Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги провайдерів (м. Київ, вул. Євгена Сверстюка,15)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-07-03-007155-a 20292362282743079f0f6d68860e39d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діляра Лінасівна

+380985799719 mtz_probation@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 41847154
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
Контактна особа: Діляра Лінасівна
+380985799719
mtz_probation@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:46
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється актом наданих послуг, який підписується повноважними представниками Сторін протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання послуг. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:20
ТД послуги провайдерів 2020 (м. Київ, вул. Є. Сверстюка).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРКОМ" 9 000,00
UAH з ПДВ
8 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ" 11 640,00
UAH з ПДВ
8 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:12
Електронний підпис
17 липня 2020 15:54
Електронний підпис
17 липня 2020 12:11
Відгук Водоканал-2020.pdf
17 липня 2020 12:11
Витяг з ЄДР_від 13.07.20.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 10:42
Електронний підпис
16 липня 2020 10:39
УМК довідка з банку.pdf
16 липня 2020 10:39
Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 10:39
Статут_2020.pdf
16 липня 2020 10:39
ст. 17 ЗУ.pdf
16 липня 2020 10:39
ст. 17 ЗУ ч.2..pdf
16 липня 2020 10:39
Проект Договору.pdf
16 липня 2020 10:39
Право підпису.pdf
16 липня 2020 10:39
Опис.pdf
16 липня 2020 10:39
Довідка про санкції.pdf
16 липня 2020 10:39
Довідка про печатку.pdf
16 липня 2020 10:39
Відгук-лист.pdf
16 липня 2020 10:39
Довідка ОТП-банк.pdf
16 липня 2020 10:39
Довідка МТБ.pdf
16 липня 2020 10:39
Довідка код доступу.pdf
16 липня 2020 10:39
Гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 10:39
Виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2020 10:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРКОМ"

ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРКОМ"
#22891175
Переможець 8 640,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:18

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 15 Додатку №2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник має надати лист в довільній формі в якому зазначається інформація про перелік наявного технологічного обладнання для виконання замовлення із зазначенням його типу, класу і марки, юридичні підстави залучення для виконання договору. Учасник надав довідку про наявне обладнання, устаткування, матеріальну-технічну базу станом на 01.06.2020 р. від 15.07.2020.р. № 42 в якій зазначалася інформація, відповідно до вищевказаного пункту додатку тендерної документації. Проте на сканованій копії підпис директора та головного бухгалтера і печатка ТОВ «УКРКОМ» мають вигляд окремо відсканованого сегменту документа. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно додати до своєї тендерної пропозиції скановану копію цільного, належно оформленого документу.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРКОМ"
#22891175
8 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 15:29
Ду №4 від 25.02.2021 р. до дог. 216К ТОВ УКРКОМ.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 15:20
Ду № 3 від 25.02.2021 р. до дог. 216К ТОВ УКРКОМ.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:53
ду №1 від 24.12.2020 до дог від 07.08.2020 № 2370_І_216К_Сверстюка.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:46
ДУ№1 від 23.09.20 до Дог.№2370-1_216К від 07.08.2020.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:07
Дог. №2370-І_216К від 07.08.2020.pdf укладений
07 серпня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 2370-І/216К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 2370-І/216К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 2370-І/216К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю, на початок 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості Договору.
Номер договору про закупівлю: 2370-І/216К
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 033,55
UAH (в тому числі ПДВ 1 672,26 UAH)