Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво світлофорного об’єкта на перехресті вул. Героїв 55-ї бригади - вул. Фонвізіна у м. Запоріжжя» (виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт інших об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
163 562,40 UAH
UA-2020-07-03-007010-a 424233cf6677472aa234a91ac17d5fca
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 prozoro21_2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
prozoro21_2020@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 16:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 16:12
Очікувана вартість: 163 562,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 818,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво світлофорного об’єкта на перехресті вул. Героїв 55-ї бригади - вул. Фонвізіна у м. Запоріжжя» (виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт інших об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, пр Моторобудівників, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА, зазначений у Договорі, протягом 15-ти банківських днів після підписання оформленого належним чином акта приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:08
Оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Запоріжміськсвітло 163 562,40
UAH з ПДВ
163 562,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:11
Електронний підпис
10 липня 2020 11:09
25. Лист відгук.pdf
10 липня 2020 11:09
15. Копія ліцензії.pdf
10 липня 2020 11:09
12. Проект договору.pdf
10 липня 2020 11:09
10. Гаран лист санкції.pdf
10 липня 2020 11:09
30. Держ акт пром база.pdf
10 липня 2020 11:09
3. Розрахунок.pdf
10 липня 2020 11:09
2. Технічні умови.pdf
10 липня 2020 11:09
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Запоріжміськсвітло

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Запоріжміськсвітло
#03345076
Переможець 163 562,40
UAH з ПДВ
14 липня 2020 09:00

Документи

14 липня 2020 09:00
Електронний підпис
14 липня 2020 08:58
54 протокол .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Запоріжміськсвітло
#03345076
163 562,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 09:00
Електронний підпис
14 липня 2020 08:58
54 протокол .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:01
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 11:47
4 дод уг 115.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 11:40
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:33
Доп угода до _115 проектно-кошторисна.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:54
2 дод уг 115.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:50
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 08:10
Доп угода _ 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 08:07
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 13:37
115 договір.pdf укладений
16 липня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лист від 30.07.2020 № 1208 від КП Запоріжміськсвітло “Щодо внесення змін до графіку виконання робіт”, яким повідомляється, що у зв’язку з неможливістю своєчасного виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту «Нове будівництво світлофорного об’єкта на перехресті вул. Героїв 55-ї бригади - вул. Фонвізіна у м. Запоріжжя» необхідно внести зміни в додаток № 2 до договору № 115 від 16.07.2020 (графік виконання робіт). Розмістити додаткову угоду № 1 до договору № 115 від 16.07.2020 відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (у редакції закону, що діє з 19.04.2020 р.), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із затримкою фінансування по закупівлі: «Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво світлофорного об’єкта на перехресті вул. Героїв 55-ї бригади - вул. Фонвізіна у м. Запоріжжя» (виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт інших об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт) (ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)» виникла необхідність внести зміни до договору від 16.07.2020 № 115 щодо продовженні строку виконання робіт до 31.12.2020 року відповідно до п. 4 частини 5 статті 41 Закону 1 продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа КП «ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО» виникла необхідність внесення змін в договір від 16.07.2020 № 115 щодо продовженні строку виконання робіт до 01.03.2021 року відповідно до п. 4 частини 5 статті 41 Закону 1 продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною поточного рахунку районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району виникла необхідність внесення змін в договір від 16.07.2020 № 115 (зміна банківських реквізитів районної адміністрації) щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, але не в розумінні цієї підстави, а на виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 135 641,98
UAH (в тому числі ПДВ 22 607,00 UAH)