Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Немирівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 - ліцей" Немирівської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 23055972 |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Гімназійна, 27 |
Контактна особа: |
Сімон Наталія Яківна +380433122628 nvk2nemyriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 16:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 16:55 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 12:37 |
Перелік змін до ТД.docx | |
17 липня 2020 12:37 |
додаток 5.pdf | |
17 липня 2020 12:37 |
Додаток 4.pdf | |
17 липня 2020 12:37 |
додаток 1.pdf | |
17 липня 2020 12:37 |
Тендерна документація.pdf | |
17 липня 2020 12:37 |
додаток 2.pdf | |
03 липня 2020 16:51 |
додаток 6.pdf | |
03 липня 2020 16:51 |
додаток 3.pdf |
17 липня 2020 12:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 12:37 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
17 липня 2020 12:37 |
додаток 5.pdf
|
|||
17 липня 2020 12:37 |
Додаток 4.pdf
|
|||
17 липня 2020 12:37 |
додаток 1.pdf
|
|||
17 липня 2020 12:37 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
17 липня 2020 12:37 |
додаток 2.pdf
|
|||
03 липня 2020 16:51 |
додаток 6.pdf
|
|||
03 липня 2020 16:51 |
додаток 3.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000023 ● 5986453e8f9c45e383c28e43710db5be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 14:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-07-03-007399-a 03.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник повідомляє, що закупівля не відбулась, у зв'язку з поданням менше двох тендерних пропозицій. Усі порушення будудуть виправлені та враховані на майутнє.
2020-08-06 08:54:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)