Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

реконструкція системи водопостачання с. Грушуватка П'ятихатського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
4 352 208,00 UAH
UA-2020-07-03-007045-a 4a1617acadbc4eb78f551d3e588ea9c7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блащук Олександр Євгенович

+380673052809 saksagsilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41845765
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., Саксагань, Центральна 14
Контактна особа: Блащук Олександр Євгенович
+380673052809
saksagsilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 4 352 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 761,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
реконструкція системи водопостачання с. Грушуватка П'ятихатського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52171, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатський район, м. Грушуватка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:12
Проект договору.docx
03 липня 2020 16:12
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ГІДРОБУД" 2 948 096,98
UAH з ПДВ
2 948 096,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" 3 950 037,00
UAH з ПДВ
3 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельник 2013 4 071 840,71
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" 3 965 619,84
UAH з ПДВ
3 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" 4 100 000,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:00
Електронний підпис
24 липня 2020 16:58
Плат.доруч №8.pdf
17 липня 2020 12:43
Електронний підпис
17 липня 2020 12:42
Форма ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 липня 2020 12:42
Технічні довідки.pdf
17 липня 2020 12:42
СТАТУТНІ-ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
17 липня 2020 12:42
Рiшення_правочин.pdf
17 липня 2020 12:42
Витяг__EДР-09-07-2020.pdf.p7s
17 липня 2020 12:42
Витяг__EДР-09-07-2020.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 17:06
Електронний підпис
31 липня 2020 17:04
Протокол тендер.pdf
18 липня 2020 23:03
Електронний підпис
18 липня 2020 23:02
Додаток 1 Працівники.rar
18 липня 2020 23:02
додаток 1 Довідка МТБ.rar
17 липня 2020 22:15
Електронний підпис
17 липня 2020 22:12
Кошторис.pdf
17 липня 2020 22:11
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 22:11
Додаток 4.rar
17 липня 2020 22:11
Додаток 3.rar
17 липня 2020 11:49
Електронний підпис
17 липня 2020 11:48
Додаток 1 Працівники.rar
16 липня 2020 15:04
Електронний підпис
16 липня 2020 13:48
Електронний підпис
16 липня 2020 13:46
Додаток 1База.rar
16 липня 2020 13:46
Додаток 1 техніка.rar
16 липня 2020 13:46
додаток 1 Довідка МТБ.rar
16 липня 2020 13:46
Додаток 1 Працівники.rar
16 липня 2020 13:46
Кошторис.pdf
16 липня 2020 13:46
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 13:46
Додаток 4.rar
16 липня 2020 13:46
Додаток 3.rar
16 липня 2020 13:46
Додаток 2.rar

Публічні документи

18 липня 2020 23:03
Електронний підпис
18 липня 2020 23:01
Довідки дод.3.pdf
18 липня 2020 23:00
графік.jpg
18 липня 2020 23:00
специфік.pdf
18 липня 2020 23:00
пропозиціія.pdf
18 липня 2020 23:00
Виписка.pdf
18 липня 2020 23:00
розрахунки.zip
18 липня 2020 23:00
Проект договору.pdf
18 липня 2020 23:00
аналог.дог.2.pdf
18 липня 2020 23:00
аналог.дог.1.pdf
18 липня 2020 23:00
ліцензії,декларації.pdf
18 липня 2020 23:00
накази.pdf
18 липня 2020 23:00
довідка ст.17.pdf
18 липня 2020 23:00
довідка про анал.дог.pdf
18 липня 2020 23:00
статут.pdf
18 липня 2020 23:00
докум дод.3.pdf
18 липня 2020 23:00
відповідність.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 20:54
щодо оподаткування.pdf
16 липня 2020 20:54
ст 17.pdf
16 липня 2020 20:54
працівники звіт.pdf
16 липня 2020 20:54
працівники довідка.pdf
16 липня 2020 20:54
МТБ.pdf
16 липня 2020 20:54
МТБ договір.pdf
16 липня 2020 20:54
МТБ договір 3.pdf
16 липня 2020 20:54
МТБ договір 2.pdf
16 липня 2020 20:54
МТБ довідка.pdf
16 липня 2020 20:54
МТБ балансова.pdf
16 липня 2020 20:54
ліцензія.zip
16 липня 2020 20:54
Ліцензія.jpg
16 липня 2020 20:54
Дозвіл.pdf
16 липня 2020 20:54
7.pdf
16 липня 2020 20:54
6.pdf
16 липня 2020 20:54
5.pdf
16 липня 2020 20:54
4.pdf
16 липня 2020 20:54
3.pdf
16 липня 2020 20:54
2.pdf
16 липня 2020 20:54
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ГІДРОБУД"

ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"

ТОВ Будівельник 2013

Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд"

ТОВ "БК "РАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК ГІДРОБУД"
#39571240
Відхилено 2 948 096,98
UAH з ПДВ
30 липня 2020 18:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 13:36
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
Відхилено 3 749 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 10:59
ТОВ Будівельник 2013
#38625504
Відхилено 3 750 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:49
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд"
#01035673
Відхилено 3 790 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:30
ТОВ "БК "РАЙТЕКС"
#41510077
Відхилено 4 100 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:58

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1. Виявлені невідповідності: копія платіжки на 8 сторінці ел. файлу «Досвід-довідка-платіж-виписки—підтвердж» має погану якість зображення (частину тексту неможливо достовірно розпізнати. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.2 таблиця 1 додаток 3 тендерної документації з урахуванням умов визначення поняття «Копія документа або інформації», що визначене в п.1 розділу I тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати копію платівки, яка надана у складі тендерної пропозиції на 8 сторінці ел. файлу «Досвід-довідка-платіж-виписки—підтвердж.pdf», в якості зображення, яка результаті сканування (оцифрування) зображення, сканування буде створена із дотриманням максимальної автентичності відносно оригіналу. Допускається надання оригіналу документу, без завіряння підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. 2. Виявлені невідповідності: договір оренди нежитлового приміщення надано у поганій якості зображення (стор. 25-27 ел. файлу «Мат-тех.база-довідка-договори-інші док»). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 таблиця 1 додаток 3 тендерної документації з урахуванням умов визначення поняття «Копія документа або інформації», що визначене в п.1 розділу I тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення, який наданий у складі тендерної пропозиції на 8 сторінці ел. файлу «стор. 25-27 ел. файлу «Мат-тех.база-довідка-договори-інші док.pdf», в якості зображення, яка в результаті сканування (оцифрування) зображення, сканування буде створена із дотриманням максимальної автентичності відносно оригіналу. Допускається надання оригіналу документу, без завіряння підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Невідповідності в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1. Виявлені невідповідності: учасник надав довідку від 13 липня 2020 року №6/2020 з інформацією про делегування прав уповноваженої особи, в якій зазначив, що директор не має обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. При цьому у складі пропозиції надано рішення учасника №2 від 07 липня 2020 року, в якому визначено обмеження щодо укладання договору на суму що не перевищує суми даної закупівлі. Встановлений факт суперечить інформації про наявність прав в уповноваженої особи учасника щодо укладання правочину за результатом проведення даної закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 таблиці 1 додаток 3 тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновити інформацію, яка викладена у довідці довідку від 13 липня 2020 року №6/2020 з інформацією про делегування прав уповноваженої особи, із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню у відповідності до документів (рішень учасника, наказу про призначення посадової особи та Статуту Товариства. Зазначена інформація у такій довідці не повинна суперечити інформації, яка відображена у документах, які визначають опис делегованих прав уповноваженої особи.

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1. Виявлені невідповідності: В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10.07.2020 №448 чітко не визначено показник досвіду роботи в учасника за усіма працівника та спеціалістами. При цьому у довідці, яка надавалась у довільній формі від 10.07.2020 №448 про наявність працівників учасником надано згоду на обробку персональних даних на усіх працівників, яка частково задовольняє умову, що визначена п.5.1 таблиці 1 додатку 3 Документації про надання згоди обробки персональних даних (з урахуванням умови визначеної у частині опису формальних помилок у пункті 1 розділу III Документації). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 таблиці 1 додатку 1 та з урахуванням умов визначених у п.5.1 таблиці 1 додатку 3 та опису формальних помилок у пункті 1 розділу III Документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію, яка повинна надаватись у вигляді довідки на виконання вимоги п.1.1 таблиці 1 додатку 1 Документації, яка повинна містити зокрема інформацію із чітким показником досвіду роботи в учасника за усіма працівника та спеціалістами, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. У разі, якщо учасником надається згода обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)) у вигляді зведеної інформації про працівників, в такому випадку необхідно зазначити інформацію про назву документу, що посвідчує кожну посадову особу учасника. 2. Виявлені невідповідності: В складі пропозиції не надано документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі та/або копія, завірену у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 розділу VI та/або п.2.2 таблиці 1 додатку 3 Документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі та/або копія, завірену у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою, що може підтвердити наявність діючих повноважень у Кроцюк А.Ю. або іншої особи, яка може визначена уповноваженою на право підпису договору про закупівлю.

Документи

04 серпня 2020 10:48
Електронний підпис

Документи

07 серпня 2020 10:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2020 10:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі