Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Set hygienic for JI, overlays hygienic, towels for hands, toilet paper 2 layered, toilet paper ordinary
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Співак Вячеслав Валерійович +38 (044) 309-75-09 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Spivak Vyacheslav Valerievich +38 (044) 309-75-09 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 5 137 749,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 154128 UAH |
Publication date: | 03 липня 2020 16:21 |
Enquiries until: | 25 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 31 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 137 750 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 51 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 04.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 16:18 |
ADVERTISEMENT.docx | |
03 липня 2020 16:18 |
Договір.doc | |
03 липня 2020 16:18 |
Оголошенння.doc | |
03 липня 2020 16:18 |
ТД_362-20_Набір гігієнічний для СВ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД передбачено ,що розмір листа повинен бути не менше розмірів в технічних вимогах додатку А.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-08-000006 ● 296da4d3907643a49bd0a17371f3d8e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2020 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2020 №69
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В. о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.10.2020 №69
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-03-007129-а 03.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
аргументовані заперечення до висновку та інформацію, що свідчать про вжиття таких заходів, а саме: щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 6 «Проект договору про закупівлю №_____» до ТД Замовником не зазначено обов’язковий порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону». Надаємо аргументовані заперечення до висновку викладених у висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: П. 8 ч. 2 ст. 22 Закону ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено «У тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». На дану вимогу тендерна документація чітко містить інформацію в розділі ІV. «Проект договору про закупівлю та забезпечення виконання договору про закупівлю» п. 1 пп. 1.1 «1.1. Проект договору про закупівлю та порядок змін його умов наведено в Додатку №6 ТД. Також тендерна документація містить проект договору про закупівлю (додаток 6-ТД) в якому відповідно ч.3 ст. 22 та ч. 5 ст. 41 наявні пункти про порядок змін його умов, зокрема такі як п. 14.8 та п. 14.11, а саме: «14.8. Будь-які зміни та доповнення до цього Договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, оформлюються додатковою угодою до Договору, підписуються повноважними представниками Сторін та скріплюються відбитками їх печаток, якщо інше не встановлене Договором або законом. Зміни і доповнення до Договору є його невід’ємною частиною та набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору. 14.11. Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі.» Крім зазначеного тендерна документація містить і п. 8 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» - «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно ст. 24 Закону» з якому чітко зазначено порядок змін його умов в розумінні проекту договору про закупівлю, адже додатку 6 «Проект договору про закупівлю» це невід’ємна частина тендерної документації в зв’язку з чим зміни до нього вносяться в порядку ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зважаючи на викладене тендерна документація містить відомості та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов у повній відповідності до п. 8 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим порушення відсутні. Додатково повідомляємо, та дякуємо ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ за проведену роботу в умовах складних часів для нашої країни, зокрема у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) в Україні. Філія "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АТ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" розуміє важливість та відповідальність неухильного дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та сприянню добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівному ставленню до них, зокрема шляхом зазначення в тендерній документації положень які будуть розумітися всіма суб’єктами в публічних закупівлях однаково. З огляду на це філія "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АТ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в майбутньому доповнить п. 8 розділу І тендерної документації наступним реченням: «Звернення щодо змін до проекту договору про закупівлю та порядок змін до умов проекту договору про закупівлю відповідно ст. 24 Закону». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
2020-10-21 14:56:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2020-10-22 08:05:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ЛАЙТ ТОРГ ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АСОР ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛАЙТ ТОРГ ГРУП #42519615 |
Переможець |
5 133 810,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 12:51
|
Звіт про виконання 20506 (Паперова).docx | укладений |
09 березня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2020 12:18
|
УЗ_ЦЛ_20506_Ю_20506_ДУ-1.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 12:18
|
повідомлення про внесення змін 20506.docx | зміни до договору |
06 листопада 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 14:02
|
Договір УЗ_ЦЛ_20506_Ю.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункт 5 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункт 6.2. та Додаток №1 до Договору викласти у новій редакції. 13. Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20506/Ю/ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін: 5 120 070,00 грн. з ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-20506/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-20506/Ю/Д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |