Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивне обладнання для класів
Очікувана вартість
445 938,00 UAH
UA-2020-07-03-007244-a a2235e4a8b52407b8e8436d72d7df557
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Володимирович Яхнієнко

+380668604288 miloverada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Милівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04401291
Місцезнаходження: 74351, Україна , Херсонська обл., с. Милове, вул. Бериславська, 36
Контактна особа: Олег Володимирович Яхнієнко
+380668604288
miloverada@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:22
Очікувана вартість: 445 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 229,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивне обладнання для кабінету інформатики Милівського ЗПСЗО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74351, Україна, Херсонська область, с. Милове, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплект
Інтерактивне обладнання для кабінету фізики Милівського ЗПСЗО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74351, Україна, Херсонська область, с. Милове, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплект
Інтерактивне обладнання для кабінету математики Качкарівського ЗПСЗО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74350, Україна, Херсонська область, с. Качкарівка, вул. Миру, 83 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:37
ТД_інтерактивне обладнання_2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 06 липня 2020 21:39
Дата відповіді: 09 липня 2020 18:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що Додатком 4 до Документації передбачено поставку товару, занесення до приміщень, монтаж, встановлення, підключення, навчання, а також введення в експлуатацію обладнання за рахунок Постачальника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007244-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 06 липня 2020 14:24
Формат тендерної документації
Шановний замовник, прохання подавати тендерну документацію в форматі doc. Подання документів в форматі pdf унеможливлює заповнення тендерної пропозиції та договору, згідно ваших шаблонів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 18:22
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, тендерна документація оприлюднена у форматі PDF з можливістю копіювання. Таким чином, жодні права учасників не порушені. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-007244-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 08 липня 2020 11:49
Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі.
Шановний Замовник!
1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно короткофокусний проектор Epson EB-535W та Багатофункціональний пристрій з дуплексомторговоъ марки Epson.Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
"Для підтвердження легального походження запропонованого товару (інтерактивну дошку, проектор, персональний комп’ютер, ноутбук, портативний комп’ютер, документ-камеру, БФП, планшет), Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданийУчаснику. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі."
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.

Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Антимонопольного комітету України;
- Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України;
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України);
- Національного антикорупційного бюро України;
- Державного бюро розслідувань;
- Національної поліції України.

Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, UA-2020-07-03-007244-a, та інших закупівельМилівської сільської ради, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 08:58
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Додатком 4 до Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема чітко визначені технічні характеристики предмета закупівлі. Приміткою до Додатку 4 передбачено, що в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент).
Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені документацією, не є дискримінаційними, так як кожен Учасник має право запропонувати обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими.
Окрім того, Вами не зазначено, які б технічні характеристики предмета закупівлі могли б бути запропоновані Вами як потенційним учасником та щодо яких саме параметрів Ви пропонуєте внести зміни.
Додатком 4 до Документації передбачено, що для підтвердження легального походження запропонованого товару (інтерактивну дошку, проектор, персональний комп’ютер, ноутбук, портативний комп’ютер, документ-камеру, БФП, планшет), Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Дана вимога не є дискримінаційною, а спрямована виключно на забезпечення Замовника оригінальним товаром легального походження.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 430 800,00
UAH з ПДВ
430 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович 436 900,00
UAH з ПДВ
432 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:37
Довідка.pdf.p7s
31 липня 2020 10:37
Довідка.pdf
31 липня 2020 10:37
Dovidka_20203337490220748106.pdf.p7s
31 липня 2020 10:37
Dovidka_20203337490220748106.pdf
17 липня 2020 17:56
Електронний підпис
17 липня 2020 17:54
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 липня 2020 22:58
Електронний підпис
19 липня 2020 22:54
свідоц.zip
19 липня 2020 22:54
транспорт засіб.pdf
19 липня 2020 22:54
товар 2020.pdf
19 липня 2020 22:54
Проект договору.pdf
19 липня 2020 22:54
постач обладнання.pdf
19 липня 2020 22:54
окремі вимоги.pdf
19 липня 2020 22:54
Легальність.pdf
19 липня 2020 22:54
Доручення підпис.pdf
19 липня 2020 22:54
Інформ Довідка.pdf
19 липня 2020 22:54
Документ архів.pdf
19 липня 2020 22:54
Довідка субпідряд.pdf
19 липня 2020 22:54
Досвід дог 32320000-2 234.pdf
19 липня 2020 22:54
Довідка ст.17.pdf
19 липня 2020 22:54
Мат-тех база.pdf
19 липня 2020 22:54
Фахівці.pdf
19 липня 2020 22:54
Аналогічний договір.pdf
19 липня 2020 22:54
Порівняльна таблиця.pdf
19 липня 2020 22:54
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Конфіденційні документи

19 липня 2020 22:54
Паспорт Лисюк завірений.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Це документи паспорт та індентифікаційний номер, що містять персональні дані,

19 липня 2020 22:54
Лисюк МВ ндентифкацйний.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Це документи паспорт та індентифікаційний номер, що містять персональні дані,

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Фізична особа-підприємець Лисюк Маским Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 430 800,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 21:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 21:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
430 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:08
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 23:10
договір 86.pdf укладений
12 серпня 2020 23:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 430 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 800,00 UAH)