Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новопсковської районної державної адміністрації Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 02142081 |
Місцезнаходження: | 92303, Україна , Луганська обл., смт. Новопсков, провулок Історичний, 26 |
Контактна особа: |
Людмила Трухан +380646321852 osvitanp@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 955 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 776,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 10:36 |
Перелік змін 3.doc | |
14 липня 2020 10:36 |
ТД початкова школа 3.docx | |
14 липня 2020 09:58 |
Додаток 5 новий.doc | |
14 липня 2020 09:57 |
Перелік змін 2.doc | |
07 липня 2020 11:39 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
07 липня 2020 11:39 |
Перелік змін.doc | |
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 7.doc | |
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 1.docx | |
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 2.docx | |
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 4.doc | |
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 6.doc | |
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 8 +.xls |
14 липня 2020 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 липня 2020 10:36 |
Перелік змін 3.doc
|
|||||||||
14 липня 2020 10:36 |
ТД початкова школа 3.docx
|
|||||||||
14 липня 2020 09:58 |
Додаток 5 новий.doc
|
|||||||||
14 липня 2020 09:57 |
Перелік змін 2.doc
|
|||||||||
07 липня 2020 11:39 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
|||||||||
07 липня 2020 11:39 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 7.doc
|
|||||||||
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 4.doc
|
|||||||||
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 6.doc
|
|||||||||
03 липня 2020 15:53 |
Додаток 8 +.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
незрозуміла Ваша фраза "на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;"
Внесіть зміни у ТД
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для закладів освіти. Звертаємо також Вашу увагу на те, що у всіх наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі.
Розміри обладнання визначені замовником з урахуванням мінімальних вимог наказів МОН та з урахуванням особливостей приміщень, де має експлуатуватись обладнання, відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Кожен учасник має право пропонувати своє обладнання, яке буде оцінюватись на предмет відповідності мінімальних технічних характеристик, необхідних замовнику
1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки InFocus. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
"6. Авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторів, ноутбуків, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. "
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Антимонопольного комітету України;
- Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України;
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України);
- Національного антикорупційного бюро України;
- Державного бюро розслідувань;
- Національної поліції України.
Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, UA-2020-07-03-006843-a, та інших закупівельВідділу освіти Новопсковської районної державної адміністрації Луганської області, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Крім того, замовник не уповноважений надавати учасникам пропозиції щодо конкретних виробників товару. Відповідно до чинного законодавства, саме учасники надають замовнику пропозиції свого обладнання.
У Додатку 3 (п.7) ТД зазначена вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних дошок та короткофокусних проекторів. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних дошок та короткофокусних проекторів.
Згідно з ч. 2, 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: «…інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…», «…іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», це підтвердження того, що система управління якістю впроваджена та успішно функціонує на підприємстві. Також це гарантія спроможності Учасника забезпечити якість та безпечність товару, який буде використовуватися учасниками освітнього процесу.
Аналогічно це стосується сертифікату ISO 14001. Отримання Учасником сертифікату ISO 14001 підтверджує, що підприємство прагне до підвищення рівня екологічної безпеки з урахуванням існуючих можливостей.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-02-000028 ● b2ddbafdbc2e46328681110f4d316e0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2020 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.08.2020 № 54
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 31.08.2020 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-03-006843-a 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень відділом освіти Новопсковської РДА був розірваний договір від 11.08.2020 №341 з ТОВ «Новітні освітні технології».Додаткова угода №1 від 08.09.2020 була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у визначений законодавством термін.
2020-09-09 10:30:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
954 720,00
UAH з ПДВ
|
949 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" |
955 200,00
UAH з ПДВ
|
950 424,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42986448 |
Переможець |
949 920,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 09:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 11:27
|
дод.угода.PDF | укладений |
08 вересня 2020 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 17:20
|
Додаток 3.PDF | укладений |
11 серпня 2020 17:14
|
Додаток 2.PDF | укладений |
11 серпня 2020 17:14
|
Додаток 1.PDF | укладений |
11 серпня 2020 17:14
|
договір 341.PDF | укладений |
11 серпня 2020 17:14
|