Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція існуючого РП 35 кВ ПС 330/220/150/35/6 кВ «Каховська» за адресою місто Нова Каховка, вул. Електромашинобудівників, 2, Херсонської області» 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
3 929 241,00 UAH
UA-2020-07-03-007314-a 72275a56dbba4ae9ac18f419ce450239
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віталій Михайлович

+380 (44) 249-1996 MELNYK.VM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мельник Віталій Михайлович
+380 (44) 249-1996
MELNYK.VM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:41
Очікувана вартість: 3 929 241,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 292,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19646 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція існуючого РП 35 кВ ПС 330/220/150/35/6 кВ «Каховська» за адресою місто Нова Каховка, вул. Електромашинобудівників, 2, Херсонської області» 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, Електромашинобудівників, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 20 % від загальної вартості робіт та устаткування протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Замовник здійснює оплату протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами двох примірників відповідних актів Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:40
01 095432 ТД_РП 35 ПС Коховська.doc
03 липня 2020 16:40
Титулка 01 095432.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-08-000005 ● 3b89114f99914a7380fd595bb4b5f644
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.10.2020 №69

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В. о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.10.2020 №69

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-03-007314-а 03.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-19 11:05:32

Запит замовнику про надання пояснення

Дата: 19.10.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція існуючого РП 35 кВ ПС 330/220/150/35/6 кВ «Каховська» за адресою місто Нова Каховка, вул. Електромашинобудівників, 2, Херсонської області» 45454000-4 Реконструкція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-007314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в укладеному Договорі від 27 серпня 2020 року № 01-095432-20 відсутня інформація, передбачена пунктами 2.2.3, 3.3, 5.3, 5.3.1, 5.3.2, 5.3.3, 5.3.4, 5.3.5, 5.3.6, 5.3.7, 5.3.8, 5.3.9, 5.3.10, 5.3.11, 5.3.12, 5.3.13 Проекту договору, тоді як умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-20 16:00:17

Пояснення на запит замовнику (UA-M-2020-10-08-000005)

Вимогою Тендерної документації (далі -ТД), а саме абзацом третім Розділу І Вимоги до проєктних робіт Додатку 3 встановлено «Учаснику, який пропонує устаткування (обладнання), яке є еквівалентним передбаченому даним проєктом, необхідно у своїй пропозиції передбачити кошти на коригування проєкту та отримання позитивного експертного звіту у спеціалізованій державній експертній організації в межах очікуваної вартості пропозиції. Після погодження із Замовником скоригованої проектної документації переможець торгів (Підрядник) повинен отримати позитивний експертний звіт у експертній організації, що відповідає критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204. І тд…» Переможець торгів (Учасником) ТОВ "Електросервіс-Південь" (ЄДРПУО 32020756) в складі пропозиції надав Довідку файл «Техническая часть.zip - 24 Корректировка проекта.pdf» №017 від 17.07.2020 р. в якій зазначено, що відсутня необхідність у коригуванні проекту. Відтак у разі необхідності коригування проектної документації до учасника застосовувалися б вимоги ТД пунктів - 1.2.,2.3.2.,2.4. Розділу І Додатка 2, де зазначається «у разі необхідності коригування проекту». Додатком 4 до ТД «Проект договору» в примітці зазначено, а саме: • в п. 2.2.3. в примітці зазначено – «(умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника.) Однак дана умова не включається в Договір, якщо Підрядник не виконує коригування проектної документації).», що зазначено в пропозиції ; • в п. 3.3. акту про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013); (умова про підписання акту про належно виконані проектні роботи включається у Договір у разі коригування проектної документації Замовника): • 5.3. (5.3.1.-5.3.13) Пункти включаються Якщо Підрядник буде здійснювати коригування наданої Замовником проектної документації, до Договору включаються такі умови: Відповідно до вищевикладеного, пункти проекту договору, що стосуються коригування проекту не були включені в зміст підписаного договору з переможцем торгів ТОВ "Електросервіс-Південь" (ЄДРПУО 32020756) від 27 серпня 2020 року № 01-095432-20, так як пропозиції учасника не містила зазначений вид робіт (коригування проекту), про що свідчить вищевказана довідка та вартість пропозиції. Відтак відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-10-20 08:09:54

Пояснення на запит замовнику (UA-M-2020-10-08-000005)

Вимогою Тендерної документації (далі -ТД), а саме абзацом третім Розділу І Вимоги до проєктних робіт Додатку 3 встановлено «Учаснику, який пропонує устаткування (обладнання), яке є еквівалентним передбаченому даним проєктом, необхідно у своїй пропозиції передбачити кошти на коригування проєкту та отримання позитивного експертного звіту у спеціалізованій державній експертній організації в межах очікуваної вартості пропозиції. Після погодження із Замовником скоригованої проектної документації переможець торгів (Підрядник) повинен отримати позитивний експертний звіт у експертній організації, що відповідає критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204. І тд…»
Переможець торгів (Учасником) ТОВ "Електросервіс-Південь" (ЄДРПУО 32020756) в складі пропозиції надав Довідку файл «Техническая часть.zip - 24 Корректировка проекта.pdf» №017 від 17.07.2020 р. в якій зазначено, що відсутня необхідність у коригуванні проекту.
Відтак у разі необхідності коригування проектної документації до учасника застосовувалися б вимоги ТД пунктів - 1.2.,2.3.2.,2.4. Розділу І Додатка 2, де зазначається «у разі необхідності коригування проекту».

Додатком 4 до ТД «Проект договору» в примітці зазначено, а саме:
• в п. 2.2.3. в примітці зазначено – «(умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника.)
Однак дана умова не включається в Договір, якщо Підрядник не виконує коригування проектної документації).», що зазначено в пропозиції ;
• в п. 3.3. акту про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013); (умова про підписання акту про належно виконані проектні роботи включається у Договір у разі коригування проектної документації Замовника):
• 5.3. (5.3.1.-5.3.13) Пункти включаються Якщо Підрядник буде здійснювати коригування наданої Замовником проектної документації, до Договору включаються такі умови:

Відповідно до вищевикладеного, пункти проекту договору, що стосуються коригування проекту не були включені в зміст підписаного договору з переможцем торгів ТОВ "Електросервіс-Південь" (ЄДРПУО 32020756) від 27 серпня 2020 року № 01-095432-20, так як пропозиції учасника не містила зазначений вид робіт (коригування проекту), про що свідчить вищевказана довідка та вартість пропозиції. Відтак відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" 3 545 206,95
UAH
3 449 900,00
UAH
Документи
ТОВ "ДЖАЙТ" 3 929 241,00
UAH
3 450 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Електросервіс-Південь" 3 732 778,95
UAH
3 502 732,00
UAH
Документи
ТОВ "БЛОК МАЙСТЕР УКРАЇНА" 3 602 189,90
UAH
3 503 914,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-СПМ+" 3 739 394,56
UAH
3 739 394,56
UAH
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 18:18
Електронний підпис
20 липня 2020 11:53
Електронний підпис
20 липня 2020 11:39
Персонал.rar
20 липня 2020 11:39
Кошторис.rar
20 липня 2020 11:39
Банківська гарантія.rar
20 липня 2020 11:39
6-Статут 2020.pdf
20 липня 2020 11:39
5-Виписка ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 11:39
4-Витяг з ПДВ.pdf
20 липня 2020 11:39
27- Договірна ціна.pdf
20 липня 2020 11:39
24-Додаток 3.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 10:48
Електронний підпис
20 липня 2020 10:46
Garantiya_19 646.pdf.p7s

Публічні документи

13 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:08
Тендерное предложение.pdf
13 серпня 2020 10:08
Пакет победителя.zip
06 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:03
9 Договор смета ч3.pdf
06 серпня 2020 11:03
9 Договор смета ч2.pdf
06 серпня 2020 11:03
9 Договор смета ч1.pdf
17 липня 2020 18:27
Електронний підпис
17 липня 2020 18:26
Техническая часть.zip
17 липня 2020 18:26
Обеспечение.zip

Публічні документи

20 липня 2020 11:42
Електронний підпис

Публічні документи

20 липня 2020 09:52
Електронний підпис
20 липня 2020 09:52
Кошторис Каховка.zip
20 липня 2020 09:52
18_Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ДЖАЙТ"

ТОВ "Електросервіс-Південь"

ТОВ "БЛОК МАЙСТЕР УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-СПМ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ"
#38114069
Відхилено 3 449 900,00
UAH
28 липня 2020 14:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 13:41
ТОВ "ДЖАЙТ"
#42555035
Відхилено 3 450 000,00
UAH
03 серпня 2020 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 17:09
ТОВ "Електросервіс-Південь"
#32020756
Переможець 3 502 732,00
UAH
07 серпня 2020 10:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 10:21

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником на вимогу п. 2.3. Додатку 2 Тендерної документації не надано копії документів, а саме: - відповідно до п.п. 2.3.1. Додатку 2 Тендерної документації - Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), підтверджуючі виконання аналогічних договорів, наданих відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу цього Додатку та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. - відповідно до 2.3.2. Додатку 2 Тендерної документації - У разі необхідності коригування проекту: Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) на виконані проектні роботи (на завершені/введені в експлуатацію об'єкти, із зазначенням об'єкта) або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, підтверджуючий(і) виконання аналогічного(их) договору(ів), наданого(их) згідно пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: 1. Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), підтверджуючі виконання аналогічних договорів, наданих відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу цього Додатку та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. 2. У разі необхідності коригування проекту: Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) на виконані проектні роботи (на завершені/введені в експлуатацію об'єкти, із зазначенням об'єкта) або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, підтверджуючий(і) виконання аналогічного(их) договору(ів), наданого(их) згідно пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку.

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником на вимогу п. 1.1. Додатку 2 Тендерної документації у підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано документи (довідку за Формою №1, дипломи про освіту, накази про призначення працівників). З наданих документів неможливо перевірити наявності у головного інженера Калініченка С.В. загального досвід роботи у галузі енергетики та/або промисловості на керівних посадах ≥ 3 років, та досвід роботи у галузі енергетики на даній посаді ≥ 1 рік. З наданої копії наказу про переведення на іншу роботу від 04.06.2020 вбачається, що Калініченка С.В. призначено на посаду головного інженера 04.06.2020. Перед цим він займав посаду – виконавець робіт з 01.10.2019 по 04.06.2020. 2. Учасником на вимогу п. 1.3. Додатку 2 Тендерної документації надано довідку про залучення субпідрядників (згідно Формою №3), згідно якої учасник залучає 3 субпідрядників, але не надано: - копій листів-згоди від субпідрядних організацій, що залучається, або копій Договору субпідряду (Договору наміру) - відповідних копій ліцензій (дозволу) субпідрядної організації на виконання робіт, визначених в Листі –згоді, Договорі субпідряду (Договорі наміру). Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: - трудову книжку Калініченка С.В. або наказ (витяг з наказу) по підприємству, що підтверджує наявності досвід вимогам зазначених у тендерній документації; - копія листа-згоди від субпідрядної організації, що залучається, завіреного підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання), або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника (у разі її застосування/використання); - копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на виконання робіт, визначених в Листі –згоді, Договорі субпідряду (Договорі наміру), завірену печаткою Учасника (у разі її застосування/використання).

Документи

03 серпня 2020 15:35
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником на вимогу п. 2.2. Додатку 2 Тендерної документації у підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, надано договір від 16.12.2019 № 02/126 та договірну ціну, але не надано локальних кошторисів. Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, Учаснику необхідно надати Договір(и) або витяг(и) з договору(ів) (з додатками, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю). Достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: - копії локальних кошторисів до договірної ціни Договору від 16.12.2019 № 02/126 Роботи з реконструкції ПС 150/35/10 кВ «Снігурівка», з метою приєднання СЕС 47 МВт ТОВ «Інгулець Енерго-2» до мереж АТ «Миколаївобленерго».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Електросервіс-Південь"
#32020756
3 502 732,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 11:42
ДУ 4 від 30.06.21 до дог. 01-095432-21 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 20:06
ДУ №3 від 29.04.2021 до дог 01-095432-20 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2021 20:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:25
ДУ №2 від 28.12.2020 до дог 01-095432-20 ТОВ Електросервіс Південь (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:14
ДУ 1 від 29.10.20 до дог № 01-095432-20.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:51
Дог. 01-095432-20 від 27.08.20 ТОВ Електросервіс-Південь.pdf укладений
28 серпня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Dраховуючи лист Підрядника від 01.10.2020 № 688, діючи відповідно до умов Договору від 27.08.2020 № 01-095432-20 (далі – Договір) та пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із зміною трансформатору струму ТОЛ-35 кВ, виробництва Російської Федерації, на ТС типу STSM 38, виробництва Сербії (даний тип ТС передбачено проектною документацією як аналог) з метою зменшення залежності від впливу товарів російського походження на стратегічну енергетичну галузь України та покращення якості предмета закупівлі без збільшення ціни договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-095432-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист Підрядника від 08.12.2020 № 774, діючи відповідно до умов Договору від 27.08.2020 № 01-095432-20 (далі – Договір) та пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю сертифікату, який засвідчує відповідність закінченого будівництва об’єкта, та дозволу на виконання будівельних робіт (обов’язок Замовника відповідно до п.1.1 Договору), Сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-095432-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист Підрядника від 15.04.2021 № 142 та перезатвердження робочого проэкту (Наказ НЕК «УКРЕНЕРГО» від 08.04.2021 № 186) на підставі експертного звіту ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 06.04.2021 № 210323-1/А, діючи відповідно до умов Договору від 27.08.2020 № 01-095432-20 (далі – Договір) та пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з не настанням умови передбаченої пунктом 16.2. Договору, Сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-095432-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю приведення договірної ціни у відповідність до відкоригованого проєкту, що призвело до зменшення обсягів закупівлі (експертний звіт від 06.04.2021 № 210323-1/А ТОВ «Перша Будівельна експертиза», наказ НЕК «Укренерго» від 08.04.2021 № 186 про затвердження проєкту), та у зв’язку з подовженням терміну виконання робіт, діючи відповідно до умов Договору від 27.08.2020 № 01-095432-20 (далі – Договір), пунктів 1 та 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 01-095432-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 3 476 489,34
UAH