Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (Комплект обладнання для початкової школи (мультимедійна дошка+проектор))
Очікувана вартість
955 200,00 UAH
UA-2020-07-03-006843-a ae0eb586ed9341968bad5fb0f385d162
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Трухан

+380646321852 osvitanp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новопсковської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142081
Місцезнаходження: 92303, Україна , Луганська обл., смт. Новопсков, провулок Історичний, 26
Контактна особа: Людмила Трухан
+380646321852
osvitanp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:10
Очікувана вартість: 955 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 776,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Комплект обладнання для початкової школи (мультимедійна дошка+проектор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92300, Україна, Луганська область, Новопсковський район, заклади загальної середньої освіти відповідно до додатку 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 10:36
Перелік змін 3.doc
14 липня 2020 10:36
ТД початкова школа 3.docx
14 липня 2020 09:58
Додаток 5 новий.doc
14 липня 2020 09:57
Перелік змін 2.doc
07 липня 2020 11:39
Додаток 3 зі змінами.doc
07 липня 2020 11:39
Перелік змін.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 7.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 1.docx
03 липня 2020 15:53
Додаток 2.docx
03 липня 2020 15:53
Додаток 4.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 6.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 8 +.xls
14 липня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 10:36
Перелік змін 3.doc
14 липня 2020 10:36
ТД початкова школа 3.docx
14 липня 2020 09:58
ТД початкова школа 2.docx
03 липня 2020 15:53
ТД початкова школа.docx
14 липня 2020 09:58
Додаток 5 новий.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 5.doc
14 липня 2020 09:57
Перелік змін 2.doc
07 липня 2020 11:39
Додаток 3 зі змінами.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 3.doc
07 липня 2020 11:39
Перелік змін.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 7.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 1.docx
03 липня 2020 15:53
Додаток 2.docx
03 липня 2020 15:53
Додаток 4.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 6.doc
03 липня 2020 15:53
Додаток 8 +.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

данний наказ не чинний внесіть зміни у тд
Дата подання: 03 липня 2020 23:21
Дата відповіді: 07 липня 2020 11:42
Дане технічне завдання складене відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 13 лютого 2018 року № 137 «Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи»
Відповідь: Шановний учасник, Замовником були внесені відповідні зміни до Додатку 3 ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-006843-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 03 липня 2020 23:26
ISO видається підприємству,на виробництво, згідно КВЕДів
Прошу внести зміни у ці два пункта:
Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
незрозуміла Ваша фраза "на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;"
Внесіть зміни у ТД
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 11:46
Шановний учасник, Замовником були внесені відповідні зміни до Додатку 3 ТД.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-006843-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 07 липня 2020 10:15
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3, Ви зазначаєте, що Інтерактивна дошка може мати технологію, засновану на роботі не менш ніж 4-х цифрових камер. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами. Таку функцію виконують не лише дошки з технологією, заснованою на роботі не менш ніж 4-х цифрових камер, але й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з технологією, заснованою на роботі не менш ніж 4-х цифрових камер. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо технології дошки шляхом внесення змін до Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 16:36
Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для закладів освіти. Звертаємо також Вашу увагу на те, що у всіх наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-006843-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 07 липня 2020 10:23
Щодо обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3, Ви встановлюєте розміри дошки вказавши терміни "не більше" та "не менше". Звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами розміри обмежують конкуренцію в даній закупівлі та не дають можливості запропонувати еквівалент, оскільки під Ваші параметри підходять лише дошки торгової марки Smart. Тому, вимагаємо привести технічні характеристики у відповідність до Наказу МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та встановити мінімальні вимоги до інтерактивної дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 16:37
Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу, що обладнання закуповується для кабінетів початкової школи. Технічне завдання складене відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи», тому Ваше посилання на наказ МОН №574 від 29.04.2020 є некоректним для даної закупівлі.
Розміри обладнання визначені замовником з урахуванням мінімальних вимог наказів МОН та з урахуванням особливостей приміщень, де має експлуатуватись обладнання, відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Кожен учасник має право пропонувати своє обладнання, яке буде оцінюватись на предмет відповідності мінімальних технічних характеристик, необхідних замовнику
Номер вимоги: UA-2020-07-03-006843-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 08 липня 2020 11:46
Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі.
Шановний Замовник!
1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки InFocus. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
"6. Авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторів, ноутбуків, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. "
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.

Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Антимонопольного комітету України;
- Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України;
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України);
- Національного антикорупційного бюро України;
- Державного бюро розслідувань;
- Національної поліції України.

Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, UA-2020-07-03-006843-a, та інших закупівельВідділу освіти Новопсковської районної державної адміністрації Луганської області, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 13:51
Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що предметом закупівлі є різні товари, які виробляються різними виробниками. Навіть у Вашій вимозі вказані різні виробники на проектор та інтерактивну дошку, що також підтверджує наявність різних виробників обладнання, яке закуповується. Крім того, надані Вами посилання на рішення Антимонопольного комітету вказують, що у таких закупівлях дискримінаційною визнано вимогу про надання авторизаційного листа від конкретного виробника обладнання. У нашій закупівлі такі вимоги відсутні та передбачена можливість надання пропозиції еквівалентного товару.
Крім того, замовник не уповноважений надавати учасникам пропозиції щодо конкретних виробників товару. Відповідно до чинного законодавства, саме учасники надають замовнику пропозиції свого обладнання.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-006843-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 липня 2020 09:47
Вимога ISO
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 (п.7) ТД зазначена вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних дошок та короткофокусних проекторів. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних дошок та короткофокусних проекторів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 13:57
Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з ч. 2, 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: «…інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…», «…іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», це підтвердження того, що система управління якістю впроваджена та успішно функціонує на підприємстві. Також це гарантія спроможності Учасника забезпечити якість та безпечність товару, який буде використовуватися учасниками освітнього процесу.
Аналогічно це стосується сертифікату ISO 14001. Отримання Учасником сертифікату ISO 14001 підтверджує, що підприємство прагне до підвищення рівня екологічної безпеки з урахуванням існуючих можливостей.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-02-000028 ● b2ddbafdbc2e46328681110f4d316e0e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
31.08.2020 № 54
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 31.08.2020 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-03-006843-a 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання щодо усунення порушень відділом освіти Новопсковської РДА був розірваний договір від 11.08.2020 №341 з ТОВ «Новітні освітні технології».Додаткова угода №1 від 08.09.2020 була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у визначений законодавством термін.

2020-09-09 10:30:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 954 720,00
UAH з ПДВ
949 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 955 200,00
UAH з ПДВ
950 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 12:36
Довідка МВС.p7s
30 липня 2020 12:36
Довідка МВС.pdf
28 липня 2020 17:24
Податкова.p7s
28 липня 2020 17:24
Податкова.pdf
28 липня 2020 10:49
Довідка про ліцензію.pdf
28 липня 2020 10:49
Оновлена пропозиція.pdf
17 липня 2020 12:07
Електронний підпис
17 липня 2020 12:05
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 12:05
Статут.PDF
17 липня 2020 12:05
Стаття 17.pdf
17 липня 2020 12:05
Сертифікат тренер.png
17 липня 2020 12:05
Пропозиція.pdf
17 липня 2020 12:05
Проектор інструкція.pdf
17 липня 2020 12:05
Проект договору.pdf
17 липня 2020 12:05
Опис.PDF
17 липня 2020 12:05
Лист Leatcom.pdf
17 липня 2020 12:05
ДСЕЕ на проектор.pdf
17 липня 2020 12:05
ДСЕЕ на дошку.pdf
17 липня 2020 12:05
Договір оренди ТЗ.PDF
17 липня 2020 12:05
Довідка платник ПДВ.pdf
17 липня 2020 12:05
Гарантійний санкції.pdf
17 липня 2020 12:04
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
17 липня 2020 12:04
Витяг ПДВ.PDF
17 липня 2020 12:04
Витяг з ЄДР.PDF
17 липня 2020 12:04
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:28
Електронний підпис
15 липня 2020 10:28
Технічна частина.pdf
15 липня 2020 10:28
Статут.PDF
15 липня 2020 10:28
Рішення зборів.PDF
15 липня 2020 10:28
Пропозиція.pdf
15 липня 2020 10:28
Проект договору.pdf
15 липня 2020 10:28
Паспорт директор.PDF
15 липня 2020 10:27
Договір 144 Пісківка.pdf
15 липня 2020 10:27
Довідка банк.pdf
15 липня 2020 10:27
Витяг податок.PDF
15 липня 2020 10:27
Витяг з Реєстру.PDF
15 липня 2020 10:27
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 949 920,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 09:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42986448

№ рішення у справі

54/42-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
949 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:27
дод.угода.PDF укладений
08 вересня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 17:20
Додаток 3.PDF укладений
11 серпня 2020 17:14
Додаток 2.PDF укладений
11 серпня 2020 17:14
Додаток 1.PDF укладений
11 серпня 2020 17:14
договір 341.PDF укладений
11 серпня 2020 17:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою