Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 – 24320000 – 3 Основні органічні хімічні речовини (CPV) (Лот №1: Антисептичні і дезінфекційні засоби; Лот №2: Передстерилізаційне очищення медичних інструментів та дезінфекція наркозно – дихального обладнання)
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2020-07-03-007409-a 917f5845b04a48a895379d25bf20dbf1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

+380352525806 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
+380352525806
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Мова подання тендерних пропозицій: українська.

Тендерна документація

03 липня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:51
Додаток_1.doc
03 липня 2020 16:51
Додаток_2.doc
03 липня 2020 16:51
Додаток_5.doc
03 липня 2020 16:51
Тендерна_документацiя.doc
03 липня 2020 16:51
Додаток_4.doc
03 липня 2020 16:51
Додаток_3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007409-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3414615487
Дата подання: 29 липня 2020 16:37
Неправомірне відхилення
Корупціонери і хабарники в медичних закладах, чи не боїтеся Ви, що до Вас завітають контролюючі органи, щоб подивитися на той безлад який Ви робите, та притягнути Вас до відповідальності за неекономне розбазарювання державних коштів!!!! Промоніторивши закупівлі Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради ми визначили, що Ваша лікарня протягом останніх 5 років працює з одними і тими ж виробниками і постачальниками і робить все для того щоб відхилити економічно вигідніші пропозиції та акцептувати «Свого» постачальника і отримати заздалегідь обговорений ХАБАР!!!!!!!.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч.1 та ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент»
Пропозиція ФОП Бутенко О.А. була визнана автоматично системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною, але Замовник її відхилив, щоб акцептувати учасника, з яким є у корупційній змові!
Всі запропоновані ФОП Бутенко О.А. дезінфекційні засоби за своїми технічними та якісними характеристиками є не гіршими ніж заявлені в тендерній документації та є зручними у використанні та економними.
Також, згідно з ТД єдиним критерієм оцінки даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг (п. 1 розділу V ТД).
Відповідно до ч.1 статті 5 одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, а пропозиція ФОП Бутенко О.А. є найбільш економічно вигідною (більше ніж на 25%) і тому в цілях економії державних коштів доцільним є прийняття пропозиції саме ФОП Бутенко О.А.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо повернути до розгляду тендерну пропозицію ФОП Бутенко О.А. в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Департаменту ОЗ, Дозорро, Моніторинг, АМКУ, Громадськості для запобігання корупційних дій. Геть корупціонерів !!!!!!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 15:53
Доброго дня, шановний учаснику.
У своїй діяльності Замовник дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 зазначеного закону.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). – власне тендерна документація містить зазначені вимоги, що містяться в Додатку №2 до Тендерної документації.
Відповідно до ч.1 та ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Доводимо до Вашого відома, що в Додатку №2 зазначено: У разі, якщо у технічній специфікації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент".
Ви стверджуєте, що всі запропоновані ФОП Бутенко О.А. дезінфекційні засоби за своїми технічними та якісними характеристиками є не гіршими ніж заявлені в тендерній документації та є зручними у використанні та економними, проте у супереч своїм словам в складі тендерної пропозиції надаєете порівняльну таблицю яка скопійована з технічної специфікації (Додатку №2) (місцями навіть не змінивши назву виробу який пропонуєте), яка суперечить іншим документам (копіям документів, що засвідчують якість товару) в складі Вашої пропозиції. Таким чином Ви вводите в оману тендерний комітет стосовно якості запропонованого товару. Та надаєте недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції, що має значення при здійсненні кваліфікації.
Замовник, діючи у відповідності до п.1.ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ФОП Бутенко О.А

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: Антисептичні і дезінфекційні засоби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 572 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 860,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 липня 2020 14:01
Закінчення: 20 липня 2020 14:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 measures.name.symbol
Лот №1: Антисептичні і дезінфекційні засоби
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1, аптечний склад
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 398 875,00
UAH з ПДВ
398 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМЛАК СТЕРІЛОКС УКРАЇНА" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" 567 030,00
UAH з ПДВ
567 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фартунат" 571 850,00
UAH з ПДВ
571 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:38
Електронний підпис
14 липня 2020 13:13
Електронний підпис
14 липня 2020 13:04
проект договору лот 1.pdf
14 липня 2020 13:04
СТ 17.pdf
14 липня 2020 13:04
Кваліфікація.pdf
14 липня 2020 13:04
Довідки.pdf

Публічні документи

05 липня 2020 12:31
4. Amlak - Test Report_ukr.docx
05 липня 2020 12:31
03.jpg
05 липня 2020 12:31
01.jpg
05 липня 2020 12:31
Витяг.docx
05 липня 2020 12:31
Скан_Заява MSL.pdf
05 липня 2020 12:31
GMP.pdf(2).pdf
05 липня 2020 12:31
ISO.pdf(1).pdf
05 липня 2020 12:31
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:02
Електронний підпис
16 липня 2020 10:16
Електронний підпис
16 липня 2020 10:15
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
16 липня 2020 10:15
СТАТУТ.pdf
16 липня 2020 10:15
СТАТТЯ 17 .PDF
16 липня 2020 10:15
СЕРВЕТКИ НОР-ЕКСПРЕС.pdf
16 липня 2020 10:15
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
16 липня 2020 10:15
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.PDF
16 липня 2020 10:15
ВИТЯГ ЄДР.PDF
16 липня 2020 10:15
ВИТЯГ ЄДИНИЙ ПОДАТОК.pdf
16 липня 2020 10:15
ВЕРНЕДОР.PDF
16 липня 2020 10:15
ВЕРНЕДОР ПЛЮС.PDF

Публічні документи

17 липня 2020 14:43
Електронний підпис
17 липня 2020 14:41
ЕконормDEZ Актив.pdf
17 липня 2020 14:41
Цінова пропозиція.PDF
17 липня 2020 14:41
Стаття 17.PDF
17 липня 2020 14:41
Сертифікати якості.PDF
17 липня 2020 14:41
Порівняльна таблиця.PDF
17 липня 2020 14:41
Модельний статут.pdf
17 липня 2020 14:41
Кваліфікація.PDF
17 липня 2020 14:41
ЕконормDEZ Протект.pdf
17 липня 2020 14:41
Еконорм Серветка.PDF
17 липня 2020 14:41
Додаток 5.PDF
17 липня 2020 14:41
Гарантійні листи.PDF
17 липня 2020 14:41
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "АМЛАК СТЕРІЛОКС УКРАЇНА"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

ТОВ "Фартунат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#3414615487
Відхилено 398 875,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 17:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 19:21
ТОВ "АМЛАК СТЕРІЛОКС УКРАЇНА"
#43593857
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 17:23
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Переможець 567 030,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:56

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);» відповідно до додатку №1 до Тендерної документації : 3.1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Наданий в складі тендерної пропозиції договір не є аналогічним за кодом національного класифікатора ДК 021:2015 предмету закупівлі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

27 липня 2020 17:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
567 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:48
Додаткова угода №3 договір №289.PDF зміни до договору
27 січня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 10:21
Додаткова угода №2 договір №289.PDF зміни до договору
13 січня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:20
Додаткова угода №1 договір №289.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 15:08
Договір №289 від 11.08.2020р. (антисептичні).PDF укладений
11 серпня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: №289 від 11.08.2020р.,ДУ №1 від 29.12.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: №289 від 11.08.2020р.,ДУ №2 від 13.01.2021р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: №289 від 11.08.2020р.,ДУ №3 від 27.01.2021р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 680 436,00
UAH