Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами( гіпсокартон)
Очікувана вартість
159,54 UAH
UA-2020-07-03-006174-a b287b97142fd4f7aa94d41cbe7ceee4a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Олександрович Слєпченко

+380660254498 xdma_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська державна морська академія
Код ЄДРПОУ: 35219930
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 20
Контактна особа: Олександр Олександрович Слєпченко
+380660254498
xdma_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів указано у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами( гіпсокартон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Продавця , на поточний рахунок Продавця протягом 7 (семи) банківських днів з дати виставлення рахунку та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 липня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 159,54
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:19
7-125.PDF укладений
03 липня 2020 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 159,54
UAH (в тому числі ПДВ 26,59 UAH)