Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44810000-1 Фарби (Інтер'єрна акрилова фарба, фарба фасадна акрилова, Емаль сіра, Емаль біла, Емаль чорна)
Очікувана вартість
271 070,00 UAH
UA-2020-07-03-005994-a a698496468c64a11a04cefb9e847d43d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmuofficial.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:12
Очікувана вартість: 271 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 355,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Інтер'єрна акрилова фарба 10 л/шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штуки
Фарба фасадна акрилова 10 л./шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
20 штуки
Емаль сіра 2,5 л/шт.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штуки
Емаль біла 2,5 л/шт.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
40 штуки
Емаль чорна 2,5 л/шт.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:07
ТД фарби емалі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ" 110 380,86
UAH з ПДВ
110 380,86
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ЯНТАР 153 157,80
UAH з ПДВ
153 157,80
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КАПАРОЛ УКРАЇНА" 189 840,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 196 991,40
UAH з ПДВ
196 991,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 11:59
Лист відповідь.pdf
10 липня 2020 11:25
Фінансовий звіт 2019.pdf
10 липня 2020 11:25
паспорт ст 2.jpg
10 липня 2020 11:25
паспорт ст 1.jpg
09 липня 2020 16:51
КОЛОРИТ Фарба.pdf
09 липня 2020 16:51
Статут.jpg
09 липня 2020 16:51
Лист.pdf
09 липня 2020 16:51
Відомості учасника.pdf
09 липня 2020 16:51
Витяг_ПДД.jpeg
09 липня 2020 16:51
Договор_1594274422.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 14:46
ч 14 ст 17
28 липня 2020 14:46
ч 12 ст 17
28 липня 2020 14:46
ч 5 ст 17
15 липня 2020 14:23
ч 14 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 13 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 12 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 11 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 10 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 9 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 8 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 6 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 5 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 4 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 3 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
ч 2 ст 17.pdf
15 липня 2020 14:23
тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 14:23
проект договору.pdf
15 липня 2020 14:23
Паспорт директора.pdf
15 липня 2020 14:23
лист ПАТ ПрАТ.pdf
15 липня 2020 14:23
Копія Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 19:36
Електронний підпис
17 липня 2020 19:35
Електронний підпис
17 липня 2020 19:35
Проект договору.pdf
17 липня 2020 19:35
Оригінал Статуту.pdf
17 липня 2020 19:35
Оригінал витягу ПДВ.pdf
17 липня 2020 19:35
Оригінал Баланс 2019.pdf
17 липня 2020 19:35
Наказ.pdf
17 липня 2020 19:35
Лист щодо ФО, АТ.pdf
17 липня 2020 19:35
Копія листа-відгуку.pdf
17 липня 2020 19:35
Копія витягу ПДВ.pdf
17 липня 2020 19:35
Копія Баланс 2019.pdf
17 липня 2020 19:35
Довкілля.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка ч.2 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка стаття 17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка п.9 ч. 1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка п.8 ч. 1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка п.6 ч. 1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:35
Довідка п.13 ч. 1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:34
Довідка п.12 ч. 1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:34
Довідка п.11 ч. 1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:34
Довідка п.10 ч. 1 ст.17.pdf
17 липня 2020 19:34
Довідка МТБ.pdf
17 липня 2020 19:34
Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 19:34
Оригінал СЕС ВД.pdf
17 липня 2020 19:34
Копія СЕС ВД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ"

ПрАТ ЯНТАР

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КАПАРОЛ УКРАЇНА"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ"
#39371184
Відхилено 110 380,86
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 10:15
ПрАТ ЯНТАР
#02969797
Переможець 153 157,80
UAH з ПДВ
27 липня 2020 11:01

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до вимог п. 3 ч. 1 Додатку 3 до Тендерної документації учасником мала бути надана довідка про виконання учасником аналогічного договору щодо товару, аналогічного до предмету закупівлі (вказаного в підпункті 4.1. пункту 4 розділу І тендерної документації) з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі договору, кількості товару, ціни договору та року його виконання. Учасник повинен був підтвердити дану інформацію, надавши у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору (з усіма додатками та додатковими угодами) за минулий або поточний рік та відповідного позитивного відгуку з інформацією про повне, вчасне виконання наданого договору у відповідності до всіх його вимог або інших документів про повне, вчасне виконання такого договору. Відгук має бути підписано замовником за вказаним учасником договором, що надається. На то місць Учасник у файлі «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf» надав довідку в якій не зазначив адресу замовника, його контактний телефон, предмет договору, кількість товару, що за ним постачалась, ціну договору та рік його виконання На то місць Учасник у файлі Договір Будспец Монтаж 2019.pdf. Предмет договору №3565/8 від 14 січня 2019 року, сканкопія якого міститься у вказаному файлі, не містить інформації про те, що він відповідає предмету закупівлі, який передбачений тендерною документацією. До договору №3565/8 від 14 січня 2019 року не додано ні документів про його повне і вчасне виконання, ні листа відгуку від замовника. 2. Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 Додатку 3 до Тендерної документації учасником мала бути надана довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник повинен мати приміщення для здійснення своєї господарської діяльності. Інформацію про наявність (власність/користування) приміщення, зазначеного у наданій довідці, має бути документально підтверджена. На то місць Учасник у файлі Довідка про наявність МТБ та обладнання.pdf надав довідку в якій не вказав жодного найменування обладнання, що є у нього в наявності та дозволяє виконувати умови договору про закупівлю, не вказав інформації про наявність у нього приміщень для здійснення господарської діяльності. До довідки не додано документів про право власності або користування приміщеннями. 3. Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 Додатку 3 до Тендерної документації учасником мала бути надана довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідних працівників. На то місць Учасник у файлі Про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf адав довідку в якій відсутні будь-яка інформація про знання працівників, що відповідно до вимог тендерної документації мала бути розкрита довідкою. Прошу усунути невідповідності на які я звернув увагу вище у передбачений законом термін.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ЯНТАР
#02969797
153 157,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 17:00
514.pdf укладений
14 серпня 2020 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 153 157,80
UAH (в тому числі ПДВ 25 526,30 UAH)