Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №46 по вул. 9-та Повздовжня, 10 у м. Миколаєві (Коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
1 593 931,30 UAH
UA-2020-07-03-007008-a 28cd0e8b21a34175a5591cb04b8ea790
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:36
Очікувана вартість: 1 593 931,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 969,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №46 по вул. 9-та Повздовжня, 10 у м. Миколаєві (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. 9-та Повздовжня, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розмір попередньої оплати складає не більше 50 відсотків від вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 року та Положення управління освіти, затверджене наказом від 23.03.2020 року. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:07
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
03 липня 2020 16:07
Додаток 4 Проект договору .docx
03 липня 2020 16:07
ТД .docx
03 липня 2020 16:07
Додаток 3 Технічне завдання.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД" 1 570 300,60
UAH з ПДВ
1 522 474,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 1 530 174,05
UAH з ПДВ
1 530 174,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:01
Електронний підпис
17 липня 2020 15:58
Трудовая Резниченко.pdf
17 липня 2020 15:58
трудова Федоренко.pdf
17 липня 2020 15:58
ТРУДОВА Татарина.pdf
17 липня 2020 15:58
трудова Ришков.pdf
17 липня 2020 15:58
трудова Пухальський.pdf
17 липня 2020 15:58
трудова Остапенко.pdf
17 липня 2020 15:58
трудова Кизимова.pdf
17 липня 2020 15:58
трудова Зіневич.pdf
17 липня 2020 15:58
ТРУДОВА ВОЛОШИНА.pdf
17 липня 2020 15:58
статут 2019р..pdf
17 липня 2020 15:58
Протокол НР.7Z
17 липня 2020 15:58
протокол зборів.pdf
17 липня 2020 15:58
Опис статут.pdf
17 липня 2020 15:58
Обєктний кошторис 2-1.PDF
17 липня 2020 15:58
Обєктний кошторис 1-1.PDF
17 липня 2020 15:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 липня 2020 15:58
ліцензія додаток (1).pdf
17 липня 2020 15:58
Лист для клієнтів.7z
17 липня 2020 15:58
Договірна ціна.PDF
17 липня 2020 15:58
Дефектний акт 2-1-1.PDF
17 липня 2020 15:58
Дефектний акт 1-1-1.PDF
17 липня 2020 15:58
Гарантія 6061-20.7z
17 липня 2020 15:58
відгук довідки.pdf
17 липня 2020 15:58
Витяг із Статуту.7z
17 липня 2020 15:58
Банківська ліцензія.7z
17 липня 2020 15:58
Акт вик. робіт 12.19.pdf
17 липня 2020 15:58
Акт вик. робіт 10.19.pdf
17 липня 2020 15:58
Акт вик. робіт 09.19.pdf
17 липня 2020 15:58
Акт вик. робіт 05-06.20.pdf
17 липня 2020 15:58
Акт вик. робіт 03.20.pdf
17 липня 2020 15:58
oledata.mso
17 липня 2020 15:58
188.imd

Публічні документи

05 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:13
Довідка ДПСУ.pdf
29 липня 2020 09:35
Електронний підпис
17 липня 2020 17:07
Електронний підпис
15 липня 2020 12:55
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД"

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД"
#34565599
Відхилено 1 522 474,05
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:57
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
Переможець 1 530 174,05
UAH з ПДВ
30 липня 2020 18:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 15:09

Документи

24 липня 2020 15:57
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" надано довідку №14/07-2.1 від 14.07.2020 про наявність будівельних машин та механізмів необхідних для виконання робіт. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" не надано свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів) наведених у довідці №14/07-2.1 від 14.07.2020. Не надано діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками на коток дорожний BOMAG BW174 AP. Лист-згода власника на його використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі на коток дорожний BOMAG BW174 AP. Враховуючи положення ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності шляхом подання таких документів: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками (Коток дорожний BOMAG BW174 AP); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів) наведених у довідці №14/07-2.1 від 14.07.2020. В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник надає лист з Держпродспоживслужби та/або лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми з посиланням на нормативні документи. - лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) (Коток дорожний BOMAG BW174 AP) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
1 530 174,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 16:18
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
02 червня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 15:18
Додаткова угода №2 до договору №6-33.pdf зміни до договору
01 березня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:58
Додаткова №1.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:29
Догогвір №6-33.pdf укладений
12 серпня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму лімітних призначень на 2020 рік на 426 777,90 грн. Після зменшення сума лімітних призначень на 2020 рік складає 987 908,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна сума цього Договору становить 1 530 174,05 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять тисяч сто сімдесят чотири гривні 05 копійок), у тому числі ПДВ - 255 029,01 грн. 2. Сума лімітних призначень на 2020 рік складає 987 908,92 грн. Сума лімітних призначень на 2021 рік складає 542 265,13 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити загальну суму договору на 216 034,70 грн. з ПДВ Після зменшення загальна сума Договору складає 1 314 139,35 грн. з ПДВ. 2.Розірвати договір №6-33 від 12.08.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 6-33
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 02 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 314 139,35
UAH (в тому числі ПДВ 219 023,22 UAH)