Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
1 009 678,00 UAH
UA-2020-07-03-007322-a 23fc2cfd0bb34a96ab1d00a16295c3ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:18
Очікувана вартість: 1 009 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 048,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплекс «Лінгафонний кабінет №1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплекс «CyberMIX ITlab для КЗО "ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ" ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 06 липня 2020 21:27
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:39
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Учасник здійснює вантажно-розвантажувальні послуги та послуги монтажу і пуско-наладки обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 1 008 000,00
UAH з ПДВ
1 008 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 009 350,00
UAH з ПДВ
1 009 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:57
Електронний підпис
30 липня 2020 16:00
Електронний підпис
30 липня 2020 15:59
Електронний підпис
24 липня 2020 20:23
Електронний підпис
24 липня 2020 11:39
Електронний підпис
24 липня 2020 11:38
ЕБГ.pdf
23 липня 2020 18:21
Електронний підпис
23 липня 2020 18:21
довідки .pdf
23 липня 2020 13:12
реєстр.pdf
23 липня 2020 13:12
довідки.pdf
23 липня 2020 13:12
7 Витяг від 16.07.2020.pdf
23 липня 2020 13:11
28 довідка до ст17.pdf
23 липня 2020 13:11
23 проект договору.pdf
23 липня 2020 13:11
22 Паспорт Жукова.pdf
23 липня 2020 13:11
21 ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
23 липня 2020 13:11
19 ІПН Жукова цв.pdf
23 липня 2020 13:11
01 специфікація.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 19:21
цінова.pdf
24 липня 2020 19:21
єдинсвід Базілєєв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 1 008 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 15:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Вимагаємо усунути невідповідності в документах: 1. У документі Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначити контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника. (вимога розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) 2. У документі Довідка про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію зазначити особу, відповідальну за постачання товару (згідно предмета даної закупівлі). (вимога розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) 3. У документі Довідка про аналогічні договори у колонці Обсяг закупівель, грн зазначити суму у відповідності до аналогічного договору. (вимога розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
1 008 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 13:54
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 13:43
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:33
Договір 13 08-06.pdf укладений
13 серпня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 13/08-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/08-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 005 222,00
UAH (в тому числі ПДВ 167 537,00 UAH)