механізму, які цілком задовільняють Замовника та дозволяють зробити висновок про можливість використання даної техніки під час виконання робіт. Таким чином, у діях Великоолександрівської сільської ради відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). 2) Відповідно до констатуючої частини висновку Північного офісу Держаудитслужби ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, оскільки не надав документального підтвердження кваліфікації інженерно-технічного персоналу (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації) на 4 осіб: Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А., Гапон Л.М., що є порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII. Повідомляємо, що відповідно до п. 2.2 додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен був надати документальне підтвердження кваліфікації спеціалістів, що вказані в довідці про наявність інженерно-технічного персоналу (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації). Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» 08.10.2020 р. було розміщено pdf-файл «Документи про освіту», в якому міститься документальне підтвердження кваліфікації інженерно-технічного персоналу. На підставі роз’яснення керівництва компанії, на підприємстві, згідно внутрішніх документів, до інженерно-технічних працівників (ІТП) належить категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво виробничим процесом, а саме: керівник, головні фахівці, начальники цехів (дільниць, змін, відділень та ін. підрозділів), інженери, техніки, майстри, виконроби та ін. працівники, які здійснюють технічне керівництво виробничим процесом. Гетманова О.О., Дудка А.В., Ляшенко О.А., Гапон Л.М. не належать за посадами до ІТП, так як згідно своїх посад не можуть мати кваліфікаційні сертифікати технічних спеціалістів, а обліковуються як працівники адміністративного апарату управління. Отже, учасник виконав вимогу тендерної документації, а в діях Великоолександрівської сільської ради відсутні порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі. 3) Щодо встановлення Північним офісом Держаудитслужби порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII, а саме щодо несвоєчасного надання відповіді на вимогу № UA-2020-07-03-007478-a.a2, повідомляємо, що Замовником було надано відповідь вчасно, у формі розміщення нової редакції тендерної документації, затвердженої Протоколом № 130 від 28 липня 2020 року, а також файлів «Перелік змін» та «Перелік змін будівництво школи». Отже, відповідь на вимогу була надана вчасно. Замовником не порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону. 4) Щодо встановлення Північним офісом Держаудитслужби порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, а саме відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, повідомляємо, що оголошення формується автоматично системою, має визначену форму і визначені поля для заповнення. Відповідно до технічних можливостей електронного майданчику, на якому працює Великоолександрівська сільська рада, поле для внесення інформації відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 Закону щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, відсутнє. Замовник з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» інформацію про мову (мови), якою (якими) подаються тендерні пропозиції учасниками, передбачив у тендерній документації на закупівлю робіт «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи. Коригування (Код ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)». Таким чином, Замовником не порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. 5) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, а саме: повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. Звертаємо вашу увагу, що Великоолександрівською сільською радою в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей було зазначено, що виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону. 6) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII. Повідомляємо, що Замовником було надано Учаснику процедури закупівлі можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та розглянуто подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 9 статті 26 Закону. 7) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII у частині невідхилення Замовником тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», як таких, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не виправили виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин. Повідомляємо, що тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги частини 1 статті 31 Закону. 8) Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Вважаємо таку позицію Північного офісу Держаудитслужби необгрунтованою, адже Замовником допущено до оцінки тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», які відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією. Таким чином, Замовником не порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 32 Закону. Враховуючи викладене вище, усунення порушення, шляхом розірвання укладеного договору підряду від 07 жовтня 2020 року за №271 між Великоолександрівською сільською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «І.Б.К.Девелопмент» не вбачається за можливе, оскільки договір підряду укладений у відповідності з вимогами ст.41 Закону. В свою чергу ст.43 Закону передбачає вичерпний перелік підстав визнання нікчемним договору про закупівлю.
2020-10-22 16:17:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24, пункту 8 частини другої статті 21, частини 16 статті 29, порушенням частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна, Київська область обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 10:14
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
188 790 770,40
UAH з ПДВ
|
188 790 770,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" |
205 990 000,00
UAH з ПДВ
|
205 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Переможець |
188 790 770,40
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 16:06
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 15:57
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:34
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 12:20
|
Протокол №282.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 12:19
|
Договір №271.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | конкретизація фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна преамбули , реквізитів та додатків до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |