Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури , вул.Патріотична 25 "В" с.Золотий Колодязь ,Добропільського району,Донецької області"
Очікувана вартість
4 333 020,00 UAH
UA-2020-07-03-006548-a 1a7eabf632c44c1b9ef4844fe04a7083
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазебник Надія

+380663657001 chaxovo@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343197
Місцезнаходження: 85050, Україна , Донецька обл., с. Шахове, Добропільський район, ВУЛИЦЯ М.Ф. ЧЕРНЯВСЬКОГО, будинок 14
Контактна особа: Лазебник Надія
+380663657001
chaxovo@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:01
Очікувана вартість: 4 333 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури , вул.Патріотична 25 "В" с.Золотий Колодязь ,Добропільського району,Донецької області"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури , вул.Патріотична 25 "В" с.Золотий Колодязь ,Добропільського району,Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85018, Україна, Донецька область, Золотий Колодязь, Патріотична 25в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:35
Дод.4 Техзавдання (2).rtf
03 липня 2020 15:35
ТД клуб.doc
03 липня 2020 15:35
Дод.5 Проєкт договору-підряду.doc
03 липня 2020 15:35
Додаток 7 Перелік документів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-006548-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПАНДОРА-2007", Код ЄДРПОУ:35456541
Дата подання: 28 липня 2020 16:29
ВИМОГА про відміну ПРОТОКОЛУ № 86 від 27 липня 2020р
ВИМОГА
про відміну ПРОТОКОЛУ № 86 від 27 липня 2020р
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 15:29
Замовник не має підстав для перегляду свого рішення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-03-006548-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПАНДОРА-2007", Код ЄДРПОУ:35456541
Дата подання: 06 серпня 2020 22:40
ВИМОГА про відміну ПРОТОКОЛУ № 86 від 27 липня 2020р
ВИМОГА
про відміну ПРОТОКОЛУ № 86 від 27 липня 2020р
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 16:32
При розгляді документів пропозиції, Замовник перевіряв їх відповідність умовам тендерної документації згідно зазначених в ній вимог. Тому, виходячи з вищевказаного, вимога про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Еверест-2017» є безпідставною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

03 серпня 2020 15:29
Scan_20200803_152419.pdf

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 22:40
вимога еверест2.doc
06 серпня 2020 22:40
Вимога 2 Еверест 2017.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-006548-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПАНДОРА-2007", Код ЄДРПОУ:35456541
Дата подання: 02 серпня 2020 19:27
СКАРГА на неправомірне визначення переможця закупівлі та бездіяльність замовника
Постійно діюча адміністративна колегія АКМУ СКАРГА на неправомірне визначення переможця закупівлі та бездіяльність замовника Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, ідентифікаційний код юридичної особи 04343197, адреса: 85050, Україна , Донецька область, Добропільський район, с. Шахове вул., М.Ф. Чернявського, будинок 14. Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНДОРА-2007», ідентифікаційний код юридичної особи 35456541, адреса: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, житловий масив Червоний Камінь, буд.11 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-006548-а На підставі протоколу від 27.07.2020р. № 86, тендерний комітет ШАХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ прийняв рішення, про намір укласти договір про закупівлю із переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-07-03-006548-а , «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 -Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» з ТОВ «Еверест-2017» (ЄДРПОУ 41492556). Проведений аналіз наданої тендерної пропозиції учасником-переможцем, свідчить про невідповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, кількісним характеристикам предмета закупівлі, вимогам Замовника, та підкріплюється наступними поясненнями: 1. Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у тендерній документації (Додаток 4). Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт – згідно Додатку 4 цієї документації. Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору відповідно Додатку 4 тендерної документації: Додаток 4 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає інформацію з урахуванням вимог, що визначені у цьому додатку У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника. Відомість обсягів робіт № 103 Установлення люка шт 1 У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еверест-2017» містяться наступні документи, зокрема, підсумкова відомість ресурсів (файл «18 Підсумкова 3.pdf», файл «Підсумкова відомість.rtf» Відправлений: 2020-07-17 17:58:38), в яких зазначено: п. № 95 +С113-753 Люк чавунний для колодязiв легкий шт 1 1202,00 п. № 96 +С113-754 Люк для колодязiв п/м тип Т шт 1 1202,00 варіант 2 Тендерна пропозиція переможця не відповідає кількісним характеристикам предмета закупівлі, що визначені у Додатку 4.,… «У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника.» Пропозиція ТОВ «Еверест-2017» не відповідала зазначеним вимогам у Додатку 4, кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та вимогам Замовника . 2. Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у тендерній документації (Додаток 4). Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт – згідно Додатку 4 цієї документації. Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору. На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Еверест-2017» містяться наступні документи, зокрема, пояснюва-льна записка (файл 16 Розрахунки 1.pdf Відправлений:2020-07-17 17:58:38 та файл Пояснювальна.rtf ), в якій зазначено: "усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 – 16,10 Відповідно до пункту 6 додатку Е (Усереднені показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об'єкта та видами робіт) Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва (Зміна № 2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (Проект, остаточна редакція)) ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою – 6,80. Примітка: у вартості об’єктів будівництва кошторисний прибуток не може перевищувати 15 відсотків прямих і загальновиробничих витрат з будівництва. Слід зазначити, що предметом Процедури закупівлі є саме - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області . Пропозиція ТОВ «Еверест-2017» не відповідала ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вимогам тендерної документації. 3. На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Еверест-2017» містяться наступні документи, зокрема, пояснювальна записка (файл 16 Розрахунки 1.pdf Відправлений:2020-07-17 17:58:38 та файл Пояснювальна.rtf ), в якій зазначено: " Усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 – 1,60 Відповідно до пункту 5 додатку Д (Усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат) Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва (Зміна № 2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (Проект, остаточна редакція)) ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою – 1,23. Слід зазначити, що предметом Процедури закупівлі є саме Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області . Пропозиція ТОВ «Еверест-2017» не відповідала ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вимогам тендерної документації. 4. На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Еверест-2017» містяться наступні документи, зокрема, пояснювальна записка (файл 16 Розрахунки 1.pdf Відправлений:2020-07-17 17:58:38 та файл Пояснювальна.rtf ), в якій зазначено: « Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,08 люд.-г та розрядi робiт 3,8) Згідно умов тендерної документації роботи виконуються у 2020 році. Відповідно Листа Міністерства соціально політики від 29.07.2019р. № 1133/0/206-19 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1133733-19) середньомiсячна норма тривалостi робочого часу у 2020 році - 166,83 люд.-г при розрядi робiт 3,8. Пропозиція ТОВ «Еверест-2017» не відповідала ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вимогам тендерної документації. 5. Тендерною документацією вимогалось: Додаток 2 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ВИМОГИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Оригінал Довідки (за зразком, наведеним нижче), яка містить відомості про виконання аналогічного договору за останні три роки та інформацію, зазначену в переліку (додаток7). Аналогічний договір, відповідно до умов цієї документації, це виконаний договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції будівель, споруд. До договору додаються: - додаток «договірна ціна» і всі додаткові угоди, якими змінювалися вартість договору та додаток «договірна ціна»; - всі довідки про вартість виконаних робіт за договором, та акти складені за формою КБ-3, КБ-2В; - відгук від замовника Вартість виконаних робіт за договором, підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3, КБ-2В, має становити не менш ніж 100% вартості предмета закупівлі оголошеної Замовником. Зазначена інформація подається у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів договору з додатками, актів виконаних робіт та позитивного відгуку від замовника згідно виконання аналогічного договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника, повинен бути датованим, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт*; * з урахуванням можливих значних об’ємів інформації учаснику надається право не надавати разом зі скан-копією аналогічного договору, скан-копії кошторисів, якщо наявність таких додатків передбачається згідно змісту відповідного договору; Додаток 7. ……Для підтвердження наявності аналогічного договору: - Скан-копії оригіналу аналогічного договору з додатком (договірна ціна) та додатковими угодами, акти виконаних робіт (№КБ-3, №КБ-2В); - Скан-копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника; В складі пропозиції ТОВ «Еверест-2017» наявна довідка про виконання аналогічного договору від 17.07.2020р. №17, але жоден з трьох наданих договорів не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, потрібно було надати аналогічний договір «не менш ніж 100% вартості предмета закупівлі оголошеної Замовником». Пропозиція ТОВ «Еверест-2017» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації. 6. Відповідно до Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ….Документи у складі пропозиції Учасника закупівлі подаються (завантажуються) у сканованому вигляді та повинні містити підпис уповноваженої особи (кожна сторінка на якій міститься текст (інформація), а також відбиток печатки Учасника (у разі використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями. Всі документи пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії. Згідно з ч.5 ст 22 Закону не вимагається засвідчення печаткою та підписом уповноваженої особи документів (матеріалів, інформації), наданої у формі електронного документа із накладанням КЕП на кожен з таких документів. В пропозиції ТОВ «Еверест-2017» надані документи, які не містять підпис уповноваженої особи (кожна сторінка на якій міститься текст (інформація), а також відбиток печатки, а саме: - Додаток № 3 до тендерної документації від 17.07.2020р №2 - Довідка про виконання аналогічного договору від 17.07.2020р. № 17 - Додаток №1 Тендерна пропозиція від 17.07.2020р. №1 (файл 1 Тендерна пропозиція.pdf) - Гарантійний лист від 17.07.2020р. № 3 (файл 3 Гаран лист додаток 4.pdf) - Довідка про обладнання від 17.07.2020р. № 9 (файл 4 Обладнання.pdf ) та інщі. Пропозиція ТОВ «Еверест-2017» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Враховуючи до уваги зазначене вище, тендерний комітет порушив умови Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі», 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини 1,2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX), просимо зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Еверест-2017» переможцем процедури закупівлі відкритих торгів UA-2020-07-03-006548-а , «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 -Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» з ТОВ «Еверест-2017» (ЄДРПОУ 41492556).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 20:35
рішення від 05.08.2020 № 15006 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 20:35
рішення від 28.08.2020 №16297.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення засідання тендерного комітету Шахівської сільської ради від 27 липня 2020 року № 86 про визнання переможцем Закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» ТОВ «Еверест-2017»
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 10:59

Документи подані скаржником

02 серпня 2020 19:43
Електронний підпис
02 серпня 2020 19:43
Електронний підпис

Документи подані замовником

10 серпня 2020 17:03
Пояснення до Скарги.docx
10 серпня 2020 17:03
Пояснення до скарги.pdf
04 вересня 2020 10:04
Протокол 112.docx
04 вересня 2020 10:59
Протокол 112.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017" 3 709 959,00
UAH з ПДВ
3 709 959,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАНДОРА-2007" 4 303 373,03
UAH з ПДВ
4 303 373,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 10:51
Електронний підпис
30 липня 2020 10:49
Договірна ціна.rtf
30 липня 2020 10:40
Електронний підпис
30 липня 2020 10:38
Зведений кошторис.rtf
30 липня 2020 10:38
Пояснювальна.rtf
30 липня 2020 10:38
Розрахунки.rtf
29 липня 2020 17:18
Електронний підпис
29 липня 2020 17:10
11 Довідка.pdf
29 липня 2020 17:10
10 Довідки.pdf
29 липня 2020 17:10
9 Довідка МВС.pdf
29 липня 2020 17:10
6 лок 2-1-4.pdf
29 липня 2020 17:10
5 лок 2-1-3.pdf
29 липня 2020 17:10
4 лок 2-1-2.pdf
29 липня 2020 17:10
3 лок 2-1-1.pdf
29 липня 2020 17:10
2 Договірна ціна.pdf
20 липня 2020 14:41
Електронний підпис
20 липня 2020 14:38
7 Довідка.pdf
17 липня 2020 17:59
Електронний підпис
17 липня 2020 17:58
32 Працівникі.pdf
17 липня 2020 17:58
Пояснювальна.rtf
17 липня 2020 17:58
Зведений.rtf
17 липня 2020 17:58
Загальновиробни.rtf
17 липня 2020 17:58
Договорная цена.rtf
17 липня 2020 17:58
19 дог 170 від 24.05.18 зав.pdf
17 липня 2020 17:58
18 Підсумкова 3.pdf
17 липня 2020 17:58
17 Розрахунки 2.pdf
17 липня 2020 17:58
16 Розрахунки 1.pdf
17 липня 2020 17:58
15 Лист відгук.pdf
17 липня 2020 17:58
14 Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 17:58
12 Декларація.pdf
17 липня 2020 17:58
11 Витяг на 10.07.2020.pdf
17 липня 2020 17:58
10 Статут завірений.pdf
17 липня 2020 17:58
7 Зав стат докумен.pdf
17 липня 2020 17:58
6 Згода з договором.pdf
17 липня 2020 17:58
5 Довідка з додатком.pdf
17 липня 2020 17:58
4 Обладнання.pdf
17 липня 2020 17:58
3 Гаран лист додаток 4.pdf
17 липня 2020 17:58
2 Довідки листи.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:50
Електронний підпис
20 липня 2020 15:51
Електронний підпис
20 липня 2020 15:40
Document_USR_1006900731.rtf
20 липня 2020 15:40
Квітанція 2.pdf.zip
20 липня 2020 15:40
Document_USR_1006900731.rtf.p7s
17 липня 2020 12:44
Електронний підпис
17 липня 2020 12:43
витяг единий податок.pdf
17 липня 2020 12:43
Ліцензія з ЕЦП.pdf
17 липня 2020 12:43
ОПР_АР_Таб.pdf
17 липня 2020 12:43
Документ_ЄДР_1006900731.zip.p7s
17 липня 2020 12:43
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 12:43
ОПР_АР_Таб.pdf.p7s
17 липня 2020 12:43
G0720-9496-GL_tender.pdf
17 липня 2020 12:43
баланс за 2019р.pdf.p7s
17 липня 2020 12:43
баланс за 2019р.pdf
17 липня 2020 12:43
Документ_ЄДР_1006900731.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017"

ТОВ "ПАНДОРА-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017"
#41492556
Очікує рішення 3 709 959,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:49
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017"
#41492556
Рішення скасоване 3 709 959,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:49

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 16:08
Кінець періоду оскарження: 22 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 22 вересня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» з підстави, що передбачена згідно п.1 ч.1 ст.32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
11 вересня 2020 16:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:26
Протокол 125.docx